Miksi ikkäämmät miehet haluaa päästä panemaan nuoria naisia. Naisia jotka ovat puolta nuorempia ja voisivat olla miehen tyttären ikäisiä.
Miksei oman ikäiset naiset kelpaa.
Eikö siitä tule tavallaan pedofiiliksen tunne, kun nussitaan yli 30 vuotta nuorempaa naista.
Härskiä toimintaa, kun nussitaan saman ikäistä naista, kuin mahdollisesti oma tytär on.
Tässäkin iäkkäämpi herra panee nuorempaa naista. Tuo nainen on varmasti yli 30 vuotta nuorempi, kuin tuo herra.
https://www.erome.com/a/917y4EtO
https://devki.net/en/53263-beautiful-whore-sonja-from-finland.html
Miksi 60+ ikäiset miehet haluu puolta nuorempaa naista.
35
715
Vastaukset
- Anonyymi00001
Se tekee taas nuoreksi.
Nuoren naisen vartalo on yleensä kiihottavampi kuin 60 vuotiaab naisen.
Kulli kovenee helpommmin ja vanhempi mies osaa nauttia ja saa nuirenkin naisen nauttimaan seksistä.
Ja ,ei, ei 20 - 40 v uotiaan nussiminen ole pedofiliaa.- Anonyymi00008
Sulla urpolla ei seiso muu kuin järki hehehee
- Anonyymi00013
Anonyymi00008 kirjoitti:
Sulla urpolla ei seiso muu kuin järki hehehee
Buaahaa mitäs olet urpo buaahaa.
- Anonyymi00033
Kysy Niinistöltä tai Dännyltä
Mutta miksi +70 naiset haluaa poikkeuksetta 20-30 nuorempaa miestä ?
- Anonyymi00002
Juu onhan tuo muija aika paljon nuorempi, kuin tuo mies, mutta tuossa on samalla jotain kaunista ja kiihottavaa, kun vanha mies panee noin kaunista nuorta naista.
Siinä on jotain seksikästä, kun nuori nainen nauttii, kun vanha mies panee.- Anonyymi00009
Sairasta paskaa
- Anonyymi00014
Anonyymi00009 kirjoitti:
Sairasta paskaa
Buaahaa sairas paska buaahaa. Mitäs olet hehehee
- Anonyymi00024
Anonyymi00009 kirjoitti:
Sairasta paskaa
Hoida paskasi terveeksi
- Anonyymi00025
Anonyymi00024 kirjoitti:
Hoida paskasi terveeksi
Ei se ole helppoa. Tuon paskan tekijässähän on se juuri syy. Sille pitäis tehdä jotain.
- Anonyymi00040
Anonyymi00025 kirjoitti:
Ei se ole helppoa. Tuon paskan tekijässähän on se juuri syy. Sille pitäis tehdä jotain.
Syytät muita omasta paskastasi.
- Anonyymi00003
Koska me jo tiedämme kokemustemme perusteella erittäin hyvin, minkälaiset naiset ovat todellisesti ihania. Minä haluan vierelleni teinikaunottaren ja täytän kohta 69v, hän ei siis ole "puolet nuorempi" vaan neljäsosa tai viidesosa minun iästäni.
- Anonyymi00004
Mutta sellaistahan sinä et saa, et saa edes 50 vuotiasta naista jos rehellisiä ollaan.
- Anonyymi00006
Anonyymi00004 kirjoitti:
Mutta sellaistahan sinä et saa, et saa edes 50 vuotiasta naista jos rehellisiä ollaan.
On mahdollista että en enää onnistu valloittamaan priimakinkkua, mutta voin vuokrata, vuokraan parhaillaan, hän tulee taas huomenna luokseni.
- Anonyymi00005
Kyllä mä panisin tuota videolla esintyvää nuorta neitokaista, vaikka olen jo 65v.
Miten häntä pääsis näkee.
Onko tuo muija täällä kellekään tuttu tapaus. Onko joku päässyt panemaan häntä.
Kertokaa onko hänellä jossain joku ilmoitus.
Julmettoman kaunis hän kyllä on, aika nannaa olisi päästä panemaan häntä.
Panen paljaalta jos antaa. - Anonyymi00007
Itse olen yksinoleva lähempänä kuuttakymmentä kuin viittäkymmentä oleva. Yleensä en ymmärrä nykyaikana ikäeroa joka on puolet omasta iästä. Mutta varmaan ikäiselläni on ongelma saada omaikäinen nuoltavaksi, ja joku 30-40v antaa nuolla ja naida ilman lupaa kysymättä jos tilanne ja kemiat vain sallii. Tässä on vain se ongelma, että naisen mieli on kuin tuuliviiri, jos joku asia ei mene naisen tahdon mukaan, niin käräjillä tavataan.
- Anonyymi00011
Oikein sulle ällötys
- Anonyymi00016
Anonyymi00011 kirjoitti:
Oikein sulle ällötys
Sinähän sen tiedät mikä olet. Et varmaan paskaa puhu ittestäs. Mitäs olet hehehehee
- Anonyymi00017
Anonyymi00016 kirjoitti:
Sinähän sen tiedät mikä olet. Et varmaan paskaa puhu ittestäs. Mitäs olet hehehehee
Sää mää ja bää puhuu paskaa itsestään buaahaa
- Anonyymi00022
Anonyymi00017 kirjoitti:
Sää mää ja bää puhuu paskaa itsestään buaahaa
En usko että sä paskaa puhut. Kyllä nuo kaikki sun kommenttis on ihan totuutta. Mitä tänäänkin olet tänne itsestäsi laittanut.
- Anonyymi00023
Sen ongelman nimi on vaihdevuodet/menopaussi, joka päättää naisten seksuaalisuuden. Nainen ei enää kihottu, nännit eivät kovetu, tavara ei kostu, kohdunkaula (cervix) roikkuu meisselin tiellä. Naisesta tulee kiukkuinen ei-seksiä mummeli.
- Anonyymi00028
Anonyymi00023 kirjoitti:
Sen ongelman nimi on vaihdevuodet/menopaussi, joka päättää naisten seksuaalisuuden. Nainen ei enää kihottu, nännit eivät kovetu, tavara ei kostu, kohdunkaula (cervix) roikkuu meisselin tiellä. Naisesta tulee kiukkuinen ei-seksiä mummeli.
Ihan täyttä hölynpölyä!
- Anonyymi00031
Anonyymi00028 kirjoitti:
Ihan täyttä hölynpölyä!
Emättimen kiihottaminen lisää sen kokoa - Kohdunkaula vetäytyy ylös ja taaksepäin lisäten 1–2 tuumaa emättimen pituuteen. - https://www.drsamrobbins.com/mens-health/how-big-is-her-vagina-surprising-scientific-facts/
Pidentyykö emätinkanava, kun olet kiihottunut? Kyllä, emätinkanava laajenee kahdella tavalla seksuaalisen kiihottumisen aikana. Ensinnäkin kohdunkaula, joka sijaitsee emättimen kanavan yläosassa ja sulkee emättimen kohdusta, nousee kauemmaksi emättimen aukosta. Tämä jättää enemmän tilaa emättimen kanavaan, penetraation mahdollistamiseksi. Toiseksi emätinkanava on luonnollisesti joustava - kuvittele emätinkanava seinämänä, jossa on ryppyisiä kudoksia. Kun veri virtaa vulvaan (ulkoisiin sukuelimiin) kiihottumisen aikana, nämä ryppyiset kudokset laajenevat kuin haitari. Tämä lisää emättimen kanavan pidentymistä. Kun kiihottuminen loppuu, kudokset palaavat alkuperäiseen laskostettuun tilaan. - https://goaskalice.columbia.edu/answered-questions/how-deep-average-vagina-and-does-it-elongate-when-somethings-it
Pidentyykö emätin, kun olet kiihtynyt? Kun harrastat seksiä, emätinkanavallasi on kyky pidentyä penetraation mahdollistamiseksi. Seksuaalinen kiihottuminen pakottaa kohdunkaulan ja kohtusi nousemaan ylös ja pois tieltä, mikä saa emättimesi ulomman kaksi kolmasosaa pidentymään. Mutta jos tunnet peniksen tai seksilelun osuvan kohdunkaulaasi, se voi tarkoittaa, että et ole riittävästi kiihottunut täydelle penetraatiolle. - https://www.healthline.com/health/womens-health/how-deep-is-a-vagina#arousal
Ylläolevat ovat voimassa tapauksessa jossa tavara on seksuaalisesti kiihottunut. Kun tavara on seksuaalisesti kiihottunut, on se märkä/kostea. Menopausaalisen naisen tavara ei kostu eli ei kiihotu.
- Anonyymi00012
Aika tavalla turhaa kysyä, miksi. Yli 50- vuotiaalla naisella sängyssä liikkuu enää vain silmät. Onko ihme, jos halut siirtyy nuorempiin.
- Anonyymi00029
Mulla on usein silmät kiinni nautinnosta.
Ei siinä nää, liikkuuko ne. - Anonyymi00034
Ei kannata yleistää !
On yli 80 v. naisia jotka on sängyssä paljon parempia kuin 30 v. keskimäärin
- Anonyymi00019
Kyllä se on kiihottavaa kun vaimo käy puolta vanhemman miehen luona pantavana
- Anonyymi00026
Itse olen sitä mieltä, että nuorempia kauniita naisia on mukava katsella. Olen 62v. ja onnellisesti seurustelen 64v. naisen kanssa. Hän on erittäin intohimoinen ja muuten hyvä kroppainen nainen. Itse en siis kaipaa puolta nuorempia naisia.
- Anonyymi00027
Hei. Ei kaikki. Esim. Minä ajattelen samoin. Lähentelen 60v ja en todellakaan harrastaisi seksiä puolta nuoremman kanssa. n. ikäistäni seuraa ja varsinkin, jos voisi tutustua ikäiseeni varattuun naiseen. Itse myös varattu mies.
- Anonyymi00030
On se kumma , kun on vanhempi , niin nuoremmat naiset ovat kimpussa. He ovat sanoneet , että vanhempi on parempi, kuin häsläävä nuori.
- Anonyymi00032
Haaveenani on myös 38 vuotias nainen .
Onhan meillä yli kolmekymmentä vuotta ikäeroa.
Ehkä sekin kiihottaa,mutta muuten tunnen vain normaalia halua kiihottavaa naista kohtaan ,en koe sitä perversioksi
Eikä hänkään tunnu olevan ihan välinpitämätön.
Nuo lyhyet,intensiiviset katseet.
Hetkeksi unohdan ikäni ja vastaan katseeseen.
Ja tunnen olevani taas mies!
Mies eikä ukko.
Ehkä hän näkee minussa vielä harmaantuneen parrankin alta miehen ,vaikka ulkokuori onkin hieman rapistunut..
Silti, kun muistelen näitä lyhyitä hetkiä jälkeenpäin,valtaa suuri haikeus mielen; miksi en tavannut häntä kolmekymmentä vuotta sitten!
Lordi Jim - Anonyymi00035
Omanikäisiä rupsahtaneita katsellen ei jopo lähde keulimaan. Puolet nuorempi ja fertiili ikäinen nainen tuoksuineen saa jopon keulimaan rautakankena.
Mitä sitä mahoon lykkii kun on tiinehtyvää tarjolla. - Anonyymi00036
Se on kiihottava näky, kun vanhempi mies panee nuorta naista.
- Anonyymi00037
Se on kiihottava näky, kun vanhempi mies panee nuorta naista.
- Anonyymi00041
Onneksi nykynuoret hyväksyvät seksiä rahasta asenteen. Näin pääsee vielä vanhempanakin nussimaan kireäpilluisia 17 vuotiaita pystytissejä.
- Anonyymi00043UUSI
Huorat on ihania
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka672385- 661367
Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin
Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww691130EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje41097- 77803
Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä
Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi19780Ratikka Turkuun
Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta82660- 43658
Miehet trikoissaan
On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe23615- 27581