Köyhät herkuttelee

Anonyymi-ap

Monelle köyhällä tuo iloa kun ihmiset ostavat jäätelöä kun roskiksesta löytyy papereita niin voi nuolla ne tuohan on jo herkuttelua. Biojäteastioista löytää vaikka mitä ni syö ilmatteeks.Kioskilta voi ostaa maidon,leivän- tupakkia ja loput rahat hakkaa pelikoneeseen.Kioskilla yleensä -15% tarjouksia. Jukoliste kun kaupoissa kauheet hinnat.

116

1074

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      Kiitos vinkeistä. Sinun tavoillasi jää enemmän rahaa kaljaan pitää alkaa myös harrastamaan dyykkausta.

      • Anonyymi00053

        Aamuyö kun koittaa, niin uteliaisuus voittaa.
        Mitähän tänähän löytähän?


    • Anonyymi00002

      Yks ukkeli oli työskentelemässä kaatopaikalla kaivurin kanssa ni kuorma-auto kippas lavallisen makkarapaketteja niin mikähän oli mennyt mönkään.

      • Anonyymi00003

        Sait kunnon saaliin sillä kertaa tunkioreissullasi.


      • Anonyymi00017
        Anonyymi00003 kirjoitti:

        Sait kunnon saaliin sillä kertaa tunkioreissullasi.

        Kerran löytyi kolme muovirasiaa lohta ja yksi rasia katkarapuja. Harmi että katkallergia.


      • Anonyymi00045
        Anonyymi00003 kirjoitti:

        Sait kunnon saaliin sillä kertaa tunkioreissullasi.

        Katsoopas elävä arkisto Mankkaan kaatopaikka. Jotkut asui sen vieressä ja tonki ruuat vaatteet ym sieltä.


      • Anonyymi00048
        Anonyymi00045 kirjoitti:

        Katsoopas elävä arkisto Mankkaan kaatopaikka. Jotkut asui sen vieressä ja tonki ruuat vaatteet ym sieltä.

        Kateeks käy.

        Tosin viime viikolla löyty 10 paria kesäsukkia valmiiksi siististi pestynö ja paritettuna ja kenkiä löytyny jo yli kymmene paria. Kumikegnät, kuudet lenggarit, tenarit, kolmet talvikenhät ja yks kenkäteline. Eikä vuoda.


      • Anonyymi00049
        Anonyymi00048 kirjoitti:

        Kateeks käy.

        Tosin viime viikolla löyty 10 paria kesäsukkia valmiiksi siististi pestynö ja paritettuna ja kenkiä löytyny jo yli kymmene paria. Kumikegnät, kuudet lenggarit, tenarit, kolmet talvikenhät ja yks kenkäteline. Eikä vuoda.

        Kenkiä on nii paljon, ettei tiedä mitkä laittas.


    • Anonyymi00004

      Tänään roskiksesta, 2 omenaa, päärynä, kairamaitoa.

      Olen wannabe-vegaani.

      • Anonyymi00005

        Eilen roskiksesta, sinkki+c-vitamiini -poretabletti 03/2028, monivitamiini ABCDE 02/2028, shampoo huonokuntoisille hiuksille.


      • Anonyymi00012
        Anonyymi00005 kirjoitti:

        Eilen roskiksesta, sinkki c-vitamiini -poretabletti 03/2028, monivitamiini ABCDE 02/2028, shampoo huonokuntoisille hiuksille.

        Eilen löytyi roskiksesta, 2 omenaa, päärynä, kairamaitoa lisäksi kolme omenaa, kolme mahdariinia ja kaksi munaa.

        Olen wannabe-vegaani.


      • Anonyymi00034
        Anonyymi00012 kirjoitti:

        Eilen löytyi roskiksesta, 2 omenaa, päärynä, kairamaitoa lisäksi kolme omenaa, kolme mahdariinia ja kaksi munaa.

        Olen wannabe-vegaani.

        Tänään roskiksesta isu purkki hunajaa, mansikkahilo, suolaa, kaksi pientä porkkanaa, siemennäkkäriä. Eilen löytyi vain yksi kettukarkki.

        Edelleen jääkaspissa edellisten päivien saaliit. Toiset onkii, toiset tonkii.


      • Anonyymi00055
        Anonyymi00034 kirjoitti:

        Tänään roskiksesta isu purkki hunajaa, mansikkahilo, suolaa, kaksi pientä porkkanaa, siemennäkkäriä. Eilen löytyi vain yksi kettukarkki.

        Edelleen jääkaspissa edellisten päivien saaliit. Toiset onkii, toiset tonkii.

        Tänään roskiksesta kuusi sipulua, kaksi valkosipulua, näkkileipää, vaihteeks mantelimaitua, paahtoleipää, hunajaa, kolme avasmatonta rullas vessapaperia ja kolmadoda rulla talouspapwria. Neljö munaa olu, mutta testissä nousi ylös. Vedessä.


      • Anonyymi00056
        Anonyymi00055 kirjoitti:

        Tänään roskiksesta kuusi sipulua, kaksi valkosipulua, näkkileipää, vaihteeks mantelimaitua, paahtoleipää, hunajaa, kolme avasmatonta rullas vessapaperia ja kolmadoda rulla talouspapwria. Neljö munaa olu, mutta testissä nousi ylös. Vedessä.

        Ai niin ja kolme nee..suukkoa alkuperäisesä paketisa. Herkkua.


      • Anonyymi00057
        Anonyymi00056 kirjoitti:

        Ai niin ja kolme nee..suukkoa alkuperäisesä paketisa. Herkkua.

        Ja salsa.

        Olen wannabe-vegaani.


      • Anonyymi00059
        Anonyymi00057 kirjoitti:

        Ja salsa.

        Olen wannabe-vegaani.

        "Ai niin ja kolme nee..suukkoa alkuperäisesä paketisa. Herkkua."

        Nee...suukoissa saa munaa.


      • Anonyymi00063
        Anonyymi00059 kirjoitti:

        "Ai niin ja kolme nee..suukkoa alkuperäisesä paketisa. Herkkua."

        Nee...suukoissa saa munaa.

        Tänään roskiksesta. Koko kurkku.

        Siitä tuli mieleen gazpacho keityo. Sen innouttamans päivän ruoat ilmab sähköä. Aamupala suemennäkköru ja eiline vesilasi. Lounas eilistä leipää paahdettuns ja jogua, Päivällinen kuumaa gazpacho. Illallinen tortillat.

        Kaikki aibekset roskiksesra. Tortillettuja vois tehdä itekin, mutta löytyy valmiina auemmakta roskuskeikalta. Salsakin löyty ja kermaviilu ja vihannekset, etenkin sipulua. Lisäksi vois tekasta aiemmin löydetydtä tuorejuustosts ja kekseistä juustokakun tai sulatejuustosta porkkanakakun airfryerissa, kun on munaa. Herkkua.

        Koko päivän ruoat ilmaiseksu roskiksests.

        Olen wannabe-vegaani.
        Olen wannabe-sähkönsäästäjä.


      • Anonyymi00066
        Anonyymi00063 kirjoitti:

        Tänään roskiksesta. Koko kurkku.

        Siitä tuli mieleen gazpacho keityo. Sen innouttamans päivän ruoat ilmab sähköä. Aamupala suemennäkköru ja eiline vesilasi. Lounas eilistä leipää paahdettuns ja jogua, Päivällinen kuumaa gazpacho. Illallinen tortillat.

        Kaikki aibekset roskiksesra. Tortillettuja vois tehdä itekin, mutta löytyy valmiina auemmakta roskuskeikalta. Salsakin löyty ja kermaviilu ja vihannekset, etenkin sipulua. Lisäksi vois tekasta aiemmin löydetydtä tuorejuustosts ja kekseistä juustokakun tai sulatejuustosta porkkanakakun airfryerissa, kun on munaa. Herkkua.

        Koko päivän ruoat ilmaiseksu roskiksests.

        Olen wannabe-vegaani.
        Olen wannabe-sähkönsäästäjä.

        Unohtui, tortillouhin auemmin löydetty voipavut ppe 31.10.2027 ja kuumaan gazpachoon tänää löydetty puolikas pakwtti tomasttimursksa.


    • Anonyymi00006

      Toissapäivänä roskiksesta avaamaton sipsipussi, 5 avaamatonta tölkkiä pepsiä, lonkeroa ja muita juomia, kaadoin viemäriin, kun kuplajuomat närästää, sipuli, mustikkahilloa puoli purkkia, hunajaa, täysjyvävehnäjauho, vehnäjauho 2 kg, balsamico viinietikka, pitää opetella käyttämään, soveltuu ilmeisesti banaanikärpästen ansaan.

      • Anonyymi00108

        Sipsit on. Puuttuu vaan katsottavaa. Ei puutu enää. Löytyi 9 kauden dvd:t sarjasta, jossa käsitellään köyhyyttä, alkoholismia, surkeita ihmiskohtaloita ja erilaisia tabuja, kun ei täällä mitään sarjojen nimiä saa mainostaa.

        Onpa sarja ajan hermolla.

        Unohtui, ei näin köyhällä ole varaa dvd-soittimeen. Pitää katsoa pleikalla.


      • Anonyymi00110
        Anonyymi00108 kirjoitti:

        Sipsit on. Puuttuu vaan katsottavaa. Ei puutu enää. Löytyi 9 kauden dvd:t sarjasta, jossa käsitellään köyhyyttä, alkoholismia, surkeita ihmiskohtaloita ja erilaisia tabuja, kun ei täällä mitään sarjojen nimiä saa mainostaa.

        Onpa sarja ajan hermolla.

        Unohtui, ei näin köyhällä ole varaa dvd-soittimeen. Pitää katsoa pleikalla.

        Nyt on neljä puolikasta pussis sipsejä ja yksi maiddilastujs. Eilen löytyi herkkuboxiin karkkia, suklaakeksejä, nee..sukkoja js vaniljapitkoa. Toissapäivänö melkein töysi lakupusdi ja yhden teellä alkavan maan sinne-missä-yksi-mauste-kasvaa -karkkejs.

        Kyllä kelpaa köyhän herkutella.


    • Anonyymi00008

      Mutta kaikki edellämainitut saa Prisman kassan kautta paljon siistimmin.

      • Anonyymi00010

        Harmillisesti täällä takametsän prismassa on vaatteet ja elintarvikkeet eri kerroksessa. Hankalaa jos haluaa janon ja nälän sammuttaa 6päkillä lonkeroa&parilla leikkelepaketilla sovitustilassa.

        Eläkeläinen, itäsuomi.


      • Anonyymi00015
        Anonyymi00010 kirjoitti:

        Harmillisesti täällä takametsän prismassa on vaatteet ja elintarvikkeet eri kerroksessa. Hankalaa jos haluaa janon ja nälän sammuttaa 6päkillä lonkeroa&parilla leikkelepaketilla sovitustilassa.

        Eläkeläinen, itäsuomi.

        "Mutta kaikki edellämainitut saa Prisman kassan kautta paljon siistimmin."

        Niinhän ne sanoo, että just kassan kautta mennään ja käräjäoikeus hukkuu pikkujuttuihin.


    • Anonyymi00009

      Kesäisyyteen kuuluu perunasalaatti. Jokin aika sitten meni kolmen sipulin perunasalaattia. Ja nyt sitten muisti, että juuri perunasalaatti on hyvää. Ja kolmen sipulin perunasalaatti on erityisen hyvää.

      • Anonyymi00013

        Sepäs sattui. Kolme päivää sitten löytyi roskiksesta perunoita. Sipulia ja valkosipulia onkin aiemmalta roskiskeikalta. Purjosipulia löytyy aiemmin ostettuna ilta-alesta hylättyjen kasvisten hyllystä.


      • Anonyymi00018
        Anonyymi00013 kirjoitti:

        Sepäs sattui. Kolme päivää sitten löytyi roskiksesta perunoita. Sipulia ja valkosipulia onkin aiemmalta roskiskeikalta. Purjosipulia löytyy aiemmin ostettuna ilta-alesta hylättyjen kasvisten hyllystä.

        Tänään roskiksesta oliiviöljyä puoli pulloa, voita puoli pakettia, puolikas kurkku, täys kairamaitotölkki ja suolakeksejä.


      • Anonyymi00019
        Anonyymi00018 kirjoitti:

        Tänään roskiksesta oliiviöljyä puoli pulloa, voita puoli pakettia, puolikas kurkku, täys kairamaitotölkki ja suolakeksejä.

        Jospa sittenkin pannulla voissa ja öliiviöljyssä paistettuja perunouta, mukaan aiemmin roskiksesta löydettyä rosmariinia.


      • Anonyymi00023
        Anonyymi00019 kirjoitti:

        Jospa sittenkin pannulla voissa ja öliiviöljyssä paistettuja perunouta, mukaan aiemmin roskiksesta löydettyä rosmariinia.

        Kevyt kermaviili avaamaton vmp 080626, vaniljajogu avaamaton vmp 150626, omena, 2 luomuomenaa, puolikas kurkku, giffareita, täytetty patonki vmp 240526, jääsalatti, iso pussi ruidleipää, jäätee. Jee.


      • Anonyymi00024
        Anonyymi00023 kirjoitti:

        Kevyt kermaviili avaamaton vmp 080626, vaniljajogu avaamaton vmp 150626, omena, 2 luomuomenaa, puolikas kurkku, giffareita, täytetty patonki vmp 240526, jääsalatti, iso pussi ruidleipää, jäätee. Jee.

        Unohtui ananassäilyke, kaneli.


      • Anonyymi00025
        Anonyymi00024 kirjoitti:

        Unohtui ananassäilyke, kaneli.

        ...ja kaksi munaa.

        Olen wannabe-vegaani.


      • Anonyymi00026
        Anonyymi00025 kirjoitti:

        ...ja kaksi munaa.

        Olen wannabe-vegaani.

        Tuli se kermaviili, mikä puuttuui perunasalatista.


      • Anonyymi00030
        Anonyymi00026 kirjoitti:

        Tuli se kermaviili, mikä puuttuui perunasalatista.

        Tänään löytyi roskiksesta puolikas voipaketti ja ohut kaira Herkku.

        Ei se mitää, on noita edellisten päivien saaliita vielä jälellä. Ja perunasalatti.


    • Anonyymi00011

      Appelsiinimehu jäätävän kylmänä ja jäätelö ovat myös hyviä.

      • Anonyymi00014

        Nyt on vähän liian lämmintä, mutta talvella mahdollisia roskiksesta.


      • Anonyymi00016
        Anonyymi00014 kirjoitti:

        Nyt on vähän liian lämmintä, mutta talvella mahdollisia roskiksesta.

        Elintarvikkeita roskiin heittäviltä olisi huomaavaista laittaa pari kylmäkallea mukaan.


      • Anonyymi00021
        Anonyymi00016 kirjoitti:

        Elintarvikkeita roskiin heittäviltä olisi huomaavaista laittaa pari kylmäkallea mukaan.

        Oivallinen idea.


    • Anonyymi00020

      Kuinka monella on varaa herkutella neljällä eri lihalla yhdellä aterialla?

      Broilerinlihaa, sianlihaa, naudanlihaa ja kalkkunanlihaa. Tosin kuori ei ole syötävä.

      • Anonyymi00027

        Vihje ei oo mikään maggara eikä lenggi.


    • Anonyymi00022

      Kanan fileesuikaleita,sika-nautajauhelihaa+kalkkunaleikettä eihän noi mahdottomia maksais.

    • Anonyymi00028

      Ostin litran pingviini suklaa nougat 2,25€.

      • Anonyymi00060

        Tänään roskiksessa kaksi avaamstonta pigviinituuttia pahvipaketissa, jäi ottamatta. Jos olis jäädyttäny ne uudestaan, niin tulidko hyvää?

        Ai niin, ei näin köyhällä ole pakastinta. Täytyy mennökin äkkiä käydä nuolee papereita ennen kuin roskikuskut vie herkut pois.


    • Anonyymi00031

      Alkuviikosta löytyi roskiksedta kaksi isoa sitruunaa. Oisko vinkkiä, mitä herkkua niistä tekis?

    • Anonyymi00033

      Jos ei muuta ni vettä tehosekottimeen ja sitruunaa aikas ärjy juotava.

      • Anonyymi00035

        Ei näin köyhällä ole tehosekoutinta. Täytyy vaan valella jääpaloja sitruunalla.


      • Anonyymi00036
        Anonyymi00035 kirjoitti:

        Ei näin köyhällä ole tehosekoutinta. Täytyy vaan valella jääpaloja sitruunalla.

        Rouskuu mukavasti hampaissa.


    • Anonyymi00037

      Ruokaa on nii paljon, ettei ehfi ksikkee syödä. Pitänee alkaa tavata roskiksesta löytynyttö kirjaa. Se on enkuksi niin joutuu aivonystyrät töihin. Kuluu enemmän energiaa. Humiliated and insulted. Mitähän tääkin tarkouttaa?

      • Anonyymi00043

        Tänään löytyi kaksi isoa madnariinia ja muistiinpanoja varten viisi vihkua.


      • Anonyymi00050
        Anonyymi00043 kirjoitti:

        Tänään löytyi kaksi isoa madnariinia ja muistiinpanoja varten viisi vihkua.

        Tietääks kukas tätä Dostoevskyä? Kirjs on vuodelta 2024. Sky on taivas. Kuvassa palljo partaa, ja shamppoota tarttee vähin. Sopus se shampoo huonokuntoisille hiuksille.


      • Anonyymi00068
        Anonyymi00050 kirjoitti:

        Tietääks kukas tätä Dostoevskyä? Kirjs on vuodelta 2024. Sky on taivas. Kuvassa palljo partaa, ja shamppoota tarttee vähin. Sopus se shampoo huonokuntoisille hiuksille.

        1.sivu luettu.

        Kommenttu:
        Miksi pitää käyttää niin vaijeita sanoja?
        Kun olis yksinkertaisempiki enkun sana olemasa.

        Rinnalla kun lukee suomenkielistä versiota netin ilmaisesta kirjapalvelusta, joka löytyy kirjapainotaidon keksijän numellä projektina, kun ei saa töällä mitään tuotemerkkiä mainostas, niin on paöjon helpompia sanoja käytetty vaikka on myöd käännetty jokainen lause tai virke tai mitä be nyt on.


      • Anonyymi00069
        Anonyymi00068 kirjoitti:

        1.sivu luettu.

        Kommenttu:
        Miksi pitää käyttää niin vaijeita sanoja?
        Kun olis yksinkertaisempiki enkun sana olemasa.

        Rinnalla kun lukee suomenkielistä versiota netin ilmaisesta kirjapalvelusta, joka löytyy kirjapainotaidon keksijän numellä projektina, kun ei saa töällä mitään tuotemerkkiä mainostas, niin on paöjon helpompia sanoja käytetty vaikka on myöd käännetty jokainen lause tai virke tai mitä be nyt on.

        Kommenrtu:
        1.luku 1.kappale: Mies etsii uutta halpaa asuntoa.

        Onpa kirka ajan hermolla.


      • Anonyymi00086
        Anonyymi00069 kirjoitti:

        Kommenrtu:
        1.luku 1.kappale: Mies etsii uutta halpaa asuntoa.

        Onpa kirka ajan hermolla.

        Hetki lyö, viime hetki lyö...

        Kiittäen innokkaasti kommentoivia lukijoita wannabe-vegaani-sähkönsäästäjä-kemikaalienvälttelijä-unohtelija lopettaa nyt roskisraportointinsa tähän. Vielä olisi ollut kirja-arviot teoksista C...... ja vapaus, Armon yö, Yön yli, Yön sydän on jäätä, Nälkävuosi, Vuodet ja Paperi- ja pahvityöt sekä kirjansidonta.

        Viikon verran roskissaaliita ja ruokaa, lukemista ja tekemistä on niin paljon, ettei tiedä mistä aloittais. Sallittakoon jokaiselle omat onnistuneet roskisseikkailunsa. Toiset onkii, toiset tonkii.


      • Anonyymi00096
        Anonyymi00086 kirjoitti:

        Hetki lyö, viime hetki lyö...

        Kiittäen innokkaasti kommentoivia lukijoita wannabe-vegaani-sähkönsäästäjä-kemikaalienvälttelijä-unohtelija lopettaa nyt roskisraportointinsa tähän. Vielä olisi ollut kirja-arviot teoksista C...... ja vapaus, Armon yö, Yön yli, Yön sydän on jäätä, Nälkävuosi, Vuodet ja Paperi- ja pahvityöt sekä kirjansidonta.

        Viikon verran roskissaaliita ja ruokaa, lukemista ja tekemistä on niin paljon, ettei tiedä mistä aloittais. Sallittakoon jokaiselle omat onnistuneet roskisseikkailunsa. Toiset onkii, toiset tonkii.

        Siis päivittäisen roskisraportoinnin... Erikoisherkut erikseen. Niistä on ilo jakaa kuulumisia.


    • Anonyymi00038

      Naapurin koira kuoli ja ukko heitti 7 pakettia hurtanmakkaraa roskiin. Seuraavien päivien ruokalista on selvillä. Hau hau!
      Tykyeläkeläinen, muonio.

      • Anonyymi00040

        Eipä ole tullut vastaa koskaan. Köyhöt napurut varmaa syöny ite. Kotons lapsena teku joku kourankarvoista langat ja niistä sukat. Elävältä harjattuna.


    • Anonyymi00039

      25vuotta sitten pikkukaupassa ukkeli kaupan kassalla sano kun osti koiran makkaraa ni leivän päällä menee kassa tokas että mitä niin kallista makkaraa laitat leivän päälle kun tavallinen makkara halvempaa.

      • Anonyymi00041

        Kinkkuleike se on vakiotavaraa. Kaupassa ylipuolhintaalessa ja ilmaislaatikosta. Samoten nakit ja hyvä iltalenkki. Yhestä lenkkimakkarasts saa hyvin neljäkin ruokaa, keitto, kastike ja perunat, pyttypannu ja makkaraperunat.


      • Anonyymi00042
        Anonyymi00041 kirjoitti:

        Kinkkuleike se on vakiotavaraa. Kaupassa ylipuolhintaalessa ja ilmaislaatikosta. Samoten nakit ja hyvä iltalenkki. Yhestä lenkkimakkarasts saa hyvin neljäkin ruokaa, keitto, kastike ja perunat, pyttypannu ja makkaraperunat.

        Unohtui

        Olen-wannabe-vegaani.

        Joskus täytyy uhrautua lihan edesä.


      • Anonyymi00072
        Anonyymi00042 kirjoitti:

        Unohtui

        Olen-wannabe-vegaani.

        Joskus täytyy uhrautua lihan edesä.

        Tänään roskiksesta iso ketsuppipullo, viisi munaa, kaksi kinkkuleikepakettia, lämmin kaulahuivi, lasten pyyhe elokuvasta jossa kaksi tyttöä seikkailee talvella, kun ei täällä mitään tavaramerkkejä saa mainostaa, puolikas purkki maustamatonta jogurtti, lihapiirakka ja korvapuusti, lämmitettynä nam.

        Maustamattoman jogurtin inspiroimana ruokalistalla voikanaa tofusta ja kinkkunuudelivokkia. Herkkua.

        Joskus täytyy uhrautua lihan ja maitotuotteen edessä.


      • Anonyymi00073
        Anonyymi00072 kirjoitti:

        Tänään roskiksesta iso ketsuppipullo, viisi munaa, kaksi kinkkuleikepakettia, lämmin kaulahuivi, lasten pyyhe elokuvasta jossa kaksi tyttöä seikkailee talvella, kun ei täällä mitään tavaramerkkejä saa mainostaa, puolikas purkki maustamatonta jogurtti, lihapiirakka ja korvapuusti, lämmitettynä nam.

        Maustamattoman jogurtin inspiroimana ruokalistalla voikanaa tofusta ja kinkkunuudelivokkia. Herkkua.

        Joskus täytyy uhrautua lihan ja maitotuotteen edessä.

        Lisäksi kolme rullaa talouspaperia, yksi rulla vessapaperia, uudet kodinkoneet salaatilinko ja sipulileikkuri, kolme paperista lahjakassia. Tulee käyttöön valmistujaisviikonloppuna.


      • Anonyymi00081
        Anonyymi00073 kirjoitti:

        Lisäksi kolme rullaa talouspaperia, yksi rulla vessapaperia, uudet kodinkoneet salaatilinko ja sipulileikkuri, kolme paperista lahjakassia. Tulee käyttöön valmistujaisviikonloppuna.

        Tänään roskiksesta kolmasosapussi vihannessekotusta. Eilisen maustamattoman jogurtin inspiroimana tänään vehnäjauhot ja voi käyttöön eli ruokana naan-leipää ja palak paner tofusta sekä ratatouille. Neljä pakettia tofua, punasipuli, valkosipuli, oliiviöljy, laakerinlehti ja välimeren yrttiseos aiemman roskiskeikan saaliit. Toiset onkii, toiset tonkii.

        Pakastepinaattipussista saa neljä ruokaa, pinaattikeitto ja kananmuna, pinaattiletut ja mansikkahillo, tofu-pinaattimunakas ja palak paner. On muuten todella herkkua kaikki. Munaa pitää olla.

        Olen wannabe-vegaani.


      • Anonyymi00084
        Anonyymi00081 kirjoitti:

        Tänään roskiksesta kolmasosapussi vihannessekotusta. Eilisen maustamattoman jogurtin inspiroimana tänään vehnäjauhot ja voi käyttöön eli ruokana naan-leipää ja palak paner tofusta sekä ratatouille. Neljä pakettia tofua, punasipuli, valkosipuli, oliiviöljy, laakerinlehti ja välimeren yrttiseos aiemman roskiskeikan saaliit. Toiset onkii, toiset tonkii.

        Pakastepinaattipussista saa neljä ruokaa, pinaattikeitto ja kananmuna, pinaattiletut ja mansikkahillo, tofu-pinaattimunakas ja palak paner. On muuten todella herkkua kaikki. Munaa pitää olla.

        Olen wannabe-vegaani.

        Lisäksi avaamaton paketti paahtoleipää, 101 uses 1 bottle puhdistusainetta, jonka nimessä on kolme kirjainta, kun ei täällä mitään tuotemerkkejä saa mainostaa, kuvassa kattila levyllä, hana ja tennarit. Kävisköhän tää tiskaamiseen? Tiskiaine on lopussa.

        Olen wannabe-kemikaalienvälttelijä.


      • Anonyymi00088
        Anonyymi00084 kirjoitti:

        Lisäksi avaamaton paketti paahtoleipää, 101 uses 1 bottle puhdistusainetta, jonka nimessä on kolme kirjainta, kun ei täällä mitään tuotemerkkejä saa mainostaa, kuvassa kattila levyllä, hana ja tennarit. Kävisköhän tää tiskaamiseen? Tiskiaine on lopussa.

        Olen wannabe-kemikaalienvälttelijä.

        Unohtui, jos joku ihmettelee, mistä munakoiso ratatouilleen, niin hylättyjen hyllystä kaupasta, hinta 0,22e. Jukoliste kun kaupoissa kauheet hinnat.


      • Anonyymi00094
        Anonyymi00088 kirjoitti:

        Unohtui, jos joku ihmettelee, mistä munakoiso ratatouilleen, niin hylättyjen hyllystä kaupasta, hinta 0,22e. Jukoliste kun kaupoissa kauheet hinnat.

        Eilen roskiksille yhden tyhjän kassin kanssa, kotiin kolmen täyden kassin kanssa, löytyi mm. kolme pakettia kuivahiivaa ppe 11.09.2026. Tänään roskiksesta tuoretta rosmariinia. Vois tehdä vaikka focaccia, kun löytyi niitä vehnäjauhoja, suolaa ja hunajaa ja reilusti oliiviöljyä aiemmalla roskiskeikalla. Herkkua.


      • Anonyymi00095
        Anonyymi00094 kirjoitti:

        Eilen roskiksille yhden tyhjän kassin kanssa, kotiin kolmen täyden kassin kanssa, löytyi mm. kolme pakettia kuivahiivaa ppe 11.09.2026. Tänään roskiksesta tuoretta rosmariinia. Vois tehdä vaikka focaccia, kun löytyi niitä vehnäjauhoja, suolaa ja hunajaa ja reilusti oliiviöljyä aiemmalla roskiskeikalla. Herkkua.

        Unohtui, tarkoitus oli korvata sokeri hunajalla, kun sitä on monta pakettia. Eilen roskiksesta löytyi kilon paketti sokeria! Pakkohan se oli ottaa. Toiset onkii, toiset tonkii.


      • Anonyymi00098

        Terveisin frugivoori


    • Anonyymi00044

      Ostettiin ihan 3kpl Ben and Jerry jäätelöitä 10€ Citymarketista.

      • Anonyymi00046

        Olis se varmaa ihan hyvöä, jozei olis laktosintolerantti. Eikä muu taloväki myöskä ole kovin tolerantti. Prööt.


      • Anonyymi00092
        Anonyymi00046 kirjoitti:

        Olis se varmaa ihan hyvöä, jozei olis laktosintolerantti. Eikä muu taloväki myöskä ole kovin tolerantti. Prööt.

        Eilen löytyi roskiksesta kolmen suklaalevyn verran suklaats puolikkaina tai pienempinä levyinä. Joku oli maistellut eri makuja. Nyt on jouluksi suklaata. Voi tehdä vaikka suklaakakkua airfryerillä, kun ei näin köyhällä ole varaa sähköuuniin. Herkkua. Prööt.


      • Anonyymi00093
        Anonyymi00092 kirjoitti:

        Eilen löytyi roskiksesta kolmen suklaalevyn verran suklaats puolikkaina tai pienempinä levyinä. Joku oli maistellut eri makuja. Nyt on jouluksi suklaata. Voi tehdä vaikka suklaakakkua airfryerillä, kun ei näin köyhällä ole varaa sähköuuniin. Herkkua. Prööt.

        Unohtui, eilen löytyi myös pelikoneen näyttö alkuperäisessä pahvi-styroksipakkauksessa.. Ohjepaperin tekstit englanniksi ja kiinaksi. Uskaltaakohan käyttää?


    • Anonyymi00047

      Kyllä ei ole tarvinnut ruokaa dyykkailla roskiksista, kun ruoka on oikeasti kuitenkin todella edullista ihan kaupasta ostettuna!

      Aloitushan oli provo, sillä jäätelöä ja ihan sitä laktoositonkin myydään tarjouksissa sopivasti, että jopa toimeentulotuella kärvistelevä pystyy ostamaan jäätelöä herkutellakseen. Kaupoissa on tarjouksissa 10€/ kolme suurta rasiaa jäätelöä, niistä riittää pitkään herkutella.

      Jos toimeentulotuessa on määritelty ravintoon 9€/päivä yhdelle henkilölle, niin sillä ruokkii hyvin koko perheen! Ja ostaa vielä nuo jäätelötkin perheelle herkutteluun.

      Toki minä dyykkaan roskiksista ne pantilliset pullot ja tölkit, koska niillä panteilla ostaa ihan perus safkat, ei välttämättä tarvitse muita rahoja edes käyttää ostoksiin.

      • Anonyymi00051

        Laktoositon on testattu. Ei auta. Prööt.


      • Anonyymi00054
        Anonyymi00051 kirjoitti:

        Laktoositon on testattu. Ei auta. Prööt.

        Unohtui

        Olen-wannabe-vegaani.

        Joskus täytyy uhrautua maitotuotteen edesä.


      • Anonyymi00075

        Kiitos kysymästä!
        Useimmat apinat ovat yleisruokaisia (omnivoreja).

        Peruselintarvikkeet: hedelmät, lehdet (luettuna), kukat (maljakossa), siemenet, pähkinät.

        Myös hyönteiset, pienet selkärankaiset ja linnut voivat kuulua ruokavalioon erityisesti kääpiö- ja vähemmän laajoihin lajeihin. Ei kuulu paitsi broileri.

        Auringon ja ravinnon saatavuuden mukaan painotus vaihtelee: trooppisissa suomalaisroskiksissa hedelmät korostuvat; kuivemmissa elinympäristöissä lehdet (ristikko jos löytyy) ja siemenet.

        Ravintotarpeet: korkea sokeri- ja hiilihydraattipitoisuus hedelmistä, proteiinia hyönteisistä/lihoista, kuidut lehdistä (salaatin, kaalin). Lajin ja yksilön mukaan ruokavalio voi olla erikoistunut (esim. foliovoittaiset lajit, frugivoorit). Folio?
        GTP-5 mini ja tekstinmuokkaus


      • Anonyymi00085
        Anonyymi00075 kirjoitti:

        Kiitos kysymästä!
        Useimmat apinat ovat yleisruokaisia (omnivoreja).

        Peruselintarvikkeet: hedelmät, lehdet (luettuna), kukat (maljakossa), siemenet, pähkinät.

        Myös hyönteiset, pienet selkärankaiset ja linnut voivat kuulua ruokavalioon erityisesti kääpiö- ja vähemmän laajoihin lajeihin. Ei kuulu paitsi broileri.

        Auringon ja ravinnon saatavuuden mukaan painotus vaihtelee: trooppisissa suomalaisroskiksissa hedelmät korostuvat; kuivemmissa elinympäristöissä lehdet (ristikko jos löytyy) ja siemenet.

        Ravintotarpeet: korkea sokeri- ja hiilihydraattipitoisuus hedelmistä, proteiinia hyönteisistä/lihoista, kuidut lehdistä (salaatin, kaalin). Lajin ja yksilön mukaan ruokavalio voi olla erikoistunut (esim. foliovoittaiset lajit, frugivoorit). Folio?
        GTP-5 mini ja tekstinmuokkaus

        Tänään roskiksesta puolikas bussi salaaddia ja banaani. Sen siitä saa kun näsäviisastelee tekoälyn kanssa.

        Olen wannabe-sähkönsäästäjä.


      • Anonyymi00087
        Anonyymi00085 kirjoitti:

        Tänään roskiksesta puolikas bussi salaaddia ja banaani. Sen siitä saa kun näsäviisastelee tekoälyn kanssa.

        Olen wannabe-sähkönsäästäjä.

        Unohtui, yksi hyvin naseva "apina" -kommentti oli näköjään poistettu tuolta välistä. Siksi tekoälyavusteinen vastaus ruokavaliosta.


      • Anonyymi00091
        Anonyymi00087 kirjoitti:

        Unohtui, yksi hyvin naseva "apina" -kommentti oli näköjään poistettu tuolta välistä. Siksi tekoälyavusteinen vastaus ruokavaliosta.

        Apina


      • Anonyymi00099
        Anonyymi00091 kirjoitti:

        Apina

        Köyhän ilo on haistella suklaalevyjen foliokuoria, kun löytää kolmen suklaalevyn verran suklaata foliokääreissä ja säästää suklaat jouluun. Oli se tekoäly viisas kun tiesi tuon foliojutunkin. Terveisin frugivoori


      • Anonyymi00104
        Anonyymi00099 kirjoitti:

        Köyhän ilo on haistella suklaalevyjen foliokuoria, kun löytää kolmen suklaalevyn verran suklaata foliokääreissä ja säästää suklaat jouluun. Oli se tekoäly viisas kun tiesi tuon foliojutunkin. Terveisin frugivoori

        Tänään roskiksesta mansikoita ja ristikkolehtiä! Pian on torttua tarjolla, kun on munaa. Kyllä kelpaa köyhän nautiskella.


    • Anonyymi00058

      Vaikes eettinen ongelma. Löyty 3 isoa avaamatonta tölkkiä oluta. Kaataako viemäriin vai jättää tupakkipaikale naapurin siepolle?

      • Anonyymi00061

        Kannattaa kaataa ne elimistön kautta viemäriin.


      • Anonyymi00062
        Anonyymi00061 kirjoitti:

        Kannattaa kaataa ne elimistön kautta viemäriin.

        Kompromissi. Kaadettiin yhdessä naapurin viemäriin.


    • Anonyymi00065

      No jo on taas aloitus.

      • Anonyymi00071

        Joitain motivoi maha, joitain raha, joitain maailma paha.


    • Anonyymi00070

      Kyllä kun löytää roskiksesta jäätelöpaperin ja pääsee nuoleen niin voi kähättää että ilmatteeks taas sai.

      • Anonyymi00102

        Kyllä kun löytää roskiksesta melkein kokonaan syödyn vesimelonin ja pääsee pilkkoo sen siivuiksi ja syömään niin voi kähättää että ilmatteeks taas sai.


    • Anonyymi00074

      Köyhä herkuttelee
      Ensi se käy paripulloa viinakaupasta ostamassa viinaa ja juo toisen tulomatkalla ja sitten alkaa herkuttelee ja juhlia.
      Kotonä humalassa tilaa lisää viinaa kotiovelle Granh-Laasonen toimittaa.

      • Anonyymi00077

        Kateeks käy.

        Ei näin köyhällä ole varaa ostaa viinaa. Täytyy vaa imeskellä pelkkiä jääpaloja ja kuvitella känni.


    • Anonyymi00078

      Ei tosi köyhä viinaa osta vaan valmistaa kiljua.Lämpösenä sitten juo hiivalitkua.

      • Anonyymi00080

        Ei näin köyhällä ole varaa tehdä kiljua. Pitää vaan kiljua ilman kiljua.


    • Anonyymi00079

      Onko ihminen ahne, jos on kerännyt roskiksesta ison jätesäkillisen talous- ja vessapaperia ja repullisen erilaisia makaroneja ja pastoja?

      Nää kuunvaihteet on aika antoisia, kun ihmiset muuttaa. Kotivarasta puhutaan, mutta voi olla vähän kovaa syötävää keittämättä, kun kotivarahan pitäis käyttää sähkökatkojen aikana. Ei näin köyhällä ole varaa retkikeittimeen. No, narskuu mukavasti hampaissa. Tai voi vaa imeskellä, vaikka sitruunan kanssa.

      • Anonyymi00082

        Hiljaisuus on myöntymisen merkki. Ahne on.

        Onko ihminen ahne, jos on jääkaapissa kolmessa pullossa rapsi/rypsiöljyö, neljässä pullossa soijakastiketta, kuivakaapissa viidessä pullossa oliiviöljyä ja yhdessä isossa pullossa rapsiöljyä?

        Öljylamppu olis kätevä. Rapsiöljyllä toimiva.

        Olen wannabe-sähkönsäästäjä.


      • Anonyymi00083
        Anonyymi00082 kirjoitti:

        Hiljaisuus on myöntymisen merkki. Ahne on.

        Onko ihminen ahne, jos on jääkaapissa kolmessa pullossa rapsi/rypsiöljyö, neljässä pullossa soijakastiketta, kuivakaapissa viidessä pullossa oliiviöljyä ja yhdessä isossa pullossa rapsiöljyä?

        Öljylamppu olis kätevä. Rapsiöljyllä toimiva.

        Olen wannabe-sähkönsäästäjä.

        Hiljaisuus on myöntymisen merkki. Ahne on.

        Tänään testissä roskiksesta löytynyt ompelukone tai mikälie saumuri. Kone on, poljin on, pölyä on, käyttöohje on, kissankarvoja on, kissallergia on, virtajohto... voihan! Ai se onkin kiinni polkimessa.

        Virtajohto pistorasiassa on, valo päällä on, irrotettu eka osa alalangan puolaamista varten on, typerä koneen käyttäjä toista osaa irrottamassa on, osa vaan tiukasti kiinni on, käyttöohje kädessä on, käyttöohje miksikälie puolaksi on, puolaksi, mikä vitsi... voihan!

        Konetta testattu on, se osa, minkä alle kangas tulee stopka dociskowa nostettu on, ompelulangan laitto kesken on, typerä koneen käyttäjä neuvoton on, käyttöohjeessa kuva on, kuvassa toisen mallin ompelukone on... voihan!

        Hermot mennyt on... voihan! Ehkä tätä voi käyttää valaimena. Unohtui, että samaan aikaan löytyi Pasta yli 100 hyvää ohjetta, mikä löytyi nyt ompelukonekassin pohjalta! Parasta keskittyä vaan pastaan.

        Olen wannabe-sähkönsäästäjä.

        Pastaa on niin paljon, ettei tiedä mitä laittais.


      • Anonyymi00090
        Anonyymi00083 kirjoitti:

        Hiljaisuus on myöntymisen merkki. Ahne on.

        Tänään testissä roskiksesta löytynyt ompelukone tai mikälie saumuri. Kone on, poljin on, pölyä on, käyttöohje on, kissankarvoja on, kissallergia on, virtajohto... voihan! Ai se onkin kiinni polkimessa.

        Virtajohto pistorasiassa on, valo päällä on, irrotettu eka osa alalangan puolaamista varten on, typerä koneen käyttäjä toista osaa irrottamassa on, osa vaan tiukasti kiinni on, käyttöohje kädessä on, käyttöohje miksikälie puolaksi on, puolaksi, mikä vitsi... voihan!

        Konetta testattu on, se osa, minkä alle kangas tulee stopka dociskowa nostettu on, ompelulangan laitto kesken on, typerä koneen käyttäjä neuvoton on, käyttöohjeessa kuva on, kuvassa toisen mallin ompelukone on... voihan!

        Hermot mennyt on... voihan! Ehkä tätä voi käyttää valaimena. Unohtui, että samaan aikaan löytyi Pasta yli 100 hyvää ohjetta, mikä löytyi nyt ompelukonekassin pohjalta! Parasta keskittyä vaan pastaan.

        Olen wannabe-sähkönsäästäjä.

        Pastaa on niin paljon, ettei tiedä mitä laittais.

        Apina


    • Anonyymi00089

      Rikkaathan ne kävikin Epsteinin saarella syömässä

      • Anonyymi00100

        ... ja nai.... sia ihailemassa


    • Anonyymi00101

      Vaikes eettinen ongelma. Löyty avaamaton paketti pelikoneen näyttö roskiksen takaa "piilosta". Myynnissä edelleen liikkeessä, jonka nimessä on monta aakkosten 7.kirjainta, ja merkkinä on kolme kirjsinta ekana aakkosten 1.kirjain, kun ei täällä saa mitään tuotemerkkiä mainostaa, niin oli ehkä jonkun "ohikassan-maksamatta-tyypin". Pitääkö odottaa, että joku ilmoittaa kellarikomerosta kadonneesta tavarasta ilmoitustaululla ja käydä kysymäddä oliko viety näyttö vai saako löytäjä pitää?

      • Anonyymi00103

        Soitin, kysyin, ilmoitin, odotan. 3 kk päästä näyttöä omana käytän.


    • Anonyymi00105

      Juusto oli väkevää. On hyvin vaikea sanoa mistä juuston väkevyys johtuu? Nykyaikainen elintarvikkeiden säilytysketju ja valmistusmenetelmät voivat olla syitä poikkeuksellisen voimakkaan makuiseen juustoon.
      Miten teillä on tilanteet menneet juustojen kanssa?

      • Anonyymi00106

        Juusto se on vakiotavaraa. Kaupassa ylipuolhintaalessa ja ilmaislaatikosta. Samoten kairamaito ja hyvä iltamaito. Yhestä juustopaketista saa hyvin neljäkin ruokaa, juustoleipä mikrossa, juustoleipä airfryerissa, juustovoileipä grillissä ja juustoleipä.

        Mitä tulee väkevyyteen, niin sitä voi taittaa sinapilla. Pääasia ettei näy suoranaisia pilkkuja tai muita valomerkkejä.


      • Anonyymi00107

        Mitkä tilanteet????????????


    • Anonyymi00109

      Apina

      • Anonyymi00111

      • Anonyymi00112

      • Anonyymi00113
        Anonyymi00112 kirjoitti:

        Kateeks käy.

        Mitä isot edellä, sitä pienet perässä. On nimittäin aika isot kassit kaverilla.

        Uutiseen liittyvän keskustelun pääaihe oli, ettei biojätteeseen saa laittaa muovia. Ja tämän pullonpalautusuutisen, että verot pitää maksaa.

        https://yle.fi/a/74-20230718

        Sääntö-Suomi!

        Mitähän sääntöä se rikkoo, joka nuolee toisen jättämää jäätelöpaperia? Varmaan jäätelönsyöjän omistusoikeutta paperiin.


      • Anonyymi00114
        Anonyymi00113 kirjoitti:

        Uutiseen liittyvän keskustelun pääaihe oli, ettei biojätteeseen saa laittaa muovia. Ja tämän pullonpalautusuutisen, että verot pitää maksaa.

        https://yle.fi/a/74-20230718

        Sääntö-Suomi!

        Mitähän sääntöä se rikkoo, joka nuolee toisen jättämää jäätelöpaperia? Varmaan jäätelönsyöjän omistusoikeutta paperiin.

        Opiskelija keräsi lähes 7 400 pulloa ja tölkkiä kolmessa vuodessa ja lahjoittaa rahat hyväntekeväisyyteen. Pullojen palautus kesti viisi ja puoli tuntia. Palautus tuottaa 1 119,45 euroa.

        Suurin huolenaihe on, onko verot maksettu!

        Toinen käyttää suuren osan ajastaan muiden hyväksi ja tässä on kiitos ja myötätunto. Eikö tuon nyt olisi voinut ilman veroja antaa lahjoittaa.


      • Anonyymi00115
        Anonyymi00114 kirjoitti:

        Opiskelija keräsi lähes 7 400 pulloa ja tölkkiä kolmessa vuodessa ja lahjoittaa rahat hyväntekeväisyyteen. Pullojen palautus kesti viisi ja puoli tuntia. Palautus tuottaa 1 119,45 euroa.

        Suurin huolenaihe on, onko verot maksettu!

        Toinen käyttää suuren osan ajastaan muiden hyväksi ja tässä on kiitos ja myötätunto. Eikö tuon nyt olisi voinut ilman veroja antaa lahjoittaa.

        Tuo panttien verotus on ihan selkeä juttu ja ei yksin täällä Suomessa, vaan naapurimaassa Ruotsissa on myös maksettava kerättyjen pullojen ja tölkkien panteista verot.

        Katsoin taannoin erään dokumentin yhdestä ruotsalaisesta vanhasta miehestä, joka keräsi niitä pantteja monesta paikasta ja palautti markettien parkkipaikoilla ostoskärryjäkin saaden niiden pantin itselleen. Hän lahjoitti 1000000 kruunua hyväntekeväisyyteen ja joutui verottajan kanssa ongelmiin, kun hän ei ollut maksanut panteista veroja.

        Suomessa on kyllä verotuksen suhteen ihan selkeät pelisäännöt, monelta vain unohtuu ottaa asioista selvää!

        Minä itse kerään pullojen ja tölkkien pantteja, ilmoitan ne verotukseen, niin ei ole epäselvää. Ei se vaikeaa ole ja aina löytyy myös verotukseen kaavamaisia vähennyksiä tulonhankintaan liittyen, jolloin tuo panttien verotus jää aika vähäiseksi.


      • Anonyymi00116
        Anonyymi00115 kirjoitti:

        Tuo panttien verotus on ihan selkeä juttu ja ei yksin täällä Suomessa, vaan naapurimaassa Ruotsissa on myös maksettava kerättyjen pullojen ja tölkkien panteista verot.

        Katsoin taannoin erään dokumentin yhdestä ruotsalaisesta vanhasta miehestä, joka keräsi niitä pantteja monesta paikasta ja palautti markettien parkkipaikoilla ostoskärryjäkin saaden niiden pantin itselleen. Hän lahjoitti 1000000 kruunua hyväntekeväisyyteen ja joutui verottajan kanssa ongelmiin, kun hän ei ollut maksanut panteista veroja.

        Suomessa on kyllä verotuksen suhteen ihan selkeät pelisäännöt, monelta vain unohtuu ottaa asioista selvää!

        Minä itse kerään pullojen ja tölkkien pantteja, ilmoitan ne verotukseen, niin ei ole epäselvää. Ei se vaikeaa ole ja aina löytyy myös verotukseen kaavamaisia vähennyksiä tulonhankintaan liittyen, jolloin tuo panttien verotus jää aika vähäiseksi.

        Tänään romanikerjäläinen oli palauttamassa viittä isoa jätesäkillistä tyhjiä pulloja ja tölkkejä pantinpalautuspisteellä. Nehän kiertää ihan ammattimaisesti kaikkialla eri taloyhtiöissä ja puistoissa kärryjen kanssa, kaikkialla mihin vain pääsevät. Eipä siinä paljon jää kantasuomalaisille palautettavaa. Näinköhän maksaa veroja panteista?


      • Anonyymi00118
        Anonyymi00116 kirjoitti:

        Tänään romanikerjäläinen oli palauttamassa viittä isoa jätesäkillistä tyhjiä pulloja ja tölkkejä pantinpalautuspisteellä. Nehän kiertää ihan ammattimaisesti kaikkialla eri taloyhtiöissä ja puistoissa kärryjen kanssa, kaikkialla mihin vain pääsevät. Eipä siinä paljon jää kantasuomalaisille palautettavaa. Näinköhän maksaa veroja panteista?

        Ehkä romanikerjäläiselle voidaan suoda verottomat pantit?

        Hän kerää varmaan tarpeeseen. Tosin nykyään asuvat kiinteissä osoitteissa, osa ympäri vuoden Suomessa, ja keulivat Kelan jonoissa. Eli se siitä tarpeesta ja kerjäläisyydestä.


    • Anonyymi00117

      "Mitähän sääntöä se rikkoo, joka nuolee toisen jättämää jäätelöpaperia? Varmaan jäätelönsyöjän omistusoikeutta paperiin."

      Kauppa vastaa, kun siltä ei kysytä. Roskat kuuluvat heille, eikä niitä saa ottaa. Olishan se ihan kauheeta, jos useampi söisi vaikka siististi muovipakkauksessa olevia omenoita, joista yhdessä on pieni kolhu ja siksi ne on siirretty roskiin. Eikä menisi kauppaan ostamaan niitä omenoita. Uutisen keskustelun kommenteissa korostetaan kovasti tervettä järkeä ja valinnanvapautta. Ken syö, se kärsii.
      https://www.hs.fi/mielipide/art-2000012069323.html

      "Jäteastiaan päätynyt ruoka ei ole enää turvallista"

      No, ei kaikki ruoka tosiaan ole lehmästä, eikä se myytävä edes sisällä turpaa.

    • Anonyymi00119

      🙉🐵🙊🙈🍦

    • Anonyymi00120

      Kyllähän maailmalla ihmiset tonkii kaatopaikoilla jos löytys syötävää.Suomalainen tosi köyhä nappaa roskiksesta jätskipaperin ja nuolee sen nami nami herkkua.

      • Anonyymi00121

        Taidat olla ainut


    • Anonyymi00122

      Miksi ne ei kerää ruokaansa luonnosta. Korvasieniä oli metsässä ja pian
      saa oman maan perunoita roppakaupalla. Syksykesällä on jo marjaa
      nuo metsät pullollaan. Mansikoitakin on pian tarjolla.

    • Anonyymi00123

      Eläkepölvästi herkuttelee veteen keitetyllä makaronivellillä ja lämpimällä kiljulla

    • Anonyymi00124

      Ootte vaan kateellisia kun ette kehtaa ottaa jätskipapereita roskiksesta pääsee tosi köyhä herkutteleen.Koiran ulosteista saa hyvän lisän risottoon on energiaa.Ihmiset on niin sokeita mitä voi syödä ja aina valitetaan.

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      92
      1135
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      948
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      896
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      282
      685
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      80
      679
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      631
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      576
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      559
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe