Vanhempani ja yhteiskunta käytti turhaan rahaa minuun lapsena ja nuorena!!!
Vanhempani turhaan uhrasivat nuoruuden ja parhaat vuotensa minuun!!!
Aivan turhaan...
Heidän elämä olisi ollut paljon parempi, jos tehohoito ja elvytykset eivät olisi minua pelastaneet. He olisivat päässyt eroon siitä, että minun takia he uhrasivat täysin ja kokonaan nuoruuden ja parhaat vuotensa minuun.
Tekivät kaikkensa, että minusta tulisi täysin terve ja normaali.
Mitä he saivat palkaksi siitä, että uhrasivat täysin oman nuoruuden ja parhaat vuotensa?
Eivät mitään...
Minulla ei ole puolisoa.
Ei lapsia
En ole avioliitossa.
Ei ole ystäviä tai kavereita.
Teen arvotonta työtä.
Minun elämäni on täysin arvotonta.
Sukulaiset häpeää minua.
Perheen ja suvun musta lammas.
Tämän he saivat siitä palkaksi, kun uhrasivat täysin nuoruuden ja parhaat vuodet minun takia!!
Minä petin vanhempieni toiveet siitä, että minusta tulisi täysin terve ja normaali ja olisin samanlainen kuin muut. Tekisin arvokasta työtä. Saisin puolison ja tekisimme lapsia ja menisin avioon. Saisin arvokasta työn . Saisin ystäviä ja kavereita!!! Heidän ei tarvitsisi minua hävetä eikä minun sisarrusten! Enkä olisi perheen ja suvun musta lammas!! Turhaan minuun käytettiin rahaa!!! Kun mitä vanhempieni saivat täysin epäonnistunut aikuinen, joka ei onnistu elämässä yhtään... Enkä tule ikinä saavuttamaan sitä elämässäni minkä takia he uhrasivat oman nuoruuden ja parhaat elinvuotensa minuun!!!!!!!!!!!!!!
En kelvannut täysin omana itsenäni ikinä lapsena ja nuorena. Siksi ne sairaala jaksot ja kuntoukset yhä uudestaan ja uudestaan!!
Kunnes minä itse halusin täysin lopettaa sairaala jaksot ja kuntoutukset ja täysin kieltäydyin kaikesta sairaala jaksosta ja kuntoutuksesta! Minä lopetin ne, koska vihasin ja inhosin täysin sairaala jaksoja ja kuntoutuksia. Olin aivan täysin kyllästynyt näkemään lääkäreitä ja hoitajia. Olemaan pois kotoa!!! Ja omasta koulusta ja omasta elämästäni. Täysin kyllästynyt Olemaan se joka aina tottelee lääkäreitä ja hoitajia, kun pyysivät kuntoutuksia tekemään. Täysin loppu siihen, etten saanut olla täysin oma itseeni. Olla erossa heistä, jotka ovat lapsen ja nuoren hyvinvoinnin suhteen kaikista tärkeimmät ihmiset!!!!!!
Lopetin täysin sairaala jaksot ja kuntoutukset.
Petin heidän odotukset aivan täysin, kun en jaksanut yhtää enempää sairaala jaksoja tai kuntoutuksessa olla!
JOTEN MINÄ PETIN MINUN VANHEMPIANI TÄYSIN
JA HEIDÄN ODOTUKSET JA HAAVEET JA UNELMAT,
ETTÄ MILLAINEN MINUN ELÄMÄNI ON AIKUISENA!!!!!
Minusta ei koskaan tullut eikä tule sellaista mistä he olisivat ylpeitä ja eikä häpeäisi minua.
Joten kyllä olen epäonnistunut täysin !
Vanhempani eivät voi ikinä olla ylpeitä minusta ja olla onnellisia, että sairaala jakso ja kuntoutukset teki minusta täysin terveen ja normaalin!!!
Joten kaikki rahat, jotka he minuun käyttivät oli täysin turhaa!!!!!
Samoin ne rahat jotka yhteiskunta käytti minuun.
En ikinä pysty sitä velkaa korvaamaan joka tuli lapsena ja nuorena sairaala jaksot ja kuntoutukset!
En ikinä
Petin teidät anteeksi, ;(
5
97
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Ei kukaan muukaan noin ajattele Älä sinäkään
- Anonyymi00002UUSI
Suu kiinni ja nukkumaan!
- Anonyymi00003UUSI
LÄÄKKEET ⚠️💊💊💊
- Anonyymi00004UUSI
Nuoruus on joskus vaikeaa aikaa. Kun vähän vanhenet huomaat miten tasaista paskaa kaikki on ja tollaset ajatukset unohtuu. Elämään voi suhtautuu huumorilla 'synnyinpäs piruuttani' ja katsella mitä se tuo. Tavallinen riittää jos ei muuhun pysty!
- Anonyymi00005UUSI
Mutta petin vanhempani!
He uhrasivat täysin ja kokonaan nuoruuden ja parhaat vuotensa minun takia!!!
Minun takia eivät saaneet parempaa elämää ja sitä mitä muitten vanhemmilla on.
He olivat ja ovat minun takia köyhiä ja luopuivat kaikista unelmista ja haaveista minun takia!!!
Minun takia eivät saaneet kunnon työtä. Hienoa asuntoa eikä mitään muutakaan, koska he turhaan takia laittoivat ne minun sairaala jaksoihin ja kuntoutukseen!!!
Sillä rahalla he olisivat saaneet paremman elämän ilman minua!
En ikinä voi korvata sitä, että uhrasivat täysin ja kokonaan nuoruutensa ja parhaat vuotensa!
Ja mitä saivat palkaksi kaikesta uhrauksia jotka tekivät minun takia?
Eivät mitään.
Eivät saaneet eikä he saa minusta ikinä täysin terve ja normaali ihmistä !
Eikä heistä ikinä tule mun takia minun ja tulevaisuudessa jos saan puolisoa meiltä lapsen lapsia, koska on liian iso riski, että sekin on ei täysin terve eikä täysin normaali!!!
Pilaisimme heidän ilon ja onnen olla täysin terveen ja normaalin isovanhemmat!!!
Minun geenivirhe päättyy minuun!!
Yhtään en pilaa enää omaa suvun geenejä ei terveellä ja ei normaalilla lapsella. Minun takia minun suvussa on ei terveitä ja ei normaaleja!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko1952757Nuorille miehille ei kelpaa enää paljon käytetty nainen
"En ikinä huolisi mitään kyläpyörää", Tomi täräyttää TikTokissa https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/27182b8f-7759-49d0-83042693Marinin hallituskaudella Suomen BKT sentään kasvoi
Tämä ns. kauhukabinetti ei ole saanut aikaan kuin vahinkoa. Otti ennätysvelat rikkaiden veroalennuksiin ja sai työttömyy472361Drone-epäily Uudellamaalla
Ihmisiä kehotetaan siirtymään sisätiloihin. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012008358.html1591424Loppuiko MTV3 näkymästä? Vinkki, miten näet mm. Salatut elämät jatkossa
MTV:n maksuttomien tv-kanavien (MTV3, MTV Sub, MTV Ava) näkyvyys Elisan palveluissa päättyi 12.5.2026. Tämä aiheutti har171132Oho! Martina Aitolehti teki radikaalin hiusmuutoksen - Uskaltaisitko itse?
Martina Aitolehti on menestyvä yrittäjä. Nyt hän on mukana Erikoisjoukot-realityssä. Erikoisjoukoissa Aitolehti nähdään481106- 57822
Muistatko? Pete Parkkonen kohahdutti intiimillä videolla - Katso se tästä!
Pete Parkkonen sai kohujulkisuutta Kohta sataa -videolla. Nyt Parkkonen voi kohahduttaa Euroviisuissa ainakin silloin, j12803- 55712
- 19709