Droonit eivät siis näy suomalaisten tutkissa?

Anonyymi-ap

Eikö armeijallakaan ole sellaisia tutkia, joilla näkisi droonit jo kaukaa, että voisi seurata niiden lentoreittiä sieltä Venäjältä tänne asti. Luulisi sentään, että armeijalla olisi käytössä ilmavalvontatutkia, joiden havaintoalue on satoja kilometrejä.

Onko Suomen armeija niin köyhä, ettei sillä todellakaan ole tehokkaista ilmavalvontatutkia, joilla voisi seurata myös drooniliikennetaä Venäjältä Suomeen.

Ei olisi paljoa pyydetty.

Eikö rikkaat voisi edes yhden kunnon tutkan lahjoittaa armeijan käyttöön, jotta tiedetään droonit jo saman tien, kun ne Venäjältä lähetetään.

Ei nämä mitään harhautuneita drooneja ole.

Putinin hallintohan nauraa nyt tälle Suomen toiminnalle, kun Suomi ei edes havaitse drooneja kaukaa ja ei pysty ampumaan niitä alas mitenkään.

6

63

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      UUSI

Jos israelilaiset ovat myyneet meille sekunda tavaraa?

• Anonyymi00004
        UUSI

NATO-tekniikkaa nää on... niillä näkee vaan mitä suomalaiset tekee netissä, puhelimilla ja katsoo tvstä

• Anonyymi00002
      UUSI

Kyllä niitä Drooneja on paljon.-ollu.-Uudellamaalla ulkonaliikkumiskielto:todennäköisesti :Kymmeniä tai jopa satoja../-Eihän niitä Droneja sieltä sisältä nää../-ittekkin olin etelä-savossa polttopuita tekemässä /-jottai siinä hääräsi kimpussa/-Oisko ollu herhiläisiä vai minidroneja:kirveellä niitä siinä hätistelin.//-Polttopuut pittää kuitenkin tehdä, -olipa isoja tai pieniä Droneja miten paljon tahansa.!!

• Anonyymi00003
      UUSI

Suomessa ilmatilaa kuulemma valvotaan horneteilla. Siinä sitä saakin olla ahkera kun rajalla pitää olla yöt ja päivät puolen kilometrin välein hornetteja.

• Anonyymi00005
      UUSI

Niin. Voitte lähettää rauhassa huumelasteja tänne tai tullivapaata kamaa. Vedessä kapselina. Minä en huumeita harrasta.

• Anonyymi00006
      UUSI

Sensodyne Oy:n laitteella nähdään tarkka tyyppi ja mistä lähetetty.
      Pahan paikan tullen virta päälle ja kaapataan omaan hallintaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita

Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko
      Maailman menoa
      259
      3161
    2. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      69
      1221
    3. 66
      1153
    4. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      180
      938
    5. Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta

"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:
      Taivalkoski
      47
      856
    6. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      47
      799
    7. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      60
      789
    8. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      40
      691
    9. Mitä tekisit jos

Aamulla vierestäni heräisit
      Ikävä
      45
      682
    10. Minkä alan

Ihmisiä kaivattunne on🤔
      Ikävä
      39