Viertolan kouluakin piti rempata ja kamat oli jo pakattu, kun tuli ilmoitus, ettei rempatakaan. Ei liikene rahaa.
Mutta silti piti rakentaa täysin turha patikkaratikka ! Ja edelleen haaveillaan lentoradasta. Miksi Vantaan kaupungin valtuusto sössii koko ajan !
https://yle.fi/a/74-20222306
Vantaan talous kuralla, niin kuralla
4
133
Vastaukset 4
- Anonyymi00001
Ei Vantaalla raha riitä kuin tunkeutujien tarpeisiin.
- Anonyymi00002
Se on totta. Eri tunkeutujaryhmätkään ei tule keskenään toimeen. Esim. virolaisissa ja venäläisissä on havaittu muutoshaluja alueille, jossa asuu suomalaisia eikä esim. islamisteja.
- Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Se on totta. Eri tunkeutujaryhmätkään ei tule keskenään toimeen. Esim. virolaisissa ja venäläisissä on havaittu muutoshaluja alueille, jossa asuu suomalaisia eikä esim. islamisteja.
Totta. Eniten vi###taa kun rakennetaan omistustaloja ja Kelan taloja vierekkäin ja lähekkäin. Toiset huolehtii omaisuudestaan ja toiset tekee ihan mitä huvittaa. Toiset maksaa itse ja toisten kämpät maksetaan Kelalta.
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Totta. Eniten vi###taa kun rakennetaan omistustaloja ja Kelan taloja vierekkäin ja lähekkäin. Toiset huolehtii omaisuudestaan ja toiset tekee ihan mitä huvittaa. Toiset maksaa itse ja toisten kämpät maksetaan Kelalta.
Niin tekee, rsivostuttavaa seurata kerjäläisen näköisiä tunkeutujia asumassa Tiksin parhailla paikoilla. Se ei ole vaihtoehto monelle työssä käyvälle suomalaisellekaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1841547
- 841322
- 1041058
- 48889
Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su40773Leski ja Volvomies
Mitä se Volvomies kulkee sen nuoren lesken luona.. joko leski surunsa surrut ja uusi jo katottu..9731Haluatko, että kierrän sinut kauempaa
Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.83646Joko seuraava hallitus uskaltaa puuttua 7,5 viikon vuosilomiin
Onhan se törkeää eriarvoisuutta ja verovarojen törkeää tuhlausta.105617Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni
mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä30601Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su45567