Muuttaa Mäntyniemeen reissusta tultuaan. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011970124.html
Stubb lähtee taas viikoksi reissuun
22
148
Vastaukset
- Anonyymi00001
Kuuletkis, että se itse kanniskelee? Sillä rantahurrilla on varmaan perseen pyyhkijäkin palkattuna.
- Anonyymi00003
Ei sentään olet vain aleksin kenkänkiilottaja.
- Anonyymi00017
Zelenesky
- Anonyymi00004
Stubb on hoitanut Presidentin työnsä hyvin.
- Anonyymi00005
Ei puutinisti anojen mielestä ole ne oikeen vihaa stubbia.
- Anonyymi00006
Stubb tulee reissaamisensa takia kalliiksi veronmaksajille.
- Anonyymi00018
Älä valehtele edes itsellesi
- Anonyymi00022
Anonyymi00006 kirjoitti:
Stubb tulee reissaamisensa takia kalliiksi veronmaksajille.
Kuten sanoit, reissu-Alex tulee liian kalliiksi veronmaksajille toisin kuin eräs edeltäjänsä:
https://vintti.yle.fi/yle.fi/elavaarkisto/indexfc8e.html?s=s&g=1&ag=6&t=248
Nuo kolme matkaakin ovat vain pisara meressä myöhempiin (etenkin reissu-Alexiin) verrattuna.
- Anonyymi00007
Stubb on tottunut hyvään.
- Anonyymi00023
Helppoon rahaan.
- Anonyymi00008
Kokoomuspohjaisten valtion päämiesten aikaan kultalusikkasukujen olot on parantunut ja olosuhteisiin panostetaan .
Kun vähäosaisilta ,lapsiperheiltä ja vanhuksilta viedään pieninkin mahdollisuus arvokkaaseen elämään itse ainakin olisin odottanut maan suurimman miehen ja sen organisaation tukevan näitä ryhmiä.
Tuo 55 miljoonaa ja hulppean rakennelman esittely on vähän kuin sylky omaa kansaa kohtaa.- Anonyymi00009
Asiaa kirjoitat.
- Anonyymi00011
Anonyymi00009 kirjoitti:
Asiaa kirjoitat.
Matteus 23. Vaikken itse kovin raamattuhenkinen olekaan mutta hyvin sopii tämän päivän teemaan.
- Anonyymi00010
Stubb käyttäytyy kuin sähköjänis.
- Anonyymi00015
ADHD.
- Anonyymi00012
Rouva kyllä selviää. Herra pääsee testaamaan saunaa reissusta tultuaan. Hienolta näyttää 😚
- Anonyymi00013
Kuvien perusteella, rempattu Mäntyniemi on steriili,väritön,ahdas ja jotenkin tunkkainen.Voi kuvitella ettei ilmanvaihto pelaa...Pätäkkää paloi 50 milliä,mutta kuntosali on Alexin kädenjälkeä,ja rannasta uimaan.
- Anonyymi00021
Menis nyt helvettiin koko Stubb ja ottaisi nyt Zeleneskyn mukaan
- Anonyymi00014
Kehtasi vielä sanoa että lähtee taas ulkomaille veronmaksajien rahoilla.
- Anonyymi00016
Toivottavasti lentää kuuhun kusipää presidenti
- Anonyymi00020
Kenen luokse se nyt lähtee itkemään?
- Anonyymi00024
Stubb kuuluu Suomen Ruotsin kieliseen yläluokkaan joka on tottunut korkeaan elintasoon. Suomen Ruotsin kielisissä on myös työväenluokkaisia kansalaisia mutta Stubb ei heihin kuulu taustaltaan.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."542212Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.1992041- 1161382
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711170- 96995
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73929Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78889Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki49872Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347933845- 61746