Nyt tuo uusi hanta-virus tuntuu leviävän todella nopeasti myös ihmisestä ihmiseen.
Aiheuttaa mm. Aivokalvontulehdusta sekä aivojen tulehdusta.
Epäselvää, että kuinka nopeasti tappaa, sillä hoitaahan sitä on kovin hankala.
Itämisaika on pitkä eli 2 viikkoa, joten tartunnan saanut kerkiää levittämään sitä tehokkaasti ympäristöön. Nythän sitä on Espanjassa, etelä Afrikassa ja oliko jo isossa-britanniassa?
Toinen kysymys, kuinka nopeasti saadaan maasuljettua tai ainakin Uusimaa, ettei tartuta muuta maata?
Hanta-virus kuinka nopeasti tappaa
Anonyymi-ap
3
293
Vastaukset 3
- Anonyymi00001
Tappasi vain koko perkeleen porukan
- Anonyymi00003
Älä nyt, olet paljon onnellisempi kuin luuletkaan. Suurin osa maapallon väestöstä syö huonosti eikä saa terveydenhoitoa.
- Anonyymi00002
Eihän se välttämättä tapa. Yleensä virustautien oireet ovat erilaisia. Taudiksi puhjenneilla korkea kuolleisuus. Omat elintavat vaikuttavat kaikkeen; terveellinen syöminen, liikunta ja uni sekä alkoholin ja tupakan välttäminen, huumeista puhumattakaan.
Me kaikki kuolemme, ei sitä tarvitse pelätä. Elämä jatkuu toisella tasolla. Nyt pitäisi vaan rakastaa itseään ja muita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 100832
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.361830- 76630
- 50615
- 65605
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38599- 30566
En minä tule koskaan ottamaan sinuun yhteyttä
Että siinä ole vaan rauhassa ilman minua koko loppuelämäsi ajan.25540Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla
Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei48537Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei115534