Israelin mukana olo on tosi törkeä töppäys yle vähät välittää kansanmurhista yle ja euroviisut boikottiin ja ylen Hallitus vaihtoon
Vastaukset 10
- Anonyymi00001
Kannatetaan
- Anonyymi00002
Mikä klikki johtaa Yleä demokratia on kaukana sulle mulle meininkiä
- Anonyymi00003
Oi aikoja oi tapoja
- Anonyymi00004
poliittsiet asiat eivät kuulu euroviisuihin. Sellainen boikotti on turhaa. Euroviisujen huono musiikillinen taso sen sijaan on hyvä syy boikotoida euroviisuja. En ole pitkään aikaan (vuosikymmeniin) seurannut euroviisuja kun nykymusiikki ja esitykset ja esittäjät ovat täysin luokattomia, Lopetin Euroviisujen seuraamisen vuonna 1990.
- Anonyymi00005
Ei jaksaisi kuunnella tätä paskaa
- Anonyymi00006
On se harmi, kun kaikki muut boikotoivat Suomea ja buuaavat, kun Suomessa on oikeistohallitus, perussuomalaiset, rasistit, naaman vääntelyt, rajalaki, jalkaväkimiinojen kiellon purku - ja natsit.
- Anonyymi00007
Äänestetään Israel voittoon !
- Anonyymi00008
7 Lokakuuta
- Anonyymi00009
Myös Yle Novosti pois Suomen yleltä
- Anonyymi00010
Pidetään musiikki ja politiikka nyt kertakaikkiaan erossa toisistaan!!!!
Naurettavaa boikotoida taiteilijoita ja esim urheilijoita maansa politiikan vuoksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ny se loppuu ( Kuhmo)
Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.682218Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan
Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt351784- 1001161
- 46909
- 87803
Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki
Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.26797- 29670
- 41665
Äimän käki
Olen vähää vaille viisikymppinen mies, ja olen elellyt ilman parisuhdetta parisen vuotta. Nyt vihdoin ja viimein tuntuu,135622Nainen, miten suhtautuisit
Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?56578