Oikean uskovaisen ja nimikristityn erottaa siitä, että Jeesukseen uskova korottaa Jeesusta ja uskoa Häneen, mutta nimikristitty kerskuu kasteestaan tai kuulumisestaan kirkkoon:
Room 1
Hänen kautta me olemme saaneet armon ja apostolinviran, että syntyisi USKON KUULIAISUUS hänen nimeänsä kohtaan kaikissa pakanakansoissa,
joihin tekin, Jeesuksen Kristuksen kutsumat, kuulutte: kaikille Roomassa oleville Jumalan rakkaille, kutsutuille pyhille. Armo teille ja rauha Jumalalta, meidän Isältämme, ja Herralta Jeesukselta Kristukselta! Ensiksikin minä kiitän Jumalaani Jeesuksen Kristuksen kautta teidän kaikkien tähden, koska teidän USKOANNE mainitaan kaikessa maailmassa."
Uskon todistus
261
1244
Vastaukset
- Anonyymi00001
Usko Jeesukseen on enemmän kuin mielipiteet......
Mitä mieltä olette uskon merkeistä. Ovatko ne voimassa jo ennen kastetta ja Pyhän Hengen saamista. Monet juopot juovat lähes myrkkyä ja käyttävät lääkkeitä väärin. Kuitenkin he selviää ihmeen kaupalla hengissä. Tämä jo ennen kastetta. Myös on sellaisia jotka puhuvat uusia kieliä ikään kuin pelkän uskon voimasta. Onko kyse todella USKON VOIMASTA vai onko he lapsena mahdollisessa kasteessa saaneet Pyhän Hengen?
Suomessa ei kaikkialla esim. Sosialistisissa tehdas kaupungeissa tarvita suuria merkkejä tai todistuksia kun enemmistö on valinnut vallankumouksen ja materialismin tien. On alueita joissa voima on väestön heikon uskon tähden laimeaa. Kuitenkin tapahtuu parantumista sekä muitakin merkkejä myös noissa kaupungeissa. - Anonyymi00002
Työntäkää perseeseen ne uskonnot !
saatanan sodan lietsojat !
Kaikki uskonnot pitäisi maailamsta kiletää niin loppuisi sodatkin..Israelista ja Ukrainasta pitäs ensin aloittaa...- Anonyymi00003
Uskokaa vaikka Aku ankkaan se ei ole niis sotaisa tyyppi jos pitää sekoillla ja omaa päätänsä sekoittaa ja vaivata joillakin uskomuksilla
- Anonyymi00004
Miksi sinä kiehut ja riehut täällä, jos uskonto on sinulle noin paha asia?
- Anonyymi00005
Egyptistä lähti 2011 Ilmestyksen hallava hevonen liikkeelle. Sen käsiin annetaan neljäsosa maan pinta-alasta. Voisi tarkoittaa esim Afrikka plus Eurooppa.
8Ja minä näin, ja katso: hallava hevonen; ja sen selässä istuvan nimi oli Kuolema, ja Tuonela seurasi hänen mukanaan, ja heidän valtaansa annettiin neljäs osa maata, annettiin valta tappaa miekalla ja nälällä ja rutolla ja maan petojen kautta.
Henkisessä todellisuudessa tuon ratsun kulku onkin näkynyt vuoden 2011 juhannuksesta alkaen raakuutena ja raivona myös uskovia kohtaan. Joiltakin on evätty sairaanhoito ja paljon muutakin on tapahtunut.
Tosiaan on laitettu liikkeelle uskontojen tieten paljon tuhoavaa voimaa. Ne joiden Jumala on Rakkaus eivät tätä varmasti voi sietää. Mutta Rakkaus ei ole ainoa JUMALINEN ominaisuus. Myös Viisaus ja Voima ovat niitä. Yms.
Tiedän että tämä on vähän tekopyhää ja kalseaa sepustusta kun taas omassa viestissänne oli rakkautta ja uskon voimaa. Kuitenkin nostin esiin Ilmestyksen kauhean kuvan siitä mitä on menossa tämän päivän maailmassa. Onko vika uskontojen vai ovatko ne vain kaiken todistajia? - Anonyymi00011
Anonyymi00005 kirjoitti:
Egyptistä lähti 2011 Ilmestyksen hallava hevonen liikkeelle. Sen käsiin annetaan neljäsosa maan pinta-alasta. Voisi tarkoittaa esim Afrikka plus Eurooppa.
8Ja minä näin, ja katso: hallava hevonen; ja sen selässä istuvan nimi oli Kuolema, ja Tuonela seurasi hänen mukanaan, ja heidän valtaansa annettiin neljäs osa maata, annettiin valta tappaa miekalla ja nälällä ja rutolla ja maan petojen kautta.
Henkisessä todellisuudessa tuon ratsun kulku onkin näkynyt vuoden 2011 juhannuksesta alkaen raakuutena ja raivona myös uskovia kohtaan. Joiltakin on evätty sairaanhoito ja paljon muutakin on tapahtunut.
Tosiaan on laitettu liikkeelle uskontojen tieten paljon tuhoavaa voimaa. Ne joiden Jumala on Rakkaus eivät tätä varmasti voi sietää. Mutta Rakkaus ei ole ainoa JUMALINEN ominaisuus. Myös Viisaus ja Voima ovat niitä. Yms.
Tiedän että tämä on vähän tekopyhää ja kalseaa sepustusta kun taas omassa viestissänne oli rakkautta ja uskon voimaa. Kuitenkin nostin esiin Ilmestyksen kauhean kuvan siitä mitä on menossa tämän päivän maailmassa. Onko vika uskontojen vai ovatko ne vain kaiken todistajia?Anabaptistiset lahkokunnat on niitä hallavia hevosia, mitä on tuotu Amerikasta tänne eksyttämään perinteisiä kristitttyjä.
Lahkolaiset yrittää estää lapsien kastamisen sisälle Jumalan valtakuntaan.
Raamatun mukaan kun pakanoiden täysi lukumäärä on tullut sisälle Jumalan valtakuntaan, niin Saatana lahkoapureineen heitetään tuliseen järveen. - Anonyymi00142
Anonyymi00004 kirjoitti:
Miksi sinä kiehut ja riehut täällä, jos uskonto on sinulle noin paha asia?
kuten sinäkin teet
- Anonyymi00143
Anonyymi00003 kirjoitti:
Uskokaa vaikka Aku ankkaan se ei ole niis sotaisa tyyppi jos pitää sekoillla ja omaa päätänsä sekoittaa ja vaivata joillakin uskomuksilla
kuten sinäkin teet
- Anonyymi00144
Anonyymi00004 kirjoitti:
Miksi sinä kiehut ja riehut täällä, jos uskonto on sinulle noin paha asia?
kuten sinäkin teet
- Anonyymi00145
Anonyymi00004 kirjoitti:
Miksi sinä kiehut ja riehut täällä, jos uskonto on sinulle noin paha asia?
kuten sinäkin teet
- Anonyymi00146
Anonyymi00004 kirjoitti:
Miksi sinä kiehut ja riehut täällä, jos uskonto on sinulle noin paha asia?
kuten sinäkin teet
- Anonyymi00147
Anonyymi00004 kirjoitti:
Miksi sinä kiehut ja riehut täällä, jos uskonto on sinulle noin paha asia?
kuten sinäkin teet
- Anonyymi00148
Anonyymi00004 kirjoitti:
Miksi sinä kiehut ja riehut täällä, jos uskonto on sinulle noin paha asia?
kuten sinäkin teet
- Anonyymi00149
Anonyymi00004 kirjoitti:
Miksi sinä kiehut ja riehut täällä, jos uskonto on sinulle noin paha asia?
kuten sinäkin teet
- Anonyymi00150
Anonyymi00004 kirjoitti:
Miksi sinä kiehut ja riehut täällä, jos uskonto on sinulle noin paha asia?
kuten sinäkin teet
- Anonyymi00151
Anonyymi00004 kirjoitti:
Miksi sinä kiehut ja riehut täällä, jos uskonto on sinulle noin paha asia?
kuten sinäkin teet
- Anonyymi00152
Anonyymi00004 kirjoitti:
Miksi sinä kiehut ja riehut täällä, jos uskonto on sinulle noin paha asia?
kuten sinäkin teet
- Anonyymi00153
Anonyymi00004 kirjoitti:
Miksi sinä kiehut ja riehut täällä, jos uskonto on sinulle noin paha asia?
kuten sinäkin teet
- Anonyymi00154
Anonyymi00004 kirjoitti:
Miksi sinä kiehut ja riehut täällä, jos uskonto on sinulle noin paha asia?
kuten sinäkin teet
- Anonyymi00155
Anonyymi00004 kirjoitti:
Miksi sinä kiehut ja riehut täällä, jos uskonto on sinulle noin paha asia?
kuten sinäkin teet
- Anonyymi00156
Anonyymi00004 kirjoitti:
Miksi sinä kiehut ja riehut täällä, jos uskonto on sinulle noin paha asia?
kuten sinäkin teet
- Anonyymi00157
Anonyymi00004 kirjoitti:
Miksi sinä kiehut ja riehut täällä, jos uskonto on sinulle noin paha asia?
kuten sinäkin teet
- Anonyymi00158
Anonyymi00004 kirjoitti:
Miksi sinä kiehut ja riehut täällä, jos uskonto on sinulle noin paha asia?
kuten sinäkin teet
- Anonyymi00159
Anonyymi00004 kirjoitti:
Miksi sinä kiehut ja riehut täällä, jos uskonto on sinulle noin paha asia?
kuten sinäkin teet
- Anonyymi00160
Anonyymi00004 kirjoitti:
Miksi sinä kiehut ja riehut täällä, jos uskonto on sinulle noin paha asia?
kuten sinäkin teet
- Anonyymi00161
Anonyymi00004 kirjoitti:
Miksi sinä kiehut ja riehut täällä, jos uskonto on sinulle noin paha asia?
kuten sinäkin teet
- Anonyymi00162
Anonyymi00004 kirjoitti:
Miksi sinä kiehut ja riehut täällä, jos uskonto on sinulle noin paha asia?
kuten sinäkin teet
- Anonyymi00163
Anonyymi00004 kirjoitti:
Miksi sinä kiehut ja riehut täällä, jos uskonto on sinulle noin paha asia?
kuten sinäkin teet
- Anonyymi00164
Anonyymi00004 kirjoitti:
Miksi sinä kiehut ja riehut täällä, jos uskonto on sinulle noin paha asia?
kuten sinäkin teet
- Anonyymi00165
Anonyymi00004 kirjoitti:
Miksi sinä kiehut ja riehut täällä, jos uskonto on sinulle noin paha asia?
kuten sinäkin teet
- Anonyymi00166
Anonyymi00004 kirjoitti:
Miksi sinä kiehut ja riehut täällä, jos uskonto on sinulle noin paha asia?
kuten sinäkin teet
- Anonyymi00167
Anonyymi00004 kirjoitti:
Miksi sinä kiehut ja riehut täällä, jos uskonto on sinulle noin paha asia?
kuten sinäkin teet
- Anonyymi00168
Anonyymi00004 kirjoitti:
Miksi sinä kiehut ja riehut täällä, jos uskonto on sinulle noin paha asia?
kuten sinäkin teet
- Anonyymi00169
Anonyymi00004 kirjoitti:
Miksi sinä kiehut ja riehut täällä, jos uskonto on sinulle noin paha asia?
kuten sinäkin teet
- Anonyymi00170
Anonyymi00004 kirjoitti:
Miksi sinä kiehut ja riehut täällä, jos uskonto on sinulle noin paha asia?
kuten sinäkin teet
- Anonyymi00171
Anonyymi00004 kirjoitti:
Miksi sinä kiehut ja riehut täällä, jos uskonto on sinulle noin paha asia?
kuten sinäkin teet
- Anonyymi00172
Anonyymi00004 kirjoitti:
Miksi sinä kiehut ja riehut täällä, jos uskonto on sinulle noin paha asia?
kuten sinäkin teet
- Anonyymi00173
Anonyymi00004 kirjoitti:
Miksi sinä kiehut ja riehut täällä, jos uskonto on sinulle noin paha asia?
kuten sinäkin teet
- Anonyymi00174
Anonyymi00004 kirjoitti:
Miksi sinä kiehut ja riehut täällä, jos uskonto on sinulle noin paha asia?
kuten sinäkin teet
- Anonyymi00175
Anonyymi00004 kirjoitti:
Miksi sinä kiehut ja riehut täällä, jos uskonto on sinulle noin paha asia?
kuten sinäkin teet
- Anonyymi00176
Anonyymi00004 kirjoitti:
Miksi sinä kiehut ja riehut täällä, jos uskonto on sinulle noin paha asia?
kuten sinäkin teet
- Anonyymi00177
Anonyymi00004 kirjoitti:
Miksi sinä kiehut ja riehut täällä, jos uskonto on sinulle noin paha asia?
kuten sinäkin teet
- Anonyymi00178
Anonyymi00004 kirjoitti:
Miksi sinä kiehut ja riehut täällä, jos uskonto on sinulle noin paha asia?
kuten sinäkin teet
- Anonyymi00179
Anonyymi00004 kirjoitti:
Miksi sinä kiehut ja riehut täällä, jos uskonto on sinulle noin paha asia?
kuten sinäkin teet
- Anonyymi00180
Anonyymi00004 kirjoitti:
Miksi sinä kiehut ja riehut täällä, jos uskonto on sinulle noin paha asia?
kuten sinäkin teet
- Anonyymi00181
Anonyymi00004 kirjoitti:
Miksi sinä kiehut ja riehut täällä, jos uskonto on sinulle noin paha asia?
kuten sinäkin teet
- Anonyymi00182
Anonyymi00004 kirjoitti:
Miksi sinä kiehut ja riehut täällä, jos uskonto on sinulle noin paha asia?
kuten sinäkin teet
- Anonyymi00183
Anonyymi00004 kirjoitti:
Miksi sinä kiehut ja riehut täällä, jos uskonto on sinulle noin paha asia?
kuten sinäkin teet
- Anonyymi00184
Anonyymi00004 kirjoitti:
Miksi sinä kiehut ja riehut täällä, jos uskonto on sinulle noin paha asia?
kuten sinäkin teet
- Anonyymi00185
Anonyymi00004 kirjoitti:
Miksi sinä kiehut ja riehut täällä, jos uskonto on sinulle noin paha asia?
kuten sinäkin teet
- Anonyymi00186
Anonyymi00004 kirjoitti:
Miksi sinä kiehut ja riehut täällä, jos uskonto on sinulle noin paha asia?
kuten sinäkin teet
- Anonyymi00187
Anonyymi00004 kirjoitti:
Miksi sinä kiehut ja riehut täällä, jos uskonto on sinulle noin paha asia?
kuten sinäkin teet
- Anonyymi00188
Anonyymi00004 kirjoitti:
Miksi sinä kiehut ja riehut täällä, jos uskonto on sinulle noin paha asia?
kuten sinäkin teet
- Anonyymi00189
Anonyymi00004 kirjoitti:
Miksi sinä kiehut ja riehut täällä, jos uskonto on sinulle noin paha asia?
kuten sinäkin teet
- Anonyymi00190
Anonyymi00004 kirjoitti:
Miksi sinä kiehut ja riehut täällä, jos uskonto on sinulle noin paha asia?
kuten sinäkin teet
- Anonyymi00191
Anonyymi00004 kirjoitti:
Miksi sinä kiehut ja riehut täällä, jos uskonto on sinulle noin paha asia?
kuten sinäkin teet
- Anonyymi00192
Anonyymi00004 kirjoitti:
Miksi sinä kiehut ja riehut täällä, jos uskonto on sinulle noin paha asia?
kuten sinäkin teet
- Anonyymi00193
Anonyymi00004 kirjoitti:
Miksi sinä kiehut ja riehut täällä, jos uskonto on sinulle noin paha asia?
kuten sinäkin teet
- Anonyymi00194
Anonyymi00004 kirjoitti:
Miksi sinä kiehut ja riehut täällä, jos uskonto on sinulle noin paha asia?
kuten sinäkin teet
- Anonyymi00195
Anonyymi00004 kirjoitti:
Miksi sinä kiehut ja riehut täällä, jos uskonto on sinulle noin paha asia?
kuten sinäkin teet
- Anonyymi00196
Anonyymi00004 kirjoitti:
Miksi sinä kiehut ja riehut täällä, jos uskonto on sinulle noin paha asia?
kuten sinäkin teet
- Anonyymi00197
Anonyymi00004 kirjoitti:
Miksi sinä kiehut ja riehut täällä, jos uskonto on sinulle noin paha asia?
kuten sinäkin teet
- Anonyymi00198
Anonyymi00004 kirjoitti:
Miksi sinä kiehut ja riehut täällä, jos uskonto on sinulle noin paha asia?
kuten sinäkin teet
- Anonyymi00199
Anonyymi00004 kirjoitti:
Miksi sinä kiehut ja riehut täällä, jos uskonto on sinulle noin paha asia?
kuten sinäkin teet
- Anonyymi00200
Anonyymi00004 kirjoitti:
Miksi sinä kiehut ja riehut täällä, jos uskonto on sinulle noin paha asia?
kuten sinäkin teet
- Anonyymi00201
Anonyymi00004 kirjoitti:
Miksi sinä kiehut ja riehut täällä, jos uskonto on sinulle noin paha asia?
kuten sinäkin teet
- Anonyymi00202
Anonyymi00004 kirjoitti:
Miksi sinä kiehut ja riehut täällä, jos uskonto on sinulle noin paha asia?
kuten sinäkin teet
- Anonyymi00203
Anonyymi00004 kirjoitti:
Miksi sinä kiehut ja riehut täällä, jos uskonto on sinulle noin paha asia?
kuten sinäkin teet
- Anonyymi00204
Anonyymi00004 kirjoitti:
Miksi sinä kiehut ja riehut täällä, jos uskonto on sinulle noin paha asia?
kuten sinäkin teet
- Anonyymi00205
Anonyymi00004 kirjoitti:
Miksi sinä kiehut ja riehut täällä, jos uskonto on sinulle noin paha asia?
kuten sinäkin teet
- Anonyymi00206
Anonyymi00004 kirjoitti:
Miksi sinä kiehut ja riehut täällä, jos uskonto on sinulle noin paha asia?
kuten sinäkin teet
- Anonyymi00207
Anonyymi00004 kirjoitti:
Miksi sinä kiehut ja riehut täällä, jos uskonto on sinulle noin paha asia?
kuten sinäkin teet
- Anonyymi00208
Anonyymi00004 kirjoitti:
Miksi sinä kiehut ja riehut täällä, jos uskonto on sinulle noin paha asia?
kuten sinäkin teet
- Anonyymi00209
Anonyymi00004 kirjoitti:
Miksi sinä kiehut ja riehut täällä, jos uskonto on sinulle noin paha asia?
kuten sinäkin teet
- Anonyymi00210
Anonyymi00004 kirjoitti:
Miksi sinä kiehut ja riehut täällä, jos uskonto on sinulle noin paha asia?
kuten sinäkin teet
- Anonyymi00211
Anonyymi00004 kirjoitti:
Miksi sinä kiehut ja riehut täällä, jos uskonto on sinulle noin paha asia?
kuten sinäkin teet
- Anonyymi00212
Anonyymi00004 kirjoitti:
Miksi sinä kiehut ja riehut täällä, jos uskonto on sinulle noin paha asia?
kuten sinäkin teet
- Anonyymi00213
Anonyymi00004 kirjoitti:
Miksi sinä kiehut ja riehut täällä, jos uskonto on sinulle noin paha asia?
kuten sinäkin teet
- Anonyymi00214
Anonyymi00004 kirjoitti:
Miksi sinä kiehut ja riehut täällä, jos uskonto on sinulle noin paha asia?
kuten sinäkin teet
- Anonyymi00215
Anonyymi00004 kirjoitti:
Miksi sinä kiehut ja riehut täällä, jos uskonto on sinulle noin paha asia?
kuten sinäkin teet
- Anonyymi00216
Anonyymi00004 kirjoitti:
Miksi sinä kiehut ja riehut täällä, jos uskonto on sinulle noin paha asia?
kuten sinäkin teet
- Anonyymi00452
Anonyymi00216 kirjoitti:
kuten sinäkin teet
älä toista itseäsi
- Anonyymi00453
Anonyymi00216 kirjoitti:
kuten sinäkin teet
älä toista itseäsi
- Anonyymi00454
Anonyymi00216 kirjoitti:
kuten sinäkin teet
älä toista itseäsi
- Anonyymi00455
Anonyymi00216 kirjoitti:
kuten sinäkin teet
älä toista itseäsi
- Anonyymi00456
Anonyymi00216 kirjoitti:
kuten sinäkin teet
älä toista itseäsi
- Anonyymi00457
Anonyymi00216 kirjoitti:
kuten sinäkin teet
älä toista itseäsi
- Anonyymi00458
Anonyymi00216 kirjoitti:
kuten sinäkin teet
älä toista itseäsi
- Anonyymi00459
Anonyymi00216 kirjoitti:
kuten sinäkin teet
älä toista itseäsi
- Anonyymi00460
Anonyymi00216 kirjoitti:
kuten sinäkin teet
älä toista itseäsi
- Anonyymi00461
Anonyymi00216 kirjoitti:
kuten sinäkin teet
älä toista itseäsi
- Anonyymi00462
Anonyymi00216 kirjoitti:
kuten sinäkin teet
älä toista itseäsi
- Anonyymi00463
Anonyymi00216 kirjoitti:
kuten sinäkin teet
älä toista itseäsi
- Anonyymi00464
Anonyymi00216 kirjoitti:
kuten sinäkin teet
älä toista itseäsi
- Anonyymi00465
Anonyymi00216 kirjoitti:
kuten sinäkin teet
älä toista itseäsi
- Anonyymi00466
Anonyymi00216 kirjoitti:
kuten sinäkin teet
älä toista itseäsi
- Anonyymi00467
Anonyymi00216 kirjoitti:
kuten sinäkin teet
älä toista itseäsi
- Anonyymi00468
Anonyymi00216 kirjoitti:
kuten sinäkin teet
älä toista itseäsi
- Anonyymi00469
Anonyymi00216 kirjoitti:
kuten sinäkin teet
älä toista itseäsi
- Anonyymi00470
Anonyymi00216 kirjoitti:
kuten sinäkin teet
älä toista itseäsi
- Anonyymi00471
Anonyymi00216 kirjoitti:
kuten sinäkin teet
älä toista itseäsi
- Anonyymi00472
Anonyymi00216 kirjoitti:
kuten sinäkin teet
älä toista itseäsi
- Anonyymi00473
Anonyymi00216 kirjoitti:
kuten sinäkin teet
älä toista itseäsi
- Anonyymi00474
Anonyymi00216 kirjoitti:
kuten sinäkin teet
älä toista itseäsi
- Anonyymi00475
Anonyymi00216 kirjoitti:
kuten sinäkin teet
älä toista itseäsi
- Anonyymi00476
Anonyymi00216 kirjoitti:
kuten sinäkin teet
älä toista itseäsi
- Anonyymi00477
Anonyymi00216 kirjoitti:
kuten sinäkin teet
älä toista itseäsi
- Anonyymi00478
Anonyymi00216 kirjoitti:
kuten sinäkin teet
älä toista itseäsi
- Anonyymi00479
Anonyymi00216 kirjoitti:
kuten sinäkin teet
älä toista itseäsi
- Anonyymi00480
Anonyymi00216 kirjoitti:
kuten sinäkin teet
älä toista itseäsi
- Anonyymi00481
Anonyymi00216 kirjoitti:
kuten sinäkin teet
älä toista itseäsi
- Anonyymi00482
Anonyymi00216 kirjoitti:
kuten sinäkin teet
älä toista itseäsi
- Anonyymi00483
Anonyymi00216 kirjoitti:
kuten sinäkin teet
älä toista itseäsi
- Anonyymi00484
Anonyymi00216 kirjoitti:
kuten sinäkin teet
älä toista itseäsi
- Anonyymi00485
Anonyymi00216 kirjoitti:
kuten sinäkin teet
älä toista itseäsi
- Anonyymi00486
Anonyymi00216 kirjoitti:
kuten sinäkin teet
älä toista itseäsi
- Anonyymi00487
Anonyymi00216 kirjoitti:
kuten sinäkin teet
älä toista itseäsi
- Anonyymi00488
Anonyymi00216 kirjoitti:
kuten sinäkin teet
älä toista itseäsi
- Anonyymi00489
Anonyymi00216 kirjoitti:
kuten sinäkin teet
älä toista itseäsi
- Anonyymi00490
Anonyymi00216 kirjoitti:
kuten sinäkin teet
älä toista itseäsi
- Anonyymi00491
Anonyymi00216 kirjoitti:
kuten sinäkin teet
älä toista itseäsi
- Anonyymi00492
Anonyymi00216 kirjoitti:
kuten sinäkin teet
älä toista itseäsi
- Anonyymi00493
Anonyymi00216 kirjoitti:
kuten sinäkin teet
älä toista itseäsi
- Anonyymi00494
Anonyymi00216 kirjoitti:
kuten sinäkin teet
älä toista itseäsi
- Anonyymi00495
Anonyymi00216 kirjoitti:
kuten sinäkin teet
älä toista itseäsi
- Anonyymi00496
Anonyymi00216 kirjoitti:
kuten sinäkin teet
älä toista itseäsi
- Anonyymi00497
Anonyymi00216 kirjoitti:
kuten sinäkin teet
älä toista itseäsi
- Anonyymi00498
Anonyymi00216 kirjoitti:
kuten sinäkin teet
älä toista itseäsi
- Anonyymi00499
Anonyymi00216 kirjoitti:
kuten sinäkin teet
älä toista itseäsi
- Anonyymi00500
Anonyymi00216 kirjoitti:
kuten sinäkin teet
älä toista itseäsi
- Anonyymi00501
Anonyymi00216 kirjoitti:
kuten sinäkin teet
älä toista itseäsi
- Anonyymi00502
Anonyymi00216 kirjoitti:
kuten sinäkin teet
älä toista itseäsi
- Anonyymi00503
Anonyymi00216 kirjoitti:
kuten sinäkin teet
älä toista itseäsi
- Anonyymi00504
Anonyymi00216 kirjoitti:
kuten sinäkin teet
älä toista itseäsi
- Anonyymi00505
Anonyymi00216 kirjoitti:
kuten sinäkin teet
älä toista itseäsi
- Anonyymi00506
Anonyymi00216 kirjoitti:
kuten sinäkin teet
älä toista itseäsi
- Anonyymi00507
Anonyymi00216 kirjoitti:
kuten sinäkin teet
älä toista itseäsi
- Anonyymi00508
Anonyymi00216 kirjoitti:
kuten sinäkin teet
älä toista itseäsi
- Anonyymi00509
Anonyymi00216 kirjoitti:
kuten sinäkin teet
älä toista itseäsi
- Anonyymi00510
Anonyymi00216 kirjoitti:
kuten sinäkin teet
älä toista itseäsi
- Anonyymi00511
Anonyymi00216 kirjoitti:
kuten sinäkin teet
älä toista itseäsi
- Anonyymi00512
Anonyymi00216 kirjoitti:
kuten sinäkin teet
älä toista itseäsi
- Anonyymi00513
Anonyymi00216 kirjoitti:
kuten sinäkin teet
älä toista itseäsi
- Anonyymi00514
Anonyymi00216 kirjoitti:
kuten sinäkin teet
älä toista itseäsi
- Anonyymi00515
Anonyymi00216 kirjoitti:
kuten sinäkin teet
älä toista itseäsi
- Anonyymi00516
Anonyymi00216 kirjoitti:
kuten sinäkin teet
älä toista itseäsi
- Anonyymi00517
Anonyymi00216 kirjoitti:
kuten sinäkin teet
älä toista itseäsi
- Anonyymi00518
Anonyymi00216 kirjoitti:
kuten sinäkin teet
älä toista itseäsi
- Anonyymi00519
Anonyymi00216 kirjoitti:
kuten sinäkin teet
älä toista itseäsi
- Anonyymi00520
Anonyymi00216 kirjoitti:
kuten sinäkin teet
älä toista itseäsi
- Anonyymi00521
Anonyymi00216 kirjoitti:
kuten sinäkin teet
älä toista itseäsi
- Anonyymi00522
Anonyymi00216 kirjoitti:
kuten sinäkin teet
älä toista itseäsi
- Anonyymi00523
Anonyymi00216 kirjoitti:
kuten sinäkin teet
älä toista itseäsi
- Anonyymi00524
Anonyymi00216 kirjoitti:
kuten sinäkin teet
älä toista itseäsi
- Anonyymi00525
Anonyymi00216 kirjoitti:
kuten sinäkin teet
älä toista itseäsi
- Anonyymi00526
Anonyymi00216 kirjoitti:
kuten sinäkin teet
älä toista itseäsi
- Anonyymi00527
Anonyymi00216 kirjoitti:
kuten sinäkin teet
älä toista itseäsi
- Anonyymi00528
Anonyymi00216 kirjoitti:
kuten sinäkin teet
älä toista itseäsi
- Anonyymi00529
Anonyymi00216 kirjoitti:
kuten sinäkin teet
älä toista itseäsi
- Anonyymi00530
Anonyymi00216 kirjoitti:
kuten sinäkin teet
älä toista itseäsi
- Anonyymi00531
Anonyymi00216 kirjoitti:
kuten sinäkin teet
älä toista itseäsi
- Anonyymi00532
Anonyymi00216 kirjoitti:
kuten sinäkin teet
älä toista itseäsi
- Anonyymi00533
Anonyymi00216 kirjoitti:
kuten sinäkin teet
älä toista itseäsi
- Anonyymi00534
Anonyymi00216 kirjoitti:
kuten sinäkin teet
älä toista itseäsi
- Anonyymi00535
Anonyymi00216 kirjoitti:
kuten sinäkin teet
älä toista itseäsi
- Anonyymi00536
Anonyymi00216 kirjoitti:
kuten sinäkin teet
älä toista itseäsi
- Anonyymi00537
Anonyymi00216 kirjoitti:
kuten sinäkin teet
älä toista itseäsi
- Anonyymi00538
Anonyymi00216 kirjoitti:
kuten sinäkin teet
älä toista itseäsi
- Anonyymi00539
Anonyymi00216 kirjoitti:
kuten sinäkin teet
älä toista itseäsi
- Anonyymi00540
Anonyymi00216 kirjoitti:
kuten sinäkin teet
älä toista itseäsi
- Anonyymi00541
Anonyymi00216 kirjoitti:
kuten sinäkin teet
älä toista itseäsi
- Anonyymi00542
Anonyymi00216 kirjoitti:
kuten sinäkin teet
älä toista itseäsi
- Anonyymi00543
Anonyymi00216 kirjoitti:
kuten sinäkin teet
älä toista itseäsi
- Anonyymi00544
Anonyymi00216 kirjoitti:
kuten sinäkin teet
älä toista itseäsi
- Anonyymi00697
Sinä raivoisa Hyvän TaivaanIsämme antaman kristinuskon kiroaja, Huomaatko edes itse, miksi raivoat noin vimmatusti kristinuskoa vastaan? Etkö huomaa, että se on saatana ja hänen demoninsa, joka käskyttää sinun turvatonta mieltäsi. Tietenkin me kristitytkin tulistumme ja teemme höpöjä, mutta lihasydämmemme tuo nopeasti järjen takaisin ja neuvoo katumaan ja näin kasvamme hiljalleen kohti Jeesuksen kaltaisuutta.
- Anonyymi00006
Näin on ja usein nimikristitty kehuskelee kasteelle menoa ja pitää sitä omana kuuliaisuuden osoituksena. Jeesukseen uskova taas ymmärtää kasteenkin liittyvän Jeesuksen työhön
- Anonyymi00007
Kaste on eräs tunnusmerkki siitä, että uskova haluaa seurata Jeesuksen esimerkkiä ja antaa kastaa ITSENSÄ!
"Joka TAHTOO minun perässäni kulkea,...."! Ihan omasta tahdosta!
Jumala ei kasta ketään. - Anonyymi00009
Anonyymi00007 kirjoitti:
Kaste on eräs tunnusmerkki siitä, että uskova haluaa seurata Jeesuksen esimerkkiä ja antaa kastaa ITSENSÄ!
"Joka TAHTOO minun perässäni kulkea,...."! Ihan omasta tahdosta!
Jumala ei kasta ketään.Johannes ei kastanut ollenkaan itsensä uskoviksi julistaneita lahkolaisia, vaan kutsui heitä käärmeen sikiöiksi.
Harhaoppinen käännyttämällä aikaansaatu lahkousko on paha este ja tulppa päästä sisälle Jumalan valtakuntaan. - Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
Johannes ei kastanut ollenkaan itsensä uskoviksi julistaneita lahkolaisia, vaan kutsui heitä käärmeen sikiöiksi.
Harhaoppinen käännyttämällä aikaansaatu lahkousko on paha este ja tulppa päästä sisälle Jumalan valtakuntaan.Joka ei luovu kaikesta mitä hänellä on, ei ole sovelias Jeesuksen omaksi.
- Anonyymi00016
Anonyymi00007 kirjoitti:
Kaste on eräs tunnusmerkki siitä, että uskova haluaa seurata Jeesuksen esimerkkiä ja antaa kastaa ITSENSÄ!
"Joka TAHTOO minun perässäni kulkea,...."! Ihan omasta tahdosta!
Jumala ei kasta ketään.Nimikristitty voi ajatella noin mutta Jeesuksen omille kaste on Kristuksen työ
- Anonyymi00019
Anonyymi00016 kirjoitti:
Nimikristitty voi ajatella noin mutta Jeesuksen omille kaste on Kristuksen työ
Samaa mieltä. Aloittaja on esimerkki nimikristitystä
- Anonyymi00138
Anonyymi00016 kirjoitti:
Nimikristitty voi ajatella noin mutta Jeesuksen omille kaste on Kristuksen työ
Noin se kirkkoisien aivopesu papukaijaa sukupolvesta toiseen ihan täydessä vakavuudesza!
Ei auta lukutaito ei vuosiluku keskiajasta, aivopesu on läpitunkeva.
Liukuhihnalla tulee jeesyksen seuraajia ei auta mikään. - Anonyymi00141
Anonyymi00138 kirjoitti:
Noin se kirkkoisien aivopesu papukaijaa sukupolvesta toiseen ihan täydessä vakavuudesza!
Ei auta lukutaito ei vuosiluku keskiajasta, aivopesu on läpitunkeva.
Liukuhihnalla tulee jeesyksen seuraajia ei auta mikään.vakavuudesza, inttää pedokääkkä kuten aina
Tuolle pedolle Jumalan Sana on vain kirkkoisien selitystä - Anonyymi00547
Anonyymi00141 kirjoitti:
vakavuudesza, inttää pedokääkkä kuten aina
Tuolle pedolle Jumalan Sana on vain kirkkoisien selitystämiksei se osaa kirjoittaa?
- Anonyymi00698
Anonyymi00547 kirjoitti:
miksei se osaa kirjoittaa?
Enpä tietä sitä
- Anonyymi00699
Anonyymi00547 kirjoitti:
miksei se osaa kirjoittaa?
Enpä tietä sitä
- Anonyymi00700
Anonyymi00547 kirjoitti:
miksei se osaa kirjoittaa?
Enpä tietä sitä
- Anonyymi00701
Anonyymi00547 kirjoitti:
miksei se osaa kirjoittaa?
Enpä tietä sitä
- Anonyymi00702
Anonyymi00547 kirjoitti:
miksei se osaa kirjoittaa?
Enpä tietä sitä
- Anonyymi00703
Anonyymi00547 kirjoitti:
miksei se osaa kirjoittaa?
Enpä tietä sitä
- Anonyymi00704
Anonyymi00547 kirjoitti:
miksei se osaa kirjoittaa?
Enpä tietä sitä
- Anonyymi00705
Anonyymi00547 kirjoitti:
miksei se osaa kirjoittaa?
Enpä tietä sitä
- Anonyymi00706
Anonyymi00547 kirjoitti:
miksei se osaa kirjoittaa?
Enpä tietä sitä
- Anonyymi00707
Anonyymi00547 kirjoitti:
miksei se osaa kirjoittaa?
Enpä tietä sitä
- Anonyymi00708
Anonyymi00547 kirjoitti:
miksei se osaa kirjoittaa?
Enpä tietä sitä
- Anonyymi00709
Anonyymi00547 kirjoitti:
miksei se osaa kirjoittaa?
Enpä tietä sitä
- Anonyymi00710
Anonyymi00547 kirjoitti:
miksei se osaa kirjoittaa?
Enpä tietä sitä
- Anonyymi00711
Anonyymi00547 kirjoitti:
miksei se osaa kirjoittaa?
Enpä tietä sitä
- Anonyymi00712
Anonyymi00547 kirjoitti:
miksei se osaa kirjoittaa?
Enpä tietä sitä
- Anonyymi00713
Anonyymi00547 kirjoitti:
miksei se osaa kirjoittaa?
Enpä tietä sitä
- Anonyymi00714
Anonyymi00547 kirjoitti:
miksei se osaa kirjoittaa?
Enpä tietä sitä
- Anonyymi00715
Anonyymi00547 kirjoitti:
miksei se osaa kirjoittaa?
Enpä tietä sitä
- Anonyymi00716
Anonyymi00547 kirjoitti:
miksei se osaa kirjoittaa?
Enpä tietä sitä
- Anonyymi00717
Anonyymi00547 kirjoitti:
miksei se osaa kirjoittaa?
Enpä tietä sitä
- Anonyymi00718
Anonyymi00547 kirjoitti:
miksei se osaa kirjoittaa?
Enpä tietä sitä
- Anonyymi00719
Anonyymi00547 kirjoitti:
miksei se osaa kirjoittaa?
Enpä tietä sitä
- Anonyymi00720
Anonyymi00547 kirjoitti:
miksei se osaa kirjoittaa?
Enpä tietä sitä
- Anonyymi00721
Anonyymi00547 kirjoitti:
miksei se osaa kirjoittaa?
Enpä tietä sitä
- Anonyymi00722
Anonyymi00547 kirjoitti:
miksei se osaa kirjoittaa?
Enpä tietä sitä
- Anonyymi00723
Anonyymi00547 kirjoitti:
miksei se osaa kirjoittaa?
Enpä tietä sitä
- Anonyymi00724
Anonyymi00547 kirjoitti:
miksei se osaa kirjoittaa?
Enpä tietä sitä
- Anonyymi00725
Anonyymi00547 kirjoitti:
miksei se osaa kirjoittaa?
Enpä tietä sitä
- Anonyymi00726
Anonyymi00547 kirjoitti:
miksei se osaa kirjoittaa?
Enpä tietä sitä
- Anonyymi00727
Anonyymi00547 kirjoitti:
miksei se osaa kirjoittaa?
Enpä tietä sitä
- Anonyymi00728
Anonyymi00547 kirjoitti:
miksei se osaa kirjoittaa?
Enpä tietä sitä
- Anonyymi00729
Anonyymi00547 kirjoitti:
miksei se osaa kirjoittaa?
Enpä tietä sitä
- Anonyymi00730
Anonyymi00547 kirjoitti:
miksei se osaa kirjoittaa?
Enpä tietä sitä
- Anonyymi00731
Anonyymi00547 kirjoitti:
miksei se osaa kirjoittaa?
Enpä tietä sitä
- Anonyymi00732
Anonyymi00547 kirjoitti:
miksei se osaa kirjoittaa?
Enpä tietä sitä
- Anonyymi00733
Anonyymi00547 kirjoitti:
miksei se osaa kirjoittaa?
Enpä tietä sitä
- Anonyymi00734
Anonyymi00547 kirjoitti:
miksei se osaa kirjoittaa?
Enpä tietä sitä
- Anonyymi00735
Anonyymi00547 kirjoitti:
miksei se osaa kirjoittaa?
Enpä tietä sitä
- Anonyymi00736
Anonyymi00547 kirjoitti:
miksei se osaa kirjoittaa?
Enpä tietä sitä
- Anonyymi00737
Anonyymi00547 kirjoitti:
miksei se osaa kirjoittaa?
Enpä tietä sitä
- Anonyymi00738
Anonyymi00547 kirjoitti:
miksei se osaa kirjoittaa?
Enpä tietä sitä
- Anonyymi00739
Anonyymi00547 kirjoitti:
miksei se osaa kirjoittaa?
Enpä tietä sitä
- Anonyymi00740
Anonyymi00547 kirjoitti:
miksei se osaa kirjoittaa?
Enpä tietä sitä
- Anonyymi00741
Anonyymi00547 kirjoitti:
miksei se osaa kirjoittaa?
Enpä tietä sitä
- Anonyymi00742
Anonyymi00547 kirjoitti:
miksei se osaa kirjoittaa?
Enpä tietä sitä
- Anonyymi00743
Anonyymi00547 kirjoitti:
miksei se osaa kirjoittaa?
Enpä tietä sitä
- Anonyymi00744
Anonyymi00547 kirjoitti:
miksei se osaa kirjoittaa?
Enpä tietä sitä
- Anonyymi00745
Anonyymi00547 kirjoitti:
miksei se osaa kirjoittaa?
Enpä tietä sitä
- Anonyymi00746
Anonyymi00547 kirjoitti:
miksei se osaa kirjoittaa?
Enpä tietä sitä
- Anonyymi00747
Anonyymi00547 kirjoitti:
miksei se osaa kirjoittaa?
Enpä tietä sitä
- Anonyymi00748
Anonyymi00547 kirjoitti:
miksei se osaa kirjoittaa?
Enpä tietä sitä
- Anonyymi00749
Anonyymi00547 kirjoitti:
miksei se osaa kirjoittaa?
Enpä tietä sitä
- Anonyymi00750
Anonyymi00547 kirjoitti:
miksei se osaa kirjoittaa?
Enpä tietä sitä
- Anonyymi00751
Anonyymi00547 kirjoitti:
miksei se osaa kirjoittaa?
Enpä tietä sitä
- Anonyymi00752
Anonyymi00547 kirjoitti:
miksei se osaa kirjoittaa?
Enpä tietä sitä
- Anonyymi00753
Anonyymi00547 kirjoitti:
miksei se osaa kirjoittaa?
Enpä tietä sitä
- Anonyymi00754
Anonyymi00547 kirjoitti:
miksei se osaa kirjoittaa?
Enpä tietä sitä
- Anonyymi00132
Raamattu tuntee vain syntisten kasteen. Ei mitään omavanhurskasten kasteita.
Kristillisessä yhdessä Kasteessa Jumala pesee synnit pois ja lahjoittaa puhtaaseen ja tyhjään sydämeen uskon Hengen lahjan. - Anonyymi00133
Room. 9:8
Tämä tarkoittaa, etteivät Jumalan lapsia ole luonnolliset jälkeläiset, vaan että jälkeläisiksi luetaan lupauksen voimasta syntyneet lapset.
Kastamaton pakana on maailmassa tämän maailman ruhtinaan valtakunnassa.
Eikä kastamattomalla pakanalla ole Pyhän Hengen lahjaa, mikä annetaan kasteessa puhdistettuun tyhjään sydämeen merkiksi ja sinetiksi kuulumisesta uuden liiton jäseneksi.- Anonyymi00134
" Jeesuksen omille kaste on Kristuksen työ"???
Kaataako Kristus sen vedenkin kastemaljaan? - Anonyymi00135
Anonyymi00134 kirjoitti:
" Jeesuksen omille kaste on Kristuksen työ"???
Kaataako Kristus sen vedenkin kastemaljaan?Uudestikastaja-inttäjäeksyttäjä näin raamatussa kyselee kun ei tajua mistään mitään
- Anonyymi00136
Anonyymi00134 kirjoitti:
" Jeesuksen omille kaste on Kristuksen työ"???
Kaataako Kristus sen vedenkin kastemaljaan?Toki, hakee vinttikaivosta sinkkiämpärillä ja lotraa sopivan lämpöön!
Pujahtaa sitten henkipallona vesikuppiin ja mystisesti väkisten muuttaa syntisäkkivauvan sydämen ja niin tuli taas kaks kärpästä yhdellä iskulla!
Rahat kirkolle ja sydän jumalalle, niinkö se menee? - Anonyymi00137
Anonyymi00135 kirjoitti:
Uudestikastaja-inttäjäeksyttäjä näin raamatussa kyselee kun ei tajua mistään mitään
Etkö osaa vastata?
- Anonyymi00139
Anonyymi00136 kirjoitti:
Toki, hakee vinttikaivosta sinkkiämpärillä ja lotraa sopivan lämpöön!
Pujahtaa sitten henkipallona vesikuppiin ja mystisesti väkisten muuttaa syntisäkkivauvan sydämen ja niin tuli taas kaks kärpästä yhdellä iskulla!
Rahat kirkolle ja sydän jumalalle, niinkö se menee?Siinä taas vikisevä vaari
se haluaa rahat helluntaikirkolle - Anonyymi00140
Anonyymi00137 kirjoitti:
Etkö osaa vastata?
älä märise, uudestikastaja-inttäjä-eksyttäjä näin raamatussa
'
olet pelkkä saatanalta poskeen ottava demoninen pedofiilinoita joka vihaa Jeesuksen omia - Anonyymi00217
Anonyymi00140 kirjoitti:
älä märise, uudestikastaja-inttäjä-eksyttäjä näin raamatussa
'
olet pelkkä saatanalta poskeen ottava demoninen pedofiilinoita joka vihaa Jeesuksen omiailmnakos se on polvillaan karkakoiven edessä !
- Anonyymi00218
Anonyymi00140 kirjoitti:
älä märise, uudestikastaja-inttäjä-eksyttäjä näin raamatussa
'
olet pelkkä saatanalta poskeen ottava demoninen pedofiilinoita joka vihaa Jeesuksen omiaEn usko että jeesus huolii tuollaista jolla on suu täynnä ruokotonta kieltä !
Ja sydämestä se pursuaa tuo ropaska! - Anonyymi00219
Anonyymi00217 kirjoitti:
ilmnakos se on polvillaan karkakoiven edessä !
Jokin uusi voimallinen karkakoipioppi sakastissa, otaksun @
- Anonyymi00220
Anonyymi00218 kirjoitti:
En usko että jeesus huolii tuollaista jolla on suu täynnä ruokotonta kieltä !
Ja sydämestä se pursuaa tuo ropaska!Totta, ei uudestikastaja-inttäjä-eksyttäjää Jeesus huoli.
Hän palvoo saatanaa - Anonyymi00221
Anonyymi00219 kirjoitti:
Jokin uusi voimallinen karkakoipioppi sakastissa, otaksun @
Ei vaan kellarissa
U-k-i-e nr on saatananpalvoja - Anonyymi00222
Anonyymi00221 kirjoitti:
Ei vaan kellarissa
U-k-i-e nr on saatananpalvojaSiitä olemme samaa mieltä
- Anonyymi00451
Aloittaja on nimikristitty joka ilveilee Jumalan Sanalle
- Anonyymi00545
Se on juuri näin
- Anonyymi00546
Paavalikin kerskui Kristuksesta.
- Anonyymi00696
Joku saattaa tosiaan ylpeillä helluntaikirkkoon kuulumisella
- Anonyymi00755
Moni korottaa itseään ja kehuu omaa uskonratkaisuaan...!
- Anonyymi00756
Ei toisia ihmisiä pidä jakaa eikä nimetä. Jokainen on mitä on ja sellaisena kohdattava ja hyväksyttävä.
Ketjusta on poistettu 495 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta
Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama194949Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?
Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä563960Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille
Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve713549Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi942868On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole622698Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.732668Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä982634Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa
asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu1462432Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta592318Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl582094