Hakee muualta syitä

Anonyymi-ap

Monellakin työttömällä köyhällä ajatusmalli että hakee syitä muualta kuin omasta itsestä.Hallitus sitä sun tätä,kela,työkkäri jne.

29

187

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      UUSI

Kokonaisvaltainen ajattelu asioiden luonteesta on ihmislajin yksi menestymisen edellytyksistä. Lisäksi joukko osaamista (ihmisten joukko) ajattelun rinnalla on mahdollistanut esim. soilla ja jäiden alueilla.
      Demokratiassa olisi hyvä, jos tuotaisiin enemmän esille näkemyksiä erilaisten orgaanien toiminnasta. Valitettavasti tieto ja taito, jotka ovat katoavaa kansanperinnettä tai muuten halveksunnan alla, eivät enää pääse esille, kun töitä tehdään tai asioita ajatellaan.

• Anonyymi00002
      UUSI

Ylisukupolvisuus on pettänyt.

• Anonyymi00003
      UUSI

Montako työtöntä siis tunnet? Aika monta ilmeisesti kun ovat sinulle kertoneet ajatuksistaan.

• UUSI

Punaliput liehuu menkää töihin. 👷‍♂️🚩🇦🇱🇨🇳🇭🇰🇮🇲🇰🇬🇲🇦🇲🇪🇹🇳🇹🇷🇹🇼🇹🇴🇻🇳

• Anonyymi00004
        UUSI

En mene!

• UUSI
        Anonyymi00004 kirjoitti:

En mene!

Elä sitte mäne.👷‍♂️

• Anonyymi00007
        UUSI

Heti kun tarjolla on toistaiseksi voimassa oleva työsopimus suoraan työnantajalle sellaiselle palkalla että tulee toimeen ilman yhteiskunnan tukia ja ammatin, työnantajan ihminen valitsee its e!

• Anonyymi00008
        UUSI
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Heti kun tarjolla on toistaiseksi voimassa oleva työsopimus suoraan työnantajalle sellaiselle palkalla että tulee toimeen ilman yhteiskunnan tukia ja ammatin, työnantajan ihminen valitsee its e!

Sinulle ei sellaista ole koskaan ollut tarjolla eikä tule olemaankaan!

• Anonyymi00009
        UUSI
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Eihän tuhluri tule koskaan toimeen palkallaan vaan aina tahtoo lisää.
        Sellainen se on ahne sosialisti.

• Anonyymi00013
        UUSI
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Sinulle ei sellaista ole koskaan ollut tarjolla eikä tule olemaankaan!

Yhyy yhteiskunta ei maksanut jättimäisiä yritystukia ja nyt kiukuttaa!!!

• Anonyymi00016
        UUSI
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Yhyy yhteiskunta ei maksanut jättimäisiä yritystukia ja nyt kiukuttaa!!!

Apina

• UUSI
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Apina

🐵🍌🌴

• UUSI
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Eihän tuhluri tule koskaan toimeen palkallaan vaan aina tahtoo lisää.
        Sellainen se on ahne sosialisti.

Samppanjan tulee olla kuivaa, kylmää ja ilmaista.🍾🥂
        - Sir Winston Churchill -

• Anonyymi00005
      UUSI

Itse en ole valinnut että minua lapsena ja nuorena seksuaalisesti hyväksikäytettiin ja koulukiusattiin vakavasti ja niistä syistä olen sairastunut masennukseen ja ahdistuneisuushäiriöön ja olen työkyvytön.

Olen täysin yhteiskunnan päättäjien armoilla.

• Anonyymi00006
        UUSI

On totta, että ihmisille syötetään ajatusta siitä, että "yhteiskunta" olisi se hyväntekijä joka olisi ihmisten isä, äiti, henkilö ja joka paikan höylä. Mutta kuinka paljon siitä on vain pelkästään sitä, että ihmisten toimintaa kontrolloimaan tahtovat tahot saavat toteuttaa omaa asiaansa? Yhteiskunnan tehtävä tulisi olisi olla pelkästään pitää rajat turvattuina ja kadut turvallisina, sekä opastaa ihmisiä siinä mielenlaadussa, tiedossa ja taidosssa kuinka tehdä oma tiensä ja kuinka toimia siten, että voitetaan yhdessä.
        Neuvostolainen kateellisuus (ja kyvyttömyys erottaa huiputuksia) on yhteiskunnan yksi suurimpia ongelmia, joka taikoo ihmisten silmien eteen illuusion siitä, että reippaus kyllä auttaa ja epäreippaat eivät ole olleet reippaudessa mukana siitä syystä, että eivät ole reippaita. Vaikka totuus on, että menossa mukana olemattomien osaamisprofiilia ei osata tai saa hyödyntää säätelyn takia.

• Anonyymi00010
      UUSI

Minun työttömillä tuttavillani se oli valittu elämäntapa.
      Täysin ammatillista kouluta vailla olevan lankoni työttömyysjaksot rajoittuvat pisimmillään muutamaan viikkoon.
      Oma kokemukseni. Työkkäristä ei ole ollut hitonkaan hyötyä.
      Minulla on ollut lukuisia työpaikkoja. Lukuisuus johtuu osaltaan siitä, että ne ovat hajallaan pitkin eteläistä Suomea.
      Pisin työttömyysjaksoni on 17 päivää.

• Anonyymi00014
        UUSI

Haluaako marttyyri boomer mitalin suuresta uhrauksesta?

• Anonyymi00018
        UUSI
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Haluaako marttyyri boomer mitalin suuresta uhrauksesta?

Boomer on tyytyväinen elämäänsä jonka on rahoittanut vaihtelevilla, haasteellisilla töillä joista alle 30:n vuoden aikana kertyi sen verran työeläkettä, että pystyi 57v ikäisenä siirtymään työttömyyseläkkeelle joten yritin vain tasata työttömyysaikatilejä
        minua ansiokkaampien työttömien kanssa.
        Siis, en koe uhrautuneeni vaan olen kiitollinen, että olen aina tavoittanut jossakin, jonkinlaisen tavan puutteen torjuntaan.
        Heti alkuvuosina, kun kokemusten ja osaamisen kirjoa laajeni niin sitä laajemmat mahdollisuudet avautuivat. Loppuvuosina ei tarvinnut hakea töitä vaan niitä tarjottiin.
        Olin 62v ikäinen kun vielä tuli kysely mielenkiinnostani puuhasteluun parinkymmenen kilometrin päässä. Olisin voinut hoita sen kodistani käsin. En viitsinyt tylysti tyrmätä ehdotusta koska olin aikasemminkin tehnyt töitä kysyjälle, mutta hän ymmärsi äänensävystäni niukan kiinnostukseni.

• Anonyymi00011
      UUSI

Yhden ukon tiedän niin teki omiin nimiin rakennusalan hommia ja tuttuja oli maaseutualueillakin eipä ton ukon tarvinnut pahemmin lehdissä ilmoitella kun viidakkorumpu toimii.Tutun poika kevytyrittäjä ja hommia on.Kuka helvetti ottaa töihin jonkun 10 vuotta kotona istuneen tyypin.Sossutukia vaan ulvotaan.

• Anonyymi00012
      UUSI

Vasemmistolainen kauhukuva on että joutuu nousemaan sohvalta ja menemään töihin,

• Anonyymi00015
        UUSI

Oikeistolaisen akuhukuva että yhteiskunnan maksamat yritystuet loppuvat ja ei voi loisia enää!

• Anonyymi00017
        UUSI
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Oikeistolaisen akuhukuva että yhteiskunnan maksamat yritystuet loppuvat ja ei voi loisia enää!

Apina

• Anonyymi00021
        UUSI
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Kohta loppuu kelalta rahat ja joudut majailemaan veneen alla.

• Anonyymi00020
      UUSI

Myöhässä syitä ei pääse hakeen. Hän makasi lattialla ja näki elämän vilisevän silmiensä edessä.

• Anonyymi00022
      UUSI

Töitä kyllä löytyy kun oikeasti niitä haluaa. Vätykset vaan ei tunnu haluavan.

• Anonyymi00023
        UUSI

Stubb menetelmällä työnhakuun eli suhteilla suhmuroiden, hyvä veli verkoston kautta ja unohtamatta Nepotismia

• Anonyymi00025
        UUSI
        Anonyymi00023 kirjoitti:

Stubb menetelmällä työnhakuun eli suhteilla suhmuroiden, hyvä veli verkoston kautta ja unohtamatta Nepotismia

Apina

• Anonyymi00024
      UUSI

Onhan se työkkärin syy jos ensin saa luvan opiskella työttömyysrahalla ja sitten ei vaan tuet lähtee jos jatkaa opiskelua. Mulle kävi niin. No aloin tekee pimeitä töitä sitten ja olen tehnyt niitä pitkään. Kalastan myös paljon ja olen myynyt kalaa paljon. En minä nyt jumalauta ala kotoa makaamaan vuositolkulla. Raksatöihin ei pääse enää koska on paljon ulkomaalaisia. Täälläkin on telakka mutta sinne pääsee vain jos on viron passi.

• Anonyymi00026
      UUSI

Työttömille pitäisi perustaa työleirejä, missä on hommia prostituutiosta vessanpöntön pesemiseen 9 euron kulukorvausta vastaan. Kerran kuussa pääsisi yheksi viikonlopuksi vapaalla käyttämään valvotusti ansaitsemiaan päivärahoja.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
      Maailman menoa
      43
      2130
    2. Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille

Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.
      Maailman menoa
      171
      1903
    3. Onko kivaa jättää

elämän suurin rakkaus hiljaisuuteen?
      Ikävä
      116
      1332
    4. En kerro nimeäsi nainen

Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin
      Ikävä
      71
      1150
    5. Mitä haluaisit sanoa hänelle tänään?

Kerro tähän viestisi. 🍭🍡🍦
      Ikävä
      96
      952
    6. Olet kiva ihminen

En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli
      Ikävä
      73
      899
    7. Auta mua mies

Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.
      Ikävä
      78
      849
    8. Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma

Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki
      Kaste
      43
      836
    9. Ja tääkin vielä...

Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/13479
      Ähtäri
      31
      772
    10. Minkälaisen viestin toivoisit saavasi?

Miehelle.... Helpota vähän.
      Ikävä
      54
      691
    Aihe