heips!
Olis tarve ostaa Rosuvastatin 10 mg kolesterolilääkkeitä .
sovitaan hinnasta . mieluiten hiukan alle markkinahinnan(oletan että syystä tai toisesta et halua itse enää käyttää)
en tällähetkellä voi itse mennä lääkäriin kun rahat täysin loppu. en saa mitään maksusitomuksia . sain pelkästä hoitajan tai lekurin puhelusta yli 30e laskun ja sitä edellisestä käynnistä toiset 30e. nyt odotan millä maksan nuo. tällä alueella maksuhelpotuksien haku ei toimi kunnolla. odotan ja odotan päätöstä.
ilmottelen tarkemmin numerot ym speksit kun ilmoitat tavaran määrän.
kiire!
harmi että tää maa meni tähän jamaan, mutta ei tässä nyt siihen mennä enempää.
tarvin kuitenkin lääkkeeni piakkoin. vastailkaa onko teillä myydä näitä mulle elintärkeitä lääkkeitä. sen jälkeen tulee numero tms
Ostetaan Rosuvastatin 10mg kolesterolilääkk
16
126
Vastaukset
- Anonyymi00001
voisin antaa osan vaikka ilmankin . jäi ylimääräsiä. mutta miten sovitaan?
- Anonyymi00002
ai niin, asun pk seudulla(kehyskunnassa) . ettei Lapista kannata vaivautua
- Anonyymi00012
- Anonyymi00016UUSI
Olit sä se tyyppi Kontulasta?
- Anonyymi00003
Ei rahaa mennä lääkäriin? et saa toimeentulotukena? en ihmettelis vaikket saa. sekäänei aina toimi kun viiveellä. koita saada apua
- Anonyymi00004
Reseptin uusiminen onnistuu ilmaiseksi Omakannan kautta netissä.
- Anonyymi00007
EI onnistu, jos on vanhentunut. heikkous hyvässä systeemissä.
- Anonyymi00010
Tää oli provo, et siis tajunnut?
- Anonyymi00005
miten se tapahtuu . ap
- Anonyymi00006
Aloitus on silkkaa vedätystä hyväuskoisille!!!
Täytyy olla todella avuntarpeessa henkisesti jos täältä kyselee lääkkeitä,,,- Anonyymi00009
Jep.
Eikä mitään vähän.
- Anonyymi00008
Oletko autoista kiinnostunut, Avaaja?
Bemari(at) protonmail.com - Anonyymi00011
Mulla olis kaikenlaista tavaraa ja ylijäämä lääkkeitä.
Olis puutarhatuoleja, painekyllästettyä puuta, kattotiiliä, homejuustoa, chilikastiketta, hammastahnaa, hiusgeeliä. Lääkkeistä olis Rosvoputin ja ibumaksia ainakin. - Anonyymi00013
Statiineja?
Hyvä ku loppu, ny terveytesi paranee. - Anonyymi00014UUSI
ai, joku luulee provoksi; ei ole provo- ikävä kyllä- rahaa lääkärillä käyntiin ei ole. "hyvinvointi alue" hylkäsi siellä olleen laskujen kohtuullistamispyynnön kokonaan. Rahaa tilillä 7 euroa. Veloittivat mm yhdestä puhelinsoitosta 30euroa.
Ei ole maksaa 60 euron laskuja tällä hetkellä. En aio mennä enää terveyskeskukseen niin kauan kun työttömyys jatkuu. 596 e/kk kun koitat elää.
Puoliso työssä, mutta ajattelitteko että alan hänellä maksattamaan omia laskuja.
"hyvinvointialue" laski kai puolison palkkatulot jotenkin siten että hän niitä lääkkeitä ja terveyskeskusmaksuja maksaisi.
tarvitsen edelleen noita lääkkeitä. jos myydään kyseisiä lääkkeitä uudenmaan alueella ostan heti! - Anonyymi00015UUSI
makselkaa te muut rauhassa niitä 30 euron hoitopuheluja. mulle riitti. lääkkeet saa kai katukaupasta. Ei mene näin kuin lääkerahat. Ei kaikilla ole rahaa. näettekö kuinka joka suunnasta koitetaan koplata viimeisetkin rahat
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2753504Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1391911Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3041661- 851530
- 881524
Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:531196Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2001160Uudessa testamentissa on kaksi ristiriidassa olevaa kastekäskyä
Uusi testamentti käskee kastamaan kahdella eri tavalla. Näinhän ei voi olla. Ilmiselvään ristiriitaan on löytynyt selity2671146Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois721101- 631031