Yle: "Puukkomiestä Jyväskylän Keltinmäessä ampunut poliisi saa jatkaa opintojaan"
Mielestäni hänet tulisi ylentää ylikonstaapeliksi seuraavana itsenäisyyspäivänä!
Hyvin poika osui!
23
180
Vastaukset
- Anonyymi00001
AHAA nyt tehtiin ennen aikojaan poliisi opiskelijasta syyllinen kunnes toisin todettiin, syylinen puukkokaveri ei mikään viaton hiiri.
- Anonyymi00002
Puukkomies oli varmaan Kelan lemmikki ja kaupungin demarijohdon suosikki, ehkäpä hipiältään vielä tummahko. Semmoista maskottia menee märkäkorvapoliisi ampumaan!
- Anonyymi00003
Kannattais opetella ampumaan niin ettei kohde jää kitumaan
- Anonyymi00005
Sinä et ammu ku räkäpäitä
- Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Sinä et ammu ku räkäpäitä
Juu, mitä useampaan maturäkäpäähän osun, sitä enemmän yhteiskunta kiittää.
- Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Juu, mitä useampaan maturäkäpäähän osun, sitä enemmän yhteiskunta kiittää.
Keltinmäen apinoista pitäisi maksaa jotain tapporahan tapaista.
- Anonyymi00010
Anonyymi00007 kirjoitti:
Keltinmäen apinoista pitäisi maksaa jotain tapporahan tapaista.
Sinähän sen tiedät asukki
- Anonyymi00008
Jokainen poistunut matu kilauttaa suomalaisen köyhän kassaan euroja!
- Anonyymi00009
Silti ne kurjat äänestävät vasemmistoa, joka oikein imee käyttökelvottomia Suomeen saadakseen äänestäjiä. Käsittämätöntä!
- Anonyymi00011
Anonyymi00009 kirjoitti:
Silti ne kurjat äänestävät vasemmistoa, joka oikein imee käyttökelvottomia Suomeen saadakseen äänestäjiä. Käsittämätöntä!
Menkääs nyt pilipali pojat muualle satuilemaan
- Anonyymi00012
Anonyymi00009 kirjoitti:
ei saa tehdä niin, omaan nilkkaan kalahtaa
- Anonyymi00013
Minusta olisi pitänyt osua otsaan ettei rettelöivä uusisi tekojaan
- Anonyymi00014
Persuja on liikaa Suomessa.
- Anonyymi00019
Tule Riikka apuun! 🇫🇮♥️🇫🇮
- Anonyymi00015
Ymmärrettävää että punikkia pelottaa. Isoisäsi on varmaan ollut penkalla maalina.
- Anonyymi00018
Päivän paras vitsi 😂🤣. Tajuatko itsekään mitä kirjoitit?
- Anonyymi00017
Ei mikään mamu ole.Tietää.Muuten joku sienen syöjä valkonaama.
- Anonyymi00020
Punaisia pelottaa persujen uhka. Niillä on vielä mielessä reilun sadan vuoden takaiset leirit ja penkat. Eihän silloin toki persuja ollut, mutta maalaisliitto oli.
- Anonyymi00021
SKDL oli rotta yhteiskunnassa
- Anonyymi00024
Enemmän olisi punikkeja pitänyt ampua. Liikaa armahdettiin.
- Anonyymi00022
Miksi auheesta poikkeavat saa pilata asiaa jota aloittaja aloitti,vajakit sotkee joka ketjuissa. Miksi ylläpito ei poista ne ketkä eivät pysy aloittajan aiheessa?
- Anonyymi00023
Sais osua koko sakkiin juopposakkiin,niin olis helpompi hengittää.
- Anonyymi00025
Etkö voi enää itse ottaa? Onko maksa jo finaalissa?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2252530Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka32109Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3211860- 1021624
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois831505Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2001240- 671180
- 251121
- 501053
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl731006