"Antakaa sovittaa itsenne Jumalan kanssa"

Anonyymi-ap

2 Kor. 5:20 on sovituksen sanan raiskaajien suosikkijae.

Koska helvettioppi on jähmettänyt heidän aivonsa suolapatsaaksi, he ovat täydellisen kykenemättömiä pohtimaan esim. seuraavaa:

Jos ja kun Jumala ei osaa jakeessa 19 sovittaa maailmaa niin, että maailma tulisi tosiasiassa sovitetuksi Jumalan kanssa

- kun kerran itse kunkin on vielä sen jälkeen ANNETTAVA sovittaa itsensä Jumalan kanssa -

kuinka ihmeessä Hän osaisi tehdä sen sitten jakeessa 20?

Kyseessä on yksi ja sama verbi.

Nämä raiskarit ovat niin aivokuolleita, ettei yksikään heistä kykene elämänsä aikana antamaan vastausta tähän.

Yksikään heistä ei kykene koko elämänsä aikana vastaamaan siihenkään, mitä jae 2 Kor. 5:19 tarkoittaa.

10

83

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      UUSI

Ennustus: kaikkea paskaa nämä raiskarit saattavat tulla tähän ketjuun jauhamaan, mutta VASTAUSTA noihin kahteen kysymykseen he eivät kykene antamaan.

• Anonyymi00002
      UUSI

Parhami ja Olseni on helluntailaisen uskon hengelliset ja opilliset isähahmot.

• Anonyymi00003
      UUSI

Pitää olla hyvin voideltuja kielimiehiä.

• Anonyymi00004
        UUSI

Room. 3:7

Sillä jos Jumalan totuus tulee minun valheeni kautta selvemmin julki hänen kirkkaudekseen, miksi sitten minutkin vielä syntisenä tuomitaan?

1. Kor. 14:19

Jotta voisin opettaa muitakin, haluan seurakunnassa silti puhua mieluummin viisi ymmärrettävää sanaa kuin tuhansia hurmoskielen sanoja.

1. Kor. 14:9

Samoin tekin: jos ette kielellänne saa esiin selvää puhetta, kuinka voidaan sellainen puhe ymmärtää? Tehän puhutte silloin tuuleen.

• Anonyymi00005
      UUSI

Huomaan, ettet edelleenkään ole saanut rauhaa tämän kysymyksen kanssa.
      !?

s-seutulainen

• Anonyymi00007
        UUSI

Niin, minua aina välillä mietiityttää, kuinka te sovituksen sanan raiskarit kykenette aina vain raiskaamaan sovituksen sanaa.

Ja olennaisintahan tässä siis on, saviseutulainen, että sinnä olet yksi noista, jotka eivät tämän elämän aikana kykene antamaan vastausta noihin kahteen aivan yksinkertaiseen kysymykseen (jollet tee parannusta raiskaamispuuhistasi).

Minä tiedään niihin vastauksen, sinä et.

• Anonyymi00008
        UUSI
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Niin, minua aina välillä mietiityttää, kuinka te sovituksen sanan raiskarit kykenette aina vain raiskaamaan sovituksen sanaa.

Ja olennaisintahan tässä siis on, saviseutulainen, että sinnä olet yksi noista, jotka eivät tämän elämän aikana kykene antamaan vastausta noihin kahteen aivan yksinkertaiseen kysymykseen (jollet tee parannusta raiskaamispuuhistasi).

Minä tiedään niihin vastauksen, sinä et.

>>Minä tiedään niihin vastauksen, sinä et.<<

Raamattu antaa vastauksen, jonka apostoli Paavali on Jumalan armosta saanut toisessa kirjeessään korintolaisille tuoda tiettäväksemme:

17 Siis, jos joku on Kristuksessa, niin hän on uusi luomus; se, mikä on vanhaa, on kadonnut, katso, uusi on sijaan tullut.
        18 Mutta kaikki on Jumalasta, joka on sovittanut meidät itsensä kanssa Kristuksen kautta ja antanut meille sovituksen viran.
        19 Sillä Jumala oli Kristuksessa ja sovitti maailman itsensä kanssa eikä lukenut heille heidän rikkomuksiaan, ja hän uskoi meille sovituksen sanan.
        20 Kristuksen puolesta me siis olemme lähettiläinä, ja Jumala kehoittaa meidän kauttamme. Me pyydämme Kristuksen puolesta: antakaa sovittaa itsenne Jumalan kanssa.
        21 Sen, joka ei synnistä tiennyt, hän meidän tähtemme teki synniksi, että me hänessä tulisimme Jumalan vanhurskaudeksi
        ( 2 Kor. 5 )

1 Hänen työtovereinaan me myös kehoitamme teitä vastaanottamaan Jumalan armon niin, ettei se jää turhaksi.
        2 Sillä hän sanoo: "Otollisella ajalla minä olen sinua kuullut ja pelastuksen päivänä sinua auttanut." Katso, nyt on otollinen aika, katso, nyt on pelastuksen päivä.
        ( 2 Kor. 6 )

s-seutulainen

• Anonyymi00009
        UUSI
        Anonyymi00008 kirjoitti:

>>Minä tiedään niihin vastauksen, sinä et.<<

Raamattu antaa vastauksen, jonka apostoli Paavali on Jumalan armosta saanut toisessa kirjeessään korintolaisille tuoda tiettäväksemme:

17 Siis, jos joku on Kristuksessa, niin hän on uusi luomus; se, mikä on vanhaa, on kadonnut, katso, uusi on sijaan tullut.
        18 Mutta kaikki on Jumalasta, joka on sovittanut meidät itsensä kanssa Kristuksen kautta ja antanut meille sovituksen viran.
        19 Sillä Jumala oli Kristuksessa ja sovitti maailman itsensä kanssa eikä lukenut heille heidän rikkomuksiaan, ja hän uskoi meille sovituksen sanan.
        20 Kristuksen puolesta me siis olemme lähettiläinä, ja Jumala kehoittaa meidän kauttamme. Me pyydämme Kristuksen puolesta: antakaa sovittaa itsenne Jumalan kanssa.
        21 Sen, joka ei synnistä tiennyt, hän meidän tähtemme teki synniksi, että me hänessä tulisimme Jumalan vanhurskaudeksi
        ( 2 Kor. 5 )

1 Hänen työtovereinaan me myös kehoitamme teitä vastaanottamaan Jumalan armon niin, ettei se jää turhaksi.
        2 Sillä hän sanoo: "Otollisella ajalla minä olen sinua kuullut ja pelastuksen päivänä sinua auttanut." Katso, nyt on otollinen aika, katso, nyt on pelastuksen päivä.
        ( 2 Kor. 6 )

s-seutulainen

Olet sinä kyllä mainio tapaus tuossa kierossa pelkuruudessasi! 😅

Tämän elämäsi aikana et kykene vastaamaan noihin kahteen aivan yksinkertaiseen kysymykseen. Joudut luikertelemaan koko loppuelämäsi.

• Anonyymi00010
        UUSI
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Olet sinä kyllä mainio tapaus tuossa kierossa pelkuruudessasi! 😅

Tämän elämäsi aikana et kykene vastaamaan noihin kahteen aivan yksinkertaiseen kysymykseen. Joudut luikertelemaan koko loppuelämäsi.

Niin, mitähän pelkuruutta siinä lienee, jos ja kun perustaa kaiken uskonsa ja luottamuksensa Raamatun kirjoitettuun sanaan.
        Jumalan ilmoitukseen ja
        armoon Hänen Pojassaan Jeesuksessa Kristuksessa.

s-seutulainen

• Anonyymi00011
        UUSI
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Niin, mitähän pelkuruutta siinä lienee, jos ja kun perustaa kaiken uskonsa ja luottamuksensa Raamatun kirjoitettuun sanaan.
        Jumalan ilmoitukseen ja
        armoon Hänen Pojassaan Jeesuksessa Kristuksessa.

s-seutulainen

Ihmeellinen "perusta" sinulla, kun et kykene vastaamaan kahteen yksinkertaiseen kysymykseen.

Nuo kaksi jaetta ovat osa tuota sinuun surkuhupaisaa "perustaasi", etkä sinä ymmärrä noista kahdesta jakeesta yhtikäs mitään.

Tuo, että et suostu/kykene vastaamaan noihin kahteen kysymykseen, on avuttomuutta, ja kyseisen tosiasian peitteleminen kammottavan teennäisellä Raamattuun vetoamisella on pelkuruutta. Pelkuruutta/kieroutta paljaimmillaan.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimedia: Räsänen vei Lindtmanilta pääministerin paikan

Lisäksi suomalaiset ovat innostuneet tuhlaaman, koska kuluttavat inflaation verran enemmän rahaa. Eikö porvarimedialla
      Maailman menoa
      83
      3143
    2. SE TAPAHTUI - Pekka Aittakumpu: Avioero

Perussuomalaisten kansanedusta Pekka Aittakumpu käy parhaillaan avioero prosessia. Aittakumpu on siviiliammatiltaan past
      Perussuomalaiset
      138
      2788
    3. Ruotsi laskee jälleen bensaveroa, Riikka irvailee tumput suorana

Euron bensa oli persujen vaalilupaus, mutta kohta alkaa olla kolmosella alkavia litrahintoja. Meanwhile in Sverige: "
      Maailman menoa
      65
      2683
    4. Marinin hallituskaudella Suomen BKT sentään kasvoi

Tämä ns. kauhukabinetti ei ole saanut aikaan kuin vahinkoa. Otti ennätysvelat rikkaiden veroalennuksiin ja sai työttömyy
      Maailman menoa
      6
      1993
    5. Anita ei saanut Heikkiä pihalle

Kemijärven kaupunginvaltuusto ei tehnyt tietoisesti laitonta päätöstä. Heikki johtaa kaupunginhallitusta yhäkin.
      Kemijärvi
      94
      1620
    6. Martina Aitolehden rinnalla nähty Matias Petäistö yllättää - Uusi aluevaltaus TV:ssä!

Matias Petäistö on tuttu Erikoisjoukot-realityn tiukkana kouluttajana. Hän on myös tuttu näky Martina Aitolehden parina,
      Kotimaiset julkkisjuorut
      34
      1366
    7. Huulitäytteet ja tekotisssit

Kylillä kulkiissa olen huomannut että tässäkin tuppukylässä on hameväki alkanut muokkaamaan ulkonäköään huulitäytteillä
      Suomussalmi
      99
      1312
    8. Drone-epäily Uudellamaalla

Ihmisiä kehotetaan siirtymään sisätiloihin. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012008358.html
      Maailman menoa
      109
      1122
    9. Emotionalisuuden puute.

Joillain ihmisillä ei vain ole sitä "jotain". Heille kaikki täytyisi "vääntää" rautalangasta. Mutta heistä ei vaan o
      Sinkut
      200
      1068
    10. Sait mut mies heikoksi

Yllätti tämä asia nyt kyllä. Olet ollut mielessä koko ajan. Ei riitä pelkkä kevät nyt syyksi. Veit jalat alta. Pannaan m
      Ikävä
      86
      1034
    Aihe