đ«đź đ«đź đ«đź Marinin đ«đź đ«đź aikana oli paremmin, työtĂ€, kansa pĂ€rjĂ€si, .. mutta nyt on persukokoomus tuonut ennĂ€tys maahanmuuton, ennĂ€tystyöttömyyden ja Purra ennĂ€tysvelat valtionvelkaa, 40 miljardia jonka Purra jajkoi rikkaille ja ulkomaille
..PurraOrpo on pahempi vitsaus Suomelle kuin korona oli
124
378
Vastaukset
- Anonyymi00001
PurraOrpot pitÀisi kiduttaa hengiltÀ?
- Anonyymi00015
Sannan viisikon mokia ei pysty kukaa korjaamaan. Siniristi loppumme...
- Anonyymi00017
Anonyymi00015 kirjoitti:
Sannan viisikon mokia ei pysty kukaa korjaamaan. Siniristi loppumme...
Se niin kovin lyhyt tuo ihmisen muisti, niinkuin aloituksestakin voi pÀÀtellÀ.
VielÀkin saa nahoissaan tuntea niitÀ marinin hölmöyksiÀ, jotka todella ovat sitÀ luokkaa ettÀ olisivat koskaan korjattavissa. - Anonyymi00018
Persut petti, kokomus kusetti, nÀin kÀvi.
- Anonyymi00020
UrpoPurrit persukokoomus tehny jo enemmÀn velkaa, vaikka ei ole edes koronaa !!!!!!!
- Anonyymi00031
KANNATAN!
- Anonyymi00038
Vain analfabeetti kirjoittaa totemuslauseen perÀÀn kysymysmerkin. EihÀn vasemmistoa voi kukaan luku- ja kirjoitustaitoinen tukeakaan.
Ai, ettÀ työpaikat "katosivat", kun tÀmÀnhetkinen eduskunta aloitti työnsÀ? Voisiko vielÀ mitÀÀn lapsellisempaa nÀppÀimistöltÀÀn pÀÀstÀÀ?
Keskustelun taso on huima. - Anonyymi00039
Anonyymi00020 kirjoitti:
UrpoPurrit persukokoomus tehny jo enemmÀn velkaa, vaikka ei ole edes koronaa !!!!!!!
Kannattaa mennÀ vaikka veneilemÀÀn sepalus auki mieluummin kuin kÀyttÀÀ verkkoa mielenterveyden itsehoitoon.
- Anonyymi00049
Anonyymi00020 kirjoitti:
UrpoPurrit persukokoomus tehny jo enemmÀn velkaa, vaikka ei ole edes koronaa !!!!!!!
Orpon hallitus sai lopulta Suomen sellaiseen nousuun ettÀ ekonomistitkin ihmeissÀÀn.
- Anonyymi00057
Anonyymi00015 kirjoitti:
Sannan viisikon mokia ei pysty kukaa korjaamaan. Siniristi loppumme...
MENKĂĂ PERSUT TĂIHIN
--------------------------------- - Anonyymi00075
KYLLĂ!
- Anonyymi00078
Anonyymi00015 kirjoitti:
Sannan viisikon mokia ei pysty kukaa korjaamaan. Siniristi loppumme...
Ukrainassa paniikki
Donetskissa kriisipesÀke - Anonyymi00084
Anonyymi00057 kirjoitti:
MENKĂĂ PERSUT TĂIHIN
---------------------------------PURRA JA ORPO on TUHO!
- Anonyymi00085
Niin pitÀisi!
- Anonyymi00089
Anonyymi00017 kirjoitti:
Se niin kovin lyhyt tuo ihmisen muisti, niinkuin aloituksestakin voi pÀÀtellÀ.
VielÀkin saa nahoissaan tuntea niitÀ marinin hölmöyksiÀ, jotka todella ovat sitÀ luokkaa ettÀ olisivat koskaan korjattavissa.Rydman pissimÀssÀ Orpon kintuille!
- Anonyymi00093
Anonyymi00015 kirjoitti:
Sannan viisikon mokia ei pysty kukaa korjaamaan. Siniristi loppumme...
Ne ei mokannut mitÀÀn! Orpo-Purra mokas kaiken!
- Anonyymi00101
Anonyymi00017 kirjoitti:
Se niin kovin lyhyt tuo ihmisen muisti, niinkuin aloituksestakin voi pÀÀtellÀ.
VielÀkin saa nahoissaan tuntea niitÀ marinin hölmöyksiÀ, jotka todella ovat sitÀ luokkaa ettÀ olisivat koskaan korjattavissa.Vopitte olla varmoja ettÀ leikkaukset jatkuu vaikka SSdp on seuraavan hallituksen johdossa.
Antti nyt kyllÀ heittelee lupauksia mm. kahden viikon hoitotakuu. Ei kyllÀ selventÀnyt mitÀ "hoitoja" hÀn jÀrjestÀÀ, terveydenhuollossa tuohon ei ole henkilökuntaa - Anonyymi00102
Anonyymi00017 kirjoitti:
Se niin kovin lyhyt tuo ihmisen muisti, niinkuin aloituksestakin voi pÀÀtellÀ.
VielÀkin saa nahoissaan tuntea niitÀ marinin hölmöyksiÀ, jotka todella ovat sitÀ luokkaa ettÀ olisivat koskaan korjattavissa.Sannan hallitus teki SOTE uudistuksen jolta puuttui rahoitus.
TÀmÀ hallitus on alusta alkaen joutunut sitÀ parsimaan.
Sanna jakoi rahaa hulvattomasti.
Hornettien lÀhettÀminen jÀi kanan siiviksi ukrainaan - Anonyymi00103
Anonyymi00057 kirjoitti:
MENKĂĂ PERSUT TĂIHIN
---------------------------------MinÀ olen kuvitellut ettÀ toverit on työttömÀnÀ , kun Antti lupasi laittaa heidÀt elÀkkeelle = pitkÀikaistyöttömille maksuton terveystarkastus , puoluekokouksessa lupasi ja lisÀÀ höttöÀ kahden viikon hoitotakuu
- Anonyymi00104
Anonyymi00018 kirjoitti:
Persut petti, kokomus kusetti, nÀin kÀvi.
Persuhomona vaikee olla!
- Anonyymi00106
Anonyymi00018 kirjoitti:
Persut petti, kokomus kusetti, nÀin kÀvi.
Marin takasi,,
- Anonyymi00112UUSI
Anonyymi00018 kirjoitti:
Persut petti, kokomus kusetti, nÀin kÀvi.
kyllÀ
- Anonyymi00115UUSI
Anonyymi00112 kirjoitti:
kyllÀ
persut on EU-puolue joka tuo mamuja ja ratsastaa rasismilla
- Anonyymi00002
PurraOrpot pitÀisi poistaa
- Anonyymi00005
Marin hallitus hoiti hyvin kansan asiat... vaikka oli korona ja maailman hinnannousut samaan aikaan
- Anonyymi00014
Anonyymi00005 kirjoitti:
Marin hallitus hoiti hyvin kansan asiat... vaikka oli korona ja maailman hinnannousut samaan aikaan
Sanna takaisin !!!
- Anonyymi00019
Orpopoika Purra.
- Anonyymi00023
.
- Anonyymi00040
Anonyymi00005 kirjoitti:
Marin hallitus hoiti hyvin kansan asiat... vaikka oli korona ja maailman hinnannousut samaan aikaan
"Hoiti asiat"? Talousnero hallitus, jonka talouden asiantuntemuksen salaisuus oli intersektionaalinen feminismi. đ€ Voisiko mitÀÀn vielĂ€ absurdimpaa joku vĂ€ittÀÀ?
- Anonyymi00083
Anonyymi00005 kirjoitti:
Marin hallitus hoiti hyvin kansan asiat... vaikka oli korona ja maailman hinnannousut samaan aikaan
Nyt sitten vaan painostamaan Orpoa eroamaan!
- Anonyymi00097
Anonyymi00040 kirjoitti:
"Hoiti asiat"? Talousnero hallitus, jonka talouden asiantuntemuksen salaisuus oli intersektionaalinen feminismi. đ€ Voisiko mitÀÀn vielĂ€ absurdimpaa joku vĂ€ittÀÀ?
Voi reppanaa! TyytymÀttömyys Orpon hallitukseen kasvanut.....
- Anonyymi00003
persut petti kansan
- Anonyymi00041
Siksikö Tapani menehtyi? EnpÀ tiennyt, mutta hyvÀ, kun valistit!
- Anonyymi00004
Purra ja Orpo ajavat muiden kuin tavallisten suomalaisten asiaa. Vaikka sen jo ymmÀrtÀÀ niin silti hÀmmentÀÀ se ivallisuus jota nÀyttÀvÀt niin mielellÀÀn. SiinÀ on jotain sadistista.
- Anonyymi00006
orpopurreja vastaan ei ole rokotusta
- Anonyymi00012
Kun ÀÀnestÀÀ pois kokoomus ja persuporvarit pois vallasta, niin sitten saadaan takaisin rahaa kansalle ja hyvinvointia.
- Anonyymi00036
Purra nauttii kun saa leikata pienituloisilta vielÀ vÀhÀn. KyllÀ se hymyilyttÀÀ kun itse saa 20000e kk
- Anonyymi00044
Anonyymi00012 kirjoitti:
Kun ÀÀnestÀÀ pois kokoomus ja persuporvarit pois vallasta, niin sitten saadaan takaisin rahaa kansalle ja hyvinvointia.
Kun sosialidemokraattinen Suuri Kurpitsa ilmestyy, kaikille, paitsi persuille, on jaossa pohjoismaista hyvinvointia yllin sun kyllin. jota nykyinen hallitus on yrittÀnyt vain piilotella.
- Anonyymi00074
Anonyymi00012 kirjoitti:
Kun ÀÀnestÀÀ pois kokoomus ja persuporvarit pois vallasta, niin sitten saadaan takaisin rahaa kansalle ja hyvinvointia.
Ei saada, koska velkajarru.
- Anonyymi00007
Lupasivat 100 000 uutta työpaikkaa, mutta tekivÀtkin 100 000 uutta työtöntÀ.
Voiko törkeÀmmin enÀÀ valehdella, voiko asioita enÀÀ pahemmin mokata? Paskin hallitus Suomessa minun pitkÀn elÀmÀni aikana!- Anonyymi00009
Tuovat 200 000 uutta halpatyövoimaa suomeen...
tuo on maanpetosta - Anonyymi00046
Mutta, edellinen hallitus ei luvannut muuta kuin ilmaisia sukupuolenvaihdosleikkauksia ja hormonihoitoa lapsille, ja sanansa se piti, ja Suomen talous sekÀ moraali nousivat kuin Feenix-nax suomalaisen talouselÀmÀn tuhkista.
- Anonyymi00008
Alotuksessa on vassarin koko tyhmyys lyhykÀisyydessÀÀn.
- Anonyymi00010
PurraOrput oli pahempi kuin Musta surma keskiajalla
- Anonyymi00011
Ai jaa, mielenkiintoista. Vaan oliko nyt kumminkaan sitten pahempi kuin kÀtÀinen, örpiÀne & spilÀturbo ja mÀrriini?
Anonyymi00011 kirjoitti:
Ai jaa, mielenkiintoista. Vaan oliko nyt kumminkaan sitten pahempi kuin kÀtÀinen, örpiÀne & spilÀturbo ja mÀrriini?
Suomen 2000-luvun hallitusten ranking:
1. SipilÀn hallitus
2. Lipposen hallitus
3. Marinin hallitus
4. Kataisen hallitus
5. Orpon hallitus
TÀmÀ ranking ei perustu mihinkÀÀn ideologiaan vaan tosiasioihin, tuloksiin ja talouden mittareihin. Itsekin olen ihmetellyt, ettÀ miksi "kykypuolue" kokoomuksen johtamat hallitukset ovat Suomessa olleet niin umpisurkeita. Syyn tÀytyy löytyÀ oikeistolaisesta ideologiasta ja nimenomaan sen muuttumisesta epÀkansalliseksi kansaa halveksivaksi elitismiksi. MitÀ Marinin hallitukseen tulee niin se olisi voinut nousta vaikka lÀhelle SipilÀn hallituksen tasoa hoitamalla hommansa loppuun asti. Miksi oi miksi Sanna löit hanskat tiskiin ja hylkÀsit Suomen?Oikonomi kirjoitti:
Suomen 2000-luvun hallitusten ranking:
1. SipilÀn hallitus
2. Lipposen hallitus
3. Marinin hallitus
4. Kataisen hallitus
5. Orpon hallitus
TÀmÀ ranking ei perustu mihinkÀÀn ideologiaan vaan tosiasioihin, tuloksiin ja talouden mittareihin. Itsekin olen ihmetellyt, ettÀ miksi "kykypuolue" kokoomuksen johtamat hallitukset ovat Suomessa olleet niin umpisurkeita. Syyn tÀytyy löytyÀ oikeistolaisesta ideologiasta ja nimenomaan sen muuttumisesta epÀkansalliseksi kansaa halveksivaksi elitismiksi. MitÀ Marinin hallitukseen tulee niin se olisi voinut nousta vaikka lÀhelle SipilÀn hallituksen tasoa hoitamalla hommansa loppuun asti. Miksi oi miksi Sanna löit hanskat tiskiin ja hylkÀsit Suomen?Vanhasen hallitus unohtui. Sorry, Matti, pannaan ranking uusiksi.
1. SipilÀn hallitus
2. Lipposen hallitus
3. Vanhasen hallitus
4. Marinin hallitus
5. Kataisen hallitus
6. Orpon hallitus
VÀhÀn arvoin jÀrjestystÀ Vanhasen ja Marinin hallitusten vÀlillÀ. Lopulta ratkaisussa painoi se, ettÀ Sanna Marin ja SDP ovat osaltaan vastuussa Orpon hallituksen tuhoisasta reunaoikeistolaisesta politiikasta. TyperÀ ja vastuuton PS:n ÀÀrittÀminen ja eristÀminen telopyhÀn "rasmin" vastustamisen varjolla ajoi Suomen politiikan siihen kurjaan jamaan, missÀ se nyt on.
>>Kun ÀÀnestÀÀ pois kokoomus ja persuporvarit pois vallasta, niin sitten saadaan takaisin rahaa kansalle ja hyvinvointia.>>
Punikki tarjoaa tyhjÀstÀ luotua rahaa.- Anonyymi00016
Purra jakaa rahamme ulkomaille ja rikkaille, ....... SDP Marin-hallitus takasi kansalle paremman hyvinvoinnin jopa korona-aikana kuin Urpopurri-kokoomuspersu natsihallitus nyt...
>>PurraOrpot pitÀisi kiduttaa hengiltÀ?>>
Sinut pitÀisi ripustaa lyhtypylvÀÀseen kiikkumaan.
đđđđđ- Anonyymi00013
Euron pensa, hirttÀydy allahi siihen.
LÀhetin viestiÀ Purralle.
Saa nÀhdÀ tuleeko "kiduttaa hengiltÀ" -pojulle vankeustuomio.
đ đ đ đ đItse asiassa arvaan kuka on viestin takana.
Kerronko?
đ đ đ đ đLinnatuomio odottaa.
đđđđđ- Anonyymi00021
PasiToivonen ja Christopher Key sen tiesi.
Ureaa sen olla pitÀÀ â„ïž - Anonyymi00026
Anonyymi00021 kirjoitti:
PasiToivonen ja Christopher Key sen tiesi.
Ureaa sen olla pitÀÀ â„ïž.
- Anonyymi00027
Anonyymi00021 kirjoitti:
PasiToivonen ja Christopher Key sen tiesi.
Ureaa sen olla pitÀÀ â„ïžPissapasi on palannut palstalle â„ïž
- Anonyymi00047
Julukuun 6 pÀivÀ. Tervetuloa Helsinkiin!
Ylös. â
- Anonyymi00022
Pasi Toivonen yli 5.000 trollauksen Perussuomalaisten trollitehtaan vakiotrolli.
En ole vaatinut pÀÀministerin kiduttamista hengiltÀ.
Onkohan poju jo vankilassa.
đđđđđ- Anonyymi00024
Rokottaman miehen urea on pelastus â„ïžđ„â„ïž
- Anonyymi00025
Anonyymi00024 kirjoitti:
Rokottaman miehen urea on pelastus â„ïžđ„â„ïž
Pissapasi ja Pissapojat tekivÀt sen!
Rokoteyhtiöt haastettu oikeuteen
tapaukset lisÀÀntyy monessa maassa haittojen mÀÀrĂ€t kasvaa đđ€Ł
https://www.news.com.au/world/coronavirus/global/astrazeneca-in-uk-high-court-battle-as-case-labels-covid19-vaccine-defective/news-story/e11c3d8e1b5c6201fcb84f8929d68a04
- Anonyymi00028
Talous nousee nyt. Jos sen nousun tuhoatte seuraavassa vasemmistohallituksessa, silloin löydÀtte itsenne oppositiosta viiden vuoden pÀÀstÀ. EttÀ pitÀkÀÀ nÀpit irti talouden noususta.
- Anonyymi00029
TeillÀ vassuilla on valtava taipumus tuhota talouksia
- Anonyymi00030
KyllÀ! Tuplasti kalliimpi!
- Anonyymi00032
Orpo on MĂTĂ pÀÀministeri
- Anonyymi00033
Sanna oli paras !
- Anonyymi00048
Suomen ensimmÀinen kansikuvaministeri. Ennenvanhaan tuollaisia oli Kallen ja Jallun kannessa.
Ei ole onneksi enÀÀ.
đđđđđ- Anonyymi00034
Pissapasi on palannut palstalle â„ïžđ„â„ïž
- Anonyymi00092
PaskaToivoton5
- Anonyymi00035
Purra-Orpon hallitus on kurjistanut tavallisten Suomalaisten elĂ€mÀÀ=pakko leikata, mutta yllĂ€tys yllĂ€tys rahaa on varaa jakaa hyvĂ€tuloisilleđ€
- Anonyymi00053
đ€ Marin jakoi rahat hallituksineen vđ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€
ILMASTOLLE đ€đ€đ€ Marin jakoi rahat hallituksineen vđ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€
ILMASTOLLE đ€đ€đ€ Marin jakoi rahat hallituksineen vđ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€
ILMASTOLLE đ€đ€đ€ Marin jakoi rahat hallituksineen vđ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€
ILMASTOLLE đ€đ€đ€ Marin jakoi rahat hallituksineen vđ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€
ILMASTOLLE đ€đ€đ€ Marin jakoi rahat hallituksineen vđ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€
ILMASTOLLE đ€đ€đ€ Marin jakoi rahat hallituksineen vđ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€
ILMASTOLLE đ€đ€đ€ Marin jakoi rahat hallituksineen vđ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€
ILMASTOLLE đ€đ€đ€ Marin jakoi rahat hallituksineen vđ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€
ILMASTOLLE đ€đ€đ€ Marin jakoi rahat hallituksineen vđ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€
ILMASTOLLE đ€đ€đ€ Marin jakoi rahat hallituksineen vđ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€
ILMASTOLLE đ€đ€đ€ Marin jakoi rahat hallituksineen vđ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€
ILMASTOLLE đ€đ€đ€ Marin jakoi rahat hallituksineen vđ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€
ILMASTOLLE đ€đ€đ€ Marin jakoi rahat hallituksineen vđ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€
ILMASTOLLE đ€đ€đ€ Marin jakoi rahat hallituksineen vđ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€
ILMASTOLLE đ€đ€đ€ Marin jakoi rahat hallituksineen vđ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€
ILMASTOLLE đ€đ€đ€ Marin jakoi rahat hallituksineen vđ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€
ILMASTOLLE đ€đ€đ€ Marin jakoi rahat hallituksineen vđ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€
ILMASTOLLE đ€đ€đ€ Marin jakoi rahat hallituksineen vđ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€
ILMASTOLLE đ€đ€đ€ Marin jakoi rahat hallituksineen vđ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€
ILMASTOLLE đ€đ€đ€ Marin jakoi rahat hallituksineen vđ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€
ILMASTOLLE đ€đ€đ€ Marin jakoi rahat hallituksineen vđ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€
ILMASTOLLE đ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€ - Anonyymi00094
Ukraina HĂVIĂMĂSSĂ sodan!
- Anonyymi00037
Joko piankin annamme đ„Ÿ niille pelleille?
Ei niitĂ€ ole mikÀÀn pakko katsella đđđđđ - Anonyymi00042
Ei. Onko talouden nousu vitsaus? En ole kuullutkaan
- Anonyymi00043
SitÀpaitsi aloittaja tykkÀÀ ettÀ tulee mahdollisimman paljon vÀkeÀ maahan. Ole onnellinen
- Anonyymi00045
Ovat muiden mukana tehneet Suomesta Euroopan Unionin prostituoidun!
- Anonyymi00050
NÀmÀ siat ja eu saattavat Suomen vielÀ sotaan.
- Anonyymi00051
SAK ja turhat lakot siis.
- Anonyymi00054
đ€ Marin jakoi rahat hallituksineen vđ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€ Marin jakoi rahat hallituksineen vđ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€
ILMASTOLLE đ€đ€đ€ Marin jakoi rahat hallituksineen vđ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€
ILMASTOLLE đ€đ€đ€ Marin jakoi rahat hallituksineen vđ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€
ILMASTOLLE đ€đ€đ€ Marin jakoi rahat hallituksineen vđ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€
ILMASTOLLE đ€đ€đ€ Marin jakoi rahat hallituksineen vđ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€
ILMASTOLLE đ€đ€đ€ Marin jakoi rahat hallituksineen vđ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€
ILMASTOLLE đ€đ€đ€ Marin jakoi rahat hallituksineen vđ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€
ILMASTOLLE đ€đ€đ€ Marin jakoi rahat hallituksineen vđ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€
ILMASTOLLE đ€đ€đ€ Marin jakoi rahat hallituksineen vđ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€
ILMASTOLLE đ€đ€đ€ Marin jakoi rahat hallituksineen vđ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€
ILMASTOLLE đ€đ€đ€ Marin jakoi rahat hallituksineen vđ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€
ILMASTOLLE đ€đ€
ILMASTOLLE đ€đ€- Anonyymi00091
OTAHA NE LĂĂKKEESI
- Anonyymi00056
OTSIKKO ON FAKTAA
- Anonyymi00058
4 vuotta helvettiÀ!
- Anonyymi00059
Zyscovid jÀi....
- Anonyymi00060
Kaamea vitsaus! Ilmestyskirjasta!
- Anonyymi00061
Kokkeli riikka ja EK-petteri
- Anonyymi00062
Suossa on rÀmmitty oikeiston ohjauksella.
- Anonyymi00063
Miten noi kahjot pÀÀsi johtaan suomea!
- Anonyymi00064
Ilmestyskirja! Orpo-Vitsaus!
- Anonyymi00065
Kavalsiko hallitus valtion rahoja?
- Anonyymi00066
Hallitus koostuu pelkistÀ haittasuomalaisista.
- Anonyymi00067
Orpo kuvottaa!
- Anonyymi00068
ORPO: Vitut teistÀ kansalaisista!
- Anonyymi00069
VenÀjÀ voittamassa sodan joka tapauksessa ;)
- Anonyymi00070
Nyt sitten vaan painostamaan Orpoa eroamaan.
- Anonyymi00071
Purra ulos
Ei mitÀÀn visiota maan johtajuuteen. - Anonyymi00072
Meinaatko Marinia vai MannerheimiÀ?
- Anonyymi00076
Donetskissa kriisipesÀke Ukrainalle
Todellisuudessa Ukrainalle katastrofaalinen tilanne on kehittymÀssÀ nyt Kramatorskin-Slovjanskin kaupunkialueilla miehitetyn Donetskin kansantasavallan (DPR) alueella, jossa noin 15 000 ukrainalaista sotilasta 156., 100., 28. ja 36. prikaatista kohtaa kuoleman useissa saarroksissa lÀhellÀ Kostantinovkaa ilman tarvittavia ammuksia, ruokaa tai vettÀ. - Anonyymi00077
Paniikki valtaa alaa perussuomalaisten keskuudessa!
- Anonyymi00090
Mites teillĂ€ persvakopersuilla tuo tulotaso noin 500âŹ/kk
T. Kelakaljaa
- Anonyymi00079
HyvÀ avaus!
- Anonyymi00080
đ«đź đ«đź đ«đź Marin kaikkien aikojen paras PÀÀministeri.
- Anonyymi00081
Avaus on totta!
- Anonyymi00082
VAU!
- Anonyymi00086
Nykyhallitus on mokannut tÀydellisesti!
- Anonyymi00087
Ukrainan tuki on suurinta tyhmyyttÀ
Sina maksat sen verojen kautta.... - Anonyymi00088
HYVĂ AVAUS!
- Anonyymi00095
KUSETTAJAT ULOS!
- Anonyymi00096
OTSIKKO ON ASIAA!
- Anonyymi00099
Joo..... Yli 70 prosentti suomalaisista tyytymÀttömiÀ Petteri Orpon kokoomushallitukseen
- Anonyymi00100
Kokoomuksen ja perussuomalaisten hallituksen kannatus on laskenut Suomessa pisteeseen, jossa selkeÀ enemmistö arvioi Petteri Orpon hallituksen onnistuneen tehtÀvissÀÀn melko tai erittÀin huonosti. Globalistihallituksen ylikansallinen agendapolitiikka ei selkeÀsti ole enemmistön mieleen.
TyytymÀttömyys Petteri Orpon (kok.) hallitukseen on kasvanut, Uutissuomalainen kertoo. Kyselyyn vastanneista 71 prosenttia arvioi hallituksen onnistuneen melko tai erittÀin huonosti. Vain pieni neljÀsosa vastaajista arvioi kokoomuksen ja persujen hallituksen onnistuneen melko tai erittÀin hyvin. Onko Mustafa jo astunut sisaresi.
đđđđđđ«đź đ«đź đ«đź Marin kaikkien aikojen paras PÀÀministeri.
Onko Sanna vienyt kikkelisi vai mikÀ kiukuttaa?- Anonyymi00105
HyvÀ avaus.
- Anonyymi00108UUSI
Urpon hallitus on tuho!
- Anonyymi00109UUSI
PurraOrpo on vitsaus!
- Anonyymi00110UUSI
Kamala vitsaus!
- Anonyymi00113UUSI
Zele on huumehemmo
- Anonyymi00116UUSI
persut on ihan sekasin
- Anonyymi00117UUSI
lietsovat ihmsivihaa suomi24ssÀ
- Anonyymi00118UUSI
No nytkö tuli lÀhtö Orpolle?
Ketjusta on poistettu 8 sÀÀntöjenvastaista viestiÀ.
Luetuimmat keskustelut
- 2032175
- 1341198
- 1131073
Koillis motor
KyllÀ on mennyt palvelu alas ku lehmÀnhÀntÀ, sovitut asiat ja luvatut soitot pitÀÀ hoitaa eikÀ tehÀ oharia, tÀysin tumpa23827- 58806
Kauhavan hÀiriköijistÀ
Juttua IltalehdessÀ. Pakko sanoa ettÀ noi nuoret on kyllÀ ihan pimeitÀ. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietÀ34771ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ĂKKI-VANNIN KAHVILASSA HaapavedellĂ€ ja paikalliset sanoivat sitĂ€ haussia "Tuhann42638KylillĂ€ ei ole nĂ€kynyt? MissĂ€ luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nÀhdÀ vaikka laavulla. Miksi pelkÀÀt minua? EihÀn siinÀ ole mitÀÀn jÀrkeÀ. m175584TehdÀÀnkö tÀnÀÀn toiveista totta?
Poikkea tÀnÀ illasta siinÀ lÀhellÀ ja annetaan silmien puhua ja sen jÀlkeen puhu sinÀ lopulta mitÀ ajattelet..46577- 10560