Jos olet aidosti kristitty niin katsottuasi minuutin ajan olet jo ymmärtänyt oppineesi erittäin kiinnostavan asian, joka voi saada ajattelemaan sinut itsesi käveleksimässä vitejolla näytettyä vanhaa vaelluksen tietä kauvenpaalta Jeesusalemija kohti.
Minä aattelen nyt että mää oon tuolla vanhal kulkuväyläksellä vuojes 14Jkr. ja aarinko paistaaja mä vajellan Jeerusaaleemiin omajalkaisesti.
https://www.youtube.com/watch?v=rF7sigjztbM
Kevät toi kauppojen eteen ulkomaalaisia tyrkyttämäään jotain. Kauppaan mennessä ne aina jotain sanoo. Tänä keväänä olen kuullut jo kahjesti että haluavat leipää minulta. Ulkomaalainen totesi minulle että haluaa leipää. Vastasin että tuolta kaupastahan sitä saat. Käy sieltä ostamassa.
Siitä se suuttui eli ymmärsi aika hyvin suomesta. Kun tulin kaupasta niin se lähti mun perässä askeltamaan vihaksikkaasti. Joo, senmoisii.
Mulle ei oo aijenpina vuosina kerjääjät tai mitä ne sitten ovatkaan ne punatakkiset tapaukset puhuneet leivästä, mutta nyt jo muutman viikon sisään kahdesti ovat leipää kysyneet, voi olla että tarkoittavat rahaa leipää varten. Ne puhuu niin rajoitetusti siinä ettei ne ees kerro mitä tarkoitusta varte ne siinä pyörii kerjäämässä/jotain sössöttämässä mistä ei saa oikein mitään tolkkua mitä asiaa heil on ylipäätään.
Jotainhan ne selvästi haluaa, mutta oon päättänyt etten anna kyllä niille yhtään mitään. Annan muuta kautta aninyyminaja tietoisena siitä mihin ne fyffet menee, näistä leivän kysyjistä en tiijä minne ne rahat on menossa.
Varmaan yleissivistykseen kuuluisi tietää mitä ne punatakkiset ovat ja millä asijalla.
Selef Urge
Aitokristitylle kiinnostava ohjelma
Anonyymi-ap
3
<50
Vastaukset
Tutustuin Koljattiin.🇮🇱
Sit alako ottaa pattiin...🥺- Anonyymi00001
No miksi ja mikä otti pataan?
Selef Urge Anonyymi00001 kirjoitti:
No miksi ja mikä otti pataan?
Selef UrgeKoin itseni niin pieneksi...🥺
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2593161Marinin hallituskaudella Suomen BKT sentään kasvoi
Tämä ns. kauhukabinetti ei ole saanut aikaan kuin vahinkoa. Otti ennätysvelat rikkaiden veroalennuksiin ja sai työttömyy782598Loppuiko MTV3 näkymästä? Vinkki, miten näet mm. Salatut elämät jatkossa
MTV:n maksuttomien tv-kanavien (MTV3, MTV Sub, MTV Ava) näkyvyys Elisan palveluissa päättyi 12.5.2026. Tämä aiheutti har281755Oho! Martina Aitolehti teki radikaalin hiusmuutoksen - Uskaltaisitko itse?
Martina Aitolehti on menestyvä yrittäjä. Nyt hän on mukana Erikoisjoukot-realityssä. Erikoisjoukoissa Aitolehti nähdään701655Drone-epäily Uudellamaalla
Ihmisiä kehotetaan siirtymään sisätiloihin. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012008358.html1871610Muistatko? Pete Parkkonen kohahdutti intiimillä videolla - Katso se tästä!
Pete Parkkonen sai kohujulkisuutta Kohta sataa -videolla. Nyt Parkkonen voi kohahduttaa Euroviisuissa ainakin silloin, j181280Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.691211- 661143
- 971060
- 24909