Minä läpsäisin toisen kerran, ja se sävähti. Ja sanoi sitten, että nyt lyö kovempaa. Minä löin, ja se alkoi huohottaa. Taas se sanoi uudestaan, ja minä läpsäisin, yritin yhtä kovaa, kun edellisellä. Sitten se sanoi, että ala panna. Minä sitten asetuin asemiin sen taakse polvilleni ja ohjasin kullini sen vastanaituun pilluun. Edellisen naimisen spermoista liukas pillu tuntui kuumalta ja hyvältä. Panin vähän , että alkoi luistaa hyvin koko matkalla, ja siten se pyysi että piiskaa nyt, niin minä taas läpsäisin. Ja voi sentään, miten se siitä kihottui. Minä läpsin sitä menemään, kun se ei yhtään perääntynyt, vaan puski vaan persettä kyrpää vastaan, ja minä panin ja piiskasin, Pillu kiristyi joka iskulla kyrvän ympärille. Jatkoin harvakseltaan läpsien, kunnes se kaatui eteenpäin, kulli luiskahti ulos, ja tyttö vaikeroi orkkuaan ja tärisi hervottomana.
Annoin sen olla siinä hetken ja ihailin työni jälkeä. Sitten kun se alkoi olla taas vähän tässä maailmassa, niin käänsin sen miltei hervottomana alleni, ja aloin ohjata kivikovana seisovaa kyrpääni pilluun. Lauenneen tytön hyväksikäyttö on aina mukavaa, voi vaan koinia menemään ihan itseksiin, kun nainen on vetelänä ja vastaanotttavaisena omien orkkkujensa uhrina. Voin keskittyä itseeni, omaan nautintooni ja pumpata pallit tyhjiin. Niin tein nytkin.
Nuori värähtelevä tytön ruumis oli ihan vaan minun nautintoa varten olemassa. Hetken omistin tuon tiukan märän ja kuuman pimpsan , jonka ainoa tarkoitus oli vaan tuottaa minulle tyydytystä. Ihanalta tuntui laueta niin kuumaan ja sykivään pilluun.
Se sai itsekin vielä kerran, siinä, kun laskin spermat taas sen pilluun. Sen jälkeen kun ytirin ottaa käsiraudat pois se sanoi, että anna olla vaan, että tää on hyvä. Se oli ihan rättinä sängyllä välillä vaikeroiden ja vähän hytkyen, kun jälkiväristykset ravisteli.
Kun se oli siitä sitten vähän palautunut ja minä halailin sitä ja silitttelin. Samalla kauhistelin, kun näin sen perseeseeen tulleet punaiset juovat, jotka nousi hurjan näköisenä ihosta.
Se kiitteli, minua kuitenkin ihanasta piiskauksesta, ja että se oli kuulemma niin hyvää, kuin se oli kuvitellut. Se sanoi myös että otetaan kohta uudestaan. Mutta sillä kertaa piiskataan enemmän.Ja kovempaa. Ja käsirautoja ei oteta välillä pois.
kunnan johatajan päiväkirja..,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
4
62
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
eroa saamelainen mamu olet
- Anonyymi00002UUSI
poliisit mukana
- Anonyymi00004UUSI
Nuori värähtelevä tytön ruumis oli ihan vaan minun nautintoa varten olemassa. Hetken omistin tuon tiukan märän ja kuuman pimpsan , jonka ainoa tarkoitus oli vaan tuottaa minulle tyydytystä. Ihanalta tuntui laueta niin kuumaan ja sykivään pilluun.
Se sai itsekin vielä kerran, siinä, kun laskin spermat taas sen pilluun. Sen jälkeen kun ytirin ottaa käsiraudat pois se sanoi, että anna olla vaan, että tää on hyvä. Se oli ihan rättinä sängyllä välillä vaikeroiden ja vähän hytkyen, kun jälkiväristykset ravisteli. - Anonyymi00005UUSI
Minä läpsäisin toisen kerran, ja se sävähti. Ja sanoi sitten, että nyt lyö kovempaa. Minä löin, ja se alkoi huohottaa. Taas se sanoi uudestaan, ja minä läpsäisin, yritin yhtä kovaa, kun edellisellä
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko1952737Nuorille miehille ei kelpaa enää paljon käytetty nainen
"En ikinä huolisi mitään kyläpyörää", Tomi täräyttää TikTokissa https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/27182b8f-7759-49d0-83002642Marinin hallituskaudella Suomen BKT sentään kasvoi
Tämä ns. kauhukabinetti ei ole saanut aikaan kuin vahinkoa. Otti ennätysvelat rikkaiden veroalennuksiin ja sai työttömyy412334Drone-epäily Uudellamaalla
Ihmisiä kehotetaan siirtymään sisätiloihin. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012008358.html1591414Loppuiko MTV3 näkymästä? Vinkki, miten näet mm. Salatut elämät jatkossa
MTV:n maksuttomien tv-kanavien (MTV3, MTV Sub, MTV Ava) näkyvyys Elisan palveluissa päättyi 12.5.2026. Tämä aiheutti har171112Oho! Martina Aitolehti teki radikaalin hiusmuutoksen - Uskaltaisitko itse?
Martina Aitolehti on menestyvä yrittäjä. Nyt hän on mukana Erikoisjoukot-realityssä. Erikoisjoukoissa Aitolehti nähdään481090- 57792
Muistatko? Pete Parkkonen kohahdutti intiimillä videolla - Katso se tästä!
Pete Parkkonen sai kohujulkisuutta Kohta sataa -videolla. Nyt Parkkonen voi kohahduttaa Euroviisuissa ainakin silloin, j10781- 19699
- 55682