Synti tappaa!!!! Jeesus pelastaaa!!!!

Isän_prinsessa

12 Autuas se mies, joka kiusauksen kestää, sillä kun hänet on koeteltu, on hän saava elämän kruunun, jonka Herra on luvannut niille, jotka häntä rakastavat!
13 Älköön kukaan, kiusauksessa ollessaan, sanoko: "Jumala minua kiusaa"; sillä Jumala ei ole pahan kiusattavissa, eikä hän ketään kiusaa.
14 Vaan jokaista kiusaa hänen oma himonsa, joka häntä vetää ja houkuttelee;
15 kun sitten himo on tullut raskaaksi, synnyttää se synnin, mutta kun synti on täytetty, synnyttää se kuoleman.

Kun Pyhä Henki näyttää rinsessan synnin, kylpee hän äkkiä kalliissa Jeesuksen veresssä ja saa taas armon Herran pyhien kasvojen edessä!!!

Kuitenkin minä sanon teille totuuden: teille on hyväksi, että minä menen pois. Sillä ellen minä mene pois, ei Puolustaja tule teidän tykönne; mutta jos minä menen, niin minä hänet teille lähetän.
8 Ja kun hän tulee, niin hän näyttää maailmalle todeksi synnin ja vanhurskauden ja tuomion:
9 synnin, koska he eivät usko minuun;
10 vanhurskauden, koska minä menen Isän tykö, ettekä te enää minua näe;
11 ja tuomion, koska tämän maailman ruhtinas on tuomittu.

Kylpekää rakkaat, että näkisimme taivaassa!!!

16

500

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pakana

      Älkää joutuko hihhulien valheiden alaiseksi,
      Tehkää Syntiä!
      Tehkää mitä huvittaa!
      Jeesusta ei ole, ei ole jumalaa! sitten teitä varmasti vituttaa kun huomaatte että kuolette ja ette ole tehneet mitään oman perseenne eduksi, vain jonkun himputin kuvitusolennon, jonka luvattiin pelastavan teidän sielunne! mitä vitun pelastettavaa siinä enää on kun heitätte henkenne!?
      Miettikääpä sitä.
      Kiitos.

      • ketään

        voi vituttaa kuoleman jälkeen. Kun kuolet, niin kuolet, piste. Siinä se, finito. Vitutus on elämänaikainen juttu.


      • Isän_prinsessa
        ketään kirjoitti:

        voi vituttaa kuoleman jälkeen. Kun kuolet, niin kuolet, piste. Siinä se, finito. Vitutus on elämänaikainen juttu.

        Kun pyytää uskoa lahjaks Jeesukselta ei menetä mitään, mutta jos kuolee eikä usko Jeesukseen niin helvetissä voi vähän keljuttaa, joo.

        Älä usko rinsessan selitysten tähden, vaan sielusi pelastuksen ja rakkauden tähden, joka vaan odottaa (JEESus) et saa sua hemmotella!!!


      • Isän_prinsessa

        Ajattele uudelleen!

        Matt. 16:26
        Sillä mitä se hyödyttää ihmistä, vaikka hän voittaisi omaksensa koko maailman, mutta saisi sielullensa vahingon? Taikka mitä voi ihminen antaa sielunsa lunnaiksi?

        Olin kerran ateisti ja harhautunut, mutta nyt Jeesuksen sylissä, olin niin varma, ettei ollut Jumalaa, mutta en tiennyt, että usko on lahja!

        Rukoilen, et Pyhä Henki kirkastaa sulle Jeesus. Hän antaa rauhan. mmm =)!!

        Lue mun kirjoitus ateisti-palstal!!!


      • höpinää
        Isän_prinsessa kirjoitti:

        Kun pyytää uskoa lahjaks Jeesukselta ei menetä mitään, mutta jos kuolee eikä usko Jeesukseen niin helvetissä voi vähän keljuttaa, joo.

        Älä usko rinsessan selitysten tähden, vaan sielusi pelastuksen ja rakkauden tähden, joka vaan odottaa (JEESus) et saa sua hemmotella!!!

        Sitäpaitsi helvetti vaikuttaa paljon mielenkiintoisemmalta paikalta kuin taivas. Mitä iloa on olla sukupuoleton olio typerien ja tylsien samankaltaisten seassa ikuisesti? Yäks. Pelkkä ajatuskin kuvottaa.


      • toinen pakana

        oot iha oikeessa. se jeesus vai mikä nyt lie on pelkkää paska puhetta! täytyy olla melko idiootti ett uskoo tuollaiseen paskaan!!!!!!!!!!!!! saatana!!


      • höpinää kirjoitti:

        Sitäpaitsi helvetti vaikuttaa paljon mielenkiintoisemmalta paikalta kuin taivas. Mitä iloa on olla sukupuoleton olio typerien ja tylsien samankaltaisten seassa ikuisesti? Yäks. Pelkkä ajatuskin kuvottaa.

        Taivaassa ollaan erossa meiän vihollisista ! Toisin on niiden kohtalo jotka joutuvat helvettiin? koska siellä sun kauhein vihamies on mukana aina jos ei oo ollut niin paljon järkevämpi kun sinä ja ottanut Jeesus ja pelastus vastaan!!

        Siunaan rohkea isin rinsessa lämmöllä ja rakkaudella Hali!

        (savis) !!!! !!!!


      • kyllä tasan
        savonarola kirjoitti:

        Taivaassa ollaan erossa meiän vihollisista ! Toisin on niiden kohtalo jotka joutuvat helvettiin? koska siellä sun kauhein vihamies on mukana aina jos ei oo ollut niin paljon järkevämpi kun sinä ja ottanut Jeesus ja pelastus vastaan!!

        Siunaan rohkea isin rinsessa lämmöllä ja rakkaudella Hali!

        (savis) !!!! !!!!

        kaikkeni, etten vain taivaaseen joutuisi, jos siellä on yksikin sinunkaltaisesi ääliö.


      • uskoo
        toinen pakana kirjoitti:

        oot iha oikeessa. se jeesus vai mikä nyt lie on pelkkää paska puhetta! täytyy olla melko idiootti ett uskoo tuollaiseen paskaan!!!!!!!!!!!!! saatana!!

        saatanan puheita.
        Joka kiroaa Jeesuksen, on Saatanan kaveri.
        Saatana on hävinnyt taiston hänelle on annettu aika mellastaa ja uhota kovaa, ja sitten häviää.
        Voit kirota ja pitää kovaa meteliä ja muuten idioottimaisuudella juhlia, omapa on tyhmyytesi. Ei se siitä muutu miksikään.

        Ja vielä kutsut lopuksi Jeesuksen vihollista avuksi, kun ihmispoloinen ei muuta pysty.


    • kenny

      Älkööt peljätkö synnin tekoa, sillä syntimme on annettu anteeksi, varmistakaamme, että jeesus the superstar ei kuollut turhaan siinä juutalaisten sankaritarustossa. Eläkäämme siis kuin pellossa!

      • Isän_prinsessa

        Matt. 4:7
        Jeesus sanoi hänelle: "Taas on kirjoitettu: 'Älä kiusaa Herraa, sinun Jumalaasi'."

        Saan ihanaa rauhaa ja suloista oloa, kun tottelen Jumalaani ja pyrin synnittömyyteen.

        Jumala antaa ihania puolisoitakin uskoville ja kyllä sitten makuuhuonekin on niiiiin sinunattu täyteydellä ja suloisuudella!!!

        T: uskis


      • makuuhuoneeni
        Isän_prinsessa kirjoitti:

        Matt. 4:7
        Jeesus sanoi hänelle: "Taas on kirjoitettu: 'Älä kiusaa Herraa, sinun Jumalaasi'."

        Saan ihanaa rauhaa ja suloista oloa, kun tottelen Jumalaani ja pyrin synnittömyyteen.

        Jumala antaa ihania puolisoitakin uskoville ja kyllä sitten makuuhuonekin on niiiiin sinunattu täyteydellä ja suloisuudella!!!

        T: uskis

        on kaikkea tuota ja paaaaljon muutakin ja täysin ilman uskontoja :) Ja sellaisena myös pysyy.


    • niin se vaa on!

      perkeleen hihhulin!!! hakeutukaa hoitoon! melko vastuutonta hallitukselta päästää tuollaisia pöpejä vapaalle jalalle. suljetulle osastolle te hihhulit!

      • Isän_prinsessa

        Isän_prinsessaa huolettaa sielussaan, että mihin osastolle joudut ikuisuudessa, kun Hänen rakkautensa ei ole sinulle kelvannut.

        Kysy nyt Jeesukselta Kristukselta, oletko totuus vai et?

        Asia on niin, että joko minä olen kilahtanut ja Jeesusta EI ole
        taikka
        Jeesus on Herra ja mulla on hyvä osa: pelastettu ja siunattu!!!

        Älkää järjen päätelmien takia joutuko hukkumaan ikuisesti, vaan pyytäkää Herraa, joka on henki valaisemaan totuus teille!!!! Oi kun tulette yllättymään!!!


      • Arttu 153

        Hihhulien pelkääjille tarina. Kun kerroin -83 päässeeni teologiseen tiedekuntaan opiskelemaan, vanha luokkakaverini, josta tuli dipl.ins. täräytti: "Oot sä tullu hulluks?" Maailma on kaikille kovan luokan kiertokoulu. Kristus ilmestyy salamana joillekin ja kysyy heidän omassatunnossaan: "Haluatko seurata minua?"

        Hän tarkoittaa: "Ota ristisi, vihaa elämääsi ja kuole syntiselle himokkaalle maailmalle." Olen nykyisin luterilainen pappi. Tiedän että olen monin tavoin hullu ja syntinen mies, kuolemaantuomittu. Mutta ilman Jumalaa ei ole elämässä mitään hyvää eikä valoa. Jeesusksen kanssa on joskus pullantuoksua ja lämmintä rauhaa sydämessä ja puhdasta iloa korvien välissä. Mieluummin hullu ja Jeesusksen oma ja viisas ilman toivoa paremmasta.


    • pertta*

      Kun Pyhä Henki näyttää rinsessan synnin, kylpee hän äkkiä kalliissa Jeesuksen veresssä ja saa taas armon Herran pyhien kasvojen edessä!!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      69
      1295
    2. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1217
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      113
      1145
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      73
      1070
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      53
      840
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      75
      741
    7. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      682
    8. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      41
      681
    9. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      362
      659
    10. S on minun etunimen kolmas kirjain.

      Mikä sinun etunimen kolmas kirjain on?
      Ikävä
      53
      646
    Aihe