Ei sitä lasketa, jos palstalla höpöttää. Nuo sexijututkin on vain höpötystä. En halua toteuttaa. 😞
En haluakaan alkaa maksulliseksi
12
133
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Pelkuri
- Anonyymi00002UUSI
Et saa minua muuten.
- Anonyymi00003UUSI
Haluatpas jos saisit
- Anonyymi00004UUSI
Fantasioit maksullisen elämisestä
- Anonyymi00005UUSI
Kyllä se tasaantuu
- Anonyymi00006UUSI
Höpötä tunnisteella älä toisten suilla tai toisen suulla.
- Anonyymi00007UUSI
Tämä on purkupalsta. Jos ei ole rikollista, niin voi aika rajuakin läppää heittää. Ei varmaan kukaan uskonutkaan, että sinä todellisuudessa siihen ryhtyisit. Uskon, että sinulla elämä menee niin kuin todella olet suunnitellut. Pääset hyvään parisuhteeseen,uskon näin intuitiolla. Ja muutenkin menee hyvin kaikki. (sivusta.)
- Anonyymi00008UUSI
Kyllä rupeat maksulliseksi. Ei sitä enää voi perua.
- Anonyymi00009UUSI
No mikä siinä ny mättää kysyntää on kovallakin hinnalla niin kauan kun et ulkonäköäsi rumemmaksi muuta tai ala huumeita käyttämään siksi että koet miesten käyttävän sua hyväksi maailman vanhin ammatti kuulemma maailman vanhin kaupan teon väline toki luontovisa yrittäjälle siitä huono maksutapa että on firma äkkiä nurin kun ei ole rahaa millä maksaa verottajalle hakee yrityksen konkkaan jo pienistäkin verorästeistä
- Anonyymi00010UUSI
Mäpä toteutin, vaan eipä jengillä enää rahaa ole ja tuntuvat ihan houmoja kaikki miehet nykyään olevan kun omilta aviovaimoiltaankin anellaan sikiöasennossa ja peukalo suussa, että panisitko kulta mun takaloosteriin. Niin perhanan miehekästä! En tosin itse tuollaista tee ja siitäkin tulee vinoilua.
- Anonyymi00011UUSI
sträpärillä siis.
- Anonyymi00012UUSI
Festareille patjaksi😄
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1662120Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3111803- 931587
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois821258Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2001220- 671170
- 251091
- 481027
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl73986Maalaisliiton nuorilta paljon puhuva idea
Taas vongataan lisää tukea... kehdosta hautaan! Maalaisliiton nuoret aka Keskustanuoret haluaa Suomeen valtiollisen dei24972