Ukrainan Falminko

Anonyymi-ap

Tää sinkkipellistä (Ilmastointiputkesta rypätty) ohjus ei ole mikään teknologian ihme. jota ohjee kannykkä. Silti tuotannossa on ongelmia! koska sen suhkumoottoreita ei pystytä tuotamaan! Kehittelystä vastaa Tansakalinen yhtiö, mutta Ukrainassa sanotaan sen arvoksi 1 miljoona dollaria! Takana siis valtaisa korruptio, koska osat maksaa muutaman tonnin.

Kuitenkin se on surkea! koska Venäjä ampuu ne alas jokaisen!

33

190

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      UKRAINA ON LÄPI MÄTÄ VALTIO! JOHDOLTAAN!

      Zelenskyi on hyvin vihainen, koska Julia Tymoshenko myi kaikki jääneet ydinaseet Iraniin. Lisäksi Ukrrainalaiseen tyyliin otti rahat omalle tililleen Sveistsiin!

      • Anonyymi00011

        Faktat esiin rusnya Igor Pietarista


    • Anonyymi00002

      Historiasta tiedetään operratio ja jopa leffa! Ydin aseiden siirrosta Iraniin!
      Voi olla että USA sai osan näistä! mutta on todistettua että osa päätyi Iraniin!
      Alussa puhuttiin noin 40 ydinkärjestä ja ilmeistä että USA sai niiden toimituksesta puolet pois! Näin ollen Iranilla olisi 20 ydinkärkeä.

    • Anonyymi00003

      venäjä on kehitysmaa, vailla kehitystä

    • Nyt oli kyllä niin jäätävä määrä Sergeillä kirjoitusvirheitä että saisit hävetä😂

      Mene kotiisi harjoittelemaan lisää äläkä tuhlaa aikaasi röllitehtaalla niin sinäkin voit vielä joskus olla hyödyksi yhteiskunnalle.

      • Anonyymi00005

        Ota niitä sun lääkeitäsi!


      • Anonyymi00024

      • Anonyymi00026

    • Anonyymi00004

      Yliarvostettu pötkylä!

      • Anonyymi00017

        Kuten Armata tankki


    • Anonyymi00006

      Flaminkossa on liikaa räjähdettä jotta se voisi lentää optimaallisesti!
      Muttta jos räjähde olisi vain 50Kg sen teho olisi olematon!

      • Anonyymi00013

        Kuitenkin on monia öljyjalostamo ym räjäytetty ja öljyn vienti vähentynyt 60% kum a kyllä että sillä romula on vaan rusnya saatu tuhoja


    • Anonyymi00007

      XXXX suhkumoottori liian kovilla tuossa! Liian iso räjähdemäärä! Lopputulos on kömpelö ja hidas!

      • Flamingossa on noin 2,5 kertainen räjähdeainemäärä verrattuna Tomahawk risteilyohjukseen, noin 1000km pidempi toimintamatka, noin 100km/h nopeampi ja maksaa noin 1/3-osan siitä mitä Tomahawk, joten?


      • Kerrotko vielä lisää tuosta XXXX suihkumoottorista ja miksi se on "liian kovilla" tuossa?
        Veikkaan että et edes tiedä mikä moottori kyseisessä ohjuksessa on...


      • Anonyymi00010
        santtu_1975X kirjoitti:

        Kerrotko vielä lisää tuosta XXXX suihkumoottorista ja miksi se on "liian kovilla" tuossa?
        Veikkaan että et edes tiedä mikä moottori kyseisessä ohjuksessa on...

        Koska Persuraukka sille on tyyppitunnus jota en halunnut julkaista!


      • Anonyymi00014
        santtu_1975X kirjoitti:

        Kerrotko vielä lisää tuosta XXXX suihkumoottorista ja miksi se on "liian kovilla" tuossa?
        Veikkaan että et edes tiedä mikä moottori kyseisessä ohjuksessa on...

        No Igor Pietarista on oikea asiantuntija..hellan lettas sentään


      • Anonyymi00010 kirjoitti:

        Koska Persuraukka sille on tyyppitunnus jota en halunnut julkaista!

        Miksi et halunnut kun kyseessä on ihan julkinen tieto? Ei mikään sotasalaisuus.


      • Anonyymi00020
        santtu_1975X kirjoitti:

        Flamingossa on noin 2,5 kertainen räjähdeainemäärä verrattuna Tomahawk risteilyohjukseen, noin 1000km pidempi toimintamatka, noin 100km/h nopeampi ja maksaa noin 1/3-osan siitä mitä Tomahawk, joten?

        Siksi se lentää niin surkeesti! Ja hitaasti!


      • Anonyymi00020 kirjoitti:

        Siksi se lentää niin surkeesti! Ja hitaasti!

        Hitaasti/surkeasti verrattuna mihin? Kyseessähän on siis aliäänen nopeuksinen risteilyohjus joten verrataan vastaaviin...


    • Anonyymi00008

      Ollaan jukolauta niin eurooppalaisia vaikka neljäsosa kansasta näkee nälkää.

      • Anonyymi00015

        Eihän noi rusnyat ole edes Euroopalaisia ja kuulu Eurooppaan vaan ovat mongolien sekajätteen jälkeläisiä


    • Anonyymi00009

      Ukraina alussa oisitti että militarylaitteiden valmistaminen ei ole kallista, mutta kas kummaa! niihon laitettiin 100X -1000X hintalappu kun EU rupes niitä maksamaan!
      Se on Korruptiota!

      • Anonyymi00016

        Koita nyt edes pikkusen vakuuttaa jutuasi ku se nyt Suomessa Suomalaisiin tehoa rusnya Pietarista


      • Anonyymi00022
        Anonyymi00016 kirjoitti:

        Koita nyt edes pikkusen vakuuttaa jutuasi ku se nyt Suomessa Suomalaisiin tehoa rusnya Pietarista

        Hepppoo korrutio ylirahastaa surkealla tuotteella!


    • Anonyymi00018

      Falminko ??? Melkoista sössötystä kirjoitat . Pistä korkki kiinni välillä .

      • Anonyymi00023

        Loppuko sulla sinoli!


    • Anonyymi00019

      8 ammuutau falaminkoa ei pääsyt Moskovaan! Voiton päivänä!

    • Anonyymi00021

      Kun Tiltu vihjailet Ukrainan korruptiosta, niin kerroppa uskottavuutesi säilyttääksesi myös mistä putinin rahat on tulleet. Ei ne ainakaan presidentinpalkasta ole tulleet, niillä palkoilla ei maailman rikkaimmaksi pääse.

    • Anonyymi00025

      Avaus on täyttä asiaa! Joku vetää välistä ihan huolella!

      • Anonyymi00031

        putin on maailman härskein välistävetäjä. Mistä hänen valtava omaisuus onntullut ,ei ainakaan palkoista.

        Vastaus: se on varastettu Venäjän öljyvientituloista.


    • Anonyymi00032

      Flamingo-ohjuksen kehittäjä Denys Shtylerman'ia haastateltiin alfa-tvssä,
      Monenlaista selvisi

    • Anonyymi00033

      Iikor ja Serkei tietää yhtä ja toista Flaminkosta mutta ovat henkessä Galsarimyrkyttäjän asialla.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      112
      1199
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      117
      1034
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      130
      930
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      792
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      292
      739
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      80
      661
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      616
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      504
    Aihe