Kauven 2025-2026 top 10 tappelijat

Anonyymi-ap

1.Antti tyrväinen(ihmiskuula toisin kuin yleensä tällä kaudella vastasi myös teoistaan tappelemalla ja oli vaike vastus monille kun häntä ei hevillä painimatsissa voiteta)

2.Teemu enberg(korkea voimataso ja kipakat iskut tunnusmerkkinä, on vaikea yhdistelmä )

3.sean Josling(ikävä vastustaja joka ei pelaa aina puhtaasti ja tappeluissa osoitti kovuutta)

4.cameron wright(HPK;n pelaajalla ihmeelliset tilastot eli oman joukkueensa pistekärki ja liigan kovin jäähyilijä tietääksenim mutta ei ole ylempänä koska ei jätti muutamat tappelut sivuun)

5.oliver Lauridsen(tanskalaispakki on ollu jo aika kauan pelottava pelaaja liigassa koska hän ei koskaan unohda jos omaa joukkuetoveria otetaan sikamaisesti ja tappeluissa iskukykyä ei ainakaan puutu)

6.Ruben rafkin(TPS oli tällä kaudella pettymys mutta kova joukkue se oli kun heillä on kaksi pelottavaa pelaajaa kokoonpanossa eli hän ja Oliver Lauridsen ja rafkinin tunnusmerkkinä kovat painimiset vihellysten jälkeen ns torikokouksissa mut saa arvostusta ettei hanskat aina lähde käsistä kun pitäs vastata teoistaan)

7.Sisu-petteri Lehtonen(TPS;llä oli oikeastaa kolmikko rafkin, lehtonen ja Lauridsen jotka kylvi kauhua vastapuolessa ja lehtosen sisukas ja uhrautuva pelitapa on sellainen josta muut Tepsiläiset olis voineet ottaa kauven aikana enemmänbkin mallia)

8.tommi tikka(melkeinpä ainooo kärppäpellaaja jolla oli järkeä peleissä kun tikka ei omaa rooliaan unohtanut joukkueen kovanaamana että jokaiseen tilanteeseen tuli raivolla antaen poikkaria ja tarttumalla kii vastapuolesta torikokous-tilanteissa mutta ei aina pudota hanskojaan mistä jotkut kritisoivat)

9.jaakko Lantta(kalpa ei ole tunnetuin kovin joukkue tappeluosastolla mut lantta näytti miks on kova pelaaja joka osallistuu moniin eri tilanteisiin ettei tarvi aina tapella koska hänen pelekkä läsnäolo on semmonen että häntä pelätähän)

10.Petteri Lindbohm(oman joukkueensa pelastava suojelija pakistossa johon voi aina luottaa ja ei koskaan unohda jos omaa joukkuetoveria kaltoinkohrellaan että moni tietää kun hän on askissa ettei pijä pelata sikaa)

pettymys;

1.rauman lukko(melko heikko asenne fyysisellä puolella että tuskinpa edes taklattiinkaan kauden aikana)

2.Veli-matti savinainen(edelleenkään ei tee vaikutusta vaikka tappelee koska ei yleensä vastaa teoistaan vaan luikkii karkuun liian usein ja liigan yksi likaisimmista pelaajista)

3.Ondrej pavel(yksi liigan kovimpia jäähyilijöitä ja oikeasti moni pelkää koska hän saattaa taklauksellaan aiheuttaa vaikeuksia mutta pavel on pettymys siksi koska tuskin koskaan kauven aikana tappeli että enemmän vain rähjäsi ja otti turhia joukkuetta vahingoittavia tyhmiä jäähyjä ihan tarpeettoman paljon ja kun tilanne kuumenee niin häntä ei näy missään)

0

63

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
        Maailman menoa
        281
        2946
      2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
        Maailman menoa
        58
        2338
      3. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
        Uskonnot ja uskomukset
        348
        2007
      4. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
        Maailman menoa
        115
        1747
      5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
        Maailman menoa
        126
        1709
      6. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
        Ikävä
        212
        1375
      7. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
        Ikävä
        66
        1327
      8. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
        Ikävä
        59
        1263
      9. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
        Ikävä
        68
        1253
      10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
        Ikävä
        78
        1203
      Aihe