Tännekin voi kirjoittaa ihan kuka tahansa

Anonyymi-ap

Kun lukee näitä juttuja, niin osa on ihan toisesta todellisuudesta kuin mitä suurin osa maan päällä elää.

Se on varmaan ihan hyvä asia ja erittäin opettavaista.

Tämä tuli mieleen, kun luin iltapäivälehdestä naiden murhanneen miehen juttua. Se oli niin vahvasti sitä mieltä, että juuri hänelle pitää antaa rahaa, että tappoi ystävänsä kuristamalla ja vielä puukotti ja viilteli ruumista sen jälkeen.

Täällä siis oikeasti liikkuu porukkaa, jonka mielestä toisen oma kuuluu hänelle. Silloin ei mikään järkeen perustuva argumentti riitä koska kyse ei ole järjestä.

14

102

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Miten liittyy hallituksen politiikkaan? Toistaiseksi sanan vapaus toimii että ihmiset voivat purkaa asioita. Kirjoituksesi kuuluu alibiin.

• Anonyymi00002

Miten alibi liittyy minun kirjoitukseeni, ei täällä tarvita alibia?

Aihe liittyy sen sijaan olennaisesti tähän palstaan.
        On ihan perusteltua pohtia kirjoittajien mielentilaa ja motiivia.

Jos otetaan esimerkkinä vaikka joku hokema "Hallitus alas, hallitu..."
        Eihän se ole henkisesti tasapainoisen ihmisen tekstiä, kun sitä toistaa kuin mantraa. Joku voi toki kirjoittaa sen kerran ja perustella, mutta hokemana se on kuin diagnoosi henkisestä tilasta.

Ei pidä kuitnakaan ymärtää väärin. Niin saa kirjoittaa. On kuitenkin hyvä tiedostaa, että joskus sormia ohjaa skitsofrenia eikä aivot.

OSa kirjoittajista on sopsiopaatteja. Ne vain manipuloivat ja etsivät tapoja koukuttaa muita. Aihe voi olla mikä vaan kunhan saa aikaan kirjoituksen.

• Anonyymi00003
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Miten alibi liittyy minun kirjoitukseeni, ei täällä tarvita alibia?

Aihe liittyy sen sijaan olennaisesti tähän palstaan.
        On ihan perusteltua pohtia kirjoittajien mielentilaa ja motiivia.

Jos otetaan esimerkkinä vaikka joku hokema "Hallitus alas, hallitu..."
        Eihän se ole henkisesti tasapainoisen ihmisen tekstiä, kun sitä toistaa kuin mantraa. Joku voi toki kirjoittaa sen kerran ja perustella, mutta hokemana se on kuin diagnoosi henkisestä tilasta.

Ei pidä kuitnakaan ymärtää väärin. Niin saa kirjoittaa. On kuitenkin hyvä tiedostaa, että joskus sormia ohjaa skitsofrenia eikä aivot.

OSa kirjoittajista on sopsiopaatteja. Ne vain manipuloivat ja etsivät tapoja koukuttaa muita. Aihe voi olla mikä vaan kunhan saa aikaan kirjoituksen.

Onhan täällä kaikenlaista.

Joku ihan oikeasti pitää Suomea keskitysleirinä koska täällä saa ilmaisen ylläpidon.

• Anonyymi00004

Suomi on paratiisi rikkaalle mutta helvetti köyhälle, kiitos Orpon hallituksen!

• Anonyymi00006

Typerä lause.
        Missä maassa on muka paremmat olot tekemättä yhtään mitään?

• Anonyymi00005

Riittäisi yksi liekinheitindrooni kyllä.

• Anonyymi00007

Yksi lause ilman mitään järkeä

• Anonyymi00008
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Yksi lause ilman mitään järkeä

Ihan yhtä hyvin voisi sanoa, että yksi peruna oli oikein kaikille.

• Anonyymi00009
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Ihan yhtä hyvin voisi sanoa, että yksi peruna oli oikein kaikille.

Joo eihän toikaan merkkaa mitään.
        Kyse ei onkin vain trollasmisesta. Se haluaa aikuisen huomiota.

• Anonyymi00010

Matalaottaset Venäjä mollaajat hallitsee!

• Anonyymi00011

Matalaotsaiset sotahullut putleristit pikemminkin,Venäjäkiimavajakki..

• Anonyymi00013

Tänne kirjoittavat suurimnaksi osaksi ne kellä on paha olla, tai ongelmia. Ei tietenkään kaikki ole ongelmaisia, kuten kansanradiossa, ja lehtien pulina palstalla, tai mikä nimi niillä onkaan.
      Terveyspalvelujen haukkujatkin ovat yksittäisiä ihmisiä jotka eivät satu olemaan tyytyväisiä johonkin asiaan, vaikka kokonaisuutena terveyspalvelut pelaavat hyvin. Tuhannet hyvää palvelua saaneet eivät kirjoita , eivätkä kiitä lehtien palstoilla. Tämä täytyy aina muistaa, kun toimittajat ja politiikot yleistävät asioita.

• Anonyymi00014
      UUSI

Siis toisin sanoen, on vain yksi tie ja totuus! Muut olkoot hiljaa?

• Anonyymi00015
        UUSI

Se on sinun ajatuksesi.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      307
      3025
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      61
      2353
    3. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      121
      2049
    4. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      349
      2033
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      127
      1733
    6. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      212
      1385
    7. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      67
      1379
    8. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      66
      1337
    9. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      68
      1263
    10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      78
      1233
    Aihe