Oletko myymässä matkailuautoa. Kiinnostaisi tietää onko tullut yhteydenottoja tai syntynyt kauppoja.
Oletko myymässä
14
376
Vastaukset
- Anonyymi00001
En voi myydä Fordi matkakuljintani, se on velkojeni panttina.
- Anonyymi00002
Kysy Santanderilta saatko myydä.
- Anonyymi00005
Hauska vale.
- Anonyymi00003
En ole, mutta miksen voisi myydäkin... Millainen kiinnostaisi, oma on vielä suht. arvokas...
- Anonyymi00004
Kannattaa kyllä lukea nettiä, jospa joku löytäisi autosi sillä tavalla. Muutama vuosi sitten laitoin lyhyen viestin ja pari kolme kuvaa ja ensimmäinen kyselijä jo ostikin asuntoautoni seuraavalla viikolla. Ostin sitten Poksin tilalle ja siihen olen oikein tyytyväinen! Pienet kulut ja tilaa riittävästi kahdelle.
- Anonyymi00006
Ihmisillä on erilaisia tarpeita ja tilanteita ja se ohjaa ostajaa, eli se mikä on sinulle hyvä, voi olla toiselle mahdoton ajatus.
- Anonyymi00007
Jos ostat Elnakin, niin ole tarkkana että on rumatikillä. Ja pakoputken kumilenkit vaihdettu. Lenkkien vaihdossa joudut päivän makaamaan auton alla.
Menen tarkasti minun Fiatin vikalistani läpi kohta kohdalta.
Palstavahti neuvoo- Anonyymi00011
Voi luoja, kiitos tästä elämää suuremmasta asiantuntijuudesta.
Olihan se taas kerran pakko tulla pätemään netti-foorumille, kun on kerran eläessään onnistunut ryömimään sen ruosteisen Ducaton alle vaihtamaan pari viiden euron kuminauhaa.
Kyllä nyt kelpaa paukutella henkseleitä.Mutta ole hyvä, ala ihmeessä oksentaa sitä kuuluisaa Fiatisi vikalistaa.
Otan jo valmiiksi kahvia ja popkorneja, sillä siitä saagasta ei varmaan draamaa puutu. Toivottavasti lista on pitkä, koska tykkään katsoa kun ihmiset kärsivät harrastustensa parissa. Kun olet pyyhkinyt ne moottoriöljyt otsastasi, voit aloittaa vuodatuksen.
Mikä ensimmäinen vikapesäke autossasi parhaillaan lahoaa?
Onko kyseessä sähkövika, mekaaninen hajoaminen vai pelkkä ranskalais-italialainen suunnittelukukkanen?
- Anonyymi00008
Mulla on foortin fortero väkivahvalla ja huippukestävällä foortin 2.0litr koneella jossa rumatikki pahviputkilla ajettu 380 00km.
Ihan hirvitti kun yritin myydä, ostajat alkoi uhkailemaan jos en myy autoa heille eli taistelu tuli siitä kuka tuon saa.
Hintana pidin 38.000e. - Anonyymi00009
Koska sinä olet Fiatin Fordin vaihtanut ?
Saitko Palstavahti Santarderistä rahoituksen vaikka Fiattiasi oli vielä 9 vuotta maksamatta. - Anonyymi00010
Miulla on ollut ennen LMC Ford transittiani matkakulkimissa koppakuoriais Rellu ja kolmenlitran moottorilla ollut ropottivaihteinen 2.8 Fiiatti, ne oli helppoja vaihtaa aina halvempaan reuhuun ,vaan Fordia ei kukaan halua ottaa vanhempaan vaihdossa vaikka ,rekisteriotteen mukaan olenkin sen omistaja.
- Anonyymi00012
Älä helvetti voiko olla totta. Oliko kaikki pelit suositulla rumatikillä Palstavahti??
- Anonyymi00013
Aldea en ota vaikka olis lääkkeet loppunut.
- Anonyymi00014
Olen ikuinen Rumatikki fani.
Palstahauskuuttaja
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1731641
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa3361216- 621115
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html188909- 43841
- 68757
- 49750
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244533681- 119644
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp79620