Mihin Viktor kupasahti?

Anonyymi-ap

Mikä oli lopullinen syy?

29

628

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      Se kupsahti NATO palstalle.

      Jostain syystä ei viihdy enää täällä.

      Ilmeisesti tällä palstalla musta ei enää tunnu.

    • Anonyymi00003

      Minä olen kyllä nyt varsin loukkaantunut Vikin toimintaan.

      Menee nyt pettämään tätä palstaa tuolla tapaa johonkin NATO palstalle.

      Luulin että meillä oli varsin läheiset välit ja säännöllinen viestintä; ei silloin noin vain mennä muualle. Mutta Vikillä taitaa avioliittojen määrästä ja muista puheistä päätelleen olla toi pettäminen sitten ihan verissä.

      Olisiko mallia omalta isältään?

      • Anonyymi00004

        Millä perustella hän on nykyään NATO-palstalla?


      • Anonyymi00005
        Anonyymi00004 kirjoitti:

        Millä perustella hän on nykyään NATO-palstalla?

        Ei Viki ole sitä asiaa valoittanut vaan arvelisin Vikin siirtyneen uusiin haasteisiin sekä tyhmempien pösilöiden palstalle horijoimaan länsimaiden rappion turmiollisuudesta ja Venäjän voitokkaan armijjan etenemisestä Ukrainassa.

        Mähän olen sitten Persekärpänen jos kuka joku ei sitä tiennyt ... Joop !


      • Anonyymi00006
        Anonyymi00005 kirjoitti:

        Ei Viki ole sitä asiaa valoittanut vaan arvelisin Vikin siirtyneen uusiin haasteisiin sekä tyhmempien pösilöiden palstalle horijoimaan länsimaiden rappion turmiollisuudesta ja Venäjän voitokkaan armijjan etenemisestä Ukrainassa.

        Mähän olen sitten Persekärpänen jos kuka joku ei sitä tiennyt ... Joop !

        Eikös me kaikki olla sitä aina kun Vikille tulee sellainen olo?

        Muina aikoina oltiin sitten veljiä.

        Pitäisikö meidän mennä sinne NATO palstalle pyytämään että Viki palaisi Kotiin?


      • Anonyymi00009
        Anonyymi00006 kirjoitti:

        Eikös me kaikki olla sitä aina kun Vikille tulee sellainen olo?

        Muina aikoina oltiin sitten veljiä.

        Pitäisikö meidän mennä sinne NATO palstalle pyytämään että Viki palaisi Kotiin?

        Avasin tuonne sitten ketjun jossa voimme Vikiä pyytää takaisin Kotiin.

        https://keskustelu.suomi24.fi/t/19408344/vikia-etsimassa


    • Anonyymi00007

      Eikä kukaan kaipaa häntä.

      • Anonyymi00008

        Äläs nyt ole tuollainen.

        Kyllä Vikin "aivoituksia" oli aina välillä varsin viihdyttävää lukea.

        Jos pitäisi valita niin Toistietoinen ja se itsensä kalaksi identifioiva olisi parempia poistoja palstalta.


    • Anonyymi00010

      Siis kuoliko hän oikeasti?

      • Anonyymi00011

        Joku jolla on helppo pääsy kuolinilmoituksiin voisi tsekkaa.

        Viki väitti joitain kertoja että vaikka sukunimi on tekaistu niin se etunimi on hänen oikea.


      • Anonyymi00012

        Joutui Venäjän etulinjan lihamyllyyn kun ei saanut netissä mitään aikaiseksi.


      • Anonyymi00013
        Anonyymi00012 kirjoitti:

        Joutui Venäjän etulinjan lihamyllyyn kun ei saanut netissä mitään aikaiseksi.

        Voi tietysti olla myös , että joutui Thaimaan Immigarationin myllyyn touhujensa takia Pattiksella.


      • Anonyymi00014
        Anonyymi00011 kirjoitti:

        Joku jolla on helppo pääsy kuolinilmoituksiin voisi tsekkaa.

        Viki väitti joitain kertoja että vaikka sukunimi on tekaistu niin se etunimi on hänen oikea.

        Kyseessä oli kuitenkin ikäihminen jolla oli vakavia mielenterveysongelmia joten ihan hyvin on voinut menehtyi.


      • Anonyymi00015
        Anonyymi00014 kirjoitti:

        Kyseessä oli kuitenkin ikäihminen jolla oli vakavia mielenterveysongelmia joten ihan hyvin on voinut menehtyi.

        No jokainen meistä lähtee, nuori vain vanha kun se Aika on täysi.

        Oliko kukaan kykenevä tutkimaan kuolinilmoituksia?


      • Anonyymi00019
        Anonyymi00012 kirjoitti:

        Joutui Venäjän etulinjan lihamyllyyn kun ei saanut netissä mitään aikaiseksi.

        Pudotettiinko suoraan Venäjän liikuteltaviin krematorioihin?


    • Anonyymi00016

      Sai sydärin kun sai naista ekaa kertaa maksusitoumuksella

      • Anonyymi00017

        Äläs nyt ole tuollainen.

        Kyllä se Viki veteli vähän kaikkea mikä liikkui. Joskus myös sellaista joka ei liiku.

        Musta tuntuu katos nääs.


      • Anonyymi00018
        Anonyymi00017 kirjoitti:

        Äläs nyt ole tuollainen.

        Kyllä se Viki veteli vähän kaikkea mikä liikkui. Joskus myös sellaista joka ei liiku.

        Musta tuntuu katos nääs.

        Olet aivan oikeassa! Juuri sellainen hän oli!


    • Anonyymi00020

      Kyseinen henkilö menehtyi oikeasti, voitte lopettaa spekuloinnin.

      • Anonyymi00021

        Olisiko kenelläkään kuolinilmoitusta? Ja mihin voi mennä osoittamaan muistoaan?

        Oli sen verran tärkeä palstalainen että tuo on vähin mitä voisin tehdä.


      • Anonyymi00022
        Anonyymi00021 kirjoitti:

        Olisiko kenelläkään kuolinilmoitusta? Ja mihin voi mennä osoittamaan muistoaan?

        Oli sen verran tärkeä palstalainen että tuo on vähin mitä voisin tehdä.

        Millä tavalla se kouluttamaton typerys oli tärkeä?


      • Anonyymi00023
        Anonyymi00022 kirjoitti:

        Millä tavalla se kouluttamaton typerys oli tärkeä?

        Antakaa asian jo olla!


      • Anonyymi00024

        kaikki stalkkerit kuolee


      • Anonyymi00027
        Anonyymi00024 kirjoitti:

        kaikki stalkkerit kuolee

        viktor kuoli ja määkin voin kommentoida tänne


      • Anonyymi00029
        Anonyymi00021 kirjoitti:

        Olisiko kenelläkään kuolinilmoitusta? Ja mihin voi mennä osoittamaan muistoaan?

        Oli sen verran tärkeä palstalainen että tuo on vähin mitä voisin tehdä.

        Julkaistaanko Venäjällä tai Donbassissa kuolinilmoituksia.


    • Anonyymi00025

      Perkele pitääkö tässä alkaa palkkaamaan yksityisetsivää vai mitä?

      Haluan käydä kunnioittamassa muistoa.

      • Anonyymi00026

        Toivottavasti tarkoitat sillä että käyt kusella ja paskalla haudalla, muuta kunnioitusta hän ei ansaitse.


      • Anonyymi00028

        kusella


    • Anonyymi00030

      Palstalla on edelleen varsin Vikimäisiä kirjoituksia jotenka taitaa se Viki vain olla incognito koska on varsin ahdistunut siitäkin että Moskovassa nyt, vastoin hänen uskomustaan, ollaan nyt varsin peloissaan Ukrainan dronejen takia.

      Krimilläkin kansaa vituttaa koska ei ole edes bensaa; ne joilla sitä vielä on koittaa paeta, mutta se silta on yhtenään suljettuna jotenka tuokin on mennyt jonotukseksi Venäläiseen Tapaan.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      192
      2010
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      129
      1104
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      795
    5. 58
      786
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      33
      700
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      628
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      574
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      538
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      522
    Aihe