Tsemii Pete ja Linda! Tässä tärkeät kellonajat Euroviisut-viikon ohjelmista tv:ssä!

78

2942

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      Ei ole Suomen voitto vielä varma, kun pitää semifinaalista ensin päästä läpi. Tämän moni varmaan unhotaa

      • Anonyymi00010

        Ja niin kuin eräässä laulussa lauletaan;

        "Linda, linda...
        täytyy antaa,
        täydet pinnat!"


      • Anonyymi00022
        Anonyymi00010 kirjoitti:

        Ja niin kuin eräässä laulussa lauletaan;

        "Linda, linda...
        täytyy antaa,
        täydet pinnat!"

        Pinnoilla ainakin pakkelia....


      • Anonyymi00028
        Anonyymi00010 kirjoitti:

        Ja niin kuin eräässä laulussa lauletaan;

        "Linda, linda...
        täytyy antaa,
        täydet pinnat!"

        varmaa joku vanha ukko sano ton


      • Anonyymi00034
        Anonyymi00022 kirjoitti:

        Pinnoilla ainakin pakkelia....

        Jestas sentään, mitkä lindat... Täytyy antaa, täydet pinnat!


      • Anonyymi00039
        Anonyymi00034 kirjoitti:

        Jestas sentään, mitkä lindat... Täytyy antaa, täydet pinnat!

        Silikonipallot. Ei hyvä.


      • Anonyymi00045
        Anonyymi00039 kirjoitti:

        Silikonipallot. Ei hyvä.

        Ihana Linda ja Pete kerrankin lahjakkaat edustamassa Suomea voidaan olla ylpeitä heistä


      • Anonyymi00059

        Aina samaa! Taas vouhotetaan ennenkuin koko kisaa edes käyty.


    • Anonyymi00002

      Pääseekö edes jatkoon.

      • Anonyymi00005

        Positiivinen ajattelu, pidä toi!


      • Anonyymi00007

        Toivottavasti ei


    • Anonyymi00003

      Joopa joopa...ketä hyö oikein on ??????

    • Anonyymi00004

      Ei kiinnosta

    • Anonyymi00006

      Huh,oksettava suomen kappale,surkein ikinä.

      • Anonyymi00029

        läpeensä feikki


      • Anonyymi00035
        Anonyymi00029 kirjoitti:

        läpeensä feikki

        Yhtä feikit kuin Lindan melkein luomut rinnat. Onneksi hameenhelma lyheni ja jalkoväli lävähtää esille miljoonille katsojille.


      • Anonyymi00046
        Anonyymi00035 kirjoitti:

        Yhtä feikit kuin Lindan melkein luomut rinnat. Onneksi hameenhelma lyheni ja jalkoväli lävähtää esille miljoonille katsojille.

        Linda on upea ja hänellä on mitä näyttää kaunis vartalo


      • Anonyymi00049
        Anonyymi00035 kirjoitti:

        Yhtä feikit kuin Lindan melkein luomut rinnat. Onneksi hameenhelma lyheni ja jalkoväli lävähtää esille miljoonille katsojille.

        Linda on ikäisekseen kovassa kunnossa. Tohon lavajuoksiin ei pysty edes 30kymmiset poijjaat.


      • Anonyymi00060
        Anonyymi00046 kirjoitti:

        Linda on upea ja hänellä on mitä näyttää kaunis vartalo

        Mitä sillä kauneudella on merkitystä viisumenestyksen kanssa? Ei ollut Loreen tai Marija Serifovic kaunottaria.

        Tetysti Linda on ainoa viisuhistorian kisaaja, joka on esitellyt itseään por•olehdessä ilman vaatteita. Luomurinnat? Nou, betoniporsaat yes.


      • Anonyymi00067
        Anonyymi00046 kirjoitti:

        Linda on upea ja hänellä on mitä näyttää kaunis vartalo

        Silikoonitissit.


      • Anonyymi00078
        Anonyymi00046 kirjoitti:

        Linda on upea ja hänellä on mitä näyttää kaunis vartalo

        anoreetikko linda on


    • Anonyymi00008

      Äänestäjissä on valtaosa muita kun euroviisufaneja. Aina kun toiveet on korkealla on petytty. Lordilta ei odotettu mitään, ei Käärijältäkään voittoa odotettu.

      • Anonyymi00009

        Euroviisuissa äänestäminen maksaa Suomessa 1,50 euroa ääneltä.
        Äänestysmailla on kuitenkin huomattavia eroja äänestämis hinnoissa.
        Edullisin hinta on Tanskassa 1 kruunu (n. 0,13 euroa), Saksassa 0,14 euroa, Ukrainassa n. 0,16 euroa, ja Britanniassa n. 0,17 euroa.
        Kun taas..
        kiskuri hintaisimmat äänestysmaat: Suomi 1,50 euroa, Viro 1,40 euroa, Sveitsi 1,31 euroa ja Albania 1,25 euroa.

        (Suomi on euroopan kallein maa, täällä kaikesta maksaa saa hunajaa)


      • Anonyymi00020

        Joo jos nyt ensin kisattas nää kisat.


      • Anonyymi00079

        käärijä ei ole saanut edes puseroa ostettua itselleen vaan pitää napa paljaana hillua


      • Anonyymi00080
        Anonyymi00020 kirjoitti:

        Joo jos nyt ensin kisattas nää kisat.

        no nyt se on nähty vituiks män kisat


    • Anonyymi00011

      Tietyllä tavalla on ollut epäreilua ladata yhdelle esitykselle tällaiset paineet voittaa jo kuukausia ennen finaalia. Helpompi olisi olla toisena tai kolmantena listoilla. Nyt jo bbc kuulemma ennustaa Kreikkaa voittajaksi.
      Viime vuonna ykkösennustettu Kaj tippui lopulta neljänneksi ja kolmantena vedonlylnnissä ollut Itävalta voitti.
      Katselin eilistä kenraalia, Peten ääni kuului kovaa hiukan ylävireisenä, Lindan viulu hukkui taustaan.

    • Anonyymi00012

      Näin unta suomi tuli kolmanneksi. Näin kun Italialaisille anneettiin suuri Pysti, voittivat.

    • Anonyymi00013

      Peukut pystyyn tälle iltaa.
      Kappale hyvä ja esittäjät myös!
      Peten lauluääni on mahtava.
      Tsemppiä!

      • Anonyymi00016

        "Peten lauluääni on mahtava."
        Nimenomaan Peten upeassa lauluäänessä piilee tuon kappaleen taika,
        erittäin taitavan naisviulistin sitä säestäessä.

        Suomenkielellä tehdyt esitykset ei tosin ole häävisesti menestyneet viisuissa.
        Kyllä joskus kannattaisi esittää biisi ranskaksi, tai vaikka edes englanniksi.


      • Anonyymi00024

        Joo tuolllaiseksi näköispasskaksi ne wiisut on menneet.

        Ennenvanhaan oli arvokkuus läsnä ja laulu oli se yksi sekä ainut asia..........


      • Anonyymi00030

        Keskari !


      • Anonyymi00031
        Anonyymi00016 kirjoitti:

        "Peten lauluääni on mahtava."
        Nimenomaan Peten upeassa lauluäänessä piilee tuon kappaleen taika,
        erittäin taitavan naisviulistin sitä säestäessä.

        Suomenkielellä tehdyt esitykset ei tosin ole häävisesti menestyneet viisuissa.
        Kyllä joskus kannattaisi esittää biisi ranskaksi, tai vaikka edes englanniksi.

        luulee et menestymine ois kiinni kielestä ku ei tiiä mitä hyvä musa on


      • Anonyymi00051
        Anonyymi00024 kirjoitti:

        Joo tuolllaiseksi näköispasskaksi ne wiisut on menneet.

        Ennenvanhaan oli arvokkuus läsnä ja laulu oli se yksi sekä ainut asia..........

        Ihan kamalaksi on mennyt koko kisat. Huutoa, teatteria, oopperaa, sadismia, paljasta pitaa ja persettä enemmän kuin kotona näkee. Ihan mauttomat.

        Kyllä suomella ihan hyvä esitys tässä seurassa. Miten menee on arvoitus koska joka vuosi voittaa joku mitä ei olisi uskonut voittajaksi.


      • Anonyymi00053
        Anonyymi00051 kirjoitti:

        Ihan kamalaksi on mennyt koko kisat. Huutoa, teatteria, oopperaa, sadismia, paljasta pitaa ja persettä enemmän kuin kotona näkee. Ihan mauttomat.

        Kyllä suomella ihan hyvä esitys tässä seurassa. Miten menee on arvoitus koska joka vuosi voittaa joku mitä ei olisi uskonut voittajaksi.

        Nykymaailma on todella sairas! Huumeetko sen tekee vai kateus toisia kohtaan?


    • Anonyymi00015

      Please Linda älä puhu Peten päälle, anna suunvuoro Petelle. Lopeta tuo minäminäminä asenne. Ilman Pete ei voitto tule.

    • Anonyymi00017

      En ole kuullut koko kappaletta. En ole kuullut sitä Vikmannin enkä sen ruotsalaisen pumpun kappaleitakaan. Onneksi.

      • Anonyymi00018

        Mutta olen kuullut sen duudsonin pojan vaimon kappaleen. Musiikkivideo on hyvä. Menisi ilman musiikkiakin.


      • Anonyymi00032
        Anonyymi00018 kirjoitti:

        Mutta olen kuullut sen duudsonin pojan vaimon kappaleen. Musiikkivideo on hyvä. Menisi ilman musiikkiakin.

        suomalaisten ongelma on et ne alkaa fanittaa jotai tyyppiä ja tulee hulluks
        ei voi luottaa niitten arvioon


    • Anonyymi00019

      Kreikan kappale muistuttaa Käärijän ja Vikmanin Ruoska-kappaletta...

    • Anonyymi00023

      KALLIS lasku tulee 2027 Suomelle jos tuo voimakaksikko nappaa voiton...............

      • Anonyymi00052

        Purra puree kielensä puhki.


    • Anonyymi00025

      Suomen voitto peruttu. Lähde:IS.

    • Anonyymi00027

      vetävät mukaansa o pistettä!

    • Anonyymi00033

      Kummako ei ollut transuja kilpailemassa

    • Anonyymi00036

      Toivotaan mahdollisimman huonoa sijoitusta koska biisi on ihan hirveä.

      • Anonyymi00054

        Suomi varmaa 10 parhaan joukossa,Kreikka ihan karsee. Australia voi viedä potin.


      • Anonyymi00056

        Joo Kreikka ja Serbia ainakin omasta mielestäni parempia kun Suomen ja musta toi biisi ehkä juuri Top 3 parhaan Suomen Euroviisu biisin joukossa Lordin ja Käärijän jälkeen ja Blind Channel aika lähellä 3 parhaan joukkoa mutta ei riitä ihan sinne.


    • Anonyymi00037

      Kuuntelen mieluummin vaikka malamuutin ulvontaa kun noita hirvityksiä kappaleiksi.

    • Anonyymi00038

      Epäilen valitettavasti ettei Suomi voita tälläkään kertaa! Esityspaikka juonittiin kierosti!

    • Anonyymi00040

      Kuka tuollaista räminää ja pauketta jaksaa kuunnella ja katsoa.
      On mennyt viisut täysin pilalle.

    • Anonyymi00041

      Herran pieksut Kallen kengät on lintallaan ja Lintan kengät kallellaan.

    • Anonyymi00042

      Miksei Palestiinaa näy euroviisuissa mutta Israel näkyy

    • Anonyymi00043

      Suoraan sanottuna Peten laulu on vaisua, enempi voimaa ja laajuutta , palkeet auki, ei pientä piip-piip soperrusta siellä täällä. Lauluosuus on katkonainen ,siinä olisi täytynyt olla selkeä pitkä lauluosuus kun on laulukilpailusa kysymy. Siis kunnon laulua jolla laululla kerrotaan tarina. Aivan turhaa on pöhinä Lindan osuus, se ei ole oikein mitään, pienet viulun vinkaukset, aina välillä, ei mitään soitannollista, ja isot rinnat., liehuva hameen helma ja tukka. Ihmiset on ihan höpöja kun diggaavat tätä näytelmää. Suomi jää viimeiseksi, on niin köyhä lauluesitys Eurovision Song Contestiin. Ei mitää maihiksia.

    • Anonyymi00044

      Jostain luin että Peten laulu on kuulostannu paremmalta aiemmilla kerroilla ja ajattelin eilen ihan samaa. Jotenkin väkinäisempää nyt.

    • Anonyymi00047

      Lindasta tulee nyt ihan pamelafibat, mutta Linda pukeutuu lutkahtavammin.

    • Anonyymi00048

      Suomen voitto sopisi kuin nenä päähän nykyisiin Euroviisuihin, joiden koko uskottavuus on romahtanut. Ja siitä politikoivat euroviisujärjestäjät saavat syyttää vain itseään. Euroviisujen säännöissähän täysin selväsanaisesti kielletään poliittiset kannanotot.

    • uinka Israel kaappasi Euroviisut

      NYT:n tutkimus paljastaa, että Israel toteutti koordinoitua, monivuotista kampanjaa muuttaakseen Euroviisut pehmeän vallan työkaluksi. Euroviisujen markkinointiin käytettiin vähintään miljoona dollaria, mukaan lukien Netanyahun "hasbara"-propagandatoimiston varat, ja pelkästään Malmön vuoden 2024 kilpailua koskeviin mainoksiin käytettiin yli 800 000 dollaria.

      Israelin hallitus osti monikielisiä mainoksia, joissa katsojia kehotettiin äänestämään jopa 20-kertaisesti kilpailijoitaan. Netanyahu itse julkaisi äänestysgrafiikkaa Instagramissa. suurlähetystöt painostivat EU:n yleisradioyhtiöitä pitämään Israelin mukana kilpailussa

      Israelin laulaja voitti yleisöäänestyksen maissa, joissa Israel on erittäin epäsuosittu mielipidemittauksissa, ja Timesin analyysi osoitti, että muutama sata äänestäjää saattoi vaikuttaa tuloksiin

      Euroopan yleisradioliitto vähätteli huolenaiheita, piti kaikki äänestystiedot salassa, perui hätääänestyksen Israelin osallistumisesta ja hyväksyi sen sijaan epämääräisiä sääntömuutoksia, mikä sai Islannin, Irlannin, Alankomaat, Espanjan ja Slovenian boikotoimaan vuoden 2026 kilpailuja Wienissä

      Lähde: NYT

    • Anonyymi00050

      eikö tuo viettänyt jo ruotsissa aikaa vaihtoiko kansalaisuutta pois tämmöiset täältä yle pakkovero pois!!!

    • Anonyymi00055

      Ranskan kappale video, ukot vinguttaa viulua ja tuolitkin on siinä mukana. Eli onko matkittu Suomea

    • Anonyymi00057

      Australia voittanee. Ei voi sanoa ikävä kyllä sillä esitys on loistava ja laulu parempi kuin Suomen esityksessä.

      • Anonyymi00064

        Samaa mieltä! Olin alustavasti veikannut Suomen voittoa Ylen Viisutietäjässä. Vaihdoin voittajaksi Australian. Suomelle hopeeta ja Israelille pronssi.

        En tykännyt Liekinloimottajasta alkuaankaan. Sinikka Monten Ready to leave:sta.

        Huomenna sitten maanlaajuinen suruliputus kun voitto vietii käsistä.


    • Anonyymi00058

      Mutta omat edustajat suomalaisten pitää aina haukkua.

      • Anonyymi00065

        Isossa mitrakaavassa. Toisten mukaan oot antisemitisti, jos et hehkuta ja äänestä Israelia. Suomea kehun, kun on hyvä edustuskappale. Nyt ei mun korvaan ole. Ei ole ihan yhtä surkea kuin Pertti Kurikan, Jasminen, Nina Åströmin, Jari Sillanpään tai Boulevardin tai Windowsmanin viisut. Mutta ei ole loistavakasn.

        Ei ole toisaalta yhtä hyvä kuin Blind Channel, Norma John, Sonja Lumme, Vicky Rosti, Softengine tai Lordi.

        Tämä on vain HC-viisufanin mielipide.


    • Anonyymi00061

      Kamala on tää suomen joiku, ei voi kun hävetä tätä kuraa.

    • Anonyymi00062

      Sanoisin, että Suomen kappale saa eniten yleisöääniä, mutta asiantuntijaraadit nostavat voittoon tekotaiteellisen, pateettisen kappaleen. Esim. viime vuonna Itävallan edustaja meni yleisön suosikki Kajn ohi. Voittajakappale unohtui seuraavana päivänä.

    • Anonyymi00063

      Nyt muutkin tietää että suomessakin on mulatteja

    • Anonyymi00066

      Toivottavasti Suomi jää taas viimeisille sijoille.
      Eikö mitään muuta eihetta keksitä kuin seksi?
      Ensin sai hävetä silmät päästään kun vähäpukeinen laulaa ich komme ja nyt sitten lauletaan "voiko kuumaan kuolla"!
      Norjalaiset kun oli kommentoineet että onneksi laulavat Suomen kielellä.
      Pitäisi tajuta että Euroopassa ihmiset ovat uskonnollisempia kuin Suomessa joten ei varmaan suurimmalle osalle irstaat laulut uppoa.

    • Anonyymi00068

      Katsooko joku vielä oikeasti euroviisuja, tuota kertakäyttömusiikin idols-kilpailua? Onko Suomi mukana haaskaamassa veronmaksajien rahaa, toivottavssti ei.

    • Anonyymi00069

      Suomi teki Euroviisuista poliittisen musiikkisirkuksen.

    • Anonyymi00070

      Huomenna on Suomi pettynyt. Ei voita on jo vanhentunut juttu. Suomi valitsee viisunsa aina liian aikaisin. On kyse pika musiikista joka vanhenee parissa kuukaudessa. Tää ei ole enää tuore.

    • Anonyymi00071

      Turhat kilpailut. Rumia kappaleita. Nuoriso huutaa ja hyppii puolialastomana lavalla taustalla kauhea melumusiikki liekkien kera. Saksan naisjoukkue oetseet palajaana ulvoi lavalla. Onko tämä jotain pervoa teatteria. Onko tämä ajanhenki näin älytöntä pestä. On kyllästyttävää edes katsoa esityksiä, joilla äänitehosteet säädetty sähköiseksi mölonäksi. Kansainvälinen ala-arvoinen diskokamaa.

      • Anonyymi00076

        Olikohan näistä haaroväliensä esittelijöistä yksikään kärkipaikoilla lopulta? Ei tainnut olla. Ei ihmiset jaksa äänestää alastomia laulajia, eikä muutakaan liian epäsovinnaista. Palava rippituoli oli todennäköisesti liikaa monelle katolilaiselle/ortodoksille. Ja pikkuhousut.


    • Anonyymi00072

      Parkkonen ei oo powerBI se on Bi..siansyöjä on homppelipropelli...
      ...
      JÄRKIRATKAISU:
      Muista, että
      Norskilla on vaimo ja lapset!!

    • Anonyymi00073

      NIINHÄN SE SUOMI VOITTI TAAS VIISUT.SUOMI MENEE TÄTÄ MENOA VARMAAN KONKURSSIIN KUN JOKA VUOSI PITÄÄ JÄRJESTÄÄ VIISUT.

    • Anonyymi00074

      Nykyiset Euroviisut on liian pitkä tapahtuma. Ennakkosuosikkeina pidetyt esitykset kulutetaan puhki YouTubessa ja muissa. Niin kävi Saunallekin. Eihän nuoriso jaksa samaa kuunnella ja katsella montaa kertaa. Ja TikTokiin sopivat pelleilyt vievät äänet, vakavasti otettavat musiikkiesitykset on nii mennyttä.

    • Anonyymi00075

      Roska on roskaa. Surkea kappale, vanha akanluuska ja rättipäinen kukkakeppi hilluvat hullunlailla lavalla. Floppi.

    • Anonyymi00077

      Italian menestys kertoo siitä, että ihmiset haluavat jotakin perinteisempää ja normaalimpaa. Ei mitään Eerikoita huutamaan Ich commea korsetti yllään tai jotakin levotonta pomppijaa huutamaan Fertoa.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      124
      1197
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      118
      1048
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      98
      879
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      112
      818
    5. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      270
      734
    6. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      685
    7. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      17
      667
    8. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      41
      594
    9. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      579
    10. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      545
    Aihe