Tiedätkö mikä yhdistää seuraavat lehdet: Ilkka-Pohjalainen, Jurvan Sanomat, Järviseun Sanomat, Järviseutu, Komiat, Kurikka-lehti, Lapuan Sanomat, Pohjankyrö, TeJuKa, Viiskunta ja Uutisnuotta?
Ne kaikki ovat luettavissa maksutta kaikissa Suomen kirjastoissa olevilta tietokoneilta osoitteessa ePress.fi. Myös Kauhajoen kirjastossa.
Mutta Kauhajoki-lehti ei ole!
Kirkonmies saanee tästä hepulin!
11
675
Vastaukset 11
- Anonyymi00001
mutta kun mun ei tartte lähtee kiriastoon kun oon tilannu
Kauhajoki - lehden .- Anonyymi00002
Tuomas, kiitos kommentistasi! Et varmaan ymmärrä miksi kurikkalaiset, lapualaiset, jurvalaiset ja teuvalaiset paikallislehdet ovat ePress.fi -palvelussa mukana!
- Anonyymi00005
Anonyymi00002 kirjoitti:
Tuomas, kiitos kommentistasi! Et varmaan ymmärrä miksi kurikkalaiset, lapualaiset, jurvalaiset ja teuvalaiset paikallislehdet ovat ePress.fi -palvelussa mukana!
kateellisten panettelu on vastenmielistä
- Anonyymi00003
Niissä ei ole Tuomasta päätoimittajana
- Anonyymi00004
Ei onneksi ole!
- Anonyymi00007
Anonyymi00004 kirjoitti:
Ei onneksi ole!
Kyllä noiden maakunnan muiden paikallislehtien kelpaa, kun niillä ei ole Tuomaan kaltaista kirkassilmäistä ”päätoimittajaa” johdossa!
- Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Kyllä noiden maakunnan muiden paikallislehtien kelpaa, kun niillä ei ole Tuomaan kaltaista kirkassilmäistä ”päätoimittajaa” johdossa!
Kauhajoki-lehden vakiintuneelle lukijakunnalle Tuomas ”kirkassilmä, rusettikaula on muistutus lehden alkaneesta alasajosta! Edellisten päätoimittajien aikana lehti ilmestyi kaksi kertaa viikossa ja lehdessä kerrottiin kohtuullisen rajoitetusti seurakunnan ja jumalan uutisista!
- Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Kauhajoki-lehden vakiintuneelle lukijakunnalle Tuomas ”kirkassilmä, rusettikaula on muistutus lehden alkaneesta alasajosta! Edellisten päätoimittajien aikana lehti ilmestyi kaksi kertaa viikossa ja lehdessä kerrottiin kohtuullisen rajoitetusti seurakunnan ja jumalan uutisista!
Taivaan isä on parempi kuin teidän isä
- Anonyymi00006
Kauppojen, Kauhajoki erikoistarjous: Kauhajoki-lehti viikoksi vain -30 % alennuksella, tilaa heti!
- Anonyymi00010
Lehden nimen vois muuttaa Kauhajoen Evankeliumiksi
- Anonyymi00012
Suonenjoki
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791672
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.107859En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset207634- 133608
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo89595- 48556
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50548- 37536
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510