HÄVIÖN PÄIVÄ

Anonyymi-ap

Pikku"mies" yrittää puheellaan saada kansan puolelleen., se on myöhäistä. Alle vuosi niin pikku"mies" karkaa Pohjois koreaan karkuun.

29

278

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      Alle vuosi menee kun sota päättyy ja nykymuotoinen Ukraina lakkaa olemasta. Sen jälkeen länsimaita kohtaa hirvittävä moraalinen ja taloudellinen krapula. Kaikki kyselevät, että miten tässä näin kävikään ja kuka maksaa viulut. Voimakas poliittinen turbulenssi tulee olemaan myös yksi epäonnistuneen seikkailun seuraus ja osa sodan eskaloijista joutuu kantamaan poliittisen vastuun. Tämä seikkailu tulee olemaan yksi suurimmista nauloista näivettyvän Euroopan arkkuun. Tällä tavoin toimivalla yhteisöllä ei ole sijaa tulevaisuudessa.

      • Anonyymi00002

        Olet aivan oikeassa..
        Kyllä on naurattanut kun Stuppi kehuu että Ukraina on niskan päällä..ja Zele itkee että Ukrainassa on humataarinen kaaos.Nuohan ovat oikeita satusetiä kumpikin.


      • Anonyymi00004
        Anonyymi00002 kirjoitti:

        Olet aivan oikeassa..
        Kyllä on naurattanut kun Stuppi kehuu että Ukraina on niskan päällä..ja Zele itkee että Ukrainassa on humataarinen kaaos.Nuohan ovat oikeita satusetiä kumpikin.

        Venäjän pikku Napoleon joutui anomaan Trumpilta kolmen päivän tulitaukoa - mutta vallanhimoinen Putin vain jatkaa sotaansa Ukrainassa. Toivottavasti tuo Kremlin pyöreli saa sen palkan, minkä paha ansaitsee - karman laki toimii. Vielä turvallisuusrinki toimii, koska Putin ylläpitää sitä isolla rahalla, mutta toivottavasti pahuus saa vihdoinkin palkkansa.


      • Anonyymi00008
        Anonyymi00004 kirjoitti:

        Venäjän pikku Napoleon joutui anomaan Trumpilta kolmen päivän tulitaukoa - mutta vallanhimoinen Putin vain jatkaa sotaansa Ukrainassa. Toivottavasti tuo Kremlin pyöreli saa sen palkan, minkä paha ansaitsee - karman laki toimii. Vielä turvallisuusrinki toimii, koska Putin ylläpitää sitä isolla rahalla, mutta toivottavasti pahuus saa vihdoinkin palkkansa.

        Pahako saa palkkansa?? Sitten Zele kuuluu myös niihin..
        Karma 😂😂😂


    • Anonyymi00003

      Häviön päivä??🤔
      Kyllä oli Putinille voiton päivä, niinkuin oli tarkoituskin.
      Ukraina joutui taas nuolee näppejään, taisi olla Zelelle kova pala 😂😂😂

      • Anonyymi00007

        Joillakin on merkillinen tapa ihailla ja kehua
        rikollisia, pahantekijöitä, roistoja,
        esimerkiksi suuruudenhullua Putinia ja Kremlin mafiaa.
        Ilmeisesti siinä ikään kuin tuntee itsensäkin
        tosi voimakkaaksi ja mahtavaksi...


      • Anonyymi00010
        Anonyymi00007 kirjoitti:

        Joillakin on merkillinen tapa ihailla ja kehua
        rikollisia, pahantekijöitä, roistoja,
        esimerkiksi suuruudenhullua Putinia ja Kremlin mafiaa.
        Ilmeisesti siinä ikään kuin tuntee itsensäkin
        tosi voimakkaaksi ja mahtavaksi...

        Älä itke!


      • Anonyymi00017
        Anonyymi00010 kirjoitti:

        Älä itke!

        En itke. Toteavan vain, ja ihmettelen, miten luonnevikaisia voi olla.


      • Anonyymi00021
        Anonyymi00017 kirjoitti:

        En itke. Toteavan vain, ja ihmettelen, miten luonnevikaisia voi olla.

        Trumpia ja Netanjahua ihailevat ovat sitten varmaan henkisesti huippu terveitä.
        Kuten sinä.


      • Anonyymi00035
        Anonyymi00007 kirjoitti:

        Joillakin on merkillinen tapa ihailla ja kehua
        rikollisia, pahantekijöitä, roistoja,
        esimerkiksi suuruudenhullua Putinia ja Kremlin mafiaa.
        Ilmeisesti siinä ikään kuin tuntee itsensäkin
        tosi voimakkaaksi ja mahtavaksi...

        Se kertoo henkisestä sairaudesta, sellainen ihailu ja kehuskelu.
        Kuten sanonta kuuluu, " kaikki rattaat eivät ole kunnossa , iso hihna on löystynyt". :o)


    • Anonyymi00013

      Paskaputin oli nauttinut rauhoittavia, jottei hillitön pelkovapina näkyisi ulospäin. Jos tuo nyt edes oli aito putleri. Aitohan saattoi vapista bunkkerissaan.

      • Anonyymi00024

        Huomaa, että sinulla on kokemusta lääkkeistä,
        onko sinulla sama lääkitys kuin Putinilla?


    • Anonyymi00016

      Ei Zelenskyi itään pakene. Hänelle on paikka varattuna ehkä Britanniassa tai jossakin muussa häntä suojelevassa Länsi-Euroopan maassa. Täysin eri asia on sitten se, kuinka pitkään hän voi elää maanpaossa normaalia elämää. Hänen puheidensa ja tekojensa jälkeen kaikki on mahdollista.

    • Anonyymi00018

      Venäjä suurvaltana on aina etuasemassa.

    • Anonyymi00020

      Pikku"mies" itkee kun Suomi meni Natoon, mikä oli aivan oikea ratkaisu. Kun tämmöinen epävakaa mieleltään oleva johtaja on naapurissa maan johdossa niin ei voi muuta tehdä. Nämä r.... mielistelijät pitää lähettää sinne ihannemaahan.

      • Anonyymi00022

        Tuskin kukaan ainakaan Venäjällä itkee Suomen perään. Vähän yli 4 miljoonaa
        asukasta joista suuri määrä on kotoisin Afrikasta. "Kärpäsen paska ", kuten Spede totesi
        aikoinaan.
        Suomessa taas moni konkurssin tehnyt yrittäjä itkee oikeasti menetettyään toimeen tulonsa
        ja yrityksensä EU:n typerän politiikan johdosta. Venäjä oli niille luonteva lähellä oleva
        markkina alue jossa liiketoimet sujuivat hyvällä katteella.
        Nämä ryssävihassaan kiehuvat työttömät yhteiskunnan loiset pitäisi lähettää
        pakkotöihin , vaikkapa sitten Siperiaan. Lahjana Venäjälle.


      • Anonyymi00033
        Anonyymi00022 kirjoitti:

        Tuskin kukaan ainakaan Venäjällä itkee Suomen perään. Vähän yli 4 miljoonaa
        asukasta joista suuri määrä on kotoisin Afrikasta. "Kärpäsen paska ", kuten Spede totesi
        aikoinaan.
        Suomessa taas moni konkurssin tehnyt yrittäjä itkee oikeasti menetettyään toimeen tulonsa
        ja yrityksensä EU:n typerän politiikan johdosta. Venäjä oli niille luonteva lähellä oleva
        markkina alue jossa liiketoimet sujuivat hyvällä katteella.
        Nämä ryssävihassaan kiehuvat työttömät yhteiskunnan loiset pitäisi lähettää
        pakkotöihin , vaikkapa sitten Siperiaan. Lahjana Venäjälle.

        Kyllä itkisivät jos tietäisivät totuuden maailman menosta. Eihän siellä tavallinen tallaaja tiedä muuta kun sitä mitä pikku"mies" bunkkeristaan huutaa.


      • Anonyymi00038
        Anonyymi00033 kirjoitti:

        Kyllä itkisivät jos tietäisivät totuuden maailman menosta. Eihän siellä tavallinen tallaaja tiedä muuta kun sitä mitä pikku"mies" bunkkeristaan huutaa.

        Niinkö? Toimii siellä netti niin kuin täälläkin
        ja radio ja TV kanavia on satoja, lautasantennit
        on kaikkien saatavilla ja sanoma ja muita
        lehtiä tuhansittain.
        Miten Suomessa?


    • Anonyymi00023

      Jos Suomi ei olisi piikki paskaputinin, pellepeshkovin ja kapakkalintu Zaharovan lihassa, he eivät päivittäin innokkaasti kommentoisi Suomen tekemisiä ja tekemättä jättämiä.

      • Anonyymi00025

        Missä ne kommentoi? Sontalehdet keksii
        mukauutisia ja ääliöt uskoo.


      • Anonyymi00028

        Eiköhän tämä "kommentointi" ole suurelta osin Suomen iltapäivälehtien keksimää propagandaa.


    • Anonyymi00027

      Vrenäjän media : "Venäläisjoukot "vakavissa ongelmissa" – antautuvat ja vetäytyvät letkoittain"

      • Anonyymi00034

        Tällaista ei uutisoinut Venäjän media, vaan Venäjän hallintoa vastustava "media". Saa uskoa jos haluaa.


    • Anonyymi00029

      Menevät pikku"miehen" kanssa bunkkeriin piiloon. Miksi nämä Venäjä myönteiset mene sinne ihannoimaansa maahan. Virta vie virta tuo.

      • Anonyymi00039

        " Menevät pikku"miehen" kanssa bunkkeriin piiloon. Miksi nämä Venäjä myönteiset mene sinne ihannoimaansa maahan. Virta vie virta tuo. "
        Eivät mene, ei. Koska.
        Venäjällä joutuisivat rintamalle. Eivät saisi työttömyys- tai muitakaan sosiaaliavustuksia.
        Venäjällä saisivat sotilastamineet- ja jonkin verran muonaa, hapankaalia hitunen ruisleipää ja paketin mahorkkaa. Ja sitten suorittamaan " erikoisoperaatiota ". :0O
        URRAAAAAA..... UUURRAAAA...... STALIN... ei kun PUTIIIINNN...... :0)


      • Anonyymi00040
        Anonyymi00039 kirjoitti:

        " Menevät pikku"miehen" kanssa bunkkeriin piiloon. Miksi nämä Venäjä myönteiset mene sinne ihannoimaansa maahan. Virta vie virta tuo. "
        Eivät mene, ei. Koska.
        Venäjällä joutuisivat rintamalle. Eivät saisi työttömyys- tai muitakaan sosiaaliavustuksia.
        Venäjällä saisivat sotilastamineet- ja jonkin verran muonaa, hapankaalia hitunen ruisleipää ja paketin mahorkkaa. Ja sitten suorittamaan " erikoisoperaatiota ". :0O
        URRAAAAAA..... UUURRAAAA...... STALIN... ei kun PUTIIIINNN...... :0)

        Muutama meni kokeilemaan Ukrainan
        ruokia ja varusteita. Ei löytynyt taivas
        sieltäkään. Luuranko sotilaita saamme
        ihailla Suomenkin uutisesta.


    • Anonyymi00041

      Pohjoiskorealaisista puolet tappoi ukrainalaiset, toisen puolen söivät venäläiset. Kim teetti valtavan muistomerkin ja pani niiden leskiä.

      • Anonyymi00042

        Olisiko sinun syytä käydä lääkärissä, ajatusmaailmasi ei vaikuta terveeltä.


    • Anonyymi00043

      Mieletään epävakaat henkilöt johtaa kahta maata. Trumpista sanoi Amerikkalaiset lääkärit että "mies" on mieleltään epävakaa.. Venäjällä nämä aivopestyt lääkärit eivät taas uskalla sanoa mitään, muuten putoisivat parvekkeelta.

    Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      165
      1586
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      605
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      537
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      158
      486
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      187
      426
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    Aihe