Nuori 24 vuotias nainen kertoo, että valmistui lääk tohtoriksi vain 24 vuotiaana, vaikka ei ollut vielä edes lääkäri. Miten tämä on mahdollista? Tuotettu tutkimustieto ei liene päätä hurmaavaa, sillä mitään työelämäkokemusta ei noin nuorella liene. Ennen puhuttiin että jyväskylästä syntyy tohtoreita liukuhihnalta, mutta nyt lienee täällä tiukennettu sääntöjä. Ei ihme, etteivät tohtorit työllusty. Kuka osaisi kertoa?
Miksi Tampereelta pääsee helpolla tohtoriksi?
11
174
Vastaukset
- Anonyymi00001
Jotkut vaan ovat niin hyviä hallitsemaan alansa nopeasti.
- Anonyymi00002
Liittyykö se prostituutio nyt tähän?
- Anonyymi00003
Persu ei ymmärrä sitä, että jotkut voivat olla älykkäitä. Oma viiteryhmänsä koostuu vähemmän älykkäästä aineksesta.
- Anonyymi00005
Anonyymi00003 kirjoitti:
Persu ei ymmärrä sitä, että jotkut voivat olla älykkäitä. Oma viiteryhmänsä koostuu vähemmän älykkäästä aineksesta.
Ikinä kuullu reittä pitkin kiipeävistä lortoista?
- Anonyymi00004
Lähisusuhde tohtoreilla on kysyntää. Monilla on jo nuoresta kokemusta.
- Anonyymi00006
puoluekirjalla , puoluekirjalla !!!
- Anonyymi00007
Luulisi, että pohjoishämäläisessä teollisuuskaupungissa Tampereella ollaan hitaita, mutta varsinaissuomalaisessa Turuusa sitä vasta hitaita ollaankin.
Rikka Purrakin aloitti Turuus tohtoriopinnot jo 20 vuotta sitten eikä ole vieläkään valmistunut. - Anonyymi00008
Koska ihmiset eivät ymmärrä lääketieteestä tai lääkkeiden vaikutuksesta mitään. Esim. jälkiehkäisypilleri, e-pilleri ja kierakka ovat kaikki abortointia, kun hedelmöitynyttä munasolua estetään kehittymästä estämällä sen kiinnittyminen kohdun limakalvolle.
- Anonyymi00009
Hedelmöittyneen munasolun (alkion) kehityksen keskeytymistä ennen sen kiinnittymistä kohtuun tai heti sen jälkeen kutsutaan usein varhaiseksi keskenmenoksi tai raskauden keskeytymiseksi hyvin varhaisessa vaiheessa
- Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
Hedelmöittyneen munasolun (alkion) kehityksen keskeytymistä ennen sen kiinnittymistä kohtuun tai heti sen jälkeen kutsutaan usein varhaiseksi keskenmenoksi tai raskauden keskeytymiseksi hyvin varhaisessa vaiheessa
Onko näin?
- Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
Onko näin?
On ja täysin selittää kuinka tohtoriksi valmistutaan ennätysajassa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2812926Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka572326Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3482007- 1151733
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1121681Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121375- 661317
- 681253
- 581232
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl771181