Joka kerta kun juoruat ystäväsi tai perheenjäsenesi asiota muille ihmisille, raiskaat toisen ihmisen luottamuksen ja turmelet aidot ihmissuhteet. Kaikki terveet ihmissuhteet perustuu luottamukseen. Siis siihen että uskaltaa jakaa asiota toisen kanssa ilman pelkoa että ne päätyvät sivullisten tietoon.
Se että monet muutkin tekevät niin, ei vähennä omaa moraalista vastuutasi. Lauman seuraaminen johtaa yleensä aina väärille teille. Lauman hyväksyntää ei tarvita mihinkään. Ihminen tarvii OMAN sisäisen äänen ja henkisen selärangan.
Kun muut juoruilee kateellisina ja kieroina, sinä voit olla korkeammalla henkisellä tasolla ja pidättäytyä sellaisista naurettavuuksista. Silloin saatat kohdata joskus vertaisesti aidon ihmisen.
Teeskentelyyn ja epäluottamukseen perustuvat ihmissuhteet on yhtä tarpeettomia ja naurettavia kuin silikonirinnat tai botoksihuulet. Pelkkää feikkiä.
Läheisiin tulee voida luottaa. Botoksihuuletkin on feikkiä eli turhia
Anonyymi-ap
2
87
Vastaukset
- Anonyymi00001
Sulla on botoxi-aivot...
- Anonyymi00003
Katsopa peiliin myös itse
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2613175Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.741234- 661173
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra180978Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:47866- 60819
- 47809
- 45732
- 40721
- 39688