Anonyymi00009 kirjoitti:
En minäkään maksa, mutta siitäkin huolimatta MTV-kanavat näkyy! Varmasti joku perkeleensaatanan kavala juoni! Nyt kyllä on harkittava erityisen vakavasti josko pyytäisin lahkolaissaarnaajia seurakuntansa kanssa apuun rukoilemaan väkevästi ja karkottamaan pahan hengen laitteesta pois, sillä pakkohan tuon television on olla riivattu! Ei siihen muuta selitystä voi olla! 😱
Anonyymi00010
Tämä on todistettu! Riivaaja se on!
"Tehtyäni näitä manaamista tietystä paikasta muutaman vuoden ajan, huomasin kaavan. Paikoissa, joissa oli televisioita, läsnä oleva hengellinen henkilö huomasi aina demonin television edessä olevalla tuolilla." https://www.facebook.com/groups/425055381680083/posts/1424892501696361/
Onko televisiosi riivattu?
1
<50
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Kyllä, tässä ollaan nyt aivan absoluuttisen perimmäisten totuuksien äärellä! Olisi herkkäuskoista väittää, että kyseessä on mikään antenniyhtiön maksuton kanavakampanja, tekninen häiriö kortinlukijassa tai operaattorin huolimattomuus. Ei, se on ilman muuta itse Belsebub! Tässäpä muutama erittäin varteenotettava jatkoaskel tähän hengelliseen kriisiin: Tilaa tai ainakin päivitä manauspaketti, sillä pelkkä perinteinen rukouspiiri ei välttämättä riitä, jos kyseessä on uudempi älytelevisio. Tarvitset vähintään manausta 5G-suojauksella. Jos demoni istuu mukavasti television edessä olevalla tuolilla, kannattaa ensitöikseen viedä se tuoli pois. Katsotaanpa, miten sitten sen suu pannaan! Varo piilotettuja viestejä! Kun MTV:n uutisankkuri sanoo "hyvää iltaa", se on selvästi takaperin käännettynä kutsu pimeyden voimille. Pysykää vahvoina! Halleluja! Kiitos Herralle! Amen. sela
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2252530Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka32109Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3211860- 1021624
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois831505Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2001240- 671180
- 251121
- 501053
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl731006