Eikö jokainen Pyhän Hengen tenppeli ole valmis?

Anonyymi-ap

Kun ihmisessä on Pyhä Henki niin eikö hän ole tuolloin täysin valmis ylösottoon?

Mitä sen lisäksi vielä tulee pelastumisensa eteen ponnistauneisuujessa naamavääntymyksellisyyves pyrkimykseiseen irvees?

Eikö pyhittyminen ole tapahtunut jo Pyhän Henken tullessa asumoimaan ihmiseen uuvestisynnyttäin , pyhittäin asemaan autuutettuun eikä senjälkeisyyksiin?

Pelastusasemaanpääsy Jumalan auttaman ihmisen uuvestisyntymän silmänräpäyksellisyyven hetkes on minulle se pelastava pyhitys.

Sen jälkeen alkaa uuvestisyntyneen vajellus, johon ei kuulu pelastavaisen pyhityksen etsintä vaan pyhittyneenä pysymäisyys, kuhun kuuluu Raamatusta saahun Jumalan opetuksellisuuven mukainen elämä, ottmuksisuus selväällisyys Jumalan tahtollisuus ja siihen hakeutuneisuus ja mukautuneisuus.

Esim. Jumala haluaa että sie ja mie rukoillaan Jumalalle.No tehhään niin.

On hyvä kysyvä itteltään kerran päiväkkäässä mitä Jumala haluaa minulta nyt, tässäkkäässä hetkekkeessä.

Jumala voi haluta just nyt sun ottavan selvää mikä on totuus ja ynmätävän totuuven olevan Raamatussa ja että etsivä löytää lopulta totuuven siitä onko Jumala olemassa jos yhä on siitä epätiejollisuuvessa. Minä olin kauvakkaasti epätietoinen siitä onko Jumala olemassa vai ei. Elelin ajatuksessa voipi olla, voipi olla ettei ole, aattelin että tojennäköisesti ei ole, joten aarteen/Jumalan etsintäni ei ollut kovinkaan aktiivista, mutta aytytin välill' nuotijotulija, rukoilin monet kerrat omijani, vaan rukoilla olisi tullut ensisijaisesti siihen että oletko sinäolemassa Jumala ? Anna mulle selvyys asijaa , uuvestisynnytä minut, jotta saan selvyyjen. Mutta enhän minä sellaisija jumalattomana ymmärtänyt ajatella ja niit ajatuksii rukoukseen tuuva pyynnöllisyyveks Jumalalle.

Mutta sitten kerran vuanna 2009 vuojen jo olles loppua kohti kumartuessa asetuin rukoukseen varmaan ties kuinka monennen satannen kerran ja pyysin Jumalaa ilmoittamaan onko Hän olemassa. Ja se rukouskerta oli rukousvastauksellinen. Uuvestisynnyin siinä Jumalan toimesta. Siitä riittäisi kerrottavaa kirjaksi asti. Jotkut varmasan kirjoittaneetkin siitä kristillisen luokiteksellisuuven kirjan, suosittelen lukemaan sellaisen.

Ihanaa Jeesuksen ylöstenpaukseen pääsemyksen oottamusta kaikille sen oottajille,

Selef " Weird Fish" Urge

5

67

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      UUSI

Kristityn tulee elää jatkuvassa valmiuvessa, koska Jeesuksen ylöstenpauksen päivämäärää ei ole ilmoitettu.

Eikö uuvestinyt eli 100 ros. aito kristitty ole jo valmis? Onko Raamatun valmiinaolemis jakeistot viittauksiillisii siis mihin?

Jumalattomille kehotuksena " tulla uskoon", Aijoille kristityille elää lähel Herraa? Niin lähel että kuullaaksensa voi kuullaaksijoilla voi siron kuiskauksen, jopa aatoksen?

Selef " Ylöstenmattavainen" Urge

• Anonyymi00002
      UUSI

hän (Jumala) on yhdellä ainoalla uhrilla ainiaaksi tehnyt täydellisiksi ne, jotka pyhitetään.

• Anonyymi00003
      UUSI

En usko helluntaiuskomuksiin että ylöstempaus paikat jaetaan etukäteen itselle tai lahkopastireiden toimesta.

• Anonyymi00005
        UUSI

ei sinun pidä uskoakaan, koska se ei mene niin, vaan mielesi panetteluhenki ne ajatushöpötykset nostaa mieleesi.
        Huomaatko nyt, että missä se sinun jallusi luuraa-
        sielusi otsalohko- siellä se robleemasi pesii

Jos vähänkään olisit 50- vuoden ajalta helluntalaistenkin raamattutuntien opetusta kuunnellut, olisit huokannut oman ongelmasi.

nuo lyhteesi heilutukset sanan- lahkopastori- on juuri luulo- ongelmapesän tuotosta.

näin sivullisen kerronnassa.

• Anonyymi00004
      UUSI

Sitä temppeliä kielletään turmelemasta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita

Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko
      Maailman menoa
      261
      3175
    2. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      74
      1234
    3. 66
      1163
    4. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      180
      968
    5. Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta

"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:
      Taivalkoski
      47
      866
    6. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      60
      819
    7. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      47
      799
    8. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      40
      711
    9. Mitä tekisit jos

Aamulla vierestäni heräisit
      Ikävä
      45
      692
    10. Minkä alan

Ihmisiä kaivattunne on🤔
      Ikävä
      39