Sama lista kuin voimannostajilla, bodareilla ja bikini fitnesseillä eli:
Thaimaan Pattaya, Espanjan aurinkorannikko Fuget ja Marbellat, Dubai ja Turkki.
Saa aineita, ei veroja ja halpaa..
Parhaat dopingit laillisesti ulkomailta!
2
308
Vastaukset
- Anonyymi00001
Ilmankos nuo onkin bodareiden suosikkimatkakohteita.
- Anonyymi00002
Laillinen maahantuonti edellyttää voimassa olevaa ko. aineen reseptiä.
Ostamisesta minulla on kokemusta vain Espanjasta.
Kun menin ensimmäisen kerran kysymään lähiapteekista niin apteekkariukko löi käteeni paksun lääkeluettelon. Etsi sieltä! On hyvä tietää kauppanimike.
Menin asunnolle imeskelemään asiaa. Seuraavana päivänä uusi yritys uusin eväin.
Päädyin kahteen ampulliin. Kerroin tarpeekseni 250kpl. Farmaseutti sanoi, että heidän on tilattava ne Alicantesta. Tule huomenna siestan jälkeen hakemaan mutta älä pidä kiirettä.
Omissa 20:n ampullin pakkauksissaan olevat lääkkeet oli pakattu kahteen kookkaaseen pahvilaatikkoon. Pari viikkoa myöhemmin Turun tullissa näytimme aivan tavalliselta, kotiin palaavalta lapsiperheeltä. Penskat olivat alle 10v ikäisiä.
Seuraavan vuoden keikan aikana penskamme olivat anopilla joten olimme liikkeellä vaimoni kanssa kahdestaan.
Edellisen kaltainen kuorma. Olin komennustöissä pk- seudulla jossa oli kaksi tavarasta kiinnostunutta heppua jotka ostivat molemmat lastit. Itselleni jäi kuitenkin sen verran tuottoa, että se peitti ensin perheemme 4:n viikon lomakulut omassa asunnossa.
Toisen reisun teimme vaomoni kanssa kahdestaan.
Kummallakin kerralla menimme omalla autolla. Menomatkan ajoin yhtäjaksoisesti Tukholmasta Costa Blancalle. Paluumatkalla yövyimme kerran Kasselin pohjoispuolella maatalon vuokrahuoneessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad741290- 43921
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että360753- 127709
- 53683
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116656- 51648
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38615- 76602
- 56584