Vihervassarit hokevat integraatiota asutukseen

Anonyymi-ap

Omistusasuntojen sekaan pitää saada vuokra-asuntoja lähinnä maahanmuuttajille. Helsingissä tuo tarkoittaa lisää Hekan taloja kaupungin vuokratonteille rakennettujen omistus- ja asumisoikeutalojen keskelle. Onhan se kiva, kun alueelle tulee vipinää. Voi seurata miten kauppa käy 24/7 ja makea haju leijuu kulmilla.

17

105

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Ei kannata ottaa oppia kokemuksesta, siinä on kaikkialla käynyt niin että integroitavat integroituvat kesekenään samalle alueelle ja kanta-asukkaat jotka kynnelle kykenevät väistyvät muualle..

• Anonyymi00002

Juuri näin siinä on käynyt ja tulee käymään.

• Anonyymi00014
        UUSI

Suomalaisen ei kannata kohta omistaa mitään, olen myynyt kolme asuntoani, kun tää maailma kohta romahtaa. Leipomalla saat sitten leipää, et rahalla.

• Anonyymi00003

Ottavatko viimein vihreät itsekin sinne omien alueidensa keskelle omaan naapuriinsa lisäasutusta maahanmuuttajista että voi huiskuttaa heille ja pyytää kyläilemään kahville ja teelle.

• Anonyymi00004

Tähän saakkahan vihreätkin asuneet/asuvat ihan muissa kaupunginosissa kuin mihin maahanmuuttajia asuttaneet.

• Anonyymi00005
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Tähän saakkahan vihreätkin asuneet/asuvat ihan muissa kaupunginosissa kuin mihin maahanmuuttajia asuttaneet.

Ylipäätään valkoisista päättäjistä puolueeseen katsomatta harva asuu samoilla kulmilla maahanmuuttajien kanssa.

• Anonyymi00007
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Ylipäätään valkoisista päättäjistä puolueeseen katsomatta harva asuu samoilla kulmilla maahanmuuttajien kanssa.

Miksi he sitten muiden nokan alle mamujaan tunkevat.

• Anonyymi00012
        UUSI
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Käpylässäkin pelkästään valkoisia.

• Anonyymi00017
        UUSI
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Luulisi ainakin punikkien asuvan.

• Anonyymi00006

Nytkö Helsingissä tämä huomattiin?
      Muualla maassa on tehty näin jo vuosikymmeniä.

• Anonyymi00016
        UUSI

Eläkeläisillä on helppoa. Kauppakeskukseen aamupäivällä, jolloin siellä on vain valkoisia. Iltapäiväksi kotiin syömään ja kahvia keittämään. Työssä käyvillä on paha, kun töiden jälkeen ja lauantaisin täytyy tunkea maahanmuuttajien sekaan.

• Anonyymi00008

Ehdottomasti maahanmuuttajien vuokra-asuntoja täytyy saada Kaivopuistoon, Eiraan, Kaskisaareen Lehtisaareen, Kuusisaareen, Munkkiniemeen ja etu Töölöön alueelle. Tämä on vähintä mitä voimme tehdä maahantuleville pakolaisille.

• Anonyymi00009

Ahvenanmaata unohtamatta.

• Anonyymi00011
        UUSI
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Ahvenanmaata unohtamatta.

Tai Länsi- ja Itä-Pakilaa.

• Anonyymi00010
      UUSI

Ei muuten kaikkiin kouluihin saada kymmeniä kouluavustajia ja koulupoliisia.

• Anonyymi00013
      UUSI

Pikkuisen sitä suomalaista sisua ja naapuriapua. . Itse en haluaisi muuttaa aloittajan viereen valkoisena hyvätuloisenakaan.

Pelottavia ovat toisia ihmisiä vihaavat ihmiset. Ja luotaantyöntäviä. Ihonväristä riippumatta. Ja he jotka kiusaavat pienempiään, jopa lapsia!

• Anonyymi00015
      UUSI

Annapa linkki aloituksesi väitteeseen, muutoin mutuilua öyhäämisesi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      247
      2633
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      13
      2171
    3. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      324
      1888
    4. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      103
      1639
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      87
      1554
    6. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      200
      1250
    7. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      67
      1210
    8. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      25
      1131
    9. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      50
      1093
    10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      73
      1016
    Aihe