Nyt on heikentynyt yli neljä vuotta ja samaan aikaan Ukraina on vahvistunut. Milloin Venäjä romahtaa? Luulisi tuolla määrällä heikentymistä jo romahtaneen, mutta ei.
Kuinka kauan Venäjä heikkenee?
9
74
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Mene käymään venäjällä niin ymmärrät, hinnat raketoi eikä palkasta jää mitään käteen.
- Anonyymi00002UUSI
Mutta missä se romahdus odottaa?
- Anonyymi00003UUSI
Yhteiskunnalla kestää aikansa mutta jos Venäjän sotiminen suhteessa Ukrainaan jatkuu samalla tavalla niin huonostihan siinä käy.
Se mitä lopulta tapahtuu niin sitähän ei kukaan pysty varmaksi sanomaan.
Mutta eiköhän nautita Venäjän heikkenemisestä ja trollien vinkumisesta koko rahan edestä!- Anonyymi00005UUSI
Tuo heikkeneminen on iltasatu.
- Anonyymi00004UUSI
Usko romahdukseen on mennyt. Yli neljä vuotta heikentynyt ja samalla Ukraina on vahvistunut eikä romahdusta ole tapahtunut.
Venäjä on sinnikkäämpi kuin uskotaan.- Anonyymi00006UUSI
Niinkö? Venäjän tilanne kypsyy kaiken aikaa! Nyt on myös Putte itse alkanut puhumaan rauhasta!
- Anonyymi00007UUSI
Muistakaamme paljon isomman oikean suurvallan romahtaminen neuvostoliitto näytti vahvalta siihen päivään asti kun se romahti rytinällä kaikkien yllätykseksi sama tulee käymään sekunda venäjänkin suhteen sillä erolla ettei sekunda venäjä näytä vahvalta mutta sen romahtaminen tulee sitten yllättävän nopeasti kun sen aika on ...idässä kun asiat osataan pimittää loppuun asti johtuu kansan lammasmaisuudesta sietää sellaista paskaa mitä normaali arvonsa tunteva ihminen ei sietäisi
- Anonyymi00008UUSI
Venäjän romahdus on väistämätön.
- Anonyymi00009UUSI
On mut, vähän mietityttää, et onko Kiina jollain tavalla turvaamassa, ettei pahin toteutuisi heidän näkövinkkelistä katsottuna? Enemmän pyrkivät maksimoimaan oman hyödyn Venäjän heikkoudesta ja siten pitävät Venäjän toiminta kykyisenä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2472633Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka132171Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3241888- 1031639
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois871554Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2001250- 671210
- 251131
- 501093
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl731016