Helluntailaisten opit keksi Amerikkalainen Charles Fox Parham ja sen liikkeen toi Suomeen Norjalainen Gerhard Olsen-Smidt -niminen mies perustamalla tänne
40 ens.hell.srk. Ensin Helsinkiin v. 1920 ja sitten muualle maahan aina Haapavedelle asti, missä kävi ahkerasti.
Onko perustuksilla merkitystä ?
8
84
Vastaukset
- Anonyymi00001
Kritinuskoa ei rakenneta valheapostolien perustalle ja hurmoksille.
- Anonyymi00002
Maassa, jossa kiihottaminen kansanryhmää vastaan on selkeästi kielletty, suomi 24 ylläpitää palstaa, jossa valitsevan käytännön mukaan saa vapaasti solvata, vainota ja kertoa halventavia, selvästi valheellisia tarinoita uskonnollisesta ryhmästä, helluntailaisuudesta. Kuinka voi olla näin!
Eikö suomi24:n ylläpidossa ole yhtä ainoaa järkevää ja oikeudentajuista ihmistä, jolla olisi valta poistaa helluntailaisuutta käsittelevä palsta!
- Anonyymi00003
Mikä henki saa sinut valehtelemaan noin törkeästi?
Joh 8:44 "Te olette isästä perkeleestä, ja isänne himoja te tahdotte noudattaa. Hän on ollut murhaaja alusta asti, ja totuudessa hän ei pysy, koska hänessä ei totuutta ole. Kun hän puhuu valhetta, niin hän puhuu omaansa, sillä hän on valhettelija ja sen isä."
2.Piet:2:1 "Mutta myös valheprofeettoja oli kansan seassa, niinkuin teidänkin keskuudessanne on oleva valheenopettajia, jotka salaa kuljettavat sisään turmiollisia harhaoppeja, kieltävätpä Herrankin, joka on heidät ostanut, ja tuottavat itselleen äkillisen perikadon" - Anonyymi00004
Helluntailaisuus syntyi lihasta seksuulisesta hurjastelusta helluntipoikien kanssa.
Siitä tuli apostolille vankilatuomio.- Anonyymi00005
Sehän parasta mitä ihminen voi tehdä.
Kannattaa siitä unelmoida. - Anonyymi00007
Anonyymi00005 kirjoitti:
Sehän parasta mitä ihminen voi tehdä.
Kannattaa siitä unelmoida.Helluntaiunelmista tuli totta väärälle apostolille.
- Anonyymi00008
Näkyy vielä unelmointi maistuvan.
Ei juuri mikään muu. - Anonyymi00009
Sivistyneessä maassa, jossa kiihottaminen kansaryhmään vastaan on kielletty ja laki takaa myös uskonnonvapauden, helluntailaiset ja muut Jeesukseen uskovat kokevat Suomen suurimmalla keskutelualustalla pilkkaa ja panettelua ja uhkaa ja henkistä väkivaltaa luterilaisten taholta.
Suomi 24 on alusta rikoksiin!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1492023Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3051727- 931557
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2001210Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois781193- 671150
- 251061
- 481007
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl73956- 45937