..PurraOrpo on pahempi vitsaus Suomelle kuin korona oli

Anonyymi-ap

đŸ‡«đŸ‡ź đŸ‡«đŸ‡ź đŸ‡«đŸ‡ź Marinin đŸ‡«đŸ‡ź đŸ‡«đŸ‡ź aikana oli paremmin, työtĂ€, kansa pĂ€rjĂ€si, .. mutta nyt on persukokoomus tuonut ennĂ€tys maahanmuuton, ennĂ€tystyöttömyyden ja Purra ennĂ€tysvelat valtionvelkaa, 40 miljardia jonka Purra jajkoi rikkaille ja ulkomaille

124

378

    Vastaukset

    5000
    • Anonyymi00001

      PurraOrpot pitÀisi kiduttaa hengiltÀ?

      • Anonyymi00015

        Sannan viisikon mokia ei pysty kukaa korjaamaan. Siniristi loppumme...


      • Anonyymi00017
        Anonyymi00015 kirjoitti:

        Sannan viisikon mokia ei pysty kukaa korjaamaan. Siniristi loppumme...

        Se niin kovin lyhyt tuo ihmisen muisti, niinkuin aloituksestakin voi pÀÀtellÀ.
        VielÀkin saa nahoissaan tuntea niitÀ marinin hölmöyksiÀ, jotka todella ovat sitÀ luokkaa ettÀ olisivat koskaan korjattavissa.


      • Anonyymi00018

        Persut petti, kokomus kusetti, nÀin kÀvi.


      • Anonyymi00020

        UrpoPurrit persukokoomus tehny jo enemmÀn velkaa, vaikka ei ole edes koronaa !!!!!!!


      • Anonyymi00031

        KANNATAN!


      • Anonyymi00038

        Vain analfabeetti kirjoittaa totemuslauseen perÀÀn kysymysmerkin. EihÀn vasemmistoa voi kukaan luku- ja kirjoitustaitoinen tukeakaan.
        Ai, ettÀ työpaikat "katosivat", kun tÀmÀnhetkinen eduskunta aloitti työnsÀ? Voisiko vielÀ mitÀÀn lapsellisempaa nÀppÀimistöltÀÀn pÀÀstÀÀ?
        Keskustelun taso on huima.


      • Anonyymi00039
        Anonyymi00020 kirjoitti:

        UrpoPurrit persukokoomus tehny jo enemmÀn velkaa, vaikka ei ole edes koronaa !!!!!!!

        Kannattaa mennÀ vaikka veneilemÀÀn sepalus auki mieluummin kuin kÀyttÀÀ verkkoa mielenterveyden itsehoitoon.


      • Anonyymi00049
        Anonyymi00020 kirjoitti:

        UrpoPurrit persukokoomus tehny jo enemmÀn velkaa, vaikka ei ole edes koronaa !!!!!!!

        Orpon hallitus sai lopulta Suomen sellaiseen nousuun ettÀ ekonomistitkin ihmeissÀÀn.


      • Anonyymi00057
        Anonyymi00015 kirjoitti:

        Sannan viisikon mokia ei pysty kukaa korjaamaan. Siniristi loppumme...

        MENKÄÄ PERSUT TÖIHIN
        ---------------------------------


      • Anonyymi00075

        KYLLÄ!


      • Anonyymi00078
        Anonyymi00015 kirjoitti:

        Sannan viisikon mokia ei pysty kukaa korjaamaan. Siniristi loppumme...

        Ukrainassa paniikki
        Donetskissa kriisipesÀke


      • Anonyymi00084
        Anonyymi00057 kirjoitti:

        MENKÄÄ PERSUT TÖIHIN
        ---------------------------------

        PURRA JA ORPO on TUHO!


      • Anonyymi00085

        Niin pitÀisi!


      • Anonyymi00089
        Anonyymi00017 kirjoitti:

        Se niin kovin lyhyt tuo ihmisen muisti, niinkuin aloituksestakin voi pÀÀtellÀ.
        VielÀkin saa nahoissaan tuntea niitÀ marinin hölmöyksiÀ, jotka todella ovat sitÀ luokkaa ettÀ olisivat koskaan korjattavissa.

        Rydman pissimÀssÀ Orpon kintuille!


      • Anonyymi00093
        Anonyymi00015 kirjoitti:

        Sannan viisikon mokia ei pysty kukaa korjaamaan. Siniristi loppumme...

        Ne ei mokannut mitÀÀn! Orpo-Purra mokas kaiken!


      • Anonyymi00101
        Anonyymi00017 kirjoitti:

        Se niin kovin lyhyt tuo ihmisen muisti, niinkuin aloituksestakin voi pÀÀtellÀ.
        VielÀkin saa nahoissaan tuntea niitÀ marinin hölmöyksiÀ, jotka todella ovat sitÀ luokkaa ettÀ olisivat koskaan korjattavissa.

        Vopitte olla varmoja ettÀ leikkaukset jatkuu vaikka SSdp on seuraavan hallituksen johdossa.

        Antti nyt kyllÀ heittelee lupauksia mm. kahden viikon hoitotakuu. Ei kyllÀ selventÀnyt mitÀ "hoitoja" hÀn jÀrjestÀÀ, terveydenhuollossa tuohon ei ole henkilökuntaa


      • Anonyymi00102
        Anonyymi00017 kirjoitti:

        Se niin kovin lyhyt tuo ihmisen muisti, niinkuin aloituksestakin voi pÀÀtellÀ.
        VielÀkin saa nahoissaan tuntea niitÀ marinin hölmöyksiÀ, jotka todella ovat sitÀ luokkaa ettÀ olisivat koskaan korjattavissa.

        Sannan hallitus teki SOTE uudistuksen jolta puuttui rahoitus.
        TÀmÀ hallitus on alusta alkaen joutunut sitÀ parsimaan.
        Sanna jakoi rahaa hulvattomasti.
        Hornettien lÀhettÀminen jÀi kanan siiviksi ukrainaan


      • Anonyymi00103
        Anonyymi00057 kirjoitti:

        MENKÄÄ PERSUT TÖIHIN
        ---------------------------------

        MinÀ olen kuvitellut ettÀ toverit on työttömÀnÀ , kun Antti lupasi laittaa heidÀt elÀkkeelle = pitkÀikaistyöttömille maksuton terveystarkastus , puoluekokouksessa lupasi ja lisÀÀ höttöÀ kahden viikon hoitotakuu


      • Anonyymi00104
        Anonyymi00018 kirjoitti:

        Persut petti, kokomus kusetti, nÀin kÀvi.

        Persuhomona vaikee olla!


      • Anonyymi00106
        Anonyymi00018 kirjoitti:

        Persut petti, kokomus kusetti, nÀin kÀvi.

        Marin takasi,,


      • Anonyymi00112
        UUSI
        Anonyymi00018 kirjoitti:

        Persut petti, kokomus kusetti, nÀin kÀvi.

        kyllÀ


      • Anonyymi00115
        UUSI
        Anonyymi00112 kirjoitti:

        kyllÀ

        persut on EU-puolue joka tuo mamuja ja ratsastaa rasismilla


    • Anonyymi00002

      PurraOrpot pitÀisi poistaa

      • Anonyymi00005

        Marin hallitus hoiti hyvin kansan asiat... vaikka oli korona ja maailman hinnannousut samaan aikaan


      • Anonyymi00014
        Anonyymi00005 kirjoitti:

        Marin hallitus hoiti hyvin kansan asiat... vaikka oli korona ja maailman hinnannousut samaan aikaan

        Sanna takaisin !!!


      • Anonyymi00019

        Orpopoika Purra.


      • Anonyymi00023

        .


      • Anonyymi00040
        Anonyymi00005 kirjoitti:

        Marin hallitus hoiti hyvin kansan asiat... vaikka oli korona ja maailman hinnannousut samaan aikaan

        "Hoiti asiat"? Talousnero hallitus, jonka talouden asiantuntemuksen salaisuus oli intersektionaalinen feminismi. đŸ€­ Voisiko mitÀÀn vielĂ€ absurdimpaa joku vĂ€ittÀÀ?


      • Anonyymi00083
        Anonyymi00005 kirjoitti:

        Marin hallitus hoiti hyvin kansan asiat... vaikka oli korona ja maailman hinnannousut samaan aikaan

        Nyt sitten vaan painostamaan Orpoa eroamaan!


      • Anonyymi00097
        Anonyymi00040 kirjoitti:

        "Hoiti asiat"? Talousnero hallitus, jonka talouden asiantuntemuksen salaisuus oli intersektionaalinen feminismi. đŸ€­ Voisiko mitÀÀn vielĂ€ absurdimpaa joku vĂ€ittÀÀ?

        Voi reppanaa! TyytymÀttömyys Orpon hallitukseen kasvanut.....


    • Anonyymi00003

      persut petti kansan

      • Anonyymi00041

        Siksikö Tapani menehtyi? EnpÀ tiennyt, mutta hyvÀ, kun valistit!


    • Anonyymi00004

      Purra ja Orpo ajavat muiden kuin tavallisten suomalaisten asiaa. Vaikka sen jo ymmÀrtÀÀ niin silti hÀmmentÀÀ se ivallisuus jota nÀyttÀvÀt niin mielellÀÀn. SiinÀ on jotain sadistista.

    • Anonyymi00006

      orpopurreja vastaan ei ole rokotusta

      • Anonyymi00012

        Kun ÀÀnestÀÀ pois kokoomus ja persuporvarit pois vallasta, niin sitten saadaan takaisin rahaa kansalle ja hyvinvointia.


      • Anonyymi00036

        Purra nauttii kun saa leikata pienituloisilta vielÀ vÀhÀn. KyllÀ se hymyilyttÀÀ kun itse saa 20000e kk


      • Anonyymi00044
        Anonyymi00012 kirjoitti:

        Kun ÀÀnestÀÀ pois kokoomus ja persuporvarit pois vallasta, niin sitten saadaan takaisin rahaa kansalle ja hyvinvointia.

        Kun sosialidemokraattinen Suuri Kurpitsa ilmestyy, kaikille, paitsi persuille, on jaossa pohjoismaista hyvinvointia yllin sun kyllin. jota nykyinen hallitus on yrittÀnyt vain piilotella.


      • Anonyymi00074
        Anonyymi00012 kirjoitti:

        Kun ÀÀnestÀÀ pois kokoomus ja persuporvarit pois vallasta, niin sitten saadaan takaisin rahaa kansalle ja hyvinvointia.

        Ei saada, koska velkajarru.


    • Anonyymi00007

      Lupasivat 100 000 uutta työpaikkaa, mutta tekivÀtkin 100 000 uutta työtöntÀ.

      Voiko törkeÀmmin enÀÀ valehdella, voiko asioita enÀÀ pahemmin mokata? Paskin hallitus Suomessa minun pitkÀn elÀmÀni aikana!

      • Anonyymi00009

        Tuovat 200 000 uutta halpatyövoimaa suomeen...

        tuo on maanpetosta


      • Anonyymi00046

        Mutta, edellinen hallitus ei luvannut muuta kuin ilmaisia sukupuolenvaihdosleikkauksia ja hormonihoitoa lapsille, ja sanansa se piti, ja Suomen talous sekÀ moraali nousivat kuin Feenix-nax suomalaisen talouselÀmÀn tuhkista.


    • Anonyymi00008

      Alotuksessa on vassarin koko tyhmyys lyhykÀisyydessÀÀn.

    • Anonyymi00010

      PurraOrput oli pahempi kuin Musta surma keskiajalla

      • Anonyymi00011

        Ai jaa, mielenkiintoista. Vaan oliko nyt kumminkaan sitten pahempi kuin kÀtÀinen, örpiÀne & spilÀturbo ja mÀrriini?


      • Anonyymi00011 kirjoitti:

        Ai jaa, mielenkiintoista. Vaan oliko nyt kumminkaan sitten pahempi kuin kÀtÀinen, örpiÀne & spilÀturbo ja mÀrriini?

        Suomen 2000-luvun hallitusten ranking:
        1. SipilÀn hallitus
        2. Lipposen hallitus
        3. Marinin hallitus
        4. Kataisen hallitus
        5. Orpon hallitus
        TÀmÀ ranking ei perustu mihinkÀÀn ideologiaan vaan tosiasioihin, tuloksiin ja talouden mittareihin. Itsekin olen ihmetellyt, ettÀ miksi "kykypuolue" kokoomuksen johtamat hallitukset ovat Suomessa olleet niin umpisurkeita. Syyn tÀytyy löytyÀ oikeistolaisesta ideologiasta ja nimenomaan sen muuttumisesta epÀkansalliseksi kansaa halveksivaksi elitismiksi. MitÀ Marinin hallitukseen tulee niin se olisi voinut nousta vaikka lÀhelle SipilÀn hallituksen tasoa hoitamalla hommansa loppuun asti. Miksi oi miksi Sanna löit hanskat tiskiin ja hylkÀsit Suomen?


      • Oikonomi kirjoitti:

        Suomen 2000-luvun hallitusten ranking:
        1. SipilÀn hallitus
        2. Lipposen hallitus
        3. Marinin hallitus
        4. Kataisen hallitus
        5. Orpon hallitus
        TÀmÀ ranking ei perustu mihinkÀÀn ideologiaan vaan tosiasioihin, tuloksiin ja talouden mittareihin. Itsekin olen ihmetellyt, ettÀ miksi "kykypuolue" kokoomuksen johtamat hallitukset ovat Suomessa olleet niin umpisurkeita. Syyn tÀytyy löytyÀ oikeistolaisesta ideologiasta ja nimenomaan sen muuttumisesta epÀkansalliseksi kansaa halveksivaksi elitismiksi. MitÀ Marinin hallitukseen tulee niin se olisi voinut nousta vaikka lÀhelle SipilÀn hallituksen tasoa hoitamalla hommansa loppuun asti. Miksi oi miksi Sanna löit hanskat tiskiin ja hylkÀsit Suomen?

        Vanhasen hallitus unohtui. Sorry, Matti, pannaan ranking uusiksi.
        1. SipilÀn hallitus
        2. Lipposen hallitus
        3. Vanhasen hallitus
        4. Marinin hallitus
        5. Kataisen hallitus
        6. Orpon hallitus
        VÀhÀn arvoin jÀrjestystÀ Vanhasen ja Marinin hallitusten vÀlillÀ. Lopulta ratkaisussa painoi se, ettÀ Sanna Marin ja SDP ovat osaltaan vastuussa Orpon hallituksen tuhoisasta reunaoikeistolaisesta politiikasta. TyperÀ ja vastuuton PS:n ÀÀrittÀminen ja eristÀminen telopyhÀn "rasmin" vastustamisen varjolla ajoi Suomen politiikan siihen kurjaan jamaan, missÀ se nyt on.


    • >>Kun ÀÀnestÀÀ pois kokoomus ja persuporvarit pois vallasta, niin sitten saadaan takaisin rahaa kansalle ja hyvinvointia.>>

      Punikki tarjoaa tyhjÀstÀ luotua rahaa.

      • Anonyymi00016

        Purra jakaa rahamme ulkomaille ja rikkaille, ....... SDP Marin-hallitus takasi kansalle paremman hyvinvoinnin jopa korona-aikana kuin Urpopurri-kokoomuspersu natsihallitus nyt...


    • >>PurraOrpot pitĂ€isi kiduttaa hengiltĂ€?>>

      Sinut pitÀisi ripustaa lyhtypylvÀÀseen kiikkumaan.

      😊😊😊😊😊

    • Anonyymi00013

      Euron pensa, hirttÀydy allahi siihen.

    • LĂ€hetin viestiĂ€ Purralle.

      Saa nÀhdÀ tuleeko "kiduttaa hengiltÀ" -pojulle vankeustuomio.

      😊 😊 😊 😊 😊

    • Itse asiassa arvaan kuka on viestin takana.

      Kerronko?

      😊 😊 😊 😊 😊

    • Linnatuomio odottaa.

      😊😊😊😊😊

      • Anonyymi00021

        PasiToivonen ja Christopher Key sen tiesi.

        Ureaa sen olla pitÀÀ ♄


      • Anonyymi00026
        Anonyymi00021 kirjoitti:

        PasiToivonen ja Christopher Key sen tiesi.

        Ureaa sen olla pitÀÀ ♄

        .


      • Anonyymi00027
        Anonyymi00021 kirjoitti:

        PasiToivonen ja Christopher Key sen tiesi.

        Ureaa sen olla pitÀÀ ♄

        Pissapasi on palannut palstalle ♄


      • Anonyymi00047

        Julukuun 6 pÀivÀ. Tervetuloa Helsinkiin!


    • Ylös. ☝

      • Anonyymi00022

        Pasi Toivonen yli 5.000 trollauksen Perussuomalaisten trollitehtaan vakiotrolli.


    • En ole vaatinut pÀÀministerin kiduttamista hengiltĂ€.

      Onkohan poju jo vankilassa.

      😊😊😊😊😊

    • Anonyymi00028

      Talous nousee nyt. Jos sen nousun tuhoatte seuraavassa vasemmistohallituksessa, silloin löydÀtte itsenne oppositiosta viiden vuoden pÀÀstÀ. EttÀ pitÀkÀÀ nÀpit irti talouden noususta.

      • Anonyymi00029

        TeillÀ vassuilla on valtava taipumus tuhota talouksia


    • Anonyymi00030

      KyllÀ! Tuplasti kalliimpi!

    • Anonyymi00032

      Orpo on MÄTÄ pÀÀministeri

    • Anonyymi00033

      Sanna oli paras !

      • Anonyymi00048

        Suomen ensimmÀinen kansikuvaministeri. Ennenvanhaan tuollaisia oli Kallen ja Jallun kannessa.


    • Ei ole onneksi enÀÀ.

      😊😊😊😊😊

      • Anonyymi00034

        Pissapasi on palannut palstalle â™„ïžđŸ„ƒâ™„ïž


      • Anonyymi00092

        PaskaToivoton5


    • Anonyymi00035

      Purra-Orpon hallitus on kurjistanut tavallisten Suomalaisten elĂ€mÀÀ=pakko leikata, mutta yllĂ€tys yllĂ€tys rahaa on varaa jakaa hyvĂ€tuloisilleđŸ€”

      • Anonyymi00053

        đŸ€” Marin jakoi rahat hallituksineen vđŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”

        ILMASTOLLE đŸ€”đŸ€”đŸ€” Marin jakoi rahat hallituksineen vđŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”

        ILMASTOLLE đŸ€”đŸ€”đŸ€” Marin jakoi rahat hallituksineen vđŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”

        ILMASTOLLE đŸ€”đŸ€”đŸ€” Marin jakoi rahat hallituksineen vđŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”

        ILMASTOLLE đŸ€”đŸ€”đŸ€” Marin jakoi rahat hallituksineen vđŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”

        ILMASTOLLE đŸ€”đŸ€”đŸ€” Marin jakoi rahat hallituksineen vđŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”

        ILMASTOLLE đŸ€”đŸ€”đŸ€” Marin jakoi rahat hallituksineen vđŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”

        ILMASTOLLE đŸ€”đŸ€”đŸ€” Marin jakoi rahat hallituksineen vđŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”

        ILMASTOLLE đŸ€”đŸ€”đŸ€” Marin jakoi rahat hallituksineen vđŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”

        ILMASTOLLE đŸ€”đŸ€”đŸ€” Marin jakoi rahat hallituksineen vđŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”

        ILMASTOLLE đŸ€”đŸ€”đŸ€” Marin jakoi rahat hallituksineen vđŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”

        ILMASTOLLE đŸ€”đŸ€”đŸ€” Marin jakoi rahat hallituksineen vđŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”

        ILMASTOLLE đŸ€”đŸ€”đŸ€” Marin jakoi rahat hallituksineen vđŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”

        ILMASTOLLE đŸ€”đŸ€”đŸ€” Marin jakoi rahat hallituksineen vđŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”

        ILMASTOLLE đŸ€”đŸ€”đŸ€” Marin jakoi rahat hallituksineen vđŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”

        ILMASTOLLE đŸ€”đŸ€”đŸ€” Marin jakoi rahat hallituksineen vđŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”

        ILMASTOLLE đŸ€”đŸ€”đŸ€” Marin jakoi rahat hallituksineen vđŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”

        ILMASTOLLE đŸ€”đŸ€”đŸ€” Marin jakoi rahat hallituksineen vđŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”

        ILMASTOLLE đŸ€”đŸ€”đŸ€” Marin jakoi rahat hallituksineen vđŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”

        ILMASTOLLE đŸ€”đŸ€”đŸ€” Marin jakoi rahat hallituksineen vđŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”

        ILMASTOLLE đŸ€”đŸ€”đŸ€” Marin jakoi rahat hallituksineen vđŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”

        ILMASTOLLE đŸ€”đŸ€”đŸ€” Marin jakoi rahat hallituksineen vđŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”

        ILMASTOLLE đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”


      • Anonyymi00094

        Ukraina HÄVIÄMÄSSÄ sodan!


    • Anonyymi00037

      Joko piankin annamme đŸ„Ÿ niille pelleille?
      Ei niitĂ€ ole mikÀÀn pakko katsella 😂😂😂😂😂

    • Anonyymi00042

      Ei. Onko talouden nousu vitsaus? En ole kuullutkaan

      • Anonyymi00043

        SitÀpaitsi aloittaja tykkÀÀ ettÀ tulee mahdollisimman paljon vÀkeÀ maahan. Ole onnellinen


    • Anonyymi00045

      Ovat muiden mukana tehneet Suomesta Euroopan Unionin prostituoidun!

    • Anonyymi00050

      NÀmÀ siat ja eu saattavat Suomen vielÀ sotaan.

      • Anonyymi00051

        SAK ja turhat lakot siis.


    • Anonyymi00054

      đŸ€” Marin jakoi rahat hallituksineen vđŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€” Marin jakoi rahat hallituksineen vđŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”

      ILMASTOLLE đŸ€”đŸ€”đŸ€” Marin jakoi rahat hallituksineen vđŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”

      ILMASTOLLE đŸ€”đŸ€”đŸ€” Marin jakoi rahat hallituksineen vđŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”

      ILMASTOLLE đŸ€”đŸ€”đŸ€” Marin jakoi rahat hallituksineen vđŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”

      ILMASTOLLE đŸ€”đŸ€”đŸ€” Marin jakoi rahat hallituksineen vđŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”

      ILMASTOLLE đŸ€”đŸ€”đŸ€” Marin jakoi rahat hallituksineen vđŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”

      ILMASTOLLE đŸ€”đŸ€”đŸ€” Marin jakoi rahat hallituksineen vđŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”

      ILMASTOLLE đŸ€”đŸ€”đŸ€” Marin jakoi rahat hallituksineen vđŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”

      ILMASTOLLE đŸ€”đŸ€”đŸ€” Marin jakoi rahat hallituksineen vđŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”

      ILMASTOLLE đŸ€”đŸ€”đŸ€” Marin jakoi rahat hallituksineen vđŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”

      ILMASTOLLE đŸ€”đŸ€”đŸ€” Marin jakoi rahat hallituksineen vđŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”

      ILMASTOLLE đŸ€”đŸ€”

      ILMASTOLLE đŸ€”đŸ€”

      • Anonyymi00091

        OTAHA NE LÄÄKKEESI


    • Anonyymi00056

      OTSIKKO ON FAKTAA

    • Anonyymi00058

      4 vuotta helvettiÀ!

    • Anonyymi00059

      Zyscovid jÀi....

    • Anonyymi00060

      Kaamea vitsaus! Ilmestyskirjasta!

    • Anonyymi00061

      Kokkeli riikka ja EK-petteri

    • Anonyymi00062

      Suossa on rÀmmitty oikeiston ohjauksella.

    • Anonyymi00063

      Miten noi kahjot pÀÀsi johtaan suomea!

    • Anonyymi00064

      Ilmestyskirja! Orpo-Vitsaus!

    • Anonyymi00065

      Kavalsiko hallitus valtion rahoja?

    • Anonyymi00066

      Hallitus koostuu pelkistÀ haittasuomalaisista.

    • Anonyymi00067

      Orpo kuvottaa!

    • Anonyymi00068

      ORPO: Vitut teistÀ kansalaisista!

    • Anonyymi00069

      VenÀjÀ voittamassa sodan joka tapauksessa ;)

    • Anonyymi00070

      Nyt sitten vaan painostamaan Orpoa eroamaan.

    • Anonyymi00071

      Purra ulos
      Ei mitÀÀn visiota maan johtajuuteen.

    • Anonyymi00072

      Meinaatko Marinia vai MannerheimiÀ?

    • Anonyymi00076

      Donetskissa kriisipesÀke Ukrainalle
      Todellisuudessa Ukrainalle katastrofaalinen tilanne on kehittymÀssÀ nyt Kramatorskin-Slovjanskin kaupunkialueilla miehitetyn Donetskin kansantasavallan (DPR) alueella, jossa noin 15 000 ukrainalaista sotilasta 156., 100., 28. ja 36. prikaatista kohtaa kuoleman useissa saarroksissa lÀhellÀ Kostantinovkaa ilman tarvittavia ammuksia, ruokaa tai vettÀ.

    • Anonyymi00077

      Paniikki valtaa alaa perussuomalaisten keskuudessa!

      • Anonyymi00090

        Mites teillĂ€ persvakopersuilla tuo tulotaso noin 500€/kk

        T. Kelakaljaa


    • Anonyymi00079

      HyvÀ avaus!

    • Anonyymi00080

      đŸ‡«đŸ‡ź đŸ‡«đŸ‡ź đŸ‡«đŸ‡ź Marin kaikkien aikojen paras PÀÀministeri.

    • Anonyymi00081

      Avaus on totta!

    • Anonyymi00082

      VAU!

    • Anonyymi00086

      Nykyhallitus on mokannut tÀydellisesti!

    • Anonyymi00087

      Ukrainan tuki on suurinta tyhmyyttÀ
      Sina maksat sen verojen kautta....

    • Anonyymi00088

      HYVÄ AVAUS!

    • Anonyymi00095

      KUSETTAJAT ULOS!

    • Anonyymi00096

      OTSIKKO ON ASIAA!

    • Anonyymi00099

      Joo..... Yli 70 prosentti suomalaisista tyytymÀttömiÀ Petteri Orpon kokoomushallitukseen

    • Anonyymi00100

      Kokoomuksen ja perussuomalaisten hallituksen kannatus on laskenut Suomessa pisteeseen, jossa selkeÀ enemmistö arvioi Petteri Orpon hallituksen onnistuneen tehtÀvissÀÀn melko tai erittÀin huonosti. Globalistihallituksen ylikansallinen agendapolitiikka ei selkeÀsti ole enemmistön mieleen.
      TyytymÀttömyys Petteri Orpon (kok.) hallitukseen on kasvanut, Uutissuomalainen kertoo. Kyselyyn vastanneista 71 prosenttia arvioi hallituksen onnistuneen melko tai erittÀin huonosti. Vain pieni neljÀsosa vastaajista arvioi kokoomuksen ja persujen hallituksen onnistuneen melko tai erittÀin hyvin.

    • PasiToivonen5

      Onko Mustafa jo astunut sisaresi.

      😂😂😂😂😂

    • đŸ‡«đŸ‡ź đŸ‡«đŸ‡ź đŸ‡«đŸ‡ź Marin kaikkien aikojen paras PÀÀministeri.

      Onko Sanna vienyt kikkelisi vai mikÀ kiukuttaa?

    • Anonyymi00105

      HyvÀ avaus.

    • Anonyymi00108
      UUSI

      Urpon hallitus on tuho!

    • Anonyymi00109
      UUSI

      PurraOrpo on vitsaus!

    • Anonyymi00110
      UUSI

      Kamala vitsaus!

    • Anonyymi00113
      UUSI

      Zele on huumehemmo

    • Anonyymi00116
      UUSI

      persut on ihan sekasin

      • Anonyymi00117
        UUSI

        lietsovat ihmsivihaa suomi24ssÀ


    • Anonyymi00118
      UUSI

      No nytkö tuli lÀhtö Orpolle?

    Ketjusta on poistettu 8 sÀÀntöjenvastaista viestiÀ.

    Luetuimmat keskustelut

    1. MitÀ sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      IkÀvÀ
      203
      2175
    2. MikÀ teidÀn jutussa on ongelmana?

      MissÀ meni pieleen?
      IkÀvÀ
      134
      1198
    3. MitÀ hyvÀÀ

      MitÀ hyvÀÀ hÀn on tuonut elÀmÀÀsi?
      IkÀvÀ
      113
      1073
    4. Koillis motor

      KyllÀ on mennyt palvelu alas ku lehmÀnhÀntÀ, sovitut asiat ja luvatut soitot pitÀÀ hoitaa eikÀ tehÀ oharia, tÀysin tumpa
      Suomussalmi
      23
      827
    5. 58
      806
    6. Kauhavan hÀiriköijistÀ

      Juttua IltalehdessÀ. Pakko sanoa ettÀ noi nuoret on kyllÀ ihan pimeitÀ. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietÀ
      Kauhava
      34
      771
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA HaapavedellĂ€ ja paikalliset sanoivat sitĂ€ haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      638
    8. KylillÀ ei ole nÀkynyt? MissÀ luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nÀhdÀ vaikka laavulla. Miksi pelkÀÀt minua? EihÀn siinÀ ole mitÀÀn jÀrkeÀ. m
      Suhteet
      175
      584
    9. TehdÀÀnkö tÀnÀÀn toiveista totta?

      Poikkea tÀnÀ illasta siinÀ lÀhellÀ ja annetaan silmien puhua ja sen jÀlkeen puhu sinÀ lopulta mitÀ ajattelet..
      IkÀvÀ
      46
      577
    10. Auto ajoi pÀÀlle?

      Ja pakeni luin iltapÀivÀlehdestÀ. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      10
      560
    Aihe