niin ja huomenta saman tien....:))) kivoja pehmoisia unikuvia kaikille....:))
Öitä huuhaa......
37
706
Vastaukset
- Dr.Swan
Vielä täällä?
- Dr.Swan
BBrunetti kirjoitti:
mä viel.... arvaas mulle tuli ihana puhelu.....
nyt heti naakka!...heh heh eiku mikä se oli irstas naakka ja pihtaava lepakko olin minä..
Dr.Swan kirjoitti:
nyt heti naakka!...heh heh eiku mikä se oli irstas naakka ja pihtaava lepakko olin minä..
joooooooo...... heti.....:))))
Dr.Swan kirjoitti:
nyt heti naakka!...heh heh eiku mikä se oli irstas naakka ja pihtaava lepakko olin minä..
lepakko...... mut et sä kai enää niin pihtaava...... :))))) samperi sun kanssas.... hei taas mä tääl kippuras noita sun juttuja luen...:)))
- quistis
sit kyl musta näätte unikuvia...;o))
mie nään komeesta miehestä ilman paitaa.... millä on kaks rintakarvaa ja nekin halkaistu.......;)))))
- quistis
BBrunetti kirjoitti:
mie nään komeesta miehestä ilman paitaa.... millä on kaks rintakarvaa ja nekin halkaistu.......;)))))
muille sellasii kivoi ja pehmeitä...Heh ..Mä myös haluun nähdä unta ihanasta:o)))
quistis kirjoitti:
muille sellasii kivoi ja pehmeitä...Heh ..Mä myös haluun nähdä unta ihanasta:o)))
näätkin....:)))))
- quistis
BBrunetti kirjoitti:
näätkin....:)))))
ihana..Nyt halaa:o)))))
quistis kirjoitti:
ihana..Nyt halaa:o)))))
takaisin..... nyt sit kuvittelet ihanan miehen ja unia näkemään.....:)))))
- AMR-52
quistis kirjoitti:
ihana..Nyt halaa:o)))))
..aaamuhaaliit.....ja mie siul....
- quistis
BBrunetti kirjoitti:
takaisin..... nyt sit kuvittelet ihanan miehen ja unia näkemään.....:)))))
vilkas mielikuvituselämä;o)))))
quistis kirjoitti:
vilkas mielikuvituselämä;o)))))
sen tänä yönä käyttöön.... heräät sit aamulla hymysuin.....;))
- quistis
BBrunetti kirjoitti:
sen tänä yönä käyttöön.... heräät sit aamulla hymysuin.....;))
on mul se luutakin tos viekussa;o)))))
- quistis
AMR-52 kirjoitti:
..aaamuhaaliit.....ja mie siul....
halaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.....Noih..:o))))
quistis kirjoitti:
on mul se luutakin tos viekussa;o)))))
sitten senku uinumaan jos väsyttääää....;))) taidan mäkin sen luudan....;)
- quistis
BBrunetti kirjoitti:
sitten senku uinumaan jos väsyttääää....;))) taidan mäkin sen luudan....;)
sitä vartenhan se on...Just,just;o)))
quistis kirjoitti:
sitä vartenhan se on...Just,just;o)))
nää olla näitä iltajuttuja.......;)))
- quistis
BBrunetti kirjoitti:
nää olla näitä iltajuttuja.......;)))
niitä itseään;o)))))))))))))))))))))))Kun uni ei tule;o)
- quistis
BBrunetti kirjoitti:
nää olla näitä iltajuttuja.......;)))
niitä itseään;o)))))))))))))))))))))))Kun uni ei tule;o)
quistis kirjoitti:
niitä itseään;o)))))))))))))))))))))))Kun uni ei tule;o)
vaiva et ei meinaa tulla vaikka väsyttäis....:))
- quistis
BBrunetti kirjoitti:
vaiva et ei meinaa tulla vaikka väsyttäis....:))
ja yhä pahenee;o(
quistis kirjoitti:
ja yhä pahenee;o(
alkaa tosissaan korjaamaan asiaa..... eli nyt sit taidan miestä ihan tosissaan...:)
- quistis
BBrunetti kirjoitti:
alkaa tosissaan korjaamaan asiaa..... eli nyt sit taidan miestä ihan tosissaan...:)
noita miehiä..Hän on hyvä ja ottaa vaan ja ihan tosissaan:o))) Kuule tää kiva ja pehmee lähtee toi. tuutuman:o)) Siis hyv yötä armas huuhaaystävä:o)))) Niin ja toi yks nännien näpeltäjä...Samat Sulle..:o))))
quistis kirjoitti:
noita miehiä..Hän on hyvä ja ottaa vaan ja ihan tosissaan:o))) Kuule tää kiva ja pehmee lähtee toi. tuutuman:o)) Siis hyv yötä armas huuhaaystävä:o)))) Niin ja toi yks nännien näpeltäjä...Samat Sulle..:o))))
nyt pehmoisia unia sulle myös huuhaaystävä....:))))
- AMR-52
..nyt viel karkaa,heräsin täs tupakal...
- AMR-52
BBrunetti kirjoitti:
vähän aikaa voin nakittaa tässä:)))))
...mitä sellanen on. mie syön nakkiii,mennääks mäkkärill....))))))
AMR-52 kirjoitti:
...mitä sellanen on. mie syön nakkiii,mennääks mäkkärill....))))))
niinku väsyttäis mut sit kumminkaa ei.....:)))
- AMR-52
BBrunetti kirjoitti:
niinku väsyttäis mut sit kumminkaa ei.....:)))
..paitsi,taitaa mäkkärin ovet olla säpissä.(( jos mie siu jääkaapil....))))))
AMR-52 kirjoitti:
..paitsi,taitaa mäkkärin ovet olla säpissä.(( jos mie siu jääkaapil....))))))
munalukoil kii;))))) mullakin ovet tiukasti säpis......:)))
- AMR-52
BBrunetti kirjoitti:
munalukoil kii;))))) mullakin ovet tiukasti säpis......:)))
...taas taivasta myöten auki ovet, lintal jottai asiaa tuon ulos..)))))
AMR-52 kirjoitti:
...taas taivasta myöten auki ovet, lintal jottai asiaa tuon ulos..)))))
minnalta hali kanssa...:))
AMR-52 kirjoitti:
...taas taivasta myöten auki ovet, lintal jottai asiaa tuon ulos..)))))
nakit painamaan..... Hyvät yöt antza kummallekin teille.....:)))))))
- AMR-52
BBrunetti kirjoitti:
minnalta hali kanssa...:))
..tul jo miu veikkuun,annan siu pusun sil..)))
hyvää aamuyötä siul,kömmi sänkyyn siit jo...t.antti
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1901965
- 1131053
- 1141046
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa20757- 52704
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä32643ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42608Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175557Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45528- 9482
