Nuori nainen, lähdetkö tanssimaan tai lenkille

Anonyymi-ap

Voitaisiin mennä viikonloppuna johonkin tanssimaan tai lenkille, voitaisiin juosta/hölkätä puolimaratonia.

Vexi72v.

24

235

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Lättäpää on taas nuorentunut vuodella, hihihi.

• Anonyymi00002

Muisti pettää.

Vexi73v.

• Anonyymi00003

Voitaishan sitä kokeilla tangoa vaikka Halssilan Hiihtomaan latupohjalla. Ota sinä vanha kompura rollaattorisi mukaan, niin voin työntää sinua ylämäet. Minun autoon et sitten tule, sinulla karkailee kuitenkin sokerista virtsaa, eikä se haju lähde hapettamallakaan.

• Anonyymi00004

Otahan vaan sen kiikutuolis kanssa matsia pappa

• Anonyymi00005

Helmikuussa täytin 73 vuotta ja olo on kuin nuorella miehellä. En tarvitse mitään lääkkeitä, fyysinen kunto on erittäin hyvä ikä huomioon ottaen. Voin hölkätä maratonin. Käyn kuntosalilla kolme kertaa viikossa (siellä näkeekin mehukkaita naisten takapuolia) raita nousee ja vähän muukin kun katselee tiukkoja gimmoja.

Vexi73v.

• Anonyymi00006

Vireys rules, hyvä Veksi!

• Anonyymi00009
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Vireys rules, hyvä Veksi!

Ei lohduta jos näyttää Esa Pakariselta

• Anonyymi00007

Vaajakoskella löytyy Thaihieronta...

• Anonyymi00014

Naiset hohoiii! Teollisuusneuvos V.T. 73v.
      Rahaa on,..no riittävästi. Ylläpitoa vastaan pientä kivaa vink vink.

Vexi 73v.

• Anonyymi00015

Hanki lobotomia

• Anonyymi00016

Kiljunteolla ei pääse teollisuusneuvokseksi, VT.

• Anonyymi00017

Koko ikäni olin mm. paperiteollisuudessa ja konepajateollisuudessa mukana ja nuorena miehenä olin myös kivääritehtaalla harjoittelijana.

Vexi73v.

• Anonyymi00018
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Koko ikäni olin mm. paperiteollisuudessa ja konepajateollisuudessa mukana ja nuorena miehenä olin myös kivääritehtaalla harjoittelijana.

Vexi73v.

Kiinnostaa yhtä paljon kuin kilo caccaa

• Anonyymi00019
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Vexi73v.

Tännehän nyt voi kirjoittaa olleensa missä tahansa ja mikä tahansa. Onko cv:si verkossa?

• Anonyymi00020
        Anonyymi00019 kirjoitti:

Tännehän nyt voi kirjoittaa olleensa missä tahansa ja mikä tahansa. Onko cv:si verkossa?

Onko tekarisi naulakossa

• Anonyymi00026
        Anonyymi00019 kirjoitti:

Ei ollut kun ahvenia vaan.

• Anonyymi00021

Se tutkii vielä mikä on cv, hihihi.

• Anonyymi00024

Ketä kiinnostaa höhöhöö

• Anonyymi00022

Minäkin olin Sveitsin laivastossa matruusina 65 vuotta ja sain eläkelahjaksi 100000:n frangin arvoisen Rolexin. Se kesti 40 vuotta, mutta on nyt alkanut edistämään.

• Anonyymi00023

Ihme, kun kukaan ei ole muistanut mainita persuja ja kokoomusta vihervassareista puhumattakaan.....😆

..

• Anonyymi00025
        Anonyymi00023 kirjoitti:

Ihme, kun kukaan ei ole muistanut mainita persuja ja kokoomusta vihervassareista puhumattakaan.....😆

..

Yhtä tuubaa koko ketju

• Anonyymi00027

Oho! Vie se kellosepälle. Huima on ollut lahja. Minä kun olin laivastossa niin läksiäiseksi sain van pyllyn kipeäksi

• Anonyymi00028
        Anonyymi00027 kirjoitti:

Oho! Vie se kellosepälle. Huima on ollut lahja. Minä kun olin laivastossa niin läksiäiseksi sain van pyllyn kipeäksi

Ruotsin laivastossa on monille suomalaisille käynyt samalla tavalla.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?

Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial
      Maailman menoa
      4
      1644
    2. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      116
      1623
    3. Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä

Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva
      Maailman menoa
      243
      1149
    4. Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot

Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks
      Kaste
      422
      1078
    5. Mitä haluaisit

Tehdä kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      128
      919
    6. Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."

Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt
      Suomalaiset julkkikset
      2
      856
    7. Känsäkoura ja hotelli

Tietoa kuka ostanut?
      Kuhmo
      10
      835
    8. Kuka omistaa keltaisen vanhan aravan?

Pitäs saada rakennuksen omistajaan yhteys, rappukäytävät on siivottomassa kunnossa. Hiekkaa ja roskia rappusissa, lisäks
      Haapavesi
      29
      827
    9. Pirkanlinna yleisötapahtuma

Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks
      Ähtäri
      48
      823
    10. Mies profiloin sinut

Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.
      Ikävä
      163
      819
    Aihe