En tiedä kuka tai mikä haluaisin olla? Olen ristiriitainen persoona. Haluaisin olla selkeästi joku mutta en kykene päättämään missä roolissa tulisin parhaiten toimeen.
Olen Androgyninen persoona
8
75
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Ramana Maharshin ehdotus on, Ole oma itsesi. Suomennos saattaa löytyä verkosta.
Ehdotuksen todelinen sisältö saattaa yllättää.- Anonyymi00002UUSI
Minulla ei ole omaa itseäni. Olen koko ajan "kylässä".
Minulta puuttuu identiteetti kokonaan. - Anonyymi00003UUSI
Anonyymi00002 kirjoitti:
Minulla ei ole omaa itseäni. Olen koko ajan "kylässä".
Minulta puuttuu identiteetti kokonaan.Jos sinulla on munat niin ala mieheksi. Hommaa miesten vaatteet ja mene miesten töihin. Kiinnostu jostain äijälajista kuten futiksesta. Aluksi ihan katselijana. Unohda lattebaarit ja ala juomaan kaljaa, mutta vain viikonloppuisin. Anna tukan kasvaa rauhassa. Miehenä oleminen on ihan kivaa mutta joskus vähän haastavaa.
- Anonyymi00005UUSI
Anonyymi00003 kirjoitti:
Jos sinulla on munat niin ala mieheksi. Hommaa miesten vaatteet ja mene miesten töihin. Kiinnostu jostain äijälajista kuten futiksesta. Aluksi ihan katselijana. Unohda lattebaarit ja ala juomaan kaljaa, mutta vain viikonloppuisin. Anna tukan kasvaa rauhassa. Miehenä oleminen on ihan kivaa mutta joskus vähän haastavaa.
Laita googlehakuun sanat "olut estrogeeni", katso tuloksia ja mieti hetki.
- Anonyymi00004UUSI
Leiki vaikka et olet muurahainen.
- Anonyymi00006UUSI
UUO T kuvitteli olevansa UNELMÄ SÄLEIKKÖ. MT ongelmat
- Anonyymi00007UUSI
Hae vaikka ammattiapua. Jos tiedät omat arvosi ja uskomuksesi, aloita vaikka niistä.
Persoonallisuudessasi on myön ominaispiirteitä, temperamentti, tapasi toimia eri tilanteissa. Minäkuvasi.
Onko kiire 'laputtaa' kokonainen ihminen jonkin yhden käsitteen alle?
Meissä kaikissa on enemmän tai vähemmän sekä maskuliinisia ja feminiinisiä piirteitä.
Tasankointiaaneilla tytöistä saattoi tulla sotureita tai metsästäjiä. Pojista, joista ei tullut kumpaakaan, saattoi tulla poppamiehiä tai sairanhoitajia. Saivat pitää niitä vaatteita joista pitivät ja mennä naimisiin sen kanssa, jonka halusivvat. - Anonyymi00008UUSI
Ole vain luonnollinen oma itsesi. Jos vaikka 60-40 mies-nainen. Semmoisia on paljon.
Ulkonaisesti ole sellainen kuin sun joukkosi hyväksyy ja sinä hyväksyt sen joukon. Ja niitähän on ihmisellä useita. Perhe, suku, ystävät, työ, koulu, harrastukset.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1492023Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3051727- 931567
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2001210Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois781193- 671150
- 251061
- 481007
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl73956- 45937