Mikä saa aikuisen ihmisen uskomaan että:

Anonyymi-ap

Kun aukaisee auton konepellin ja näkee että siellä on monenlaista osaa, suodatinta ja pumppua, moottoria jne., niin heti tämä ihminen ymmärtää että sen kaiken on suunnitellut ja rakentanut joku.

!!MUTTA!!

Kun tämä sama ihminen katsoo ihmisen kehon sisään ja näkee sydämen joka pumppaa verta, näkee maksan, munuaiset, vatsalaukun, ruoansulatuselimistön ym. elimet, aivot ja kaiken, NIIN siinä kohtaa tämä ihminen laittaa jarrut päälle että eihän tätä kukaan ole suunnitellut vaan se on HUPS itsestään tupsahtanut olevaksi.

10

131

Vastaukset 10

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Jumala ON.

• Anonyymi00002

Ikuisuudesta ikuisuuteen.

Kaiken Luoja, Kaikkivaltias.

• Anonyymi00003

Eikä se yksilö ymmärrä, miten sen oma mottori toimii.

• Anonyymi00005

Ihminen on vieläpä paljon paljon monimutkaisempi kokonaisuus kuin auto, mutta siitä huolimatta "viisas ihminen" ajattelee että vain autolla on suunnittelja ja rakentaja mutta viisaalla ihmisellä ei ole suunnittelijaa, näin ajattelee viisas ihminen suuressa viisaudessaan.

• Anonyymi00008
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Ihminen on vieläpä paljon paljon monimutkaisempi kokonaisuus kuin auto, mutta siitä huolimatta "viisas ihminen" ajattelee että vain autolla on suunnittelja ja rakentaja mutta viisaalla ihmisellä ei ole suunnittelijaa, näin ajattelee viisas ihminen suuressa viisaudessaan.

Näinpä, kun ruvetaan tarkastalemaan yksinkertaiseksi luultua solutasoa tarkemmin, niin huomataan kuinka äärettömän monimutkainen pelkkä solu on kaikkine hyvin järjestyneine toimintoineen.

• Anonyymi00004

Ihminen sen auton on suunnitellut. Mutta onko auto suunnitellut ihmisen? Terv. Luomakunnan kuningaspultti eli toveritappi (vas.).

• Anonyymi00006

Aivan - ja evokki-uskiksen mukaan sokeat luonnonvoimat tuottaneet sofistikoidut systeemit.....ei toki uskonto , eihän ny toki!

• Anonyymi00007

Vaikka silmät auki niin ei silti nähdä, mutta tämä on yleinen ongelma meillä ihmisillä.

• Anonyymi00009

Voi sinua reppanaa. Miten pärjäät arjessasi?

• Anonyymi00010

Elollista ja elotonta ei voi verrata toisiinsa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      202
      2122
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      159
      1429
    3. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      227
      1071
    4. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      71
      917
    5. 58
      908
    6. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      72
      831
    7. Mikä sua mies vaivaa?

Siis oikeasti.
      Ikävä
      47
      823
    8. 93
      777
    9. Martina avaa suhdettaan

IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt
      Kotimaiset julkkisjuorut
      200
      697
    10. Hyvinvointitalo, mitä sanoo Korkein hallinto-oikeus . Mikä on kansalaisten oikeusturva?!

Onpa mielenkiintoisessa vaiheessa Pyhäjärven hyvinvointitalon kohalo; Saako rakentaa, vai eikö? Kaupungin tekninen johta
      Pyhäjärvi
      109
      687
    Aihe