Uskon todistus

Anonyymi-ap

Oikean uskovaisen ja nimikristityn erottaa siitä, että Jeesukseen uskova korottaa Jeesusta ja uskoa Häneen, mutta nimikristitty kerskuu kasteestaan tai kuulumisestaan kirkkoon:
Room 1
Hänen kautta me olemme saaneet armon ja apostolinviran, että syntyisi USKON KUULIAISUUS hänen nimeänsä kohtaan kaikissa pakanakansoissa,
joihin tekin, Jeesuksen Kristuksen kutsumat, kuulutte: kaikille Roomassa oleville Jumalan rakkaille, kutsutuille pyhille. Armo teille ja rauha Jumalalta, meidän Isältämme, ja Herralta Jeesukselta Kristukselta! Ensiksikin minä kiitän Jumalaani Jeesuksen Kristuksen kautta teidän kaikkien tähden, koska teidän USKOANNE mainitaan kaikessa maailmassa."

261

1244

    Vastaukset

    • Anonyymi00001

      Usko Jeesukseen on enemmän kuin mielipiteet......

      Mitä mieltä olette uskon merkeistä. Ovatko ne voimassa jo ennen kastetta ja Pyhän Hengen saamista. Monet juopot juovat lähes myrkkyä ja käyttävät lääkkeitä väärin. Kuitenkin he selviää ihmeen kaupalla hengissä. Tämä jo ennen kastetta. Myös on sellaisia jotka puhuvat uusia kieliä ikään kuin pelkän uskon voimasta. Onko kyse todella USKON VOIMASTA vai onko he lapsena mahdollisessa kasteessa saaneet Pyhän Hengen?

      Suomessa ei kaikkialla esim. Sosialistisissa tehdas kaupungeissa tarvita suuria merkkejä tai todistuksia kun enemmistö on valinnut vallankumouksen ja materialismin tien. On alueita joissa voima on väestön heikon uskon tähden laimeaa. Kuitenkin tapahtuu parantumista sekä muitakin merkkejä myös noissa kaupungeissa.

    • Anonyymi00002

      Työntäkää perseeseen ne uskonnot !
      saatanan sodan lietsojat !
      Kaikki uskonnot pitäisi maailamsta kiletää niin loppuisi sodatkin..Israelista ja Ukrainasta pitäs ensin aloittaa...

      • Anonyymi00003

        Uskokaa vaikka Aku ankkaan se ei ole niis sotaisa tyyppi jos pitää sekoillla ja omaa päätänsä sekoittaa ja vaivata joillakin uskomuksilla


      • Anonyymi00004

        Miksi sinä kiehut ja riehut täällä, jos uskonto on sinulle noin paha asia?


      • Anonyymi00005

        Egyptistä lähti 2011 Ilmestyksen hallava hevonen liikkeelle. Sen käsiin annetaan neljäsosa maan pinta-alasta. Voisi tarkoittaa esim Afrikka plus Eurooppa.

        8Ja minä näin, ja katso: hallava hevonen; ja sen selässä istuvan nimi oli Kuolema, ja Tuonela seurasi hänen mukanaan, ja heidän valtaansa annettiin neljäs osa maata, annettiin valta tappaa miekalla ja nälällä ja rutolla ja maan petojen kautta.

        Henkisessä todellisuudessa tuon ratsun kulku onkin näkynyt vuoden 2011 juhannuksesta alkaen raakuutena ja raivona myös uskovia kohtaan. Joiltakin on evätty sairaanhoito ja paljon muutakin on tapahtunut.

        Tosiaan on laitettu liikkeelle uskontojen tieten paljon tuhoavaa voimaa. Ne joiden Jumala on Rakkaus eivät tätä varmasti voi sietää. Mutta Rakkaus ei ole ainoa JUMALINEN ominaisuus. Myös Viisaus ja Voima ovat niitä. Yms.

        Tiedän että tämä on vähän tekopyhää ja kalseaa sepustusta kun taas omassa viestissänne oli rakkautta ja uskon voimaa. Kuitenkin nostin esiin Ilmestyksen kauhean kuvan siitä mitä on menossa tämän päivän maailmassa. Onko vika uskontojen vai ovatko ne vain kaiken todistajia?


      • Anonyymi00011
        Anonyymi00005 kirjoitti:

        Egyptistä lähti 2011 Ilmestyksen hallava hevonen liikkeelle. Sen käsiin annetaan neljäsosa maan pinta-alasta. Voisi tarkoittaa esim Afrikka plus Eurooppa.

        8Ja minä näin, ja katso: hallava hevonen; ja sen selässä istuvan nimi oli Kuolema, ja Tuonela seurasi hänen mukanaan, ja heidän valtaansa annettiin neljäs osa maata, annettiin valta tappaa miekalla ja nälällä ja rutolla ja maan petojen kautta.

        Henkisessä todellisuudessa tuon ratsun kulku onkin näkynyt vuoden 2011 juhannuksesta alkaen raakuutena ja raivona myös uskovia kohtaan. Joiltakin on evätty sairaanhoito ja paljon muutakin on tapahtunut.

        Tosiaan on laitettu liikkeelle uskontojen tieten paljon tuhoavaa voimaa. Ne joiden Jumala on Rakkaus eivät tätä varmasti voi sietää. Mutta Rakkaus ei ole ainoa JUMALINEN ominaisuus. Myös Viisaus ja Voima ovat niitä. Yms.

        Tiedän että tämä on vähän tekopyhää ja kalseaa sepustusta kun taas omassa viestissänne oli rakkautta ja uskon voimaa. Kuitenkin nostin esiin Ilmestyksen kauhean kuvan siitä mitä on menossa tämän päivän maailmassa. Onko vika uskontojen vai ovatko ne vain kaiken todistajia?

        Anabaptistiset lahkokunnat on niitä hallavia hevosia, mitä on tuotu Amerikasta tänne eksyttämään perinteisiä kristitttyjä.

        Lahkolaiset yrittää estää lapsien kastamisen sisälle Jumalan valtakuntaan.

        Raamatun mukaan kun pakanoiden täysi lukumäärä on tullut sisälle Jumalan valtakuntaan, niin Saatana lahkoapureineen heitetään tuliseen järveen.


      • Anonyymi00142
        Anonyymi00004 kirjoitti:

        Miksi sinä kiehut ja riehut täällä, jos uskonto on sinulle noin paha asia?

        kuten sinäkin teet


      • Anonyymi00143
        Anonyymi00003 kirjoitti:

        Uskokaa vaikka Aku ankkaan se ei ole niis sotaisa tyyppi jos pitää sekoillla ja omaa päätänsä sekoittaa ja vaivata joillakin uskomuksilla

        kuten sinäkin teet


      • Anonyymi00144
        Anonyymi00004 kirjoitti:

        Miksi sinä kiehut ja riehut täällä, jos uskonto on sinulle noin paha asia?

        kuten sinäkin teet


      • Anonyymi00145
        Anonyymi00004 kirjoitti:

        Miksi sinä kiehut ja riehut täällä, jos uskonto on sinulle noin paha asia?

        kuten sinäkin teet


      • Anonyymi00146
        Anonyymi00004 kirjoitti:

        Miksi sinä kiehut ja riehut täällä, jos uskonto on sinulle noin paha asia?

        kuten sinäkin teet


      • Anonyymi00147
        Anonyymi00004 kirjoitti:

        Miksi sinä kiehut ja riehut täällä, jos uskonto on sinulle noin paha asia?

        kuten sinäkin teet


      • Anonyymi00148
        Anonyymi00004 kirjoitti:

        Miksi sinä kiehut ja riehut täällä, jos uskonto on sinulle noin paha asia?

        kuten sinäkin teet


      • Anonyymi00149
        Anonyymi00004 kirjoitti:

        Miksi sinä kiehut ja riehut täällä, jos uskonto on sinulle noin paha asia?

        kuten sinäkin teet


      • Anonyymi00150
        Anonyymi00004 kirjoitti:

        Miksi sinä kiehut ja riehut täällä, jos uskonto on sinulle noin paha asia?

        kuten sinäkin teet


      • Anonyymi00151
        Anonyymi00004 kirjoitti:

        Miksi sinä kiehut ja riehut täällä, jos uskonto on sinulle noin paha asia?

        kuten sinäkin teet


      • Anonyymi00152
        Anonyymi00004 kirjoitti:

        Miksi sinä kiehut ja riehut täällä, jos uskonto on sinulle noin paha asia?

        kuten sinäkin teet


      • Anonyymi00153
        Anonyymi00004 kirjoitti:

        Miksi sinä kiehut ja riehut täällä, jos uskonto on sinulle noin paha asia?

        kuten sinäkin teet


      • Anonyymi00154
        Anonyymi00004 kirjoitti:

        Miksi sinä kiehut ja riehut täällä, jos uskonto on sinulle noin paha asia?

        kuten sinäkin teet


      • Anonyymi00155
        Anonyymi00004 kirjoitti:

        Miksi sinä kiehut ja riehut täällä, jos uskonto on sinulle noin paha asia?

        kuten sinäkin teet


      • Anonyymi00156
        Anonyymi00004 kirjoitti:

        Miksi sinä kiehut ja riehut täällä, jos uskonto on sinulle noin paha asia?

        kuten sinäkin teet


      • Anonyymi00157
        Anonyymi00004 kirjoitti:

        Miksi sinä kiehut ja riehut täällä, jos uskonto on sinulle noin paha asia?

        kuten sinäkin teet


      • Anonyymi00158
        Anonyymi00004 kirjoitti:

        Miksi sinä kiehut ja riehut täällä, jos uskonto on sinulle noin paha asia?

        kuten sinäkin teet


      • Anonyymi00159
        Anonyymi00004 kirjoitti:

        Miksi sinä kiehut ja riehut täällä, jos uskonto on sinulle noin paha asia?

        kuten sinäkin teet


      • Anonyymi00160
        Anonyymi00004 kirjoitti:

        Miksi sinä kiehut ja riehut täällä, jos uskonto on sinulle noin paha asia?

        kuten sinäkin teet


      • Anonyymi00161
        Anonyymi00004 kirjoitti:

        Miksi sinä kiehut ja riehut täällä, jos uskonto on sinulle noin paha asia?

        kuten sinäkin teet


      • Anonyymi00162
        Anonyymi00004 kirjoitti:

        Miksi sinä kiehut ja riehut täällä, jos uskonto on sinulle noin paha asia?

        kuten sinäkin teet


      • Anonyymi00163
        Anonyymi00004 kirjoitti:

        Miksi sinä kiehut ja riehut täällä, jos uskonto on sinulle noin paha asia?

        kuten sinäkin teet


      • Anonyymi00164
        Anonyymi00004 kirjoitti:

        Miksi sinä kiehut ja riehut täällä, jos uskonto on sinulle noin paha asia?

        kuten sinäkin teet


      • Anonyymi00165
        Anonyymi00004 kirjoitti:

        Miksi sinä kiehut ja riehut täällä, jos uskonto on sinulle noin paha asia?

        kuten sinäkin teet


      • Anonyymi00166
        Anonyymi00004 kirjoitti:

        Miksi sinä kiehut ja riehut täällä, jos uskonto on sinulle noin paha asia?

        kuten sinäkin teet


      • Anonyymi00167
        Anonyymi00004 kirjoitti:

        Miksi sinä kiehut ja riehut täällä, jos uskonto on sinulle noin paha asia?

        kuten sinäkin teet


      • Anonyymi00168
        Anonyymi00004 kirjoitti:

        Miksi sinä kiehut ja riehut täällä, jos uskonto on sinulle noin paha asia?

        kuten sinäkin teet


      • Anonyymi00169
        Anonyymi00004 kirjoitti:

        Miksi sinä kiehut ja riehut täällä, jos uskonto on sinulle noin paha asia?

        kuten sinäkin teet


      • Anonyymi00170
        Anonyymi00004 kirjoitti:

        Miksi sinä kiehut ja riehut täällä, jos uskonto on sinulle noin paha asia?

        kuten sinäkin teet


      • Anonyymi00171
        Anonyymi00004 kirjoitti:

        Miksi sinä kiehut ja riehut täällä, jos uskonto on sinulle noin paha asia?

        kuten sinäkin teet


      • Anonyymi00172
        Anonyymi00004 kirjoitti:

        Miksi sinä kiehut ja riehut täällä, jos uskonto on sinulle noin paha asia?

        kuten sinäkin teet


      • Anonyymi00173
        Anonyymi00004 kirjoitti:

        Miksi sinä kiehut ja riehut täällä, jos uskonto on sinulle noin paha asia?

        kuten sinäkin teet


      • Anonyymi00174
        Anonyymi00004 kirjoitti:

        Miksi sinä kiehut ja riehut täällä, jos uskonto on sinulle noin paha asia?

        kuten sinäkin teet


      • Anonyymi00175
        Anonyymi00004 kirjoitti:

        Miksi sinä kiehut ja riehut täällä, jos uskonto on sinulle noin paha asia?

        kuten sinäkin teet


      • Anonyymi00176
        Anonyymi00004 kirjoitti:

        Miksi sinä kiehut ja riehut täällä, jos uskonto on sinulle noin paha asia?

        kuten sinäkin teet


      • Anonyymi00177
        Anonyymi00004 kirjoitti:

        Miksi sinä kiehut ja riehut täällä, jos uskonto on sinulle noin paha asia?

        kuten sinäkin teet


      • Anonyymi00178
        Anonyymi00004 kirjoitti:

        Miksi sinä kiehut ja riehut täällä, jos uskonto on sinulle noin paha asia?

        kuten sinäkin teet


      • Anonyymi00179
        Anonyymi00004 kirjoitti:

        Miksi sinä kiehut ja riehut täällä, jos uskonto on sinulle noin paha asia?

        kuten sinäkin teet


      • Anonyymi00180
        Anonyymi00004 kirjoitti:

        Miksi sinä kiehut ja riehut täällä, jos uskonto on sinulle noin paha asia?

        kuten sinäkin teet


      • Anonyymi00181
        Anonyymi00004 kirjoitti:

        Miksi sinä kiehut ja riehut täällä, jos uskonto on sinulle noin paha asia?

        kuten sinäkin teet


      • Anonyymi00182
        Anonyymi00004 kirjoitti:

        Miksi sinä kiehut ja riehut täällä, jos uskonto on sinulle noin paha asia?

        kuten sinäkin teet


      • Anonyymi00183
        Anonyymi00004 kirjoitti:

        Miksi sinä kiehut ja riehut täällä, jos uskonto on sinulle noin paha asia?

        kuten sinäkin teet


      • Anonyymi00184
        Anonyymi00004 kirjoitti:

        Miksi sinä kiehut ja riehut täällä, jos uskonto on sinulle noin paha asia?

        kuten sinäkin teet


      • Anonyymi00185
        Anonyymi00004 kirjoitti:

        Miksi sinä kiehut ja riehut täällä, jos uskonto on sinulle noin paha asia?

        kuten sinäkin teet


      • Anonyymi00186
        Anonyymi00004 kirjoitti:

        Miksi sinä kiehut ja riehut täällä, jos uskonto on sinulle noin paha asia?

        kuten sinäkin teet


      • Anonyymi00187
        Anonyymi00004 kirjoitti:

        Miksi sinä kiehut ja riehut täällä, jos uskonto on sinulle noin paha asia?

        kuten sinäkin teet


      • Anonyymi00188
        Anonyymi00004 kirjoitti:

        Miksi sinä kiehut ja riehut täällä, jos uskonto on sinulle noin paha asia?

        kuten sinäkin teet


      • Anonyymi00189
        Anonyymi00004 kirjoitti:

        Miksi sinä kiehut ja riehut täällä, jos uskonto on sinulle noin paha asia?

        kuten sinäkin teet


      • Anonyymi00190
        Anonyymi00004 kirjoitti:

        Miksi sinä kiehut ja riehut täällä, jos uskonto on sinulle noin paha asia?

        kuten sinäkin teet


      • Anonyymi00191
        Anonyymi00004 kirjoitti:

        Miksi sinä kiehut ja riehut täällä, jos uskonto on sinulle noin paha asia?

        kuten sinäkin teet


      • Anonyymi00192
        Anonyymi00004 kirjoitti:

        Miksi sinä kiehut ja riehut täällä, jos uskonto on sinulle noin paha asia?

        kuten sinäkin teet


      • Anonyymi00193
        Anonyymi00004 kirjoitti:

        Miksi sinä kiehut ja riehut täällä, jos uskonto on sinulle noin paha asia?

        kuten sinäkin teet


      • Anonyymi00194
        Anonyymi00004 kirjoitti:

        Miksi sinä kiehut ja riehut täällä, jos uskonto on sinulle noin paha asia?

        kuten sinäkin teet


      • Anonyymi00195
        Anonyymi00004 kirjoitti:

        Miksi sinä kiehut ja riehut täällä, jos uskonto on sinulle noin paha asia?

        kuten sinäkin teet


      • Anonyymi00196
        Anonyymi00004 kirjoitti:

        Miksi sinä kiehut ja riehut täällä, jos uskonto on sinulle noin paha asia?

        kuten sinäkin teet


      • Anonyymi00197
        Anonyymi00004 kirjoitti:

        Miksi sinä kiehut ja riehut täällä, jos uskonto on sinulle noin paha asia?

        kuten sinäkin teet


      • Anonyymi00198
        Anonyymi00004 kirjoitti:

        Miksi sinä kiehut ja riehut täällä, jos uskonto on sinulle noin paha asia?

        kuten sinäkin teet


      • Anonyymi00199
        Anonyymi00004 kirjoitti:

        Miksi sinä kiehut ja riehut täällä, jos uskonto on sinulle noin paha asia?

        kuten sinäkin teet


      • Anonyymi00200
        Anonyymi00004 kirjoitti:

        Miksi sinä kiehut ja riehut täällä, jos uskonto on sinulle noin paha asia?

        kuten sinäkin teet


      • Anonyymi00201
        Anonyymi00004 kirjoitti:

        Miksi sinä kiehut ja riehut täällä, jos uskonto on sinulle noin paha asia?

        kuten sinäkin teet


      • Anonyymi00202
        Anonyymi00004 kirjoitti:

        Miksi sinä kiehut ja riehut täällä, jos uskonto on sinulle noin paha asia?

        kuten sinäkin teet


      • Anonyymi00203
        Anonyymi00004 kirjoitti:

        Miksi sinä kiehut ja riehut täällä, jos uskonto on sinulle noin paha asia?

        kuten sinäkin teet


      • Anonyymi00204
        Anonyymi00004 kirjoitti:

        Miksi sinä kiehut ja riehut täällä, jos uskonto on sinulle noin paha asia?

        kuten sinäkin teet


      • Anonyymi00205
        Anonyymi00004 kirjoitti:

        Miksi sinä kiehut ja riehut täällä, jos uskonto on sinulle noin paha asia?

        kuten sinäkin teet


      • Anonyymi00206
        Anonyymi00004 kirjoitti:

        Miksi sinä kiehut ja riehut täällä, jos uskonto on sinulle noin paha asia?

        kuten sinäkin teet


      • Anonyymi00207
        Anonyymi00004 kirjoitti:

        Miksi sinä kiehut ja riehut täällä, jos uskonto on sinulle noin paha asia?

        kuten sinäkin teet


      • Anonyymi00208
        Anonyymi00004 kirjoitti:

        Miksi sinä kiehut ja riehut täällä, jos uskonto on sinulle noin paha asia?

        kuten sinäkin teet


      • Anonyymi00209
        Anonyymi00004 kirjoitti:

        Miksi sinä kiehut ja riehut täällä, jos uskonto on sinulle noin paha asia?

        kuten sinäkin teet


      • Anonyymi00210
        Anonyymi00004 kirjoitti:

        Miksi sinä kiehut ja riehut täällä, jos uskonto on sinulle noin paha asia?

        kuten sinäkin teet


      • Anonyymi00211
        Anonyymi00004 kirjoitti:

        Miksi sinä kiehut ja riehut täällä, jos uskonto on sinulle noin paha asia?

        kuten sinäkin teet


      • Anonyymi00212
        Anonyymi00004 kirjoitti:

        Miksi sinä kiehut ja riehut täällä, jos uskonto on sinulle noin paha asia?

        kuten sinäkin teet


      • Anonyymi00213
        Anonyymi00004 kirjoitti:

        Miksi sinä kiehut ja riehut täällä, jos uskonto on sinulle noin paha asia?

        kuten sinäkin teet


      • Anonyymi00214
        Anonyymi00004 kirjoitti:

        Miksi sinä kiehut ja riehut täällä, jos uskonto on sinulle noin paha asia?

        kuten sinäkin teet


      • Anonyymi00215
        Anonyymi00004 kirjoitti:

        Miksi sinä kiehut ja riehut täällä, jos uskonto on sinulle noin paha asia?

        kuten sinäkin teet


      • Anonyymi00216
        Anonyymi00004 kirjoitti:

        Miksi sinä kiehut ja riehut täällä, jos uskonto on sinulle noin paha asia?

        kuten sinäkin teet


      • Anonyymi00452
        Anonyymi00216 kirjoitti:

        kuten sinäkin teet

        älä toista itseäsi


      • Anonyymi00453
        Anonyymi00216 kirjoitti:

        kuten sinäkin teet

        älä toista itseäsi


      • Anonyymi00454
        Anonyymi00216 kirjoitti:

        kuten sinäkin teet

        älä toista itseäsi


      • Anonyymi00455
        Anonyymi00216 kirjoitti:

        kuten sinäkin teet

        älä toista itseäsi


      • Anonyymi00456
        Anonyymi00216 kirjoitti:

        kuten sinäkin teet

        älä toista itseäsi


      • Anonyymi00457
        Anonyymi00216 kirjoitti:

        kuten sinäkin teet

        älä toista itseäsi


      • Anonyymi00458
        Anonyymi00216 kirjoitti:

        kuten sinäkin teet

        älä toista itseäsi


      • Anonyymi00459
        Anonyymi00216 kirjoitti:

        kuten sinäkin teet

        älä toista itseäsi


      • Anonyymi00460
        Anonyymi00216 kirjoitti:

        kuten sinäkin teet

        älä toista itseäsi


      • Anonyymi00461
        Anonyymi00216 kirjoitti:

        kuten sinäkin teet

        älä toista itseäsi


      • Anonyymi00462
        Anonyymi00216 kirjoitti:

        kuten sinäkin teet

        älä toista itseäsi


      • Anonyymi00463
        Anonyymi00216 kirjoitti:

        kuten sinäkin teet

        älä toista itseäsi


      • Anonyymi00464
        Anonyymi00216 kirjoitti:

        kuten sinäkin teet

        älä toista itseäsi


      • Anonyymi00465
        Anonyymi00216 kirjoitti:

        kuten sinäkin teet

        älä toista itseäsi


      • Anonyymi00466
        Anonyymi00216 kirjoitti:

        kuten sinäkin teet

        älä toista itseäsi


      • Anonyymi00467
        Anonyymi00216 kirjoitti:

        kuten sinäkin teet

        älä toista itseäsi


      • Anonyymi00468
        Anonyymi00216 kirjoitti:

        kuten sinäkin teet

        älä toista itseäsi


      • Anonyymi00469
        Anonyymi00216 kirjoitti:

        kuten sinäkin teet

        älä toista itseäsi


      • Anonyymi00470
        Anonyymi00216 kirjoitti:

        kuten sinäkin teet

        älä toista itseäsi


      • Anonyymi00471
        Anonyymi00216 kirjoitti:

        kuten sinäkin teet

        älä toista itseäsi


      • Anonyymi00472
        Anonyymi00216 kirjoitti:

        kuten sinäkin teet

        älä toista itseäsi


      • Anonyymi00473
        Anonyymi00216 kirjoitti:

        kuten sinäkin teet

        älä toista itseäsi


      • Anonyymi00474
        Anonyymi00216 kirjoitti:

        kuten sinäkin teet

        älä toista itseäsi


      • Anonyymi00475
        Anonyymi00216 kirjoitti:

        kuten sinäkin teet

        älä toista itseäsi


      • Anonyymi00476
        Anonyymi00216 kirjoitti:

        kuten sinäkin teet

        älä toista itseäsi


      • Anonyymi00477
        Anonyymi00216 kirjoitti:

        kuten sinäkin teet

        älä toista itseäsi


      • Anonyymi00478
        Anonyymi00216 kirjoitti:

        kuten sinäkin teet

        älä toista itseäsi


      • Anonyymi00479
        Anonyymi00216 kirjoitti:

        kuten sinäkin teet

        älä toista itseäsi


      • Anonyymi00480
        Anonyymi00216 kirjoitti:

        kuten sinäkin teet

        älä toista itseäsi


      • Anonyymi00481
        Anonyymi00216 kirjoitti:

        kuten sinäkin teet

        älä toista itseäsi


      • Anonyymi00482
        Anonyymi00216 kirjoitti:

        kuten sinäkin teet

        älä toista itseäsi


      • Anonyymi00483
        Anonyymi00216 kirjoitti:

        kuten sinäkin teet

        älä toista itseäsi


      • Anonyymi00484
        Anonyymi00216 kirjoitti:

        kuten sinäkin teet

        älä toista itseäsi


      • Anonyymi00485
        Anonyymi00216 kirjoitti:

        kuten sinäkin teet

        älä toista itseäsi


      • Anonyymi00486
        Anonyymi00216 kirjoitti:

        kuten sinäkin teet

        älä toista itseäsi


      • Anonyymi00487
        Anonyymi00216 kirjoitti:

        kuten sinäkin teet

        älä toista itseäsi


      • Anonyymi00488
        Anonyymi00216 kirjoitti:

        kuten sinäkin teet

        älä toista itseäsi


      • Anonyymi00489
        Anonyymi00216 kirjoitti:

        kuten sinäkin teet

        älä toista itseäsi


      • Anonyymi00490
        Anonyymi00216 kirjoitti:

        kuten sinäkin teet

        älä toista itseäsi


      • Anonyymi00491
        Anonyymi00216 kirjoitti:

        kuten sinäkin teet

        älä toista itseäsi


      • Anonyymi00492
        Anonyymi00216 kirjoitti:

        kuten sinäkin teet

        älä toista itseäsi


      • Anonyymi00493
        Anonyymi00216 kirjoitti:

        kuten sinäkin teet

        älä toista itseäsi


      • Anonyymi00494
        Anonyymi00216 kirjoitti:

        kuten sinäkin teet

        älä toista itseäsi


      • Anonyymi00495
        Anonyymi00216 kirjoitti:

        kuten sinäkin teet

        älä toista itseäsi


      • Anonyymi00496
        Anonyymi00216 kirjoitti:

        kuten sinäkin teet

        älä toista itseäsi


      • Anonyymi00497
        Anonyymi00216 kirjoitti:

        kuten sinäkin teet

        älä toista itseäsi


      • Anonyymi00498
        Anonyymi00216 kirjoitti:

        kuten sinäkin teet

        älä toista itseäsi


      • Anonyymi00499
        Anonyymi00216 kirjoitti:

        kuten sinäkin teet

        älä toista itseäsi


      • Anonyymi00500
        Anonyymi00216 kirjoitti:

        kuten sinäkin teet

        älä toista itseäsi


      • Anonyymi00501
        Anonyymi00216 kirjoitti:

        kuten sinäkin teet

        älä toista itseäsi


      • Anonyymi00502
        Anonyymi00216 kirjoitti:

        kuten sinäkin teet

        älä toista itseäsi


      • Anonyymi00503
        Anonyymi00216 kirjoitti:

        kuten sinäkin teet

        älä toista itseäsi


      • Anonyymi00504
        Anonyymi00216 kirjoitti:

        kuten sinäkin teet

        älä toista itseäsi


      • Anonyymi00505
        Anonyymi00216 kirjoitti:

        kuten sinäkin teet

        älä toista itseäsi


      • Anonyymi00506
        Anonyymi00216 kirjoitti:

        kuten sinäkin teet

        älä toista itseäsi


      • Anonyymi00507
        Anonyymi00216 kirjoitti:

        kuten sinäkin teet

        älä toista itseäsi


      • Anonyymi00508
        Anonyymi00216 kirjoitti:

        kuten sinäkin teet

        älä toista itseäsi


      • Anonyymi00509
        Anonyymi00216 kirjoitti:

        kuten sinäkin teet

        älä toista itseäsi


      • Anonyymi00510
        Anonyymi00216 kirjoitti:

        kuten sinäkin teet

        älä toista itseäsi


      • Anonyymi00511
        Anonyymi00216 kirjoitti:

        kuten sinäkin teet

        älä toista itseäsi


      • Anonyymi00512
        Anonyymi00216 kirjoitti:

        kuten sinäkin teet

        älä toista itseäsi


      • Anonyymi00513
        Anonyymi00216 kirjoitti:

        kuten sinäkin teet

        älä toista itseäsi


      • Anonyymi00514
        Anonyymi00216 kirjoitti:

        kuten sinäkin teet

        älä toista itseäsi


      • Anonyymi00515
        Anonyymi00216 kirjoitti:

        kuten sinäkin teet

        älä toista itseäsi


      • Anonyymi00516
        Anonyymi00216 kirjoitti:

        kuten sinäkin teet

        älä toista itseäsi


      • Anonyymi00517
        Anonyymi00216 kirjoitti:

        kuten sinäkin teet

        älä toista itseäsi


      • Anonyymi00518
        Anonyymi00216 kirjoitti:

        kuten sinäkin teet

        älä toista itseäsi


      • Anonyymi00519
        Anonyymi00216 kirjoitti:

        kuten sinäkin teet

        älä toista itseäsi


      • Anonyymi00520
        Anonyymi00216 kirjoitti:

        kuten sinäkin teet

        älä toista itseäsi


      • Anonyymi00521
        Anonyymi00216 kirjoitti:

        kuten sinäkin teet

        älä toista itseäsi


      • Anonyymi00522
        Anonyymi00216 kirjoitti:

        kuten sinäkin teet

        älä toista itseäsi


      • Anonyymi00523
        Anonyymi00216 kirjoitti:

        kuten sinäkin teet

        älä toista itseäsi


      • Anonyymi00524
        Anonyymi00216 kirjoitti:

        kuten sinäkin teet

        älä toista itseäsi


      • Anonyymi00525
        Anonyymi00216 kirjoitti:

        kuten sinäkin teet

        älä toista itseäsi


      • Anonyymi00526
        Anonyymi00216 kirjoitti:

        kuten sinäkin teet

        älä toista itseäsi


      • Anonyymi00527
        Anonyymi00216 kirjoitti:

        kuten sinäkin teet

        älä toista itseäsi


      • Anonyymi00528
        Anonyymi00216 kirjoitti:

        kuten sinäkin teet

        älä toista itseäsi


      • Anonyymi00529
        Anonyymi00216 kirjoitti:

        kuten sinäkin teet

        älä toista itseäsi


      • Anonyymi00530
        Anonyymi00216 kirjoitti:

        kuten sinäkin teet

        älä toista itseäsi


      • Anonyymi00531
        Anonyymi00216 kirjoitti:

        kuten sinäkin teet

        älä toista itseäsi


      • Anonyymi00532
        Anonyymi00216 kirjoitti:

        kuten sinäkin teet

        älä toista itseäsi


      • Anonyymi00533
        Anonyymi00216 kirjoitti:

        kuten sinäkin teet

        älä toista itseäsi


      • Anonyymi00534
        Anonyymi00216 kirjoitti:

        kuten sinäkin teet

        älä toista itseäsi


      • Anonyymi00535
        Anonyymi00216 kirjoitti:

        kuten sinäkin teet

        älä toista itseäsi


      • Anonyymi00536
        Anonyymi00216 kirjoitti:

        kuten sinäkin teet

        älä toista itseäsi


      • Anonyymi00537
        Anonyymi00216 kirjoitti:

        kuten sinäkin teet

        älä toista itseäsi


      • Anonyymi00538
        Anonyymi00216 kirjoitti:

        kuten sinäkin teet

        älä toista itseäsi


      • Anonyymi00539
        Anonyymi00216 kirjoitti:

        kuten sinäkin teet

        älä toista itseäsi


      • Anonyymi00540
        Anonyymi00216 kirjoitti:

        kuten sinäkin teet

        älä toista itseäsi


      • Anonyymi00541
        Anonyymi00216 kirjoitti:

        kuten sinäkin teet

        älä toista itseäsi


      • Anonyymi00542
        Anonyymi00216 kirjoitti:

        kuten sinäkin teet

        älä toista itseäsi


      • Anonyymi00543
        Anonyymi00216 kirjoitti:

        kuten sinäkin teet

        älä toista itseäsi


      • Anonyymi00544
        Anonyymi00216 kirjoitti:

        kuten sinäkin teet

        älä toista itseäsi


      • Anonyymi00697

        Sinä raivoisa Hyvän TaivaanIsämme antaman kristinuskon kiroaja, Huomaatko edes itse, miksi raivoat noin vimmatusti kristinuskoa vastaan? Etkö huomaa, että se on saatana ja hänen demoninsa, joka käskyttää sinun turvatonta mieltäsi. Tietenkin me kristitytkin tulistumme ja teemme höpöjä, mutta lihasydämmemme tuo nopeasti järjen takaisin ja neuvoo katumaan ja näin kasvamme hiljalleen kohti Jeesuksen kaltaisuutta.


    • Anonyymi00006

      Näin on ja usein nimikristitty kehuskelee kasteelle menoa ja pitää sitä omana kuuliaisuuden osoituksena. Jeesukseen uskova taas ymmärtää kasteenkin liittyvän Jeesuksen työhön

      • Anonyymi00007

        Kaste on eräs tunnusmerkki siitä, että uskova haluaa seurata Jeesuksen esimerkkiä ja antaa kastaa ITSENSÄ!
        "Joka TAHTOO minun perässäni kulkea,...."! Ihan omasta tahdosta!
        Jumala ei kasta ketään.


      • Anonyymi00009
        Anonyymi00007 kirjoitti:

        Kaste on eräs tunnusmerkki siitä, että uskova haluaa seurata Jeesuksen esimerkkiä ja antaa kastaa ITSENSÄ!
        "Joka TAHTOO minun perässäni kulkea,...."! Ihan omasta tahdosta!
        Jumala ei kasta ketään.

        Johannes ei kastanut ollenkaan itsensä uskoviksi julistaneita lahkolaisia, vaan kutsui heitä käärmeen sikiöiksi.

        Harhaoppinen käännyttämällä aikaansaatu lahkousko on paha este ja tulppa päästä sisälle Jumalan valtakuntaan.


      • Anonyymi00010
        Anonyymi00009 kirjoitti:

        Johannes ei kastanut ollenkaan itsensä uskoviksi julistaneita lahkolaisia, vaan kutsui heitä käärmeen sikiöiksi.

        Harhaoppinen käännyttämällä aikaansaatu lahkousko on paha este ja tulppa päästä sisälle Jumalan valtakuntaan.

        Joka ei luovu kaikesta mitä hänellä on, ei ole sovelias Jeesuksen omaksi.


      • Anonyymi00016
        Anonyymi00007 kirjoitti:

        Kaste on eräs tunnusmerkki siitä, että uskova haluaa seurata Jeesuksen esimerkkiä ja antaa kastaa ITSENSÄ!
        "Joka TAHTOO minun perässäni kulkea,...."! Ihan omasta tahdosta!
        Jumala ei kasta ketään.

        Nimikristitty voi ajatella noin mutta Jeesuksen omille kaste on Kristuksen työ


      • Anonyymi00019
        Anonyymi00016 kirjoitti:

        Nimikristitty voi ajatella noin mutta Jeesuksen omille kaste on Kristuksen työ

        Samaa mieltä. Aloittaja on esimerkki nimikristitystä


      • Anonyymi00138
        Anonyymi00016 kirjoitti:

        Nimikristitty voi ajatella noin mutta Jeesuksen omille kaste on Kristuksen työ

        Noin se kirkkoisien aivopesu papukaijaa sukupolvesta toiseen ihan täydessä vakavuudesza!
        Ei auta lukutaito ei vuosiluku keskiajasta, aivopesu on läpitunkeva.
        Liukuhihnalla tulee jeesyksen seuraajia ei auta mikään.


      • Anonyymi00141
        Anonyymi00138 kirjoitti:

        Noin se kirkkoisien aivopesu papukaijaa sukupolvesta toiseen ihan täydessä vakavuudesza!
        Ei auta lukutaito ei vuosiluku keskiajasta, aivopesu on läpitunkeva.
        Liukuhihnalla tulee jeesyksen seuraajia ei auta mikään.

        vakavuudesza, inttää pedokääkkä kuten aina

        Tuolle pedolle Jumalan Sana on vain kirkkoisien selitystä


      • Anonyymi00547
        Anonyymi00141 kirjoitti:

        vakavuudesza, inttää pedokääkkä kuten aina

        Tuolle pedolle Jumalan Sana on vain kirkkoisien selitystä

        miksei se osaa kirjoittaa?


      • Anonyymi00698
        Anonyymi00547 kirjoitti:

        miksei se osaa kirjoittaa?

        Enpä tietä sitä


      • Anonyymi00699
        Anonyymi00547 kirjoitti:

        miksei se osaa kirjoittaa?

        Enpä tietä sitä


      • Anonyymi00700
        Anonyymi00547 kirjoitti:

        miksei se osaa kirjoittaa?

        Enpä tietä sitä


      • Anonyymi00701
        Anonyymi00547 kirjoitti:

        miksei se osaa kirjoittaa?

        Enpä tietä sitä


      • Anonyymi00702
        Anonyymi00547 kirjoitti:

        miksei se osaa kirjoittaa?

        Enpä tietä sitä


      • Anonyymi00703
        Anonyymi00547 kirjoitti:

        miksei se osaa kirjoittaa?

        Enpä tietä sitä


      • Anonyymi00704
        Anonyymi00547 kirjoitti:

        miksei se osaa kirjoittaa?

        Enpä tietä sitä


      • Anonyymi00705
        Anonyymi00547 kirjoitti:

        miksei se osaa kirjoittaa?

        Enpä tietä sitä


      • Anonyymi00706
        Anonyymi00547 kirjoitti:

        miksei se osaa kirjoittaa?

        Enpä tietä sitä


      • Anonyymi00707
        Anonyymi00547 kirjoitti:

        miksei se osaa kirjoittaa?

        Enpä tietä sitä


      • Anonyymi00708
        Anonyymi00547 kirjoitti:

        miksei se osaa kirjoittaa?

        Enpä tietä sitä


      • Anonyymi00709
        Anonyymi00547 kirjoitti:

        miksei se osaa kirjoittaa?

        Enpä tietä sitä


      • Anonyymi00710
        Anonyymi00547 kirjoitti:

        miksei se osaa kirjoittaa?

        Enpä tietä sitä


      • Anonyymi00711
        Anonyymi00547 kirjoitti:

        miksei se osaa kirjoittaa?

        Enpä tietä sitä


      • Anonyymi00712
        Anonyymi00547 kirjoitti:

        miksei se osaa kirjoittaa?

        Enpä tietä sitä


      • Anonyymi00713
        Anonyymi00547 kirjoitti:

        miksei se osaa kirjoittaa?

        Enpä tietä sitä


      • Anonyymi00714
        Anonyymi00547 kirjoitti:

        miksei se osaa kirjoittaa?

        Enpä tietä sitä


      • Anonyymi00715
        Anonyymi00547 kirjoitti:

        miksei se osaa kirjoittaa?

        Enpä tietä sitä


      • Anonyymi00716
        Anonyymi00547 kirjoitti:

        miksei se osaa kirjoittaa?

        Enpä tietä sitä


      • Anonyymi00717
        Anonyymi00547 kirjoitti:

        miksei se osaa kirjoittaa?

        Enpä tietä sitä


      • Anonyymi00718
        Anonyymi00547 kirjoitti:

        miksei se osaa kirjoittaa?

        Enpä tietä sitä


      • Anonyymi00719
        Anonyymi00547 kirjoitti:

        miksei se osaa kirjoittaa?

        Enpä tietä sitä


      • Anonyymi00720
        Anonyymi00547 kirjoitti:

        miksei se osaa kirjoittaa?

        Enpä tietä sitä


      • Anonyymi00721
        Anonyymi00547 kirjoitti:

        miksei se osaa kirjoittaa?

        Enpä tietä sitä


      • Anonyymi00722
        Anonyymi00547 kirjoitti:

        miksei se osaa kirjoittaa?

        Enpä tietä sitä


      • Anonyymi00723
        Anonyymi00547 kirjoitti:

        miksei se osaa kirjoittaa?

        Enpä tietä sitä


      • Anonyymi00724
        Anonyymi00547 kirjoitti:

        miksei se osaa kirjoittaa?

        Enpä tietä sitä


      • Anonyymi00725
        Anonyymi00547 kirjoitti:

        miksei se osaa kirjoittaa?

        Enpä tietä sitä


      • Anonyymi00726
        Anonyymi00547 kirjoitti:

        miksei se osaa kirjoittaa?

        Enpä tietä sitä


      • Anonyymi00727
        Anonyymi00547 kirjoitti:

        miksei se osaa kirjoittaa?

        Enpä tietä sitä


      • Anonyymi00728
        Anonyymi00547 kirjoitti:

        miksei se osaa kirjoittaa?

        Enpä tietä sitä


      • Anonyymi00729
        Anonyymi00547 kirjoitti:

        miksei se osaa kirjoittaa?

        Enpä tietä sitä


      • Anonyymi00730
        Anonyymi00547 kirjoitti:

        miksei se osaa kirjoittaa?

        Enpä tietä sitä


      • Anonyymi00731
        Anonyymi00547 kirjoitti:

        miksei se osaa kirjoittaa?

        Enpä tietä sitä


      • Anonyymi00732
        Anonyymi00547 kirjoitti:

        miksei se osaa kirjoittaa?

        Enpä tietä sitä


      • Anonyymi00733
        Anonyymi00547 kirjoitti:

        miksei se osaa kirjoittaa?

        Enpä tietä sitä


      • Anonyymi00734
        Anonyymi00547 kirjoitti:

        miksei se osaa kirjoittaa?

        Enpä tietä sitä


      • Anonyymi00735
        Anonyymi00547 kirjoitti:

        miksei se osaa kirjoittaa?

        Enpä tietä sitä


      • Anonyymi00736
        Anonyymi00547 kirjoitti:

        miksei se osaa kirjoittaa?

        Enpä tietä sitä


      • Anonyymi00737
        Anonyymi00547 kirjoitti:

        miksei se osaa kirjoittaa?

        Enpä tietä sitä


      • Anonyymi00738
        Anonyymi00547 kirjoitti:

        miksei se osaa kirjoittaa?

        Enpä tietä sitä


      • Anonyymi00739
        Anonyymi00547 kirjoitti:

        miksei se osaa kirjoittaa?

        Enpä tietä sitä


      • Anonyymi00740
        Anonyymi00547 kirjoitti:

        miksei se osaa kirjoittaa?

        Enpä tietä sitä


      • Anonyymi00741
        Anonyymi00547 kirjoitti:

        miksei se osaa kirjoittaa?

        Enpä tietä sitä


      • Anonyymi00742
        Anonyymi00547 kirjoitti:

        miksei se osaa kirjoittaa?

        Enpä tietä sitä


      • Anonyymi00743
        Anonyymi00547 kirjoitti:

        miksei se osaa kirjoittaa?

        Enpä tietä sitä


      • Anonyymi00744
        Anonyymi00547 kirjoitti:

        miksei se osaa kirjoittaa?

        Enpä tietä sitä


      • Anonyymi00745
        Anonyymi00547 kirjoitti:

        miksei se osaa kirjoittaa?

        Enpä tietä sitä


      • Anonyymi00746
        Anonyymi00547 kirjoitti:

        miksei se osaa kirjoittaa?

        Enpä tietä sitä


      • Anonyymi00747
        Anonyymi00547 kirjoitti:

        miksei se osaa kirjoittaa?

        Enpä tietä sitä


      • Anonyymi00748
        Anonyymi00547 kirjoitti:

        miksei se osaa kirjoittaa?

        Enpä tietä sitä


      • Anonyymi00749
        Anonyymi00547 kirjoitti:

        miksei se osaa kirjoittaa?

        Enpä tietä sitä


      • Anonyymi00750
        Anonyymi00547 kirjoitti:

        miksei se osaa kirjoittaa?

        Enpä tietä sitä


      • Anonyymi00751
        Anonyymi00547 kirjoitti:

        miksei se osaa kirjoittaa?

        Enpä tietä sitä


      • Anonyymi00752
        Anonyymi00547 kirjoitti:

        miksei se osaa kirjoittaa?

        Enpä tietä sitä


      • Anonyymi00753
        Anonyymi00547 kirjoitti:

        miksei se osaa kirjoittaa?

        Enpä tietä sitä


      • Anonyymi00754
        Anonyymi00547 kirjoitti:

        miksei se osaa kirjoittaa?

        Enpä tietä sitä


    • Anonyymi00132

      Raamattu tuntee vain syntisten kasteen. Ei mitään omavanhurskasten kasteita.

      Kristillisessä yhdessä Kasteessa Jumala pesee synnit pois ja lahjoittaa puhtaaseen ja tyhjään sydämeen uskon Hengen lahjan.

    • Anonyymi00133

      Room. 9:8

      Tämä tarkoittaa, etteivät Jumalan lapsia ole luonnolliset jälkeläiset, vaan että jälkeläisiksi luetaan lupauksen voimasta syntyneet lapset.

      Kastamaton pakana on maailmassa tämän maailman ruhtinaan valtakunnassa.

      Eikä kastamattomalla pakanalla ole Pyhän Hengen lahjaa, mikä annetaan kasteessa puhdistettuun tyhjään sydämeen merkiksi ja sinetiksi kuulumisesta uuden liiton jäseneksi.

      • Anonyymi00134

        " Jeesuksen omille kaste on Kristuksen työ"???

        Kaataako Kristus sen vedenkin kastemaljaan?


      • Anonyymi00135
        Anonyymi00134 kirjoitti:

        " Jeesuksen omille kaste on Kristuksen työ"???

        Kaataako Kristus sen vedenkin kastemaljaan?

        Uudestikastaja-inttäjäeksyttäjä näin raamatussa kyselee kun ei tajua mistään mitään


      • Anonyymi00136
        Anonyymi00134 kirjoitti:

        " Jeesuksen omille kaste on Kristuksen työ"???

        Kaataako Kristus sen vedenkin kastemaljaan?

        Toki, hakee vinttikaivosta sinkkiämpärillä ja lotraa sopivan lämpöön!

        Pujahtaa sitten henkipallona vesikuppiin ja mystisesti väkisten muuttaa syntisäkkivauvan sydämen ja niin tuli taas kaks kärpästä yhdellä iskulla!

        Rahat kirkolle ja sydän jumalalle, niinkö se menee?


      • Anonyymi00137
        Anonyymi00135 kirjoitti:

        Uudestikastaja-inttäjäeksyttäjä näin raamatussa kyselee kun ei tajua mistään mitään

        Etkö osaa vastata?


      • Anonyymi00139
        Anonyymi00136 kirjoitti:

        Toki, hakee vinttikaivosta sinkkiämpärillä ja lotraa sopivan lämpöön!

        Pujahtaa sitten henkipallona vesikuppiin ja mystisesti väkisten muuttaa syntisäkkivauvan sydämen ja niin tuli taas kaks kärpästä yhdellä iskulla!

        Rahat kirkolle ja sydän jumalalle, niinkö se menee?

        Siinä taas vikisevä vaari

        se haluaa rahat helluntaikirkolle


      • Anonyymi00140
        Anonyymi00137 kirjoitti:

        Etkö osaa vastata?

        älä märise, uudestikastaja-inttäjä-eksyttäjä näin raamatussa
        '
        olet pelkkä saatanalta poskeen ottava demoninen pedofiilinoita joka vihaa Jeesuksen omia


      • Anonyymi00217
        Anonyymi00140 kirjoitti:

        älä märise, uudestikastaja-inttäjä-eksyttäjä näin raamatussa
        '
        olet pelkkä saatanalta poskeen ottava demoninen pedofiilinoita joka vihaa Jeesuksen omia

        ilmnakos se on polvillaan karkakoiven edessä !


      • Anonyymi00218
        Anonyymi00140 kirjoitti:

        älä märise, uudestikastaja-inttäjä-eksyttäjä näin raamatussa
        '
        olet pelkkä saatanalta poskeen ottava demoninen pedofiilinoita joka vihaa Jeesuksen omia

        En usko että jeesus huolii tuollaista jolla on suu täynnä ruokotonta kieltä !

        Ja sydämestä se pursuaa tuo ropaska!


      • Anonyymi00219
        Anonyymi00217 kirjoitti:

        ilmnakos se on polvillaan karkakoiven edessä !

        Jokin uusi voimallinen karkakoipioppi sakastissa, otaksun @


      • Anonyymi00220
        Anonyymi00218 kirjoitti:

        En usko että jeesus huolii tuollaista jolla on suu täynnä ruokotonta kieltä !

        Ja sydämestä se pursuaa tuo ropaska!

        Totta, ei uudestikastaja-inttäjä-eksyttäjää Jeesus huoli.

        Hän palvoo saatanaa


      • Anonyymi00221
        Anonyymi00219 kirjoitti:

        Jokin uusi voimallinen karkakoipioppi sakastissa, otaksun @

        Ei vaan kellarissa

        U-k-i-e nr on saatananpalvoja


      • Anonyymi00222
        Anonyymi00221 kirjoitti:

        Ei vaan kellarissa

        U-k-i-e nr on saatananpalvoja

        Siitä olemme samaa mieltä


    • Anonyymi00451

      Aloittaja on nimikristitty joka ilveilee Jumalan Sanalle

      • Anonyymi00545

        Se on juuri näin


    • Anonyymi00546

      Paavalikin kerskui Kristuksesta.

    • Anonyymi00696

      Joku saattaa tosiaan ylpeillä helluntaikirkkoon kuulumisella

    • Anonyymi00755

      Moni korottaa itseään ja kehuu omaa uskonratkaisuaan...!

    • Anonyymi00756

      Ei toisia ihmisiä pidä jakaa eikä nimetä. Jokainen on mitä on ja sellaisena kohdattava ja hyväksyttävä.

    Ketjusta on poistettu 495 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta

      Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama
      Maailman menoa
      19
      4949
    2. Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?

      Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä
      Maailman menoa
      56
      3960
    3. Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille

      Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve
      Maailman menoa
      71
      3549
    4. Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä

      ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi
      Maailman menoa
      94
      2868
    5. On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää

      jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole
      Maailman menoa
      62
      2698
    6. Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus

      jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.
      Maailman menoa
      73
      2668
    7. Belfastissa käynnissä kunnon persuilu

      Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä
      Maailman menoa
      98
      2634
    8. Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa

      asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu
      Maailman menoa
      146
      2432
    9. Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa

      https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta
      Maailman menoa
      59
      2318
    10. Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään

      Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl
      Maailman menoa
      58
      2094
    Aihe