Pikku"mies" yrittää puheellaan saada kansan puolelleen., se on myöhäistä. Alle vuosi niin pikku"mies" karkaa Pohjois koreaan karkuun.
HÄVIÖN PÄIVÄ
29
278
Vastaukset
- Anonyymi00001
Alle vuosi menee kun sota päättyy ja nykymuotoinen Ukraina lakkaa olemasta. Sen jälkeen länsimaita kohtaa hirvittävä moraalinen ja taloudellinen krapula. Kaikki kyselevät, että miten tässä näin kävikään ja kuka maksaa viulut. Voimakas poliittinen turbulenssi tulee olemaan myös yksi epäonnistuneen seikkailun seuraus ja osa sodan eskaloijista joutuu kantamaan poliittisen vastuun. Tämä seikkailu tulee olemaan yksi suurimmista nauloista näivettyvän Euroopan arkkuun. Tällä tavoin toimivalla yhteisöllä ei ole sijaa tulevaisuudessa.
- Anonyymi00002
Olet aivan oikeassa..
Kyllä on naurattanut kun Stuppi kehuu että Ukraina on niskan päällä..ja Zele itkee että Ukrainassa on humataarinen kaaos.Nuohan ovat oikeita satusetiä kumpikin. - Anonyymi00004
Anonyymi00002 kirjoitti:
Olet aivan oikeassa..
Kyllä on naurattanut kun Stuppi kehuu että Ukraina on niskan päällä..ja Zele itkee että Ukrainassa on humataarinen kaaos.Nuohan ovat oikeita satusetiä kumpikin.Venäjän pikku Napoleon joutui anomaan Trumpilta kolmen päivän tulitaukoa - mutta vallanhimoinen Putin vain jatkaa sotaansa Ukrainassa. Toivottavasti tuo Kremlin pyöreli saa sen palkan, minkä paha ansaitsee - karman laki toimii. Vielä turvallisuusrinki toimii, koska Putin ylläpitää sitä isolla rahalla, mutta toivottavasti pahuus saa vihdoinkin palkkansa.
- Anonyymi00008
Anonyymi00004 kirjoitti:
Venäjän pikku Napoleon joutui anomaan Trumpilta kolmen päivän tulitaukoa - mutta vallanhimoinen Putin vain jatkaa sotaansa Ukrainassa. Toivottavasti tuo Kremlin pyöreli saa sen palkan, minkä paha ansaitsee - karman laki toimii. Vielä turvallisuusrinki toimii, koska Putin ylläpitää sitä isolla rahalla, mutta toivottavasti pahuus saa vihdoinkin palkkansa.
Pahako saa palkkansa?? Sitten Zele kuuluu myös niihin..
Karma 😂😂😂
- Anonyymi00003
Häviön päivä??🤔
Kyllä oli Putinille voiton päivä, niinkuin oli tarkoituskin.
Ukraina joutui taas nuolee näppejään, taisi olla Zelelle kova pala 😂😂😂- Anonyymi00007
Joillakin on merkillinen tapa ihailla ja kehua
rikollisia, pahantekijöitä, roistoja,
esimerkiksi suuruudenhullua Putinia ja Kremlin mafiaa.
Ilmeisesti siinä ikään kuin tuntee itsensäkin
tosi voimakkaaksi ja mahtavaksi... - Anonyymi00010
Anonyymi00007 kirjoitti:
Joillakin on merkillinen tapa ihailla ja kehua
rikollisia, pahantekijöitä, roistoja,
esimerkiksi suuruudenhullua Putinia ja Kremlin mafiaa.
Ilmeisesti siinä ikään kuin tuntee itsensäkin
tosi voimakkaaksi ja mahtavaksi...Älä itke!
- Anonyymi00017
Anonyymi00010 kirjoitti:
Älä itke!
En itke. Toteavan vain, ja ihmettelen, miten luonnevikaisia voi olla.
- Anonyymi00021
Anonyymi00017 kirjoitti:
En itke. Toteavan vain, ja ihmettelen, miten luonnevikaisia voi olla.
Trumpia ja Netanjahua ihailevat ovat sitten varmaan henkisesti huippu terveitä.
Kuten sinä. - Anonyymi00035
Anonyymi00007 kirjoitti:
Joillakin on merkillinen tapa ihailla ja kehua
rikollisia, pahantekijöitä, roistoja,
esimerkiksi suuruudenhullua Putinia ja Kremlin mafiaa.
Ilmeisesti siinä ikään kuin tuntee itsensäkin
tosi voimakkaaksi ja mahtavaksi...Se kertoo henkisestä sairaudesta, sellainen ihailu ja kehuskelu.
Kuten sanonta kuuluu, " kaikki rattaat eivät ole kunnossa , iso hihna on löystynyt". :o)
- Anonyymi00013
Paskaputin oli nauttinut rauhoittavia, jottei hillitön pelkovapina näkyisi ulospäin. Jos tuo nyt edes oli aito putleri. Aitohan saattoi vapista bunkkerissaan.
- Anonyymi00024
Huomaa, että sinulla on kokemusta lääkkeistä,
onko sinulla sama lääkitys kuin Putinilla?
- Anonyymi00016
Ei Zelenskyi itään pakene. Hänelle on paikka varattuna ehkä Britanniassa tai jossakin muussa häntä suojelevassa Länsi-Euroopan maassa. Täysin eri asia on sitten se, kuinka pitkään hän voi elää maanpaossa normaalia elämää. Hänen puheidensa ja tekojensa jälkeen kaikki on mahdollista.
- Anonyymi00018
Venäjä suurvaltana on aina etuasemassa.
- Anonyymi00020
Pikku"mies" itkee kun Suomi meni Natoon, mikä oli aivan oikea ratkaisu. Kun tämmöinen epävakaa mieleltään oleva johtaja on naapurissa maan johdossa niin ei voi muuta tehdä. Nämä r.... mielistelijät pitää lähettää sinne ihannemaahan.
- Anonyymi00022
Tuskin kukaan ainakaan Venäjällä itkee Suomen perään. Vähän yli 4 miljoonaa
asukasta joista suuri määrä on kotoisin Afrikasta. "Kärpäsen paska ", kuten Spede totesi
aikoinaan.
Suomessa taas moni konkurssin tehnyt yrittäjä itkee oikeasti menetettyään toimeen tulonsa
ja yrityksensä EU:n typerän politiikan johdosta. Venäjä oli niille luonteva lähellä oleva
markkina alue jossa liiketoimet sujuivat hyvällä katteella.
Nämä ryssävihassaan kiehuvat työttömät yhteiskunnan loiset pitäisi lähettää
pakkotöihin , vaikkapa sitten Siperiaan. Lahjana Venäjälle. - Anonyymi00033
Anonyymi00022 kirjoitti:
Tuskin kukaan ainakaan Venäjällä itkee Suomen perään. Vähän yli 4 miljoonaa
asukasta joista suuri määrä on kotoisin Afrikasta. "Kärpäsen paska ", kuten Spede totesi
aikoinaan.
Suomessa taas moni konkurssin tehnyt yrittäjä itkee oikeasti menetettyään toimeen tulonsa
ja yrityksensä EU:n typerän politiikan johdosta. Venäjä oli niille luonteva lähellä oleva
markkina alue jossa liiketoimet sujuivat hyvällä katteella.
Nämä ryssävihassaan kiehuvat työttömät yhteiskunnan loiset pitäisi lähettää
pakkotöihin , vaikkapa sitten Siperiaan. Lahjana Venäjälle.Kyllä itkisivät jos tietäisivät totuuden maailman menosta. Eihän siellä tavallinen tallaaja tiedä muuta kun sitä mitä pikku"mies" bunkkeristaan huutaa.
- Anonyymi00038
Anonyymi00033 kirjoitti:
Kyllä itkisivät jos tietäisivät totuuden maailman menosta. Eihän siellä tavallinen tallaaja tiedä muuta kun sitä mitä pikku"mies" bunkkeristaan huutaa.
Niinkö? Toimii siellä netti niin kuin täälläkin
ja radio ja TV kanavia on satoja, lautasantennit
on kaikkien saatavilla ja sanoma ja muita
lehtiä tuhansittain.
Miten Suomessa?
- Anonyymi00023
Jos Suomi ei olisi piikki paskaputinin, pellepeshkovin ja kapakkalintu Zaharovan lihassa, he eivät päivittäin innokkaasti kommentoisi Suomen tekemisiä ja tekemättä jättämiä.
- Anonyymi00025
Missä ne kommentoi? Sontalehdet keksii
mukauutisia ja ääliöt uskoo. - Anonyymi00028
Eiköhän tämä "kommentointi" ole suurelta osin Suomen iltapäivälehtien keksimää propagandaa.
- Anonyymi00027
Vrenäjän media : "Venäläisjoukot "vakavissa ongelmissa" – antautuvat ja vetäytyvät letkoittain"
- Anonyymi00034
Tällaista ei uutisoinut Venäjän media, vaan Venäjän hallintoa vastustava "media". Saa uskoa jos haluaa.
- Anonyymi00029
Menevät pikku"miehen" kanssa bunkkeriin piiloon. Miksi nämä Venäjä myönteiset mene sinne ihannoimaansa maahan. Virta vie virta tuo.
- Anonyymi00039
" Menevät pikku"miehen" kanssa bunkkeriin piiloon. Miksi nämä Venäjä myönteiset mene sinne ihannoimaansa maahan. Virta vie virta tuo. "
Eivät mene, ei. Koska.
Venäjällä joutuisivat rintamalle. Eivät saisi työttömyys- tai muitakaan sosiaaliavustuksia.
Venäjällä saisivat sotilastamineet- ja jonkin verran muonaa, hapankaalia hitunen ruisleipää ja paketin mahorkkaa. Ja sitten suorittamaan " erikoisoperaatiota ". :0O
URRAAAAAA..... UUURRAAAA...... STALIN... ei kun PUTIIIINNN...... :0) - Anonyymi00040
Anonyymi00039 kirjoitti:
" Menevät pikku"miehen" kanssa bunkkeriin piiloon. Miksi nämä Venäjä myönteiset mene sinne ihannoimaansa maahan. Virta vie virta tuo. "
Eivät mene, ei. Koska.
Venäjällä joutuisivat rintamalle. Eivät saisi työttömyys- tai muitakaan sosiaaliavustuksia.
Venäjällä saisivat sotilastamineet- ja jonkin verran muonaa, hapankaalia hitunen ruisleipää ja paketin mahorkkaa. Ja sitten suorittamaan " erikoisoperaatiota ". :0O
URRAAAAAA..... UUURRAAAA...... STALIN... ei kun PUTIIIINNN...... :0)Muutama meni kokeilemaan Ukrainan
ruokia ja varusteita. Ei löytynyt taivas
sieltäkään. Luuranko sotilaita saamme
ihailla Suomenkin uutisesta.
- Anonyymi00041
Pohjoiskorealaisista puolet tappoi ukrainalaiset, toisen puolen söivät venäläiset. Kim teetti valtavan muistomerkin ja pani niiden leskiä.
- Anonyymi00042
Olisiko sinun syytä käydä lääkärissä, ajatusmaailmasi ei vaikuta terveeltä.
- Anonyymi00043
Mieletään epävakaat henkilöt johtaa kahta maata. Trumpista sanoi Amerikkalaiset lääkärit että "mies" on mieleltään epävakaa.. Venäjällä nämä aivopestyt lääkärit eivät taas uskalla sanoa mitään, muuten putoisivat parvekkeelta.
Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1651586
- 104921
- 75743
- 51635
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa16605ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40537Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45498Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m158486Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;187426- 26419