Öitä huuhaa......

niin ja huomenta saman tien....:))) kivoja pehmoisia unikuvia kaikille....:))

37

706

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Dr.Swan

      Vielä täällä?

      • mä viel.... arvaas mulle tuli ihana puhelu.....


      • Dr.Swan
        BBrunetti kirjoitti:

        mä viel.... arvaas mulle tuli ihana puhelu.....

        nyt heti naakka!...heh heh eiku mikä se oli irstas naakka ja pihtaava lepakko olin minä..


      • Dr.Swan kirjoitti:

        nyt heti naakka!...heh heh eiku mikä se oli irstas naakka ja pihtaava lepakko olin minä..

        joooooooo...... heti.....:))))


      • Dr.Swan kirjoitti:

        nyt heti naakka!...heh heh eiku mikä se oli irstas naakka ja pihtaava lepakko olin minä..

        lepakko...... mut et sä kai enää niin pihtaava...... :))))) samperi sun kanssas.... hei taas mä tääl kippuras noita sun juttuja luen...:)))


    • quistis

      sit kyl musta näätte unikuvia...;o))

      • mie nään komeesta miehestä ilman paitaa.... millä on kaks rintakarvaa ja nekin halkaistu.......;)))))


      • quistis
        BBrunetti kirjoitti:

        mie nään komeesta miehestä ilman paitaa.... millä on kaks rintakarvaa ja nekin halkaistu.......;)))))

        muille sellasii kivoi ja pehmeitä...Heh ..Mä myös haluun nähdä unta ihanasta:o)))


      • quistis kirjoitti:

        muille sellasii kivoi ja pehmeitä...Heh ..Mä myös haluun nähdä unta ihanasta:o)))

        näätkin....:)))))


      • quistis
        BBrunetti kirjoitti:

        näätkin....:)))))

        ihana..Nyt halaa:o)))))


      • quistis kirjoitti:

        ihana..Nyt halaa:o)))))

        takaisin..... nyt sit kuvittelet ihanan miehen ja unia näkemään.....:)))))


      • AMR-52
        quistis kirjoitti:

        ihana..Nyt halaa:o)))))

        ..aaamuhaaliit.....ja mie siul....


      • quistis
        BBrunetti kirjoitti:

        takaisin..... nyt sit kuvittelet ihanan miehen ja unia näkemään.....:)))))

        vilkas mielikuvituselämä;o)))))


      • quistis kirjoitti:

        vilkas mielikuvituselämä;o)))))

        sen tänä yönä käyttöön.... heräät sit aamulla hymysuin.....;))


      • AMR-52 kirjoitti:

        ..aaamuhaaliit.....ja mie siul....

        myös myös sulle.....;)


      • quistis
        BBrunetti kirjoitti:

        sen tänä yönä käyttöön.... heräät sit aamulla hymysuin.....;))

        on mul se luutakin tos viekussa;o)))))


      • quistis
        AMR-52 kirjoitti:

        ..aaamuhaaliit.....ja mie siul....

        halaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.....Noih..:o))))


      • quistis kirjoitti:

        on mul se luutakin tos viekussa;o)))))

        sitten senku uinumaan jos väsyttääää....;))) taidan mäkin sen luudan....;)


      • quistis
        BBrunetti kirjoitti:

        sitten senku uinumaan jos väsyttääää....;))) taidan mäkin sen luudan....;)

        sitä vartenhan se on...Just,just;o)))


      • quistis kirjoitti:

        sitä vartenhan se on...Just,just;o)))

        nää olla näitä iltajuttuja.......;)))


      • quistis
        BBrunetti kirjoitti:

        nää olla näitä iltajuttuja.......;)))

        niitä itseään;o)))))))))))))))))))))))Kun uni ei tule;o)


      • quistis
        BBrunetti kirjoitti:

        nää olla näitä iltajuttuja.......;)))

        niitä itseään;o)))))))))))))))))))))))Kun uni ei tule;o)


      • quistis kirjoitti:

        niitä itseään;o)))))))))))))))))))))))Kun uni ei tule;o)

        vaiva et ei meinaa tulla vaikka väsyttäis....:))


      • quistis
        BBrunetti kirjoitti:

        vaiva et ei meinaa tulla vaikka väsyttäis....:))

        ja yhä pahenee;o(


      • quistis kirjoitti:

        ja yhä pahenee;o(

        alkaa tosissaan korjaamaan asiaa..... eli nyt sit taidan miestä ihan tosissaan...:)


      • quistis
        BBrunetti kirjoitti:

        alkaa tosissaan korjaamaan asiaa..... eli nyt sit taidan miestä ihan tosissaan...:)

        noita miehiä..Hän on hyvä ja ottaa vaan ja ihan tosissaan:o))) Kuule tää kiva ja pehmee lähtee toi. tuutuman:o)) Siis hyv yötä armas huuhaaystävä:o)))) Niin ja toi yks nännien näpeltäjä...Samat Sulle..:o))))


      • quistis kirjoitti:

        noita miehiä..Hän on hyvä ja ottaa vaan ja ihan tosissaan:o))) Kuule tää kiva ja pehmee lähtee toi. tuutuman:o)) Siis hyv yötä armas huuhaaystävä:o)))) Niin ja toi yks nännien näpeltäjä...Samat Sulle..:o))))

        nyt pehmoisia unia sulle myös huuhaaystävä....:))))


    • AMR-52

      ..nyt viel karkaa,heräsin täs tupakal...

      • vähän aikaa voin nakittaa tässä:)))))


      • AMR-52
        BBrunetti kirjoitti:

        vähän aikaa voin nakittaa tässä:)))))

        ...mitä sellanen on. mie syön nakkiii,mennääks mäkkärill....))))))


      • AMR-52 kirjoitti:

        ...mitä sellanen on. mie syön nakkiii,mennääks mäkkärill....))))))

        niinku väsyttäis mut sit kumminkaa ei.....:)))


      • AMR-52
        BBrunetti kirjoitti:

        niinku väsyttäis mut sit kumminkaa ei.....:)))

        ..paitsi,taitaa mäkkärin ovet olla säpissä.(( jos mie siu jääkaapil....))))))


      • AMR-52 kirjoitti:

        ..paitsi,taitaa mäkkärin ovet olla säpissä.(( jos mie siu jääkaapil....))))))

        munalukoil kii;))))) mullakin ovet tiukasti säpis......:)))


      • AMR-52
        BBrunetti kirjoitti:

        munalukoil kii;))))) mullakin ovet tiukasti säpis......:)))

        ...taas taivasta myöten auki ovet, lintal jottai asiaa tuon ulos..)))))


      • AMR-52 kirjoitti:

        ...taas taivasta myöten auki ovet, lintal jottai asiaa tuon ulos..)))))

        minnalta hali kanssa...:))


      • AMR-52 kirjoitti:

        ...taas taivasta myöten auki ovet, lintal jottai asiaa tuon ulos..)))))

        nakit painamaan..... Hyvät yöt antza kummallekin teille.....:)))))))


      • AMR-52
        BBrunetti kirjoitti:

        minnalta hali kanssa...:))

        ..tul jo miu veikkuun,annan siu pusun sil..)))
        hyvää aamuyötä siul,kömmi sänkyyn siit jo...t.antti


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1965
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1053
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      114
      1046
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      757
    5. 52
      704
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      32
      643
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      608
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      557
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      482
    Aihe