Euroopassa levitetään täyttä skeidaa Venäjän taloudesta?

Anonyymi-ap

Venäjän talous ei ole romahtamassa.Jos talouskasvu
jää väliaikaisesti alle 3,0% niin se ei viellä tarkoita
että talous romahtaa.Suomi luulee olevansa joku
markkinatalouden mallimaa korkeilla työtyömyysluvuillaan?

17

148

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      Tämä ISW mitä iltapäivälehti käyttää asiantuntijana on natohaukkojen perustama toimisto. Eli saadaan tiedot suoraan Washingtonista. Minusta aika järkkyä.

    • Anonyymi00002

      Jatkuvan väärien tietojen esittäminen Venäjän taloudesta tarkoituksena on vain propagandistisen valhekuvan luominen sekä uskon säilyttämiseksi pakotteiden tehoon että valmiuteen tehdä yhä lisää uhrauksia Ukrainan sotaan.
      Näiden tehottomuuden paljastuminen julkisesti saisi hitaimmatkin ymmärtämään miten turhia kaikki valtaisat uhraukset ovat olleet.
      Hallinnoilla on jo varmasti niin suuri pelko että ne eivät yksinkertaisesti voi enää myöntää virhettään vaan yrittää jatkaa epätoivoisesti samaa esitystä.

      • Anonyymi00003

        ja kun historiattomuuttasi et ymmärrä etkä usko että kaikki tiedot venäjältä oli se sitten talousasiat tai vaikka vaalien äänestysprosentit tai duuman äänet järjettömiin lakeihin ovat ihan mitä sattuu ,täynnä potaskaa.
        Uskokoon ken tahtoo mutta länsimaisella tiedonvälityksellä on sentään joku vastuu, sellaista venäjän hallinnon alla ei ole koska ollutkaan.


      • Anonyymi00004
        Anonyymi00003 kirjoitti:

        ja kun historiattomuuttasi et ymmärrä etkä usko että kaikki tiedot venäjältä oli se sitten talousasiat tai vaikka vaalien äänestysprosentit tai duuman äänet järjettömiin lakeihin ovat ihan mitä sattuu ,täynnä potaskaa.
        Uskokoon ken tahtoo mutta länsimaisella tiedonvälityksellä on sentään joku vastuu, sellaista venäjän hallinnon alla ei ole koska ollutkaan.

        No sinähän sen tiedät miten luotettavaa Ukrainan, Venäjän ja jenkkien "tiedonvälitys" on.
        Kysy itseltäsi, että mikä noista tahoista hyötyy rahallisesti eniten siitä, että syöttää mahdollisimman paljon propagandaa ja suoranaista valhetta veronmaksajille eli sotien kustantajille.


      • Anonyymi00006
        Anonyymi00004 kirjoitti:

        No sinähän sen tiedät miten luotettavaa Ukrainan, Venäjän ja jenkkien "tiedonvälitys" on.
        Kysy itseltäsi, että mikä noista tahoista hyötyy rahallisesti eniten siitä, että syöttää mahdollisimman paljon propagandaa ja suoranaista valhetta veronmaksajille eli sotien kustantajille.

        Venäjä se suurin valehtelija on, ei edes myönnä että on sotatila.


      • Anonyymi00007

        Ei poliitikot koskaan myönnä virheitään tai että ovat tulleet sumutetuiksi. Jatkavat vaan entistä kovemmin äänenpainoin mutta samaan aikaan miettivät hyvää poistumisreittiä. Häkkänenkin petaa itselleen kovapalkkaista asemaa aseteollisuuden parissa.


    • Anonyymi00005

      Olet myöhässä vatnikki, Putin itse myönsi viime kuussa että Venäjän taloudella menee huonosti. Samaa on sanonut Venäjän keskuspankki jo pidempään.

    • Anonyymi00008

      Historiattomuutta nykysukupolvelle on kuvitella että Venäjän valtaus on helposti tehtävissä.
      Että jokin vain hyvin rajallisen määrän maita taloussaarto ja sodan jatkaminen Ukrainassa saisivat Venäjän antautumaan.

      Nykyhistoriassa on nähtävissä että Venäjän puolustuskyky ei ole heikentynyt vaan se etenee Ukrainassa tavoitteisiinsa.
      Hiukan pidemmässä katsannossa nähtiin ettei moderni Saksa Venäjää pystynyt valtaamaan ja aikaisemmatkin hyökkäykset sinne esim. Napoleonin ja Ruotsin kuninkaiden yritykset ovat kaikki epäonnistuneet.

      Tyhmyyksiä ei se oikaise, että käyttää jostain kuulemiaan viisaita sanoja ymmärtämättä niiden merkitystä. Kannattaa etsiä muualta selitystä esim. määrittelylle "historiaton" ellei itse sitä pysty hahmottamaan.

      • Anonyymi00010

        Miten niin etenee tavoitteissaan? rintamalinjat ovat jämähtäneet paikoilleen jo pitkän aikaan. Se kolmen päivän erikoisoperaatiokin on venähtänyt vuosiksi.

        Eikä muiden maiden tarkoitus ole vallata Venäjää, vaan saada Venäjää lopettamaan sota talouspakotteiden avulla, jotka ovat toimineet. Talouspakotteet eivät pure välittömästi, vaan viivellä, ja nyt se näkyy. Venäjä on lisäksi joutunut turvautumaan mm. Pohjois-Korean apuun kalustopulan vuoksi.

        Toistelet vain Kremlinin propagandaa. Kaltaisiasi kutsutaan hyödyllisiksi idiooteiksi.


      • Anonyymi00014

        helkkarin uuvatti..länsimaita ei kiinnosta venäjä pätkän vertaa. teillähän olis maata vaikka muille jakaa mutta tänne hyökkäätte?olette epätoivoista paskaa ja länsimaat eivät ole aivopestävissä. venäjän valtaus???!!!! ei jumalauta..mitä helvetin myrkkyä vodkaanne pistätte???


    • Venäjän sotatalouden romahdus olisi todella hyvä uutinen nykymaailmassa, missä huonojen uutisten tulva kaatuu päälle, lyö maahan ja murtaa mielen.

      • Anonyymi00009

        Valitettavasti ei sellaista muutosta mainitsemaasi tulvaan ole tulossa.
        Kun noin ahdistaa, apua on varmaan haettava jostain mieleterveyspalvelujen suunnlta.


      • Anonyymi00011
        Anonyymi00009 kirjoitti:

        Valitettavasti ei sellaista muutosta mainitsemaasi tulvaan ole tulossa.
        Kun noin ahdistaa, apua on varmaan haettava jostain mieleterveyspalvelujen suunnlta.

        Neuvostoliitonkaan ei pitänyt romahtaa ja sitten se romahti hyvin nopeasti.


      • Anonyymi00013
        Anonyymi00011 kirjoitti:

        Neuvostoliitonkaan ei pitänyt romahtaa ja sitten se romahti hyvin nopeasti.

        Jep. Ja ennen neuvostoliittoa romahti tsaarien venäjä.. että silleen..

        romahduksia vaan..historia pullollaan..... koko venäjänmaan...


    • Anonyymi00012

      Iso maa ja luonnonvaroiltaan rikas. Harmi että venäläisten valtion budjetista suurin osa lentää romuraudaksi Ukrainan pelloille. Ei auta mummoa, jos ei ole varaa ostaa kananmunia. Jos niitä edes on!

      Anteeksi, sotabudjetti onkin vain 40% budjetista. Ei siis suurin osa. Lopuilla kannattais korjata vaikka teitä?

      • Anonyymi00015

        On vain typerä virhe laskea Veäjän talous kehitys vertailussa Eurropan kanssa koska on JO 4 vuotta sitten irroitettu kaupankäynti suluilla Euroopasta. Tuo typerä virhe selittää miksi Venäjä kykenee rakentamaan tehokkaampia aseita sotimaan vielä kymmenenkin vuotta Ukrainassa. Miten Suomi jaksaa 10 vuoden päästä koska Ukrainan talous on epäsuorasti elätettävänä Euroopassa.


      • Anonyymi00016
        Anonyymi00015 kirjoitti:

        On vain typerä virhe laskea Veäjän talous kehitys vertailussa Eurropan kanssa koska on JO 4 vuotta sitten irroitettu kaupankäynti suluilla Euroopasta. Tuo typerä virhe selittää miksi Venäjä kykenee rakentamaan tehokkaampia aseita sotimaan vielä kymmenenkin vuotta Ukrainassa. Miten Suomi jaksaa 10 vuoden päästä koska Ukrainan talous on epäsuorasti elätettävänä Euroopassa.

        Olisihan se mukavaa jos Suomessa muillakin kotitalouksilla olisi 10 vuoden perään edes välttävät olot eikä vain presidentillä pääministerillä hallitus ministereillä. Nykyisen pääministerin sanojan mukaan Suomen talous voi jo paremmin työllisyys paranee. Jos talous voi jo paremmin ja Suomen maailmalle julistamaa oikeudenmukaisuutta noudattaen miksi diselvero käytössä edelleen vaikka jo huomattavasti kalliimpaa kuin bensa. Mihin sitä diselveroa tarvii, mihin menee diselveroraha. Ei suomen kotitaloudet voi paremmin näin vaikka Ukrainasta ostetaan talleihin tuhansia droneja pölyyntymään. Se ei ole viisasta kaupan käyntiä, lainaten Viimeinen mohikaani Maguaa päälikön puheilla :D :D :D


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      165
      1606
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      931
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      615
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      158
      486
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      188
      428
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    Aihe