Pommidrooneja niin pahasti joka puolelle räiskyttelevät.
Aika asettaa pakotteita Ukrainalle
10
67
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Palaa
ryssä
RYSSÄLANDIAAN.
Vieläkun ehdit.- Anonyymi00011UUSI
Elekkee kaahailko niillä latoilla.
- Anonyymi00002UUSI
Hihii, Venäjällä alkaa puntti tutista.
- Anonyymi00004UUSI
Miten liittyy tähän?
- Anonyymi00009UUSI
Anonyymi00004 kirjoitti:
Miten liittyy tähän?
Ehkä se on automaatti, joka vastaa tiettyjä sanoja sisältäviin avauksiin, sisältöä sen kummemmin ymmärtämättä..
- Anonyymi00005UUSI
Da da Vasiljev. Mitäpä Moskovassa muuta, vieläkö öljylaitokset palavat?
- Anonyymi00007UUSI
On ihanaa, että Ukraina pystyy lenättämäön dronejaan Moskovaan saakka!! Tietääpähän Putin aloittaneensa sukulaiskansan tuhoamisen!!
Se o niin, että sitä saa, mitä tilaa!! Putin onkin onkin melkein viisi vuotta nauttinutt tuosta Ukrainan tuhoamisesta, niin nyt tulee hieman takaisin vastavuoroisesti!
Putin lähtikin soitellen sotahan!! Puuttui harkintaa!!! Nyt saa hieman tuntea vastinetta!!
Olemme erittäin vahingoniloisia tuolle tuholaisPutinille!! - Anonyymi00008UUSI
Häh?
- Anonyymi00006UUSI
Ukrainan pitäisi kehittää ilmatorjuntaohjuksin varustettuja droneja. En pistäisi yhtään pahakseni, jos ne puhdistaisi Venäjän taivaan lisäksi myös Suomen ja muidenkin taivaita vanhanaikaisesta sotilaskoneromusta.
- Anonyymi00010UUSI
Sinä se nero vasta oletkin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.3093055Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka612353- 1242057
Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3492043Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1271733- 671399
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121395- 661337
- 691270
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl781243