Riivaajat pilkkaavat Jumalan apostoleja

Anonyymi-ap

Riivaajien käy kuitenkin huonosti.
Ne heitetään tulijärveen.

87

356

Vastaukset 87

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Fantasiansa kullakin.

Onhan se tuskaisaa tajuta olleensa harhaanjohdettu uskis koko ikänsä.

• Anonyymi00061

Täytyy sanoa että sairaita fantasioita.

• Anonyymi00085

Sori mutta asia on just päinvastoin. Perkele on saanut sinut eksyttää.

• Anonyymi00002

Riivaajatkin uskoo Jeesukseen ja tunnustaa nänet Korkeimman Jumalan pojaksi.

Luuk. 8:28

Jeesuksen nähdessään hän parkaisi, heittäytyi hänen eteensä ja huusi kovalla äänellä: "Mitä sinä minusta tahdot, Jeesus, Korkeimman Jumalan poika?

Huutaa kovalla äänellä ja heittäytyvät lattialle selälleen?

• Anonyymi00028

Älä valehtele!

• Anonyymi00003

Kaikista pahimmat eksytykset tulevat juurikin Jeesuksen ja Paavalin nimeen vetoamalla.

Ap. t. 19:15

mutta paha henki vastasi heille sanoen: "Jeesuksen minä tunnen, ja Paavalin minä tiedän, mutta keitä te olette?"

• Anonyymi00042

Voi sinua Teuvo!

• Anonyymi00074

LUKU. 19:11-13
        Ja Jumala teki ylen voimallisia tekoja Paavalin kätten kautta, niin että vieläpä hikiliinoja ja esivaatteita hänen iholtansa vietiin sairasten päälle, ja taudit lähtivät heistä ja pahat henget pakenivat pois.
        Myöskin muutamat kuljeksivat juutalaiset loitsijat rupesivat lausumaan Herran Jeesuksen nimeä niiden ylitse, joissa oli pahoja henkiä, sanoen: "Minä vannotan teitä sen Jeesuksen kautta, jota Paavali julistaa.

Jumala teki voimallisia tekoja Paavalin käsien kautta joten juutalaiset loitsijat alkoivat uskotella olevansa saman Jumalan sanansaattajia joka toimi Paavalin kätten kautta. Turha heidän teoistaan on Paavalia syyttää jos joku toinen valehtelee.

LUKU. 19:14-16
        Ja niiden joukossa, jotka näin tekivät, oli myös erään juutalaisen ylipapin, Skeuaan, seitsemän poikaa; mutta paha henki vastasi heille sanoen: "Jeesuksen minä tunnen, ja Paavalin minä tiedän, mutta keitä te olette?" Ja se mies, jossa paha henki oli, karkasi heidän kimppuunsa, voitti heidät toisen toisensa perästä ja runteli heitä, niin että he alastomina ja haavoitettuina pakenivat siitä huoneesta.

Paha Henki kosti koska Jumala ei ollut heidän suojana. Paha henki ei päässyt estämään Paavalin tekoja koska Jumala on vahvempi.

• Anonyymi00004

Eksyttäjät vetosivat juuri Paavalin nimeen.

Ap. t. 16:17

Tyttö lähti Paavalin ja meidän muiden perään ja huusi: "Nämä miehet ovat Korkeimman Jumalan palvelijoita ja osoittavat teille pelastuksen tien!"

Ap. t. 19:13

Niin muutamat Juudalaiset, jotka olivat lumoojat, vaelsivat ympäri, ja kiusasivat mainita Herran Jesuksen nimeä niiden päälle, joilla pahat henget olivat, ja sanoivat: me vannotamme teitä Jesuksen puolesta, jota Paavali saarnaa.

• Anonyymi00075

LUKU. 16:16-18
        Ja tapahtui meidän mennessämme rukouspaikkaan, että meitä vastaan tuli eräs palvelijatar, jossa oli tietäjähenki ja joka tuotti paljon tuloja isännilleen ennustamisellaan. Hän seurasi Paavalia ja meitä ja huusi sanoen: "Nämä miehet ovat korkeimman Jumalan palvelijoita, jotka julistavat teille pelastuksen tien". Ja tätä hän teki monta päivää. Mutta se vaivasi Paavalia, ja hän kääntyi ja sanoi hengelle: "Jeesuksen Kristuksen nimessä minä käsken sinun lähteä hänestä". Ja se lähti sillä hetkellä.

Paavali poisti Pahan Hengen naisesta jota naisen isäntä käytti hyväkseen ansaitakseen tuloja.

Jumala toimi Paavalin kautta tämäkin tapahtuma osoittaa kiistatta sen.

• Anonyymi00005

Pelkkä uskominen ei vapauta Jumalan lakien ja käskyjen noudattamiselta.

Ilm. 14:12

Tässä kysytään pyhiltä kestävyyttä, niiltä jotka noudattavat Jumalan käskyjä ja uskovat Jeesukseen.

Lakien ja käskyen noudattaminen on se pointti, jonka perusteella ihmiset tuomitaan viimeisellä tuomiolla, vaikka he uskovat Jeesukseeen. Riivaajatkin uskoo Jeesukseen ja vapisee ja kaatuilee. Pelkkä uskominen ei vapauta ihmistä lakien ja käskyjen hyvältä noudattamiselta.

Kumoammeko me siis lain vetoamalla uskoon? Emme suinkaan, me päinvastoin vahvistamme sen mitä laki sanoo.

• Anonyymi00006

Tässä on pyhien kärsivällisyys, niiden, jotka pitävät Jumalan käskyt
        ja Jeesuksen uskon.

• Anonyymi00076

Se on totta ja me ei juutalaiset pääsemme tässä asiassa helpommalla koska vanhan testamentin lait ja säädökset ei koske meitä joten eläkäämme vapaana niistä. Pakanoilla laki on sydämessä joten ei tässä mitään hätää ole. Raamatun kymmenen käskyä on joita noudattamalla pääsee pitkälle ja lisäisin vielä, että hyvin menee, kun kohtelee muita niin kuin haluaisi itseään kohdeltavan.

• Anonyymi00083
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Tässä on pyhien kärsivällisyys, niiden, jotka pitävät Jumalan käskyt
        ja Jeesuksen uskon.

Pahikset vannoivat murhaavansa Paavalin.

”Mutta älä sinä siihen suostu, sillä viidettäkymmentä miestä heidän joukostaan on häntä väijymässä, ja he ovat vannoneet valan, etteivät syö eivätkä juo, ennenkuin ovat tappaneet hänet. Ja nyt he ovat valmiina ja odottavat sinun suostumustasi."

• Anonyymi00007

Raamatussa uskominen tarkoittaakin käskyjen ja lakien mukaan elämistä, uskollisuutta Jumalan tahdon mukaiselle elämälle.

• Anonyymi00018

Teuvo. Miksi sinä luulet, että herjaaminen olisi Jumalan tahto? Sanon sinulle, ei se ole Jumalan tahto, vaan Saatanan tahto.

• Anonyymi00035
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Teuvo. Miksi sinä luulet, että herjaaminen olisi Jumalan tahto? Sanon sinulle, ei se ole Jumalan tahto, vaan Saatanan tahto.

Pakkohan sen on olla kun kaikkivaltias se kerta hyväksyy.
        On ehkes maso.

• Anonyymi00080

Kyllä, sinun pitää vaihtaa juutalaiseen seurakuntaan niin toimii.

• Anonyymi00084

Laki ei pelasta, Jeesus pelastaa.

• Anonyymi00008

Riivaajat eivät pilkkaa apostoleita, vaan tekeytyvät apostoleiksi ja evankelistoiksi, kaatajapastoreiksi, jalanvenyttäjiksi, sielunhoitajiksi jne.

2:kor.11
      13 Sillä semmoiset ovat valheapostoleja, petollisia työntekijöitä, jotka tekeytyvät Kristuksen apostoleiksi.
      14 Eikä ihme; sillä itse saatana tekeytyy valkeuden enkeliksi.
      15 Ei ole siis paljon, jos hänen palvelijansakin tekeytyvät vanhurskauden palvelijoiksi, mutta heidän loppunsa on oleva heidän tekojensa mukainen.

• Anonyymi00016

Paavali oli ainoa, joka neuvoi varomaan valon lapsia. Jeesuksen apostoli Johannes päin vastoin toi esiin evankeliumillaan, että tarjoutui mahdollisuus liittyä valon lapsiin.
        Tuo 2 Kor 11:13 on metka, koska Paavali itse tekeytyi Jeesuksen apostoliksi ja valehteli Jeesuksesta, minkä vuoksi hänet ainoana erityistapauksena nostetaan esiin elävältä Jeesukselta rangaistuksen ansainneenna. Parempi jättää Paavalin jutut omaan arvoonsa. Hänen kristuksensa eli messiaansa oli sellainen, jonka valtaistuin oli fariseusten kaupungissa ja jonka Joosefin poika ristiinnaulitsi. Paavali halusi juuri sellaisen kristuksen, joka oli estänyt (vrt. hepr. satan) Vahurskaan Jaakobin testamentin täytäntöönpanon ja piti koko juutalaisvaltakuntaa rikkomuksessa Karitsan verta vastaan. Paavalista ei ollut Jumalan lapseksi ja lopulta juutalaistekin hylkäsivät hänet.

• Anonyymi00059
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Paavali oli ainoa, joka neuvoi varomaan valon lapsia. Jeesuksen apostoli Johannes päin vastoin toi esiin evankeliumillaan, että tarjoutui mahdollisuus liittyä valon lapsiin.
        Tuo 2 Kor 11:13 on metka, koska Paavali itse tekeytyi Jeesuksen apostoliksi ja valehteli Jeesuksesta, minkä vuoksi hänet ainoana erityistapauksena nostetaan esiin elävältä Jeesukselta rangaistuksen ansainneenna. Parempi jättää Paavalin jutut omaan arvoonsa. Hänen kristuksensa eli messiaansa oli sellainen, jonka valtaistuin oli fariseusten kaupungissa ja jonka Joosefin poika ristiinnaulitsi. Paavali halusi juuri sellaisen kristuksen, joka oli estänyt (vrt. hepr. satan) Vahurskaan Jaakobin testamentin täytäntöönpanon ja piti koko juutalaisvaltakuntaa rikkomuksessa Karitsan verta vastaan. Paavalista ei ollut Jumalan lapseksi ja lopulta juutalaistekin hylkäsivät hänet.

Voi voi voi mitä harhaa ja herjaa kylvät!

• Anonyymi00077
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Juutalaiset hylkäsivät Jeesuksen koska he eivät uskoneet hänen olevan voideltu jota he odottivat ja odottavat yhä.

• Anonyymi00009

Ilm. 21:14

Ja kaupungin muurilla oli kaksitoista perustusta, ja niissä Karitsan kahdentoista apostolin kaksitoista nimeä.

Oikeiden 12 apostolien nimet luoetellaan Apt.1 kohdalla. Heillä oli apostolin virka. Apostolin virkoja oli vain 12 kpl.

Jeesuksen valitsemia oikeita apostoleita on vain 12 miestä. He kulkivat Jeesuksen kanssa maan päällä ja kuulivat Jeesuksen opetukset. Ovat silminnäköijöitä ja oikeita todistajia Jeesuken tekemille ihmeille, ristiinnaulisemiselle, hautaamiselle, ylösnousemukselle ja taivaaseen nousemiselle.

Kaikki sen jälkeen itsensä apostoliksi itse julistaneet ovat enemmän ja vähemmän valeapostoleita.

• Anonyymi00010

Paavali kuului apostoliksi tekeytyjien joukkoon. Oli hyvin perillä Juutalaisten uskonnosta, koska kävi kuuluisan Natanaelin yksityisoppilaana sitä opiskelemassa.

13 Sillä semmoiset ovat valheapostoleja, petollisia työntekijöitä, jotka tekeytyvät Kristuksen apostoleiksi.

Korintossa Paavali tekeytyi sekä apostoliksi että Juutalaisten nasiiriksi.

Ap. t. 18:18

Paavali viipyi Korintissa vielä jonkin aikaa. Sitten hän hyvästeli veljet ja lähti purjehtimaan kohti Syyriaa yhdessä Priscillan ja Aquilan kanssa. Hän oli Kenkreassa leikkauttanut hiuksensa, koska oli antanut uhrilupauksen*. [Kysymys on Vanhan testamentin lupauskäytännöstä, ks. 4. Moos. 6.]

2. Kor. 12:12

Olenhan teidän keskuudessanne todistanut olevani oikea apostoli.

1. Kor. 9:2

Jos eivät muut pidäkään minua apostolina, teidän apostolinne ainakin olen.

• Anonyymi00011
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Paavali kuului apostoliksi tekeytyjien joukkoon. Oli hyvin perillä Juutalaisten uskonnosta, koska kävi kuuluisan Natanaelin yksityisoppilaana sitä opiskelemassa.

Korintossa Paavali tekeytyi sekä apostoliksi että Juutalaisten nasiiriksi.

Ap. t. 18:18

Paavali viipyi Korintissa vielä jonkin aikaa. Sitten hän hyvästeli veljet ja lähti purjehtimaan kohti Syyriaa yhdessä Priscillan ja Aquilan kanssa. Hän oli Kenkreassa leikkauttanut hiuksensa, koska oli antanut uhrilupauksen*. [Kysymys on Vanhan testamentin lupauskäytännöstä, ks. 4. Moos. 6.]

2. Kor. 12:12

Olenhan teidän keskuudessanne todistanut olevani oikea apostoli.

1. Kor. 9:2

Jos eivät muut pidäkään minua apostolina, teidän apostolinne ainakin olen.

Paavali vältteli menemästä Jerusalemiin, koska siellä miehen teot tiedettiin.

Ap. t. 26:10

Niinkuin minä myös tein Jerusalemissa, ja salpasin monta pyhää vankihuoneisiin, kuin minä ylimmäisiltä papeilta olin saanut vallan; JA KUN HEIDÄT TAPETTIIN, mielistyin minä heidän tuomioonsa.

Paavali tykkäsi Juutalaisten pyhien miesten tappamisesta.

• Anonyymi00012
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Niinkuin minä myös tein Jerusalemissa, ja salpasin monta pyhää vankihuoneisiin, kuin minä ylimmäisiltä papeilta olin saanut vallan; JA KUN HEIDÄT TAPETTIIN, mielistyin minä heidän tuomioonsa.

Jeesus tarkoittaa "veljellään" toista Juutalaista.

Matt. 25:40

Niin vastaa kuningas ja sanoo heille: totisesti sanon minä teille: sen minkä te olette tehneet yhdelle näistä vähimmistä minun veljistäni, sen te teitte minulle.

Matt. 15:24

Mutta Jeesus vastasi: "Ei minua ole lähetetty muita kuin Israelin kansan kadonneita lampaita varten."

• Anonyymi00015
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Mies piilotteli Arabian erämaassa kolme vuotta väärällä nimellä.

• Anonyymi00023

Entäpä ne, jotka väittävät olevansa jotain prohveettoja, kuten sinä, Teuvo?
        Milloin muuten luovut valheestasi? Aika käy vähiin!

• Anonyymi00044
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Mies piilotteli Arabian erämaassa kolme vuotta väärällä nimellä.

Höpö höpö.

• Anonyymi00081
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Ethän sinä ymmärrä Teuvo, kun ET HALUA YMMÄRTÄÄ.

• Anonyymi00013

Raamatun mukaan kansojen ja ihmisten kohtalot riippuvat siitä, miten he ovat kohdelleen Israelin heimon jälkeläisiä ja etenkin Juutalaisia.

Sak. 2:12

Herra Sebaot on oman kunniansa tähden lähettänyt minut niiden kansojen luo, jotka ovat ryöstäneet teitä. Hän sanoo niille näin: -- Joka koskee minun kansaani, se koskee minun silmäterääni.

• Anonyymi00027

Ja höpön höpö!

• Riikkaajat pilikkaavat.🟨🟦🌼😛
      Voi kukka.🧈🌹

• Housussas on tulijärvi.🩲🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥

• Anonyymi00014

Eikös ne hurmahenkiset lahkojohtajat tehneet niitä mikve-pesuja pojile?

• Anonyymi00017
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Isolla pojilla on isojen poikien jutut.

Yleensä silloin liikutaan navan alapuolella.

• Anonyymi00014 kirjoitti:

Palsen & Orhami 🎃🎃

• Anonyymi00019

Äl' ylipäästä Parhamia!

• Anonyymi00020

The Sodomy of Charles Parham - James Attebury
        James Attebury
        https://jamesattebury.wordpress.com › ...
        ·
        Käännä tämä sivu
        9.7.2025 — On July 20, 1907, Charles Fox Parham and J. J. Jourdan, a Jewish boy,
        were charged with sodomy.

• Anonyymi00021
        Anonyymi00020 kirjoitti:

The Sodomy of Charles Parham - James Attebury
        James Attebury
        https://jamesattebury.wordpress.com › ...
        ·
        Käännä tämä sivu
        9.7.2025 — On July 20, 1907, Charles Fox Parham and J. J. Jourdan, a Jewish boy,
        were charged with sodomy.

Matt. 18:6

Mutta jos joku johdattaa lankeemukseen yhdenkin näistä vähäisistä, jotka uskovat minuun, hänelle olisi parempi, että hänen kaulaansa pantaisiin myllynkivi ja hänet upotettaisiin meren syvyyteen.

• Anonyymi00022

Totta!

• Anonyymi00024

Mitä he salassa tekevät, se katoilta julistakaa!

• Anonyymi00025

Pahin apostolien pilkkaaja ( TS ) tuli sitten tähänkin ketjuun, mitenkäs muuten?

• Anonyymi00026

Mikä sillä tulijärvessä pälaa? Vesikö?

• Anonyymi00029

Raamatussa helvetistä käytetään sanaa "gehenna", mikä tarkoitti Jerusalemin kaupungin ulkopuolella olevaa kaatopaikkaa, missä paloi jatkuvasti metaanikaasu.

• Anonyymi00031

Eihän järven tarvitse vettä olla.

• Anonyymi00030

Tiedätkö edes mistä se tulijärvi tulee?
      Egyptistä. Anubis heittää pahat ihmiset viimeisellä tuomiolla tulijärveen, jonka rantoja vartioi paviaanit.

• Anonyymi00032

Tällä palstalla käsitellään Raamatun tarinoita.

• Anonyymi00033

Riivaajat käyttää pahoja ihmisiä.

• Anonyymi00034

Paavalissa oli murhan henki.

2. Kor. 12:8

Sentähden olen minä kolmasti Herraa rukoillut, että hän läksis minusta.

Apt.26:10

"Niinkuin minä myös tein Jerusalemissa, ja salpasin monta pyhää vankihuoneisiin, kuin minä ylimmäisiltä papeilta olin saanut vallan; ja kuin he tapettiin, mielistyin minä heidän tuomioonsa."

• Anonyymi00036

Ilm. 21:14

Ja kaupungin muurilla oli kaksitoista perustusta, ja niissä Karitsan kahdentoista apostolin kaksitoista nimeä.

Oikeita Kristuksen apostoleita oli vain 12 kpl. Ei yhtään enempää.

He elivät Jeesuksen aikana hänen kanssaan, ovat silminnäkijätodistajia, kuulivat Jeesuksen opetukset, näkivät Jeesuksen ristiinnaulitsemisen, hautaamisen ja ylösnousemuksen ja taivaaseen nousemisen.

Heille Jeesus puhalsi suustaan omaa Henkeään eli Totuuden Henkeä, erityisiä valtuuksia varten.

Joh. 20:22-23

Ja tämän sanottuaan hän puhalsi heidän päällensä ja sanoi heille: "Ottakaa Pyhä Henki.Joiden synnit te anteeksi annatte, niille ne ovat anteeksi annetut; joiden synnit te pidätätte, niille ne ovat pidätetyt."

Heille Jeesus kertoi kaiken, mitä tulee tietää. Mitä siihen on lisätty jälkikäteen se on pahasta.

Joh. 15:15

En minä enää sano teitä palvelijoiksi, sillä palvelija ei tiedä, mitä hänen herransa tekee; vaan ystäviksi minä sanon teitä, sillä minä olen ilmoittanut teille kaikki, mitä minä olen kuullut Isältäni.

• Anonyymi00037

Kaikki muut itsensä apostoliksi julistaneet ovat tekeytyjiä.

Ja niitä on tuhansia, jotka esiintyvät vanhurskauden palvelijoina.

2.Kor.11
      14 Eikä ihme; sillä itse Saatana tekeytyy valkeuden enkeliksi.
      15 Ei ole siis paljon, jos hänen palvelijansakin tekeytyvät vanhurskauden palvelijoiksi, mutta heidän loppunsa on oleva heidän tekojensa mukainen.

• Anonyymi00038

Sehän aivan sama mitä tekee, kun ei päädy kaatopaikkaa kummempaan paikkaan.

• Anonyymi00039

Luuk. 12:5

Vaan minä osoitan teille, ketä teidän on pelkääminen: peljätkää häntä, jolla on valta tapettuansa syöstä helvettiin. Niin, minä sanon teille, häntä te peljätkää.

• Anonyymi00040
        Anonyymi00039 kirjoitti:

Luuk. 12:5

Vaan minä osoitan teille, ketä teidän on pelkääminen: peljätkää häntä, jolla on valta tapettuansa syöstä helvettiin. Niin, minä sanon teille, häntä te peljätkää.

Ilm. 20:10

Ja perkele, heidän villitsijänsä, heitetään tuli-ja tulikivijärveen, jossa myös peto ja väärä profeetta ovat, ja heitä vaivataan yöt päivät, aina ja iankaikkisesti.

• Anonyymi00041
        Anonyymi00040 kirjoitti:

Ilm. 20:10

Ja perkele, heidän villitsijänsä, heitetään tuli-ja tulikivijärveen, jossa myös peto ja väärä profeetta ovat, ja heitä vaivataan yöt päivät, aina ja iankaikkisesti.

Ilm. 22:15

Ulkopuolella ovat koirat ja velhot ja huorintekijät ja murhaajat ja epäjumalanpalvelijat ja kaikki, jotka valhetta rakastavat ja tekevät.

• Anonyymi00043

Voihan olla että siellä Jerusalemin kaatopaikalla syttyy tulipalo, niin silloin siellä tulee kuumat paikat. Siitä Jeesus ei sanonut mitään, sanoi vai että kahden silmän kanssa sinne kannattaa mennä. Mutta on kai se palokunta nyt sentään niin tehokas ettei se tulipalo kestä kuitenkaan ikuisesti. Ei riitä palamista ikuisesti.

• Anonyymi00045

Kun pidetään JEESUKSEN USKO, niin mihin Jeesus uskoi?

• Anonyymi00046

Tai kun on Jeesuksen todistus, mikä on ilmestyskirjan mukaan profeetian henki, niin mikä se on?

• Anonyymi00047
        Anonyymi00046 kirjoitti:

Tai kun on Jeesuksen todistus, mikä on ilmestyskirjan mukaan profeetian henki, niin mikä se on?

Eikö Jeesus sanonut jotenkin niin, että kyllä minun omani, minun ääneni kuulevat?

• Anonyymi00048
        Anonyymi00047 kirjoitti:

Eikö Jeesus sanonut jotenkin niin, että kyllä minun omani, minun ääneni kuulevat?

Jeesus lupasi lähettää sen Pyhän Hengen, totuuden Hengen muistuttamaan kaikesta mitä Hän on opettanut. Siten ei tarvitse itse pähkäillä että miten nämä jutut oikein menee, eikä myöskään kenenkään nettihörhön mukaan ojentautua. Tosin se ei onnistuisi muutoinkaan kun jokaisella hörhöllä omat hörhöilynsä.

• Anonyymi00051
        Anonyymi00048 kirjoitti:

Jeesus lupasi lähettää sen Pyhän Hengen, totuuden Hengen muistuttamaan kaikesta mitä Hän on opettanut. Siten ei tarvitse itse pähkäillä että miten nämä jutut oikein menee, eikä myöskään kenenkään nettihörhön mukaan ojentautua. Tosin se ei onnistuisi muutoinkaan kun jokaisella hörhöllä omat hörhöilynsä.

Pyhän hengen, joka saa demonit uskovaisten kimppuun ja onkin helvetistä nousva Paha henki, on Paavalin lanseeraama "Jeesuksen nimeen kastamalla".

Löytyy Apostolien tekojen 19. luku, mikä kumoaa Jeesuksen ylösnousemuksen, koska Jeesuksen oppilaat eivät vielä vuonna 53 olleet edes koskaan kuulleet, että mitään Pyhää henkeä on olemassakaan.

Jeesus lupasi lädettää vain totuuden Hengen.

• Anonyymi00052
        Anonyymi00048 kirjoitti:

Se onnistuu raamatun totuudella.

• Anonyymi00053
        Anonyymi00052 kirjoitti:

Se onnistuu raamatun totuudella.

"Jeesuksen nimeen kastamalla", ja Matteus 7. luku löytyy Jeesuksen sanoin, että "se joka tehdään minun nimeeni, on laittomiuden tekemistä, ja näille sanon, en ole koskaan tuntenut teitä, menkää pois, te laittomuuden telijät".

• Anonyymi00049

Otetaanpa raamatusta:

Ilmestyskirja:

"14:12 Tässä on pyhien kärsivällisyys, niiden, jotka pitävät Jumalan käskyt ja Jeesuksen uskon."

"19:10 Sillä Jeesuksen todistus on profetian henki."

• Anonyymi00050

Jos te ette osaa edes vastata mitä nämä ovat, niin miten te kuvittelette olevanne "Jeesuksen seuraajia", siis mihinkään muuhun, kuin Kristusta seuraten (Pietarin kirjeen Kointähti, Lucifer) Paavalin lupaamaan tuliseen pätsiin (1.Kor.3:13), kun se "päivä tulessa ilmestyy, joka kertoo teille, mikä oli se TEKO uskoa Paavalia".

• Anonyymi00054
        Anonyymi00050 kirjoitti:

Jos te ette osaa edes vastata mitä nämä ovat, niin miten te kuvittelette olevanne "Jeesuksen seuraajia", siis mihinkään muuhun, kuin Kristusta seuraten (Pietarin kirjeen Kointähti, Lucifer) Paavalin lupaamaan tuliseen pätsiin (1.Kor.3:13), kun se "päivä tulessa ilmestyy, joka kertoo teille, mikä oli se TEKO uskoa Paavalia".

Raamatun totuus on siis erittäin yksinkertainen ja selvästi raamatusta todistettavissa.

Kukaanko ei siis tiedä, että mikä on. "Jeesuksen usko" ja "Jeesuksen todistus", mikä on profeetian henki?

• Anonyymi00055
        Anonyymi00054 kirjoitti:

Raamatun totuus on siis erittäin yksinkertainen ja selvästi raamatusta todistettavissa.

Kukaanko ei siis tiedä, että mikä on. "Jeesuksen usko" ja "Jeesuksen todistus", mikä on profeetian henki?

Odotan vastausta - edellä kopioituna myös raamasta.

• Anonyymi00056
        Anonyymi00055 kirjoitti:

Odotan vastausta - edellä kopioituna myös raamasta.

Kirjoitusvirhe, siis kopioituna raamatusta.

• Anonyymi00057

Azazel ja Azalea mitä luulet nuo demotin trewkevät

• Anonyymi00058

vaan kun se ongelma on että rahan pitäisi tulla ennen kuolwemaa..... jotta hyödyttäisi .

• Anonyymi00060

Harhaoppisille profetian henki on sitä että korostetaan lakia ja herjataan Paavalia.

Heidän mielestään vain kenellä se niin ilmenee, voivat pelastua.

• Anonyymi00062

Eihän me uskonharhoista vapaat olla edes missään pelastuksen tarpeessa, me pystytään hoitamaan itse omat asiamme. kyllä jämpti on niin!

• Anonyymi00063
        Anonyymi00062 kirjoitti:

Eihän me uskonharhoista vapaat olla edes missään pelastuksen tarpeessa, me pystytään hoitamaan itse omat asiamme. kyllä jämpti on niin!

Ne pelastuksesta nauttivat saisi viedä sinne itärajalle, koska aivan selvällä suomen kielellä Roomalaiskirje 7 luku, se pelastuminen on pelastua tekemään vaikka sitä pahaa mitä vihaa.

• Anonyymi00064
        Anonyymi00063 kirjoitti:

Ne pelastuksesta nauttivat saisi viedä sinne itärajalle, koska aivan selvällä suomen kielellä Roomalaiskirje 7 luku, se pelastuminen on pelastua tekemään vaikka sitä pahaa mitä vihaa.

Jeesuksen opetuksessa omatunto on se kompassi, joka säätelee ihmisen toimintaa ja valintoja, kun taas Paavalin opissa saa puhtaan omantunnon teoista huolimatta. Se pelastus.

Tämä on raamatussa mainittu ihan suoraan myös. En nyt muista missä kohtaa se Pyhä henki leikkaa senkin irti ihmistä kiusaamasta.

• Anonyymi00065
        Anonyymi00064 kirjoitti:

Jeesuksen opetuksessa omatunto on se kompassi, joka säätelee ihmisen toimintaa ja valintoja, kun taas Paavalin opissa saa puhtaan omantunnon teoista huolimatta. Se pelastus.

Tämä on raamatussa mainittu ihan suoraan myös. En nyt muista missä kohtaa se Pyhä henki leikkaa senkin irti ihmistä kiusaamasta.

Tämähän on se pointti miksi murhamiehetkin tulevat vankiloissa uskoon.

• Anonyymi00066
        Anonyymi00065 kirjoitti:

Mutta Jeesuksen opetus omantunnon ohjaamasta käyttäytymisestä liittyen tekoihin, ja perustui juuri siihen, että ihminen hioitui tunnistamaan oman toimintansa vaikutukset itseensä ja ympäristöönsä. Ronkitaan niitä tikkuja vain omista silmistä. Jeesuksen opetus on täysin tämä päivän pesunkestävää psykologiaa.

• Anonyymi00067
        Anonyymi00066 kirjoitti:

Mutta Jeesuksen opetus omantunnon ohjaamasta käyttäytymisestä liittyen tekoihin, ja perustui juuri siihen, että ihminen hioitui tunnistamaan oman toimintansa vaikutukset itseensä ja ympäristöönsä. Ronkitaan niitä tikkuja vain omista silmistä. Jeesuksen opetus on täysin tämä päivän pesunkestävää psykologiaa.

Ja Paavalin oppi perustuu vain Jumalan pelkoon, ettei se laita helvettiin.

• Anonyymi00068
        Anonyymi00067 kirjoitti:

Ja Paavalin oppi perustuu vain Jumalan pelkoon, ettei se laita helvettiin.

Eikä sitten äly riitä edes yksinkertaiseen johtopäätökseen - mikähän Jumala se mahtaa olla, kun omistaa helvetinkin.

• Anonyymi00069
        Anonyymi00068 kirjoitti:

Eikä sitten äly riitä edes yksinkertaiseen johtopäätökseen - mikähän Jumala se mahtaa olla, kun omistaa helvetinkin.

Ja niinpä päätyy kirkon siunaamana sieluttomasti vain maatumaan maaksi, ja odottamaan sitä fyysistä ylösnousemista koko maailman viimeisenä päivänä, kun kaikki fyysinen palaa. Eikä kukaan huomaa mihin sielu katosi.

Sielu ja omatuntoa ovan samaa 'rakennelmaa' ihmisessä, joten sielu lähti siinä Paavalin Pyhän hengen kirurgisessa operaatiossa, missä poistettiin 'pelastuksena' omatuntokin, kun Jeesus toimii pahojen tekojen sijaiskärsijänä.

Etsivä löytää sen raamatun kohdan Paavalilta, minä en jaksa etsiä.

• Anonyymi00070
        Anonyymi00069 kirjoitti:

Ja niinpä päätyy kirkon siunaamana sieluttomasti vain maatumaan maaksi, ja odottamaan sitä fyysistä ylösnousemista koko maailman viimeisenä päivänä, kun kaikki fyysinen palaa. Eikä kukaan huomaa mihin sielu katosi.

Sielu ja omatuntoa ovan samaa 'rakennelmaa' ihmisessä, joten sielu lähti siinä Paavalin Pyhän hengen kirurgisessa operaatiossa, missä poistettiin 'pelastuksena' omatuntokin, kun Jeesus toimii pahojen tekojen sijaiskärsijänä.

Etsivä löytää sen raamatun kohdan Paavalilta, minä en jaksa etsiä.

Niin siis - edelleen - luterilainen kirkko toimii täysin sulassa sovussa, ja aivan rehellisesti raamatun Paavalin syntioppiin, perustuen Jeesuksen kylväjävertaukseen, kun vihollinen olikin kylvänyt elon pelto9n yöllä rikkaviljaa, joka kootaan pois hyvän nisun joukosta, ja poltetaan tulessa. - Lutherin sanoin ne "luonnostaan vihattavat".

• Anonyymi00071
        Anonyymi00070 kirjoitti:

Niin siis - edelleen - luterilainen kirkko toimii täysin sulassa sovussa, ja aivan rehellisesti raamatun Paavalin syntioppiin, perustuen Jeesuksen kylväjävertaukseen, kun vihollinen olikin kylvänyt elon pelto9n yöllä rikkaviljaa, joka kootaan pois hyvän nisun joukosta, ja poltetaan tulessa. - Lutherin sanoin ne "luonnostaan vihattavat".

Ja nimenomaan tarinan perustana on ihmisen oma valinta - ne kaksi tietä, valitsiko leveän portin ja lavean tien "yksin uskosta" Paavalin opilla, vai ryhtyikö kasvattamaan itseään, ja tunnistamaan tunteidensa alhaisimmatkin (primaaritunteet) voimat - ahneus, kateus, viha, mustasukkaisuus - omaan käytökseen.

Jeesuksen sanoin, kun ihminen oppii tuntemaan itsensä - hänelle ei ole mikään mahdotonta.

• Anonyymi00072
        Anonyymi00071 kirjoitti:

Ja nimenomaan tarinan perustana on ihmisen oma valinta - ne kaksi tietä, valitsiko leveän portin ja lavean tien "yksin uskosta" Paavalin opilla, vai ryhtyikö kasvattamaan itseään, ja tunnistamaan tunteidensa alhaisimmatkin (primaaritunteet) voimat - ahneus, kateus, viha, mustasukkaisuus - omaan käytökseen.

Jeesuksen sanoin, kun ihminen oppii tuntemaan itsensä - hänelle ei ole mikään mahdotonta.

Toisin sanoen, uskonto on hairahdus pois koko tarinan filosofisesta ja psykologisesta opetuksesta.

• Anonyymi00073
        Anonyymi00072 kirjoitti:

Toisin sanoen, uskonto on hairahdus pois koko tarinan filosofisesta ja psykologisesta opetuksesta.

Ja kun lukee tämänkin ketjun otsakkeen ja aloitusviestin - lisäystä - ei voi kuin päätä pyöritellä.

• Anonyymi00082
        Anonyymi00065 kirjoitti:

Kuinkahan monella se usko jatkuu, kun vankilan portti takana sulkeutuu?

• Anonyymi00078

Viimeinen toivomus.
      Kun mä kuolen pullo arkkuun laittkaa,
      kun mä kuolen pullo arkkuun laittakaa.
      Sillä elo ilman viinaa, se on taivaassakin piinaa.
      Kun mä kuolen pullo arkkuun laittakaa! 🎼🎵🎶🎵🎶

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei käy sääliksi sitä miestä

Sitä saa mitä tilaa.
      Ikävä
      177
      1600
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      106
      822
    3. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      58
      735
    4. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      203
      608
    5. Mies,oletko koskaan...

Käyttänyt maksullista naista?
      Ikävä
      128
      561
    6. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      48
      556
    7. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      50
      538
    8. Kirjoita kolme sanaa

mistä kaivattusi voisi sinut tunnistaa.
      Suhteet
      37
      526
    9. Viesti jonka haluaisit lähettää...

hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä
      Ikävä
      15
      510
    10. 42
      496
    Aihe