Voitaisiin mennä viikonloppuna johonkin tanssimaan tai lenkille, voitaisiin juosta/hölkätä puolimaratonia.
Vexi72v.
Nuori nainen, lähdetkö tanssimaan tai lenkille
24
235
Vastaukset
- Anonyymi00001
Lättäpää on taas nuorentunut vuodella, hihihi.
- Anonyymi00002
Muisti pettää.
Vexi73v.
- Anonyymi00003
Voitaishan sitä kokeilla tangoa vaikka Halssilan Hiihtomaan latupohjalla. Ota sinä vanha kompura rollaattorisi mukaan, niin voin työntää sinua ylämäet. Minun autoon et sitten tule, sinulla karkailee kuitenkin sokerista virtsaa, eikä se haju lähde hapettamallakaan.
- Anonyymi00004
Otahan vaan sen kiikutuolis kanssa matsia pappa
- Anonyymi00005
Helmikuussa täytin 73 vuotta ja olo on kuin nuorella miehellä. En tarvitse mitään lääkkeitä, fyysinen kunto on erittäin hyvä ikä huomioon ottaen. Voin hölkätä maratonin. Käyn kuntosalilla kolme kertaa viikossa (siellä näkeekin mehukkaita naisten takapuolia) raita nousee ja vähän muukin kun katselee tiukkoja gimmoja.
Vexi73v.- Anonyymi00006
Vireys rules, hyvä Veksi!
- Anonyymi00009
Anonyymi00006 kirjoitti:
Vireys rules, hyvä Veksi!
Ei lohduta jos näyttää Esa Pakariselta
- Anonyymi00007
Vaajakoskella löytyy Thaihieronta...
- Anonyymi00014
Naiset hohoiii! Teollisuusneuvos V.T. 73v.
Rahaa on,..no riittävästi. Ylläpitoa vastaan pientä kivaa vink vink.
Vexi 73v.- Anonyymi00015
Hanki lobotomia
- Anonyymi00016
Kiljunteolla ei pääse teollisuusneuvokseksi, VT.
- Anonyymi00017
Koko ikäni olin mm. paperiteollisuudessa ja konepajateollisuudessa mukana ja nuorena miehenä olin myös kivääritehtaalla harjoittelijana.
Vexi73v. - Anonyymi00018
Anonyymi00017 kirjoitti:
Koko ikäni olin mm. paperiteollisuudessa ja konepajateollisuudessa mukana ja nuorena miehenä olin myös kivääritehtaalla harjoittelijana.
Vexi73v.Kiinnostaa yhtä paljon kuin kilo caccaa
- Anonyymi00019
Anonyymi00017 kirjoitti:
Vexi73v.Tännehän nyt voi kirjoittaa olleensa missä tahansa ja mikä tahansa. Onko cv:si verkossa?
- Anonyymi00020
Anonyymi00019 kirjoitti:
Tännehän nyt voi kirjoittaa olleensa missä tahansa ja mikä tahansa. Onko cv:si verkossa?
Onko tekarisi naulakossa
- Anonyymi00026
Anonyymi00019 kirjoitti:
Tännehän nyt voi kirjoittaa olleensa missä tahansa ja mikä tahansa. Onko cv:si verkossa?
Ei ollut kun ahvenia vaan.
- Anonyymi00021
Se tutkii vielä mikä on cv, hihihi.
- Anonyymi00024
Ketä kiinnostaa höhöhöö
- Anonyymi00022
Minäkin olin Sveitsin laivastossa matruusina 65 vuotta ja sain eläkelahjaksi 100000:n frangin arvoisen Rolexin. Se kesti 40 vuotta, mutta on nyt alkanut edistämään.
- Anonyymi00023
Ihme, kun kukaan ei ole muistanut mainita persuja ja kokoomusta vihervassareista puhumattakaan.....😆
.. - Anonyymi00025
Anonyymi00023 kirjoitti:
Ihme, kun kukaan ei ole muistanut mainita persuja ja kokoomusta vihervassareista puhumattakaan.....😆
..Yhtä tuubaa koko ketju
- Anonyymi00027
Oho! Vie se kellosepälle. Huima on ollut lahja. Minä kun olin laivastossa niin läksiäiseksi sain van pyllyn kipeäksi
- Anonyymi00028
Anonyymi00027 kirjoitti:
Oho! Vie se kellosepälle. Huima on ollut lahja. Minä kun olin laivastossa niin läksiäiseksi sain van pyllyn kipeäksi
Ruotsin laivastossa on monille suomalaisille käynyt samalla tavalla.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial41644Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1161623Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva2431149Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221078- 128919
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt2856- 10835
Kuka omistaa keltaisen vanhan aravan?
Pitäs saada rakennuksen omistajaan yhteys, rappukäytävät on siivottomassa kunnossa. Hiekkaa ja roskia rappusissa, lisäks29827Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks48823Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.163819