Turku kehittyy, Persut jyrättiin valtuustossa.

Anonyymi-ap

Turkukin saa vihdoinkin raitikan, jo on aikakin.
Todella kätevä kulkuväline ja saasteeton.
Helppo ja nopea tapa siirtyä paikasta toiseen.
Persut vastustavat kaikkea mikä helpottaa ihmisten liikkumista, haluavat saastuttaa hengitysilmaamme ikivanhoilla diisselikotteroillaan.

19

110

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

persut masentuivat turkkusessa, eivät antaneet tappiohaastatteluja medialle.

• Anonyymi00018
        UUSI

Persut saivat pataan oikein kunnolla.

• Anonyymi00002

Höpö höpö. Minä persuna kannatan ratikkaa.

• Anonyymi00003

Tiedän kuinka kätevä ja nopea se on Helsingissäkin liikkumiseen eri kaupunginosien välillä.

• Anonyymi00004
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Tiedän kuinka kätevä ja nopea se on Helsingissäkin liikkumiseen eri kaupunginosien välillä.

En myöskään vastusta omalla autolla ajoa. Pääasia että pääsee hyvin perille

• Anonyymi00008

miksi sitten olet persu, ei voi käsittää.

• Anonyymi00010
        Anonyymi00008 kirjoitti:

miksi sitten olet persu, ei voi käsittää.

Olen Persu koska se ainoana puolueena puolustaa omaa kansaa. Mutta tässä Turun ratikan tapauksessa en ajatellut tarpeeksi asiaa. Näin vaan otsikon ja tuumasin että onpa hyvä. Sitten kun luin tarkemmin asiasta, mieleni kääntyi Turun ratikan tapauksessa. En siis kannata sitä.

Mulle sattui niinkin että mieleeni tuli Helsingin metro kun puhuttiin ratikasta. Siitä mulla on positiivinen mielipide koska se on niin nopeasti eri kaupunginosiin vievä laite. Olen tainnut joskus olla hesan ratikankin kyydissä. Siitä noin 25-30 vuotta aikaa..

Tällainen virheajattelu tuli jonka nyt korjasin.

• Anonyymi00016
        UUSI
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Olen Persu koska se ainoana puolueena puolustaa omaa kansaa. Mutta tässä Turun ratikan tapauksessa en ajatellut tarpeeksi asiaa. Näin vaan otsikon ja tuumasin että onpa hyvä. Sitten kun luin tarkemmin asiasta, mieleni kääntyi Turun ratikan tapauksessa. En siis kannata sitä.

Mulle sattui niinkin että mieleeni tuli Helsingin metro kun puhuttiin ratikasta. Siitä mulla on positiivinen mielipide koska se on niin nopeasti eri kaupunginosiin vievä laite. Olen tainnut joskus olla hesan ratikankin kyydissä. Siitä noin 25-30 vuotta aikaa..

Tällainen virheajattelu tuli jonka nyt korjasin.

Persut puolustavat suomen kansaa 😅😂🤣
        Hallituksessa ovat persut kurittaneet juurikin suomen kansaa saksimisillaan ja soten leikkauksilla.

• Anonyymi00005

Turkuun saa paljon lisää tilaa rakentaa, kun puretaan keskustasta ja "suuri" keskustan alueelta autotiet pois.

• Anonyymi00006

Ratikka Raision kautta olis ollut kova.

• Anonyymi00007

Olis päässyt kaupunkilaiset helposti sivistyksen pariin...😁

• Anonyymi00009

Ainoa mikä harmittaa, ettei tämä ratikka ole hevosvetoinen. Miksei palattu oikein
      kunnolla takapajuisuuteen.

Ja eiköhän nuo "päätksentekijät" ole kaikki yksityisautoilijoita. Mikäs siinä kun omaa rahaa ei ole pelissä, voi tehdä sitten päätöksiä.

• Anonyymi00012

Saisitte halavalla Vantaalta Mogadishun ratikan. Ostakaa pois kuleksimasta.

• Anonyymi00014

nessuja taviolle

• Anonyymi00015

Hyvä Petteri Orpo !

• Anonyymi00017
        UUSI

Sofia Virran ansiota Turun ratikka on.

• Anonyymi00019
      UUSI

Ai raitikan?

• Anonyymi00020
      UUSI

Vielä kun saataisiin länsirata Turusta Helsinkiin, niin tämä olisi suuremmoinen asia.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Orpo räyhää: kansan on muututtava

Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san
      Maailman menoa
      62
      1841
    2. Ehkä vähän

Rakastunut sinuun
      Ikävä
      54
      1166
    3. Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena

Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas
      Kaste
      162
      1157
    4. Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana

Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta
      Kaste
      366
      1107
    5. Sijaiskasteet kuolleitten puolesta

Paavali teki Korintossa sijaiskasteita kuolletten puolesta eli ns. Mormoninkasteita. 1. Kor. 15:29 Mitä muutoin ne, j
      Kaste
      373
      1039
    6. Martina ja jalkapalloilija2

Seiska: Martina iski nuoren jalkapalloilijan vuosia sitten. Könysikö milf teinin kanssa?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      182
      980
    7. Oikea kaste on syntisten kaste

Oikea kaste on syntisten kaste. Vain syntisiä tulee kastaa. Itsensä uskoviksi ja vanhurskaiksi julistaneita ei tule ka
      Kaste
      58
      955
    8. Kristillinen kaste toimitetaan upottamalla veteen - pään valelukaste ei kelpaa

Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen puhdistautumiseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali verta
      Kaste
      153
      952
    9. Et taida paljoa

treffeillä käydä? 😆 mieheltä Naiselle
      Ikävä
      92
      911
    10. Nainen, nyt esitän muutaman skenaarion

Asumme yhdessä ja seurustelemme. 1. On ilta ja olet sohvalla makoilemassa ja räpläät kännykkääsi. Makuuhuoneesta kuulu
      Ikävä
      116
      908
    Aihe