Nugettien huumaa

Anonyymi-ap

Se meni niin, että olin tänään Omarin nugettipaikassa. Nugetit itsessään olivat erinomaisia, eli saivat kouluarvosanan 7.5. Majoneeseilla ja kastikkeilla arvosana, mutta myös hinta olisi noussut. Arvostelu tapahtui entisajan asteikoilla.
Nugetteja meni 3kpl. Toivottavasti joskus tulevaisuudessakin on mahdollisuus käydä Omarilla.
Mauista viimeaikoina muissakin yhteyksissä on korostunut ja ollut esillä meirami. Jota toki ei ehkä nugeteissa ollut?
Mitä ajatuksia ja tunteita tämän päivän elintarvikkeet sinussa herättivät? Mitä olisit tehnyt toisin ja minkä annoksen sinä olisit ottanut?

19

328

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      Nuggetit ovat suorastaan mannaa. Nuggettipäivänä on ruokalassa aina ryysis.

    • siitä huolimatta näistä omarien omistamista nugettipaikoista (mistä sellaisia löytyy?)

      niin..on tullut mieleen onnettomista onkihetkistäni huolimatta kala nugetit survottuna..erityisesti särkikalat luukalsiumeineen ovat oiva nugettipohja..jos haluaa itämaisittain..

      käy kirkon ovelta kovaksi menneitä leipäsiä hakemassa sutrruttaa särkikalojen tapaan survokseksi..tulee sellasat japanialaista pankoo..rouheeta pintaa..

      kananmunasta osterikastiketta..chilliä sipulaa musta tai oikeastaa valkopepperiä..sopii noihin fisunugetteihin.. tietysti voi soijjaa laittaa seesamiöljyä..ja mitä kaikkee orientaalikaupasta löytyy??

      ja jos on syömäongelmia niin yksi juutubettaja pistää kyllä suun kuolaa ja masun mourumaan.. tsyang.. eiköhän ala ruokahalu palailla?

      • tszyang


      • Anonyymi00003

        Nyt ollaan haasteellisten asioiden äärellä. Oriental style annokset ovat aina haastavia mainitsemistasi aineista johtuen.
        Viimeaikainen Korean, Philippines ja Himalayan style tyyppisten annospaikkojen tuleminen on toki tuonut hieman muutosta tähän. Mutta niidenkin haasteet ovat olennaisia, kun nykymääräysten mukaisesti tarkastajien lausunnot on oltava asiakkaiden näkyvillä. Ja osa tarkastajista laittaa lausunnon sekä aikamäärän muutokseen sisäänkäyntien yhteyteen.
        Sitten on myös esim. African style ja kotiruoka-annospaikat, joissa on myös haasteita. Ja, kotiruoka style paikoista parhaat ovat ehkä kuitenkin ABC kokonaisuuksien yhteydessä?

        Joskus muistelisin, että oli Australian style paikkakin? Ja siellä oli kuivia tuotteita?

        Ja näihin verrattuna Omarin paikka antoi vastetta aiemmin siitä mainittuja puutteita lukuun ottamatta. Vesimeloni puhtaana sopii annokseen koska siinä on vettä. Ja siinä on juominen ja syöminen samassa. Jos vesimelonia on onnistunut viilentämään sopivasti silloin ei voi mennä pieleen.


      • Anonyymi00003 kirjoitti:

        Nyt ollaan haasteellisten asioiden äärellä. Oriental style annokset ovat aina haastavia mainitsemistasi aineista johtuen.
        Viimeaikainen Korean, Philippines ja Himalayan style tyyppisten annospaikkojen tuleminen on toki tuonut hieman muutosta tähän. Mutta niidenkin haasteet ovat olennaisia, kun nykymääräysten mukaisesti tarkastajien lausunnot on oltava asiakkaiden näkyvillä. Ja osa tarkastajista laittaa lausunnon sekä aikamäärän muutokseen sisäänkäyntien yhteyteen.
        Sitten on myös esim. African style ja kotiruoka-annospaikat, joissa on myös haasteita. Ja, kotiruoka style paikoista parhaat ovat ehkä kuitenkin ABC kokonaisuuksien yhteydessä?

        Joskus muistelisin, että oli Australian style paikkakin? Ja siellä oli kuivia tuotteita?

        Ja näihin verrattuna Omarin paikka antoi vastetta aiemmin siitä mainittuja puutteita lukuun ottamatta. Vesimeloni puhtaana sopii annokseen koska siinä on vettä. Ja siinä on juominen ja syöminen samassa. Jos vesimelonia on onnistunut viilentämään sopivasti silloin ei voi mennä pieleen.

        Jep..mutta nämä ovat mukavia haasteita. vähän pelkäsin kanasten palojen viimeistä käyttöpäivää mikä oli eilen. mutta jäässsähän ne oli vaikkikin tavallisen hyytävän kylmän plus kaksi astetta säilötilassa.
        smetanaa jaja kaikkee..olisi ehkä htyävä käytää ne tänään kuitenkin. kanaa smetanaa sipulaa purjoo tillii vois tehdä kastikkeen ja sitten osterikastiketta joka tuo mukana sen kuuluisaan viidenne mauan umaamin..

        tyhjäpökkö-makaruuneja ja ja voisi ehkä avasta tomaattisäilökkeen vai pitäisikö pysyä smetana yrtti-linjalla? vesimelonin otin eilen illalla ronkelon muodossa tölkistä ja volttejakin oli jopati viisi..itse en tehnyt voltteja siitäkään huolimatta..


      • Anonyymi00004
        P.ervokki kirjoitti:

        Jep..mutta nämä ovat mukavia haasteita. vähän pelkäsin kanasten palojen viimeistä käyttöpäivää mikä oli eilen. mutta jäässsähän ne oli vaikkikin tavallisen hyytävän kylmän plus kaksi astetta säilötilassa.
        smetanaa jaja kaikkee..olisi ehkä htyävä käytää ne tänään kuitenkin. kanaa smetanaa sipulaa purjoo tillii vois tehdä kastikkeen ja sitten osterikastiketta joka tuo mukana sen kuuluisaan viidenne mauan umaamin..

        tyhjäpökkö-makaruuneja ja ja voisi ehkä avasta tomaattisäilökkeen vai pitäisikö pysyä smetana yrtti-linjalla? vesimelonin otin eilen illalla ronkelon muodossa tölkistä ja volttejakin oli jopati viisi..itse en tehnyt voltteja siitäkään huolimatta..

        Ainoa oikea ronkelo on se harmaa tai sitten se nostalginen brandylonkero,
        mikä muuten maistuu kuin terästetty pommac. Sopii hyvin kesäjuomaksi.


      • Anonyymi00004 kirjoitti:

        Ainoa oikea ronkelo on se harmaa tai sitten se nostalginen brandylonkero,
        mikä muuten maistuu kuin terästetty pommac. Sopii hyvin kesäjuomaksi.

        jep originaali on aina se alkuperäinen. noita käymisteitse valmistettuja en ole oikein koskaan ymmärtänyt vaikka niitäkin on tullut nautittua.


      • Anonyymi00007
        P.ervokki kirjoitti:

        jep originaali on aina se alkuperäinen. noita käymisteitse valmistettuja en ole oikein koskaan ymmärtänyt vaikka niitäkin on tullut nautittua.

        Huru-ukko.


      • Anonyymi00007 kirjoitti:

        Huru-ukko.

        no vaikkapa näin. köyhä mutta onnellinen.. yritä itsekin löytää joku tie onnellisuuteen vaikkapa tällasena huru-ukkona..kuten mainitsit..


    • Anonyymi00005

      Tänään on nuggetpäivä ! Jihaa !

    • Anonyymi00006

      Huumaannun keitetyn kaalin tuoksusta❤️

      Kioskieläkeläinen

    • Anonyymi00008

      Älkää nyt tuollaista teurasjätettä syökö. Siellä on nokat ja jalat ja tehtaan hiiret mukana.

      • Anonyymi00009

        Vaihteeksi söinkin tänään pulled pork annoksen salaattien kera.
        Edulliset wieninleikkeet laitettiin vielä pakkaseen odottamaan syöntipäivää.


      • Anonyymi00015
        Anonyymi00009 kirjoitti:

        Vaihteeksi söinkin tänään pulled pork annoksen salaattien kera.
        Edulliset wieninleikkeet laitettiin vielä pakkaseen odottamaan syöntipäivää.

        Jokin päivä sitten meni wingsit. Niiden kastike oli tulinen, mutta dipping oli raikasviili fenkolilla. Juomassa tapahtui suurin virhe, se valittiin Jaffaksi, mutta se oli keinosokeroitua. Ja siten jouduttiin kaatamaan suurimmaksi osaksi pois ja ottamaan hanahaaleaa vettä tilalle. Oli kuitenkin ravintoa.


    • Anonyymi00010

      Voi olla, että on olemassa vegenugejakin. Ja, ehkä jopa soijanugeja. Ja sitten ehkä voi olla tofunugejakin.

      • Anonyymi00011

        On niitä mutta sinulle liian haasteellisia.


      • Anonyymi00014
        Anonyymi00011 kirjoitti:

        On niitä mutta sinulle liian haasteellisia.

        Vegenugeissa on tofupohjaisia tuotteita lukuun ottamatta haasteita. Mikä on teillä niiden paras valmistusmenetelmä? Ja mikä juoma sopii parhaiten haasteellisten vegenugejen kanssa?
        Vegenugen voi korvata hyvin grillijuustolla, jossa makukerroksia ja jota on huomattavasti helpompaa valmistaa useilla eri menetelmillä.


    • Anonyymi00012

      Nuggetit on oiva valinta, sillä nuo valmislaatikot ei maistu millekkään.

      • Anonyymi00013

        Valmislaatikkojakin on joskus alelaarissa. Monesti niissä on kovasti vettä tai jotain rasvaa, joka on lisätty tuotteeseen lisäämään sen painoa. Ja on mahdollisesti halpa ainesosa lisäämään tuotteen painoa.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      165
      1586
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      605
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      537
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      158
      486
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      187
      426
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    Aihe