Monelle köyhällä tuo iloa kun ihmiset ostavat jäätelöä kun roskiksesta löytyy papereita niin voi nuolla ne tuohan on jo herkuttelua. Biojäteastioista löytää vaikka mitä ni syö ilmatteeks.Kioskilta voi ostaa maidon,leivän- tupakkia ja loput rahat hakkaa pelikoneeseen.Kioskilla yleensä -15% tarjouksia. Jukoliste kun kaupoissa kauheet hinnat.
Köyhät herkuttelee
116
1074
Vastaukset
- Anonyymi00001
Kiitos vinkeistä. Sinun tavoillasi jää enemmän rahaa kaljaan pitää alkaa myös harrastamaan dyykkausta.
- Anonyymi00053
Aamuyö kun koittaa, niin uteliaisuus voittaa.
Mitähän tänähän löytähän?
- Anonyymi00002
Yks ukkeli oli työskentelemässä kaatopaikalla kaivurin kanssa ni kuorma-auto kippas lavallisen makkarapaketteja niin mikähän oli mennyt mönkään.
- Anonyymi00003
Sait kunnon saaliin sillä kertaa tunkioreissullasi.
- Anonyymi00017
Anonyymi00003 kirjoitti:
Sait kunnon saaliin sillä kertaa tunkioreissullasi.
Kerran löytyi kolme muovirasiaa lohta ja yksi rasia katkarapuja. Harmi että katkallergia.
- Anonyymi00045
Anonyymi00003 kirjoitti:
Sait kunnon saaliin sillä kertaa tunkioreissullasi.
Katsoopas elävä arkisto Mankkaan kaatopaikka. Jotkut asui sen vieressä ja tonki ruuat vaatteet ym sieltä.
- Anonyymi00048
Anonyymi00045 kirjoitti:
Katsoopas elävä arkisto Mankkaan kaatopaikka. Jotkut asui sen vieressä ja tonki ruuat vaatteet ym sieltä.
Kateeks käy.
Tosin viime viikolla löyty 10 paria kesäsukkia valmiiksi siististi pestynö ja paritettuna ja kenkiä löytyny jo yli kymmene paria. Kumikegnät, kuudet lenggarit, tenarit, kolmet talvikenhät ja yks kenkäteline. Eikä vuoda. - Anonyymi00049
Anonyymi00048 kirjoitti:
Kateeks käy.
Tosin viime viikolla löyty 10 paria kesäsukkia valmiiksi siististi pestynö ja paritettuna ja kenkiä löytyny jo yli kymmene paria. Kumikegnät, kuudet lenggarit, tenarit, kolmet talvikenhät ja yks kenkäteline. Eikä vuoda.Kenkiä on nii paljon, ettei tiedä mitkä laittas.
- Anonyymi00004
Tänään roskiksesta, 2 omenaa, päärynä, kairamaitoa.
Olen wannabe-vegaani.- Anonyymi00005
Eilen roskiksesta, sinkki+c-vitamiini -poretabletti 03/2028, monivitamiini ABCDE 02/2028, shampoo huonokuntoisille hiuksille.
- Anonyymi00012
Anonyymi00005 kirjoitti:
Eilen roskiksesta, sinkki c-vitamiini -poretabletti 03/2028, monivitamiini ABCDE 02/2028, shampoo huonokuntoisille hiuksille.
Eilen löytyi roskiksesta, 2 omenaa, päärynä, kairamaitoa lisäksi kolme omenaa, kolme mahdariinia ja kaksi munaa.
Olen wannabe-vegaani. - Anonyymi00034
Anonyymi00012 kirjoitti:
Eilen löytyi roskiksesta, 2 omenaa, päärynä, kairamaitoa lisäksi kolme omenaa, kolme mahdariinia ja kaksi munaa.
Olen wannabe-vegaani.Tänään roskiksesta isu purkki hunajaa, mansikkahilo, suolaa, kaksi pientä porkkanaa, siemennäkkäriä. Eilen löytyi vain yksi kettukarkki.
Edelleen jääkaspissa edellisten päivien saaliit. Toiset onkii, toiset tonkii. - Anonyymi00055
Anonyymi00034 kirjoitti:
Tänään roskiksesta isu purkki hunajaa, mansikkahilo, suolaa, kaksi pientä porkkanaa, siemennäkkäriä. Eilen löytyi vain yksi kettukarkki.
Edelleen jääkaspissa edellisten päivien saaliit. Toiset onkii, toiset tonkii.Tänään roskiksesta kuusi sipulua, kaksi valkosipulua, näkkileipää, vaihteeks mantelimaitua, paahtoleipää, hunajaa, kolme avasmatonta rullas vessapaperia ja kolmadoda rulla talouspapwria. Neljö munaa olu, mutta testissä nousi ylös. Vedessä.
- Anonyymi00056
Anonyymi00055 kirjoitti:
Tänään roskiksesta kuusi sipulua, kaksi valkosipulua, näkkileipää, vaihteeks mantelimaitua, paahtoleipää, hunajaa, kolme avasmatonta rullas vessapaperia ja kolmadoda rulla talouspapwria. Neljö munaa olu, mutta testissä nousi ylös. Vedessä.
Ai niin ja kolme nee..suukkoa alkuperäisesä paketisa. Herkkua.
- Anonyymi00057
Anonyymi00056 kirjoitti:
Ai niin ja kolme nee..suukkoa alkuperäisesä paketisa. Herkkua.
Ja salsa.
Olen wannabe-vegaani. - Anonyymi00059
Anonyymi00057 kirjoitti:
Ja salsa.
Olen wannabe-vegaani."Ai niin ja kolme nee..suukkoa alkuperäisesä paketisa. Herkkua."
Nee...suukoissa saa munaa. - Anonyymi00063
Anonyymi00059 kirjoitti:
"Ai niin ja kolme nee..suukkoa alkuperäisesä paketisa. Herkkua."
Nee...suukoissa saa munaa.Tänään roskiksesta. Koko kurkku.
Siitä tuli mieleen gazpacho keityo. Sen innouttamans päivän ruoat ilmab sähköä. Aamupala suemennäkköru ja eiline vesilasi. Lounas eilistä leipää paahdettuns ja jogua, Päivällinen kuumaa gazpacho. Illallinen tortillat.
Kaikki aibekset roskiksesra. Tortillettuja vois tehdä itekin, mutta löytyy valmiina auemmakta roskuskeikalta. Salsakin löyty ja kermaviilu ja vihannekset, etenkin sipulua. Lisäksi vois tekasta aiemmin löydetydtä tuorejuustosts ja kekseistä juustokakun tai sulatejuustosta porkkanakakun airfryerissa, kun on munaa. Herkkua.
Koko päivän ruoat ilmaiseksu roskiksests.
Olen wannabe-vegaani.
Olen wannabe-sähkönsäästäjä. - Anonyymi00066
Anonyymi00063 kirjoitti:
Tänään roskiksesta. Koko kurkku.
Siitä tuli mieleen gazpacho keityo. Sen innouttamans päivän ruoat ilmab sähköä. Aamupala suemennäkköru ja eiline vesilasi. Lounas eilistä leipää paahdettuns ja jogua, Päivällinen kuumaa gazpacho. Illallinen tortillat.
Kaikki aibekset roskiksesra. Tortillettuja vois tehdä itekin, mutta löytyy valmiina auemmakta roskuskeikalta. Salsakin löyty ja kermaviilu ja vihannekset, etenkin sipulua. Lisäksi vois tekasta aiemmin löydetydtä tuorejuustosts ja kekseistä juustokakun tai sulatejuustosta porkkanakakun airfryerissa, kun on munaa. Herkkua.
Koko päivän ruoat ilmaiseksu roskiksests.
Olen wannabe-vegaani.
Olen wannabe-sähkönsäästäjä.Unohtui, tortillouhin auemmin löydetty voipavut ppe 31.10.2027 ja kuumaan gazpachoon tänää löydetty puolikas pakwtti tomasttimursksa.
- Anonyymi00006
Toissapäivänä roskiksesta avaamaton sipsipussi, 5 avaamatonta tölkkiä pepsiä, lonkeroa ja muita juomia, kaadoin viemäriin, kun kuplajuomat närästää, sipuli, mustikkahilloa puoli purkkia, hunajaa, täysjyvävehnäjauho, vehnäjauho 2 kg, balsamico viinietikka, pitää opetella käyttämään, soveltuu ilmeisesti banaanikärpästen ansaan.
- Anonyymi00108
Sipsit on. Puuttuu vaan katsottavaa. Ei puutu enää. Löytyi 9 kauden dvd:t sarjasta, jossa käsitellään köyhyyttä, alkoholismia, surkeita ihmiskohtaloita ja erilaisia tabuja, kun ei täällä mitään sarjojen nimiä saa mainostaa.
Onpa sarja ajan hermolla.
Unohtui, ei näin köyhällä ole varaa dvd-soittimeen. Pitää katsoa pleikalla. - Anonyymi00110
Anonyymi00108 kirjoitti:
Sipsit on. Puuttuu vaan katsottavaa. Ei puutu enää. Löytyi 9 kauden dvd:t sarjasta, jossa käsitellään köyhyyttä, alkoholismia, surkeita ihmiskohtaloita ja erilaisia tabuja, kun ei täällä mitään sarjojen nimiä saa mainostaa.
Onpa sarja ajan hermolla.
Unohtui, ei näin köyhällä ole varaa dvd-soittimeen. Pitää katsoa pleikalla.Nyt on neljä puolikasta pussis sipsejä ja yksi maiddilastujs. Eilen löytyi herkkuboxiin karkkia, suklaakeksejä, nee..sukkoja js vaniljapitkoa. Toissapäivänö melkein töysi lakupusdi ja yhden teellä alkavan maan sinne-missä-yksi-mauste-kasvaa -karkkejs.
Kyllä kelpaa köyhän herkutella.
- Anonyymi00008
Mutta kaikki edellämainitut saa Prisman kassan kautta paljon siistimmin.
- Anonyymi00010
Harmillisesti täällä takametsän prismassa on vaatteet ja elintarvikkeet eri kerroksessa. Hankalaa jos haluaa janon ja nälän sammuttaa 6päkillä lonkeroa&parilla leikkelepaketilla sovitustilassa.
Eläkeläinen, itäsuomi. - Anonyymi00015
Anonyymi00010 kirjoitti:
Harmillisesti täällä takametsän prismassa on vaatteet ja elintarvikkeet eri kerroksessa. Hankalaa jos haluaa janon ja nälän sammuttaa 6päkillä lonkeroa&parilla leikkelepaketilla sovitustilassa.
Eläkeläinen, itäsuomi."Mutta kaikki edellämainitut saa Prisman kassan kautta paljon siistimmin."
Niinhän ne sanoo, että just kassan kautta mennään ja käräjäoikeus hukkuu pikkujuttuihin.
- Anonyymi00009
Kesäisyyteen kuuluu perunasalaatti. Jokin aika sitten meni kolmen sipulin perunasalaattia. Ja nyt sitten muisti, että juuri perunasalaatti on hyvää. Ja kolmen sipulin perunasalaatti on erityisen hyvää.
- Anonyymi00013
Sepäs sattui. Kolme päivää sitten löytyi roskiksesta perunoita. Sipulia ja valkosipulia onkin aiemmalta roskiskeikalta. Purjosipulia löytyy aiemmin ostettuna ilta-alesta hylättyjen kasvisten hyllystä.
- Anonyymi00018
Anonyymi00013 kirjoitti:
Sepäs sattui. Kolme päivää sitten löytyi roskiksesta perunoita. Sipulia ja valkosipulia onkin aiemmalta roskiskeikalta. Purjosipulia löytyy aiemmin ostettuna ilta-alesta hylättyjen kasvisten hyllystä.
Tänään roskiksesta oliiviöljyä puoli pulloa, voita puoli pakettia, puolikas kurkku, täys kairamaitotölkki ja suolakeksejä.
- Anonyymi00019
Anonyymi00018 kirjoitti:
Tänään roskiksesta oliiviöljyä puoli pulloa, voita puoli pakettia, puolikas kurkku, täys kairamaitotölkki ja suolakeksejä.
Jospa sittenkin pannulla voissa ja öliiviöljyssä paistettuja perunouta, mukaan aiemmin roskiksesta löydettyä rosmariinia.
- Anonyymi00023
Anonyymi00019 kirjoitti:
Jospa sittenkin pannulla voissa ja öliiviöljyssä paistettuja perunouta, mukaan aiemmin roskiksesta löydettyä rosmariinia.
Kevyt kermaviili avaamaton vmp 080626, vaniljajogu avaamaton vmp 150626, omena, 2 luomuomenaa, puolikas kurkku, giffareita, täytetty patonki vmp 240526, jääsalatti, iso pussi ruidleipää, jäätee. Jee.
- Anonyymi00024
Anonyymi00023 kirjoitti:
Kevyt kermaviili avaamaton vmp 080626, vaniljajogu avaamaton vmp 150626, omena, 2 luomuomenaa, puolikas kurkku, giffareita, täytetty patonki vmp 240526, jääsalatti, iso pussi ruidleipää, jäätee. Jee.
Unohtui ananassäilyke, kaneli.
- Anonyymi00025
Anonyymi00024 kirjoitti:
Unohtui ananassäilyke, kaneli.
...ja kaksi munaa.
Olen wannabe-vegaani. - Anonyymi00026
Anonyymi00025 kirjoitti:
...ja kaksi munaa.
Olen wannabe-vegaani.Tuli se kermaviili, mikä puuttuui perunasalatista.
- Anonyymi00030
Anonyymi00026 kirjoitti:
Tuli se kermaviili, mikä puuttuui perunasalatista.
Tänään löytyi roskiksesta puolikas voipaketti ja ohut kaira Herkku.
Ei se mitää, on noita edellisten päivien saaliita vielä jälellä. Ja perunasalatti.
- Anonyymi00011
Appelsiinimehu jäätävän kylmänä ja jäätelö ovat myös hyviä.
- Anonyymi00014
Nyt on vähän liian lämmintä, mutta talvella mahdollisia roskiksesta.
- Anonyymi00016
Anonyymi00014 kirjoitti:
Nyt on vähän liian lämmintä, mutta talvella mahdollisia roskiksesta.
Elintarvikkeita roskiin heittäviltä olisi huomaavaista laittaa pari kylmäkallea mukaan.
- Anonyymi00021
Anonyymi00016 kirjoitti:
Elintarvikkeita roskiin heittäviltä olisi huomaavaista laittaa pari kylmäkallea mukaan.
Oivallinen idea.
- Anonyymi00020
Kuinka monella on varaa herkutella neljällä eri lihalla yhdellä aterialla?
Broilerinlihaa, sianlihaa, naudanlihaa ja kalkkunanlihaa. Tosin kuori ei ole syötävä.- Anonyymi00027
Vihje ei oo mikään maggara eikä lenggi.
- Anonyymi00022
Kanan fileesuikaleita,sika-nautajauhelihaa+kalkkunaleikettä eihän noi mahdottomia maksais.
- Anonyymi00028
Ostin litran pingviini suklaa nougat 2,25€.
- Anonyymi00060
Tänään roskiksessa kaksi avaamstonta pigviinituuttia pahvipaketissa, jäi ottamatta. Jos olis jäädyttäny ne uudestaan, niin tulidko hyvää?
Ai niin, ei näin köyhällä ole pakastinta. Täytyy mennökin äkkiä käydä nuolee papereita ennen kuin roskikuskut vie herkut pois.
- Anonyymi00031
Alkuviikosta löytyi roskiksedta kaksi isoa sitruunaa. Oisko vinkkiä, mitä herkkua niistä tekis?
- Anonyymi00033
Jos ei muuta ni vettä tehosekottimeen ja sitruunaa aikas ärjy juotava.
- Anonyymi00035
Ei näin köyhällä ole tehosekoutinta. Täytyy vaan valella jääpaloja sitruunalla.
- Anonyymi00036
Anonyymi00035 kirjoitti:
Ei näin köyhällä ole tehosekoutinta. Täytyy vaan valella jääpaloja sitruunalla.
Rouskuu mukavasti hampaissa.
- Anonyymi00037
Ruokaa on nii paljon, ettei ehfi ksikkee syödä. Pitänee alkaa tavata roskiksesta löytynyttö kirjaa. Se on enkuksi niin joutuu aivonystyrät töihin. Kuluu enemmän energiaa. Humiliated and insulted. Mitähän tääkin tarkouttaa?
- Anonyymi00043
Tänään löytyi kaksi isoa madnariinia ja muistiinpanoja varten viisi vihkua.
- Anonyymi00050
Anonyymi00043 kirjoitti:
Tänään löytyi kaksi isoa madnariinia ja muistiinpanoja varten viisi vihkua.
Tietääks kukas tätä Dostoevskyä? Kirjs on vuodelta 2024. Sky on taivas. Kuvassa palljo partaa, ja shamppoota tarttee vähin. Sopus se shampoo huonokuntoisille hiuksille.
- Anonyymi00068
Anonyymi00050 kirjoitti:
Tietääks kukas tätä Dostoevskyä? Kirjs on vuodelta 2024. Sky on taivas. Kuvassa palljo partaa, ja shamppoota tarttee vähin. Sopus se shampoo huonokuntoisille hiuksille.
1.sivu luettu.
Kommenttu:
Miksi pitää käyttää niin vaijeita sanoja?
Kun olis yksinkertaisempiki enkun sana olemasa.
Rinnalla kun lukee suomenkielistä versiota netin ilmaisesta kirjapalvelusta, joka löytyy kirjapainotaidon keksijän numellä projektina, kun ei saa töällä mitään tuotemerkkiä mainostas, niin on paöjon helpompia sanoja käytetty vaikka on myöd käännetty jokainen lause tai virke tai mitä be nyt on. - Anonyymi00069
Anonyymi00068 kirjoitti:
1.sivu luettu.
Kommenttu:
Miksi pitää käyttää niin vaijeita sanoja?
Kun olis yksinkertaisempiki enkun sana olemasa.
Rinnalla kun lukee suomenkielistä versiota netin ilmaisesta kirjapalvelusta, joka löytyy kirjapainotaidon keksijän numellä projektina, kun ei saa töällä mitään tuotemerkkiä mainostas, niin on paöjon helpompia sanoja käytetty vaikka on myöd käännetty jokainen lause tai virke tai mitä be nyt on.Kommenrtu:
1.luku 1.kappale: Mies etsii uutta halpaa asuntoa.
Onpa kirka ajan hermolla. - Anonyymi00086
Anonyymi00069 kirjoitti:
Kommenrtu:
1.luku 1.kappale: Mies etsii uutta halpaa asuntoa.
Onpa kirka ajan hermolla.Hetki lyö, viime hetki lyö...
Kiittäen innokkaasti kommentoivia lukijoita wannabe-vegaani-sähkönsäästäjä-kemikaalienvälttelijä-unohtelija lopettaa nyt roskisraportointinsa tähän. Vielä olisi ollut kirja-arviot teoksista C...... ja vapaus, Armon yö, Yön yli, Yön sydän on jäätä, Nälkävuosi, Vuodet ja Paperi- ja pahvityöt sekä kirjansidonta.
Viikon verran roskissaaliita ja ruokaa, lukemista ja tekemistä on niin paljon, ettei tiedä mistä aloittais. Sallittakoon jokaiselle omat onnistuneet roskisseikkailunsa. Toiset onkii, toiset tonkii. - Anonyymi00096
Anonyymi00086 kirjoitti:
Hetki lyö, viime hetki lyö...
Kiittäen innokkaasti kommentoivia lukijoita wannabe-vegaani-sähkönsäästäjä-kemikaalienvälttelijä-unohtelija lopettaa nyt roskisraportointinsa tähän. Vielä olisi ollut kirja-arviot teoksista C...... ja vapaus, Armon yö, Yön yli, Yön sydän on jäätä, Nälkävuosi, Vuodet ja Paperi- ja pahvityöt sekä kirjansidonta.
Viikon verran roskissaaliita ja ruokaa, lukemista ja tekemistä on niin paljon, ettei tiedä mistä aloittais. Sallittakoon jokaiselle omat onnistuneet roskisseikkailunsa. Toiset onkii, toiset tonkii.Siis päivittäisen roskisraportoinnin... Erikoisherkut erikseen. Niistä on ilo jakaa kuulumisia.
- Anonyymi00038
Naapurin koira kuoli ja ukko heitti 7 pakettia hurtanmakkaraa roskiin. Seuraavien päivien ruokalista on selvillä. Hau hau!
Tykyeläkeläinen, muonio.- Anonyymi00040
Eipä ole tullut vastaa koskaan. Köyhöt napurut varmaa syöny ite. Kotons lapsena teku joku kourankarvoista langat ja niistä sukat. Elävältä harjattuna.
- Anonyymi00039
25vuotta sitten pikkukaupassa ukkeli kaupan kassalla sano kun osti koiran makkaraa ni leivän päällä menee kassa tokas että mitä niin kallista makkaraa laitat leivän päälle kun tavallinen makkara halvempaa.
- Anonyymi00041
Kinkkuleike se on vakiotavaraa. Kaupassa ylipuolhintaalessa ja ilmaislaatikosta. Samoten nakit ja hyvä iltalenkki. Yhestä lenkkimakkarasts saa hyvin neljäkin ruokaa, keitto, kastike ja perunat, pyttypannu ja makkaraperunat.
- Anonyymi00042
Anonyymi00041 kirjoitti:
Kinkkuleike se on vakiotavaraa. Kaupassa ylipuolhintaalessa ja ilmaislaatikosta. Samoten nakit ja hyvä iltalenkki. Yhestä lenkkimakkarasts saa hyvin neljäkin ruokaa, keitto, kastike ja perunat, pyttypannu ja makkaraperunat.
Unohtui
Olen-wannabe-vegaani.
Joskus täytyy uhrautua lihan edesä. - Anonyymi00072
Anonyymi00042 kirjoitti:
Unohtui
Olen-wannabe-vegaani.
Joskus täytyy uhrautua lihan edesä.Tänään roskiksesta iso ketsuppipullo, viisi munaa, kaksi kinkkuleikepakettia, lämmin kaulahuivi, lasten pyyhe elokuvasta jossa kaksi tyttöä seikkailee talvella, kun ei täällä mitään tavaramerkkejä saa mainostaa, puolikas purkki maustamatonta jogurtti, lihapiirakka ja korvapuusti, lämmitettynä nam.
Maustamattoman jogurtin inspiroimana ruokalistalla voikanaa tofusta ja kinkkunuudelivokkia. Herkkua.
Joskus täytyy uhrautua lihan ja maitotuotteen edessä. - Anonyymi00073
Anonyymi00072 kirjoitti:
Tänään roskiksesta iso ketsuppipullo, viisi munaa, kaksi kinkkuleikepakettia, lämmin kaulahuivi, lasten pyyhe elokuvasta jossa kaksi tyttöä seikkailee talvella, kun ei täällä mitään tavaramerkkejä saa mainostaa, puolikas purkki maustamatonta jogurtti, lihapiirakka ja korvapuusti, lämmitettynä nam.
Maustamattoman jogurtin inspiroimana ruokalistalla voikanaa tofusta ja kinkkunuudelivokkia. Herkkua.
Joskus täytyy uhrautua lihan ja maitotuotteen edessä.Lisäksi kolme rullaa talouspaperia, yksi rulla vessapaperia, uudet kodinkoneet salaatilinko ja sipulileikkuri, kolme paperista lahjakassia. Tulee käyttöön valmistujaisviikonloppuna.
- Anonyymi00081
Anonyymi00073 kirjoitti:
Lisäksi kolme rullaa talouspaperia, yksi rulla vessapaperia, uudet kodinkoneet salaatilinko ja sipulileikkuri, kolme paperista lahjakassia. Tulee käyttöön valmistujaisviikonloppuna.
Tänään roskiksesta kolmasosapussi vihannessekotusta. Eilisen maustamattoman jogurtin inspiroimana tänään vehnäjauhot ja voi käyttöön eli ruokana naan-leipää ja palak paner tofusta sekä ratatouille. Neljä pakettia tofua, punasipuli, valkosipuli, oliiviöljy, laakerinlehti ja välimeren yrttiseos aiemman roskiskeikan saaliit. Toiset onkii, toiset tonkii.
Pakastepinaattipussista saa neljä ruokaa, pinaattikeitto ja kananmuna, pinaattiletut ja mansikkahillo, tofu-pinaattimunakas ja palak paner. On muuten todella herkkua kaikki. Munaa pitää olla.
Olen wannabe-vegaani. - Anonyymi00084
Anonyymi00081 kirjoitti:
Tänään roskiksesta kolmasosapussi vihannessekotusta. Eilisen maustamattoman jogurtin inspiroimana tänään vehnäjauhot ja voi käyttöön eli ruokana naan-leipää ja palak paner tofusta sekä ratatouille. Neljä pakettia tofua, punasipuli, valkosipuli, oliiviöljy, laakerinlehti ja välimeren yrttiseos aiemman roskiskeikan saaliit. Toiset onkii, toiset tonkii.
Pakastepinaattipussista saa neljä ruokaa, pinaattikeitto ja kananmuna, pinaattiletut ja mansikkahillo, tofu-pinaattimunakas ja palak paner. On muuten todella herkkua kaikki. Munaa pitää olla.
Olen wannabe-vegaani.Lisäksi avaamaton paketti paahtoleipää, 101 uses 1 bottle puhdistusainetta, jonka nimessä on kolme kirjainta, kun ei täällä mitään tuotemerkkejä saa mainostaa, kuvassa kattila levyllä, hana ja tennarit. Kävisköhän tää tiskaamiseen? Tiskiaine on lopussa.
Olen wannabe-kemikaalienvälttelijä. - Anonyymi00088
Anonyymi00084 kirjoitti:
Lisäksi avaamaton paketti paahtoleipää, 101 uses 1 bottle puhdistusainetta, jonka nimessä on kolme kirjainta, kun ei täällä mitään tuotemerkkejä saa mainostaa, kuvassa kattila levyllä, hana ja tennarit. Kävisköhän tää tiskaamiseen? Tiskiaine on lopussa.
Olen wannabe-kemikaalienvälttelijä.Unohtui, jos joku ihmettelee, mistä munakoiso ratatouilleen, niin hylättyjen hyllystä kaupasta, hinta 0,22e. Jukoliste kun kaupoissa kauheet hinnat.
- Anonyymi00094
Anonyymi00088 kirjoitti:
Unohtui, jos joku ihmettelee, mistä munakoiso ratatouilleen, niin hylättyjen hyllystä kaupasta, hinta 0,22e. Jukoliste kun kaupoissa kauheet hinnat.
Eilen roskiksille yhden tyhjän kassin kanssa, kotiin kolmen täyden kassin kanssa, löytyi mm. kolme pakettia kuivahiivaa ppe 11.09.2026. Tänään roskiksesta tuoretta rosmariinia. Vois tehdä vaikka focaccia, kun löytyi niitä vehnäjauhoja, suolaa ja hunajaa ja reilusti oliiviöljyä aiemmalla roskiskeikalla. Herkkua.
- Anonyymi00095
Anonyymi00094 kirjoitti:
Eilen roskiksille yhden tyhjän kassin kanssa, kotiin kolmen täyden kassin kanssa, löytyi mm. kolme pakettia kuivahiivaa ppe 11.09.2026. Tänään roskiksesta tuoretta rosmariinia. Vois tehdä vaikka focaccia, kun löytyi niitä vehnäjauhoja, suolaa ja hunajaa ja reilusti oliiviöljyä aiemmalla roskiskeikalla. Herkkua.
Unohtui, tarkoitus oli korvata sokeri hunajalla, kun sitä on monta pakettia. Eilen roskiksesta löytyi kilon paketti sokeria! Pakkohan se oli ottaa. Toiset onkii, toiset tonkii.
- Anonyymi00098
Terveisin frugivoori
- Anonyymi00044
Ostettiin ihan 3kpl Ben and Jerry jäätelöitä 10€ Citymarketista.
- Anonyymi00046
Olis se varmaa ihan hyvöä, jozei olis laktosintolerantti. Eikä muu taloväki myöskä ole kovin tolerantti. Prööt.
- Anonyymi00092
Anonyymi00046 kirjoitti:
Olis se varmaa ihan hyvöä, jozei olis laktosintolerantti. Eikä muu taloväki myöskä ole kovin tolerantti. Prööt.
Eilen löytyi roskiksesta kolmen suklaalevyn verran suklaats puolikkaina tai pienempinä levyinä. Joku oli maistellut eri makuja. Nyt on jouluksi suklaata. Voi tehdä vaikka suklaakakkua airfryerillä, kun ei näin köyhällä ole varaa sähköuuniin. Herkkua. Prööt.
- Anonyymi00093
Anonyymi00092 kirjoitti:
Eilen löytyi roskiksesta kolmen suklaalevyn verran suklaats puolikkaina tai pienempinä levyinä. Joku oli maistellut eri makuja. Nyt on jouluksi suklaata. Voi tehdä vaikka suklaakakkua airfryerillä, kun ei näin köyhällä ole varaa sähköuuniin. Herkkua. Prööt.
Unohtui, eilen löytyi myös pelikoneen näyttö alkuperäisessä pahvi-styroksipakkauksessa.. Ohjepaperin tekstit englanniksi ja kiinaksi. Uskaltaakohan käyttää?
- Anonyymi00047
Kyllä ei ole tarvinnut ruokaa dyykkailla roskiksista, kun ruoka on oikeasti kuitenkin todella edullista ihan kaupasta ostettuna!
Aloitushan oli provo, sillä jäätelöä ja ihan sitä laktoositonkin myydään tarjouksissa sopivasti, että jopa toimeentulotuella kärvistelevä pystyy ostamaan jäätelöä herkutellakseen. Kaupoissa on tarjouksissa 10€/ kolme suurta rasiaa jäätelöä, niistä riittää pitkään herkutella.
Jos toimeentulotuessa on määritelty ravintoon 9€/päivä yhdelle henkilölle, niin sillä ruokkii hyvin koko perheen! Ja ostaa vielä nuo jäätelötkin perheelle herkutteluun.
Toki minä dyykkaan roskiksista ne pantilliset pullot ja tölkit, koska niillä panteilla ostaa ihan perus safkat, ei välttämättä tarvitse muita rahoja edes käyttää ostoksiin.- Anonyymi00051
Laktoositon on testattu. Ei auta. Prööt.
- Anonyymi00054
Anonyymi00051 kirjoitti:
Laktoositon on testattu. Ei auta. Prööt.
Unohtui
Olen-wannabe-vegaani.
Joskus täytyy uhrautua maitotuotteen edesä. - Anonyymi00075
Kiitos kysymästä!
Useimmat apinat ovat yleisruokaisia (omnivoreja).
Peruselintarvikkeet: hedelmät, lehdet (luettuna), kukat (maljakossa), siemenet, pähkinät.
Myös hyönteiset, pienet selkärankaiset ja linnut voivat kuulua ruokavalioon erityisesti kääpiö- ja vähemmän laajoihin lajeihin. Ei kuulu paitsi broileri.
Auringon ja ravinnon saatavuuden mukaan painotus vaihtelee: trooppisissa suomalaisroskiksissa hedelmät korostuvat; kuivemmissa elinympäristöissä lehdet (ristikko jos löytyy) ja siemenet.
Ravintotarpeet: korkea sokeri- ja hiilihydraattipitoisuus hedelmistä, proteiinia hyönteisistä/lihoista, kuidut lehdistä (salaatin, kaalin). Lajin ja yksilön mukaan ruokavalio voi olla erikoistunut (esim. foliovoittaiset lajit, frugivoorit). Folio?
GTP-5 mini ja tekstinmuokkaus - Anonyymi00085
Anonyymi00075 kirjoitti:
Kiitos kysymästä!
Useimmat apinat ovat yleisruokaisia (omnivoreja).
Peruselintarvikkeet: hedelmät, lehdet (luettuna), kukat (maljakossa), siemenet, pähkinät.
Myös hyönteiset, pienet selkärankaiset ja linnut voivat kuulua ruokavalioon erityisesti kääpiö- ja vähemmän laajoihin lajeihin. Ei kuulu paitsi broileri.
Auringon ja ravinnon saatavuuden mukaan painotus vaihtelee: trooppisissa suomalaisroskiksissa hedelmät korostuvat; kuivemmissa elinympäristöissä lehdet (ristikko jos löytyy) ja siemenet.
Ravintotarpeet: korkea sokeri- ja hiilihydraattipitoisuus hedelmistä, proteiinia hyönteisistä/lihoista, kuidut lehdistä (salaatin, kaalin). Lajin ja yksilön mukaan ruokavalio voi olla erikoistunut (esim. foliovoittaiset lajit, frugivoorit). Folio?
GTP-5 mini ja tekstinmuokkausTänään roskiksesta puolikas bussi salaaddia ja banaani. Sen siitä saa kun näsäviisastelee tekoälyn kanssa.
Olen wannabe-sähkönsäästäjä. - Anonyymi00087
Anonyymi00085 kirjoitti:
Tänään roskiksesta puolikas bussi salaaddia ja banaani. Sen siitä saa kun näsäviisastelee tekoälyn kanssa.
Olen wannabe-sähkönsäästäjä.Unohtui, yksi hyvin naseva "apina" -kommentti oli näköjään poistettu tuolta välistä. Siksi tekoälyavusteinen vastaus ruokavaliosta.
- Anonyymi00091
Anonyymi00087 kirjoitti:
Unohtui, yksi hyvin naseva "apina" -kommentti oli näköjään poistettu tuolta välistä. Siksi tekoälyavusteinen vastaus ruokavaliosta.
Apina
- Anonyymi00099
Anonyymi00091 kirjoitti:
Apina
Köyhän ilo on haistella suklaalevyjen foliokuoria, kun löytää kolmen suklaalevyn verran suklaata foliokääreissä ja säästää suklaat jouluun. Oli se tekoäly viisas kun tiesi tuon foliojutunkin. Terveisin frugivoori
- Anonyymi00104
Anonyymi00099 kirjoitti:
Köyhän ilo on haistella suklaalevyjen foliokuoria, kun löytää kolmen suklaalevyn verran suklaata foliokääreissä ja säästää suklaat jouluun. Oli se tekoäly viisas kun tiesi tuon foliojutunkin. Terveisin frugivoori
Tänään roskiksesta mansikoita ja ristikkolehtiä! Pian on torttua tarjolla, kun on munaa. Kyllä kelpaa köyhän nautiskella.
- Anonyymi00058
Vaikes eettinen ongelma. Löyty 3 isoa avaamatonta tölkkiä oluta. Kaataako viemäriin vai jättää tupakkipaikale naapurin siepolle?
- Anonyymi00061
Kannattaa kaataa ne elimistön kautta viemäriin.
- Anonyymi00062
Anonyymi00061 kirjoitti:
Kannattaa kaataa ne elimistön kautta viemäriin.
Kompromissi. Kaadettiin yhdessä naapurin viemäriin.
- Anonyymi00065
No jo on taas aloitus.
- Anonyymi00071
Joitain motivoi maha, joitain raha, joitain maailma paha.
- Anonyymi00070
Kyllä kun löytää roskiksesta jäätelöpaperin ja pääsee nuoleen niin voi kähättää että ilmatteeks taas sai.
- Anonyymi00102
Kyllä kun löytää roskiksesta melkein kokonaan syödyn vesimelonin ja pääsee pilkkoo sen siivuiksi ja syömään niin voi kähättää että ilmatteeks taas sai.
- Anonyymi00074
Köyhä herkuttelee
Ensi se käy paripulloa viinakaupasta ostamassa viinaa ja juo toisen tulomatkalla ja sitten alkaa herkuttelee ja juhlia.
Kotonä humalassa tilaa lisää viinaa kotiovelle Granh-Laasonen toimittaa.- Anonyymi00077
Kateeks käy.
Ei näin köyhällä ole varaa ostaa viinaa. Täytyy vaa imeskellä pelkkiä jääpaloja ja kuvitella känni.
- Anonyymi00078
Ei tosi köyhä viinaa osta vaan valmistaa kiljua.Lämpösenä sitten juo hiivalitkua.
- Anonyymi00080
Ei näin köyhällä ole varaa tehdä kiljua. Pitää vaan kiljua ilman kiljua.
- Anonyymi00079
Onko ihminen ahne, jos on kerännyt roskiksesta ison jätesäkillisen talous- ja vessapaperia ja repullisen erilaisia makaroneja ja pastoja?
Nää kuunvaihteet on aika antoisia, kun ihmiset muuttaa. Kotivarasta puhutaan, mutta voi olla vähän kovaa syötävää keittämättä, kun kotivarahan pitäis käyttää sähkökatkojen aikana. Ei näin köyhällä ole varaa retkikeittimeen. No, narskuu mukavasti hampaissa. Tai voi vaa imeskellä, vaikka sitruunan kanssa.- Anonyymi00082
Hiljaisuus on myöntymisen merkki. Ahne on.
Onko ihminen ahne, jos on jääkaapissa kolmessa pullossa rapsi/rypsiöljyö, neljässä pullossa soijakastiketta, kuivakaapissa viidessä pullossa oliiviöljyä ja yhdessä isossa pullossa rapsiöljyä?
Öljylamppu olis kätevä. Rapsiöljyllä toimiva.
Olen wannabe-sähkönsäästäjä. - Anonyymi00083
Anonyymi00082 kirjoitti:
Hiljaisuus on myöntymisen merkki. Ahne on.
Onko ihminen ahne, jos on jääkaapissa kolmessa pullossa rapsi/rypsiöljyö, neljässä pullossa soijakastiketta, kuivakaapissa viidessä pullossa oliiviöljyä ja yhdessä isossa pullossa rapsiöljyä?
Öljylamppu olis kätevä. Rapsiöljyllä toimiva.
Olen wannabe-sähkönsäästäjä.Hiljaisuus on myöntymisen merkki. Ahne on.
Tänään testissä roskiksesta löytynyt ompelukone tai mikälie saumuri. Kone on, poljin on, pölyä on, käyttöohje on, kissankarvoja on, kissallergia on, virtajohto... voihan! Ai se onkin kiinni polkimessa.
Virtajohto pistorasiassa on, valo päällä on, irrotettu eka osa alalangan puolaamista varten on, typerä koneen käyttäjä toista osaa irrottamassa on, osa vaan tiukasti kiinni on, käyttöohje kädessä on, käyttöohje miksikälie puolaksi on, puolaksi, mikä vitsi... voihan!
Konetta testattu on, se osa, minkä alle kangas tulee stopka dociskowa nostettu on, ompelulangan laitto kesken on, typerä koneen käyttäjä neuvoton on, käyttöohjeessa kuva on, kuvassa toisen mallin ompelukone on... voihan!
Hermot mennyt on... voihan! Ehkä tätä voi käyttää valaimena. Unohtui, että samaan aikaan löytyi Pasta yli 100 hyvää ohjetta, mikä löytyi nyt ompelukonekassin pohjalta! Parasta keskittyä vaan pastaan.
Olen wannabe-sähkönsäästäjä.
Pastaa on niin paljon, ettei tiedä mitä laittais. - Anonyymi00090
Anonyymi00083 kirjoitti:
Hiljaisuus on myöntymisen merkki. Ahne on.
Tänään testissä roskiksesta löytynyt ompelukone tai mikälie saumuri. Kone on, poljin on, pölyä on, käyttöohje on, kissankarvoja on, kissallergia on, virtajohto... voihan! Ai se onkin kiinni polkimessa.
Virtajohto pistorasiassa on, valo päällä on, irrotettu eka osa alalangan puolaamista varten on, typerä koneen käyttäjä toista osaa irrottamassa on, osa vaan tiukasti kiinni on, käyttöohje kädessä on, käyttöohje miksikälie puolaksi on, puolaksi, mikä vitsi... voihan!
Konetta testattu on, se osa, minkä alle kangas tulee stopka dociskowa nostettu on, ompelulangan laitto kesken on, typerä koneen käyttäjä neuvoton on, käyttöohjeessa kuva on, kuvassa toisen mallin ompelukone on... voihan!
Hermot mennyt on... voihan! Ehkä tätä voi käyttää valaimena. Unohtui, että samaan aikaan löytyi Pasta yli 100 hyvää ohjetta, mikä löytyi nyt ompelukonekassin pohjalta! Parasta keskittyä vaan pastaan.
Olen wannabe-sähkönsäästäjä.
Pastaa on niin paljon, ettei tiedä mitä laittais.Apina
- Anonyymi00089
Rikkaathan ne kävikin Epsteinin saarella syömässä
- Anonyymi00100
... ja nai.... sia ihailemassa
- Anonyymi00101
Vaikes eettinen ongelma. Löyty avaamaton paketti pelikoneen näyttö roskiksen takaa "piilosta". Myynnissä edelleen liikkeessä, jonka nimessä on monta aakkosten 7.kirjainta, ja merkkinä on kolme kirjsinta ekana aakkosten 1.kirjain, kun ei täällä saa mitään tuotemerkkiä mainostaa, niin oli ehkä jonkun "ohikassan-maksamatta-tyypin". Pitääkö odottaa, että joku ilmoittaa kellarikomerosta kadonneesta tavarasta ilmoitustaululla ja käydä kysymäddä oliko viety näyttö vai saako löytäjä pitää?
- Anonyymi00103
Soitin, kysyin, ilmoitin, odotan. 3 kk päästä näyttöä omana käytän.
- Anonyymi00105
Juusto oli väkevää. On hyvin vaikea sanoa mistä juuston väkevyys johtuu? Nykyaikainen elintarvikkeiden säilytysketju ja valmistusmenetelmät voivat olla syitä poikkeuksellisen voimakkaan makuiseen juustoon.
Miten teillä on tilanteet menneet juustojen kanssa?- Anonyymi00106
Juusto se on vakiotavaraa. Kaupassa ylipuolhintaalessa ja ilmaislaatikosta. Samoten kairamaito ja hyvä iltamaito. Yhestä juustopaketista saa hyvin neljäkin ruokaa, juustoleipä mikrossa, juustoleipä airfryerissa, juustovoileipä grillissä ja juustoleipä.
Mitä tulee väkevyyteen, niin sitä voi taittaa sinapilla. Pääasia ettei näy suoranaisia pilkkuja tai muita valomerkkejä. - Anonyymi00107
Mitkä tilanteet????????????
- Anonyymi00109
Apina
- Anonyymi00112
Anonyymi00111 kirjoitti:
Meitä on muitskin. Osa julkkiksia.
https://www.hs.fi/helsinki/art-2000012019813.htmlKateeks käy.
Mitä isot edellä, sitä pienet perässä. On nimittäin aika isot kassit kaverilla. - Anonyymi00113
Anonyymi00112 kirjoitti:
Kateeks käy.
Mitä isot edellä, sitä pienet perässä. On nimittäin aika isot kassit kaverilla.Uutiseen liittyvän keskustelun pääaihe oli, ettei biojätteeseen saa laittaa muovia. Ja tämän pullonpalautusuutisen, että verot pitää maksaa.
https://yle.fi/a/74-20230718
Sääntö-Suomi!
Mitähän sääntöä se rikkoo, joka nuolee toisen jättämää jäätelöpaperia? Varmaan jäätelönsyöjän omistusoikeutta paperiin. - Anonyymi00114
Anonyymi00113 kirjoitti:
Uutiseen liittyvän keskustelun pääaihe oli, ettei biojätteeseen saa laittaa muovia. Ja tämän pullonpalautusuutisen, että verot pitää maksaa.
https://yle.fi/a/74-20230718
Sääntö-Suomi!
Mitähän sääntöä se rikkoo, joka nuolee toisen jättämää jäätelöpaperia? Varmaan jäätelönsyöjän omistusoikeutta paperiin.Opiskelija keräsi lähes 7 400 pulloa ja tölkkiä kolmessa vuodessa ja lahjoittaa rahat hyväntekeväisyyteen. Pullojen palautus kesti viisi ja puoli tuntia. Palautus tuottaa 1 119,45 euroa.
Suurin huolenaihe on, onko verot maksettu!
Toinen käyttää suuren osan ajastaan muiden hyväksi ja tässä on kiitos ja myötätunto. Eikö tuon nyt olisi voinut ilman veroja antaa lahjoittaa. - Anonyymi00115
Anonyymi00114 kirjoitti:
Opiskelija keräsi lähes 7 400 pulloa ja tölkkiä kolmessa vuodessa ja lahjoittaa rahat hyväntekeväisyyteen. Pullojen palautus kesti viisi ja puoli tuntia. Palautus tuottaa 1 119,45 euroa.
Suurin huolenaihe on, onko verot maksettu!
Toinen käyttää suuren osan ajastaan muiden hyväksi ja tässä on kiitos ja myötätunto. Eikö tuon nyt olisi voinut ilman veroja antaa lahjoittaa.Tuo panttien verotus on ihan selkeä juttu ja ei yksin täällä Suomessa, vaan naapurimaassa Ruotsissa on myös maksettava kerättyjen pullojen ja tölkkien panteista verot.
Katsoin taannoin erään dokumentin yhdestä ruotsalaisesta vanhasta miehestä, joka keräsi niitä pantteja monesta paikasta ja palautti markettien parkkipaikoilla ostoskärryjäkin saaden niiden pantin itselleen. Hän lahjoitti 1000000 kruunua hyväntekeväisyyteen ja joutui verottajan kanssa ongelmiin, kun hän ei ollut maksanut panteista veroja.
Suomessa on kyllä verotuksen suhteen ihan selkeät pelisäännöt, monelta vain unohtuu ottaa asioista selvää!
Minä itse kerään pullojen ja tölkkien pantteja, ilmoitan ne verotukseen, niin ei ole epäselvää. Ei se vaikeaa ole ja aina löytyy myös verotukseen kaavamaisia vähennyksiä tulonhankintaan liittyen, jolloin tuo panttien verotus jää aika vähäiseksi. - Anonyymi00116
Anonyymi00115 kirjoitti:
Tuo panttien verotus on ihan selkeä juttu ja ei yksin täällä Suomessa, vaan naapurimaassa Ruotsissa on myös maksettava kerättyjen pullojen ja tölkkien panteista verot.
Katsoin taannoin erään dokumentin yhdestä ruotsalaisesta vanhasta miehestä, joka keräsi niitä pantteja monesta paikasta ja palautti markettien parkkipaikoilla ostoskärryjäkin saaden niiden pantin itselleen. Hän lahjoitti 1000000 kruunua hyväntekeväisyyteen ja joutui verottajan kanssa ongelmiin, kun hän ei ollut maksanut panteista veroja.
Suomessa on kyllä verotuksen suhteen ihan selkeät pelisäännöt, monelta vain unohtuu ottaa asioista selvää!
Minä itse kerään pullojen ja tölkkien pantteja, ilmoitan ne verotukseen, niin ei ole epäselvää. Ei se vaikeaa ole ja aina löytyy myös verotukseen kaavamaisia vähennyksiä tulonhankintaan liittyen, jolloin tuo panttien verotus jää aika vähäiseksi.Tänään romanikerjäläinen oli palauttamassa viittä isoa jätesäkillistä tyhjiä pulloja ja tölkkejä pantinpalautuspisteellä. Nehän kiertää ihan ammattimaisesti kaikkialla eri taloyhtiöissä ja puistoissa kärryjen kanssa, kaikkialla mihin vain pääsevät. Eipä siinä paljon jää kantasuomalaisille palautettavaa. Näinköhän maksaa veroja panteista?
- Anonyymi00118
Anonyymi00116 kirjoitti:
Tänään romanikerjäläinen oli palauttamassa viittä isoa jätesäkillistä tyhjiä pulloja ja tölkkejä pantinpalautuspisteellä. Nehän kiertää ihan ammattimaisesti kaikkialla eri taloyhtiöissä ja puistoissa kärryjen kanssa, kaikkialla mihin vain pääsevät. Eipä siinä paljon jää kantasuomalaisille palautettavaa. Näinköhän maksaa veroja panteista?
Ehkä romanikerjäläiselle voidaan suoda verottomat pantit?
Hän kerää varmaan tarpeeseen. Tosin nykyään asuvat kiinteissä osoitteissa, osa ympäri vuoden Suomessa, ja keulivat Kelan jonoissa. Eli se siitä tarpeesta ja kerjäläisyydestä.
- Anonyymi00117
"Mitähän sääntöä se rikkoo, joka nuolee toisen jättämää jäätelöpaperia? Varmaan jäätelönsyöjän omistusoikeutta paperiin."
Kauppa vastaa, kun siltä ei kysytä. Roskat kuuluvat heille, eikä niitä saa ottaa. Olishan se ihan kauheeta, jos useampi söisi vaikka siististi muovipakkauksessa olevia omenoita, joista yhdessä on pieni kolhu ja siksi ne on siirretty roskiin. Eikä menisi kauppaan ostamaan niitä omenoita. Uutisen keskustelun kommenteissa korostetaan kovasti tervettä järkeä ja valinnanvapautta. Ken syö, se kärsii.
https://www.hs.fi/mielipide/art-2000012069323.html
"Jäteastiaan päätynyt ruoka ei ole enää turvallista"
No, ei kaikki ruoka tosiaan ole lehmästä, eikä se myytävä edes sisällä turpaa. - Anonyymi00119
🙉🐵🙊🙈🍦
- Anonyymi00120
Kyllähän maailmalla ihmiset tonkii kaatopaikoilla jos löytys syötävää.Suomalainen tosi köyhä nappaa roskiksesta jätskipaperin ja nuolee sen nami nami herkkua.
- Anonyymi00121
Taidat olla ainut
- Anonyymi00122
Miksi ne ei kerää ruokaansa luonnosta. Korvasieniä oli metsässä ja pian
saa oman maan perunoita roppakaupalla. Syksykesällä on jo marjaa
nuo metsät pullollaan. Mansikoitakin on pian tarjolla. - Anonyymi00123
Eläkepölvästi herkuttelee veteen keitetyllä makaronivellillä ja lämpimällä kiljulla
- Anonyymi00124
Ootte vaan kateellisia kun ette kehtaa ottaa jätskipapereita roskiksesta pääsee tosi köyhä herkutteleen.Koiran ulosteista saa hyvän lisän risottoon on energiaa.Ihmiset on niin sokeita mitä voi syödä ja aina valitetaan.
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa110891- 125886
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten278675- 76648
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74609Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64572Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54546Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist38510- 72483