Droone havainto todettiin vaarattomaksi. Kyseessä oli humalainen Aasslaakka joka oli heitellyt neljäntuulen lakkia pienissä sievissä. Ivalon poliisien erikoisyksikkö oli tutkinut asiaa ja vieneet Aasslakan putkaan häiriköinnistä.
Dromedaari varoitus Inariaa
2
93
Vastaukset
- Anonyymi00001
Aaslakka oli tietenkin FB kunniallisena terävällä silimillä pikku päissään katellu Corollan ratin takaa poroja ja sanonu POLLIISILLE, että : Nah mie Aaslakka täällä ajelen porolla ja kahton Corollaa. Aamulla jätin sen tähän ALKO pihhaan ja nyt, kun mie tulin porolla hakemaan corollaa kotia niin tuo heleketin Corolla on vasonu sillä aikaa ja mie hermostuin, koska kyllähän mie yhen Corollan kotia ajan ja pistän poronki vielä konttiin, mutta nyt pitäs ajaa 5 corollaa kotiaa ja pistää yks poro peräkonttiin!
Aaslakalla oli mennyt hermot ja Aihkion HEVVA LEEJO ei ollu vastannu etes SAVU MERKKIIN! - Anonyymi00002UUSI
Mä oksennan ylen annan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2593161Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.691221- 661153
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra180938Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:47856- 47799
- 60789
- 40691
- 45682
- 39658