Voisin n*ida vaikka kymmentä eri miestä päivässä, on niin kovat halut.
Haluaisin alkaa maksulliseksi
34
327
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Yksi hyvä riittää.
- Anonyymi00002UUSI
🏃🏻♂️🏃🏻♂️🏃🏻♂️🏃🏻♂️🏃🏻♂️🏃🏻♂️🏃🏻♂️🏃🏻♂️🏃🏻♂️🏃🏻♂️
- Anonyymi00003UUSI
Haluan miehen joka n*ssii mug hengiltä usein
- Anonyymi00004UUSI
🙋🏻♂️
- Anonyymi00005UUSI
Anonyymi00004 kirjoitti:
🙋🏻♂️
Joo
- Anonyymi00007UUSI
Sairaita juttuja….
- Anonyymi00024UUSI
No ny on aloittajaäijä kovat puheet arviolta n kuuden ja puolen minuutin ”kuolemasta” Tee
- Anonyymi00025UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
Sairaita juttuja….
Hienoa että jaksat alustaa palstaäijän, eli monologin pitäjän eroottisista puheista. Ethän vaan nainen ole? Se olisi vielä pateettisempaa. T naiselta
- Anonyymi00026UUSI
Anonyymi00024 kirjoitti:
No ny on aloittajaäijä kovat puheet arviolta n kuuden ja puolen minuutin ”kuolemasta” Tee
Hit em where it hurts
- Anonyymi00034UUSI
Anonyymi00025 kirjoitti:
Hienoa että jaksat alustaa palstaäijän, eli monologin pitäjän eroottisista puheista. Ethän vaan nainen ole? Se olisi vielä pateettisempaa. T naiselta
Tämä propagoija nimittäin voisi olla yksärinkertainen ihan hyvin, suomalaisen feminismin airut. Haha
- Anonyymi00036UUSI
Anonyymi00034 kirjoitti:
Tämä propagoija nimittäin voisi olla yksärinkertainen ihan hyvin, suomalaisen feminismin airut. Haha
Eli katkera läski joka on saanut päähänsä rinnastaa miesten suosiota suhteessa demonisen kateuden kohteeseen kun on jäänyt joku vaihe väliin varhaisnuoruudesssa
- Anonyymi00006UUSI
Pystyn kymmenen miehen suoritukseen...
- Anonyymi00008UUSI
Lopputuloksena sinusta tulee mt-ongelmainen Bonnie Blue. Rajaton, käytetty ja halveksittu, menneisyys seuraa minne menetkin vuosia eteenpäin. Hyvä diili? Tuskin.
- Anonyymi00010UUSI
Kivan näköinen. Olisin hänen kanssaan silti vaikka olisikin "käytetty".
- Anonyymi00011UUSI
Puhut toisen kanssa
- Anonyymi00014UUSI
Se on ollut koko ajan maalausta ja valehtelua toisesta. Teet sitä itse eli pyörität paskaa koko ketjun mitalla kavereittesi ja aloittajan kanssa.
- Anonyymi00015UUSI
Nostanko tähän ketjuun esiin muut paskapuheesi muilta sivuilta ?
- Anonyymi00027UUSI
No jopa peräkammarin naisen kosketuksen puutteesta katkeroitunut aloittajaäijä taas eläytyi tuottamaan sitä tekstiä mitä tavoitteli inistessään itse luomalleen hologrammille. Surkea teatteri on edelleen ja sitä mieltä roskasakki on varmaan sisimmässään itsekin, mutta uskoa täytyy luuoda ns. T
- Anonyymi00028UUSI
Anonyymi00015 kirjoitti:
Nostanko tähän ketjuun esiin muut paskapuheesi muilta sivuilta ?
Nosta ihmeessä kaikki aloittajaäijän ketjut jolle syystä jota en ymmärrä vastaat samaan läjään, jopa penaalin kuivunein tussi saattaa saada epiphanyn ku viis oikein bingossa. Oho
- Anonyymi00009UUSI
Maksan kimppakivasta
- Anonyymi00012UUSI
Tuo onnistuisi heti kättelyssä A, C, E, H, J, M,N,T
- Anonyymi00013UUSI
A:lle voisin maksaa,jos samalla saan SITÄ tehdä T kanssa!
- Anonyymi00017UUSI
😭😭😭😭😭😭
- Anonyymi00033UUSI
No mutta aloittajaäijä - missä on joku kolmas random nimikirjain millä pelaat pässejä- esim M, nk Mi-nainen joka on ollut keskeinen henkilö muissa trollauksissasi
- Anonyymi00016UUSI
Nyt ap. Turpasi kiinni idiootti.
Tämä ketju on anonyymi joten et voi tietää kenen kanssa kirjoitat. Mä en kirjoita suhde ketjuissa edelleenkään. Jos kirjoitan yhteen ketjuun niin sekin on neutraalia.
T.B - Anonyymi00020UUSI
T on niin tyhmä, ettei tarvi maksua. A on rahan arvoinen tuokio!
- Anonyymi00021UUSI
Ymmärrätkö et täällä käy oikeasti todella sairaita ihmisiä vaarallisia ja rikollisia. Kun höpötät tämmöistä joku voi ajatella et oot tosissasi ja etsiä sut käsiin vaikkapa. Tajuatko edes. Onko sulla mitään itsesuojelu vaistoa?
- Anonyymi00022UUSI
Jos toi nainen haluaa metsään makaamaan niin minkä sinä sille voit. Sieltähän niitä löytyy. Tiedät sen kun niitä sieltä haette. Miksei viranomaiset voi suoraan puhua noita asioita
- Anonyymi00029UUSI
Tämäkin länkytys/ palopuhe jota trollaavalle äijälle pidät kertoo sinun ajattelumaailmastasi, eikä mitään hyvää.
- Anonyymi00032UUSI
Miten joku voi olla noin luuseri kusipää edes
- Anonyymi00035UUSI
Anonyymi00022 kirjoitti:
Jos toi nainen haluaa metsään makaamaan niin minkä sinä sille voit. Sieltähän niitä löytyy. Tiedät sen kun niitä sieltä haette. Miksei viranomaiset voi suoraan puhua noita asioita
” Miksei viranomaiset voi suoraan puhua noita asioita” Ja tämä aloituksesi tematiikkako olisi niiden keskeinen puheenaihe? Näinkin voi toki olla jos vaikka mielikuvitusta ei niinkään ole millaista tarustoa levittää naisoletetusta
- Anonyymi00037UUSI
Anonyymi00035 kirjoitti:
” Miksei viranomaiset voi suoraan puhua noita asioita” Ja tämä aloituksesi tematiikkako olisi niiden keskeinen puheenaihe? Näinkin voi toki olla jos vaikka mielikuvitusta ei niinkään ole millaista tarustoa levittää naisoletetusta
Jos kuuluu kato niin luonnollisena osana joidenkin omaan arkeen, siksi uskottavaa
- Anonyymi00023UUSI
Ei se mihinkään halua. Haluaa, vaan , että luullaan joksikin tietyksi henkilöksi. Tätä samaa esitystä vuorokaudesta toiseen.
- Anonyymi00031UUSI
Niin no mitä aloittajaäijän teatteriin tulee, niin sehän ei itse henkilöi kuten ilmaisit ketään, vaan sen tekee matalamieliset misogyyniset katkerat piip, mikäli niikseen tulee. Tee Tee
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1662120Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3111803- 931587
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois821258Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2001220- 671170
- 251091
- 481027
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl73986Maalaisliiton nuorilta paljon puhuva idea
Taas vongataan lisää tukea... kehdosta hautaan! Maalaisliiton nuoret aka Keskustanuoret haluaa Suomeen valtiollisen dei24972