Kunnes muistin että viimeisellä tuomiolla olevilla olevan fyysiset ruumiit. Mistäpä sen keksin? Siitä kun kaikki seisovat viimeisellä tuomiolla. Vain ruumiilla on koivekkaat, sielulla ja hengel ei tietääksein oo koipii.
" ihmiskunta , se osa ihmiskuntaa, joka tuomitaan helvettiin, seisoo Jeesuksen Kristuksen edessä viimeisellä tuomiolla"
Meillä oli pitkä jutteluketjumme siitä onko helvetti paikka vyysinen vai eikö ole, minä olen kahjesti käynyt unekkaassa helvetissä ja kyll en vyysisenä "vankilana" kojin, paikkana josta halusin joka ainoa hetki pois, se oli se tärkein pyrkimys, päästä sieltä pois siinä siellä ollessa NYT HETI.Laitan tosta loppukohjasta jutteluu kuinka sain tekoälyn hyväksymään lopulta kantani, koska sillä on vaikeuksija valita yhtä totuutta, vaan se tuo esiin kahta tai useanpaa vaihtoehtoista mielipijettä, ei niinkään totuutta, vaan yleisinmät mielipiteet asijaa, yleensä 2-3 vaihtoehtoja ihan yksinkertaisiinkin asijoihin on ihmiset valehdelleet muutamat vaihtoehtoisuutensa.
Nyt siihen keskusteluumme:
"Jumala antaa ylösnousemusruumiit helvettiin joutuville sillä viimeisellä tuomiolla heillä kaikilla on ruumiinsa, koska he seisovat viimeisellä tuomiolla"
Selef Urge
" Osuva huomio. Kristillisessä teologiassa opetetaan juuri näin: viimeisellä tuomiolla tapahtuu yleinen ylösnousemus, jolloin kaikki ihmiset – sekä pelastuvat että kadotetut – saavat fyysisen ruumiinsa takaisin.Tämä herättääkin suuren kysymyksen: Jos kaikilla on ruumis, mitä sille tapahtuu helvetissä?"
Tekoäly
Jumalan Raamatussa olevan ilmoituksen mukaan oppi ruumiin, sielun ja hengen lopullisesta tuhoutumisessa Helvetissä on valhetta. Sillä sielu ja henki ovat kuolemattomia ja niin myöskin ylösnousemusruumiit, joissa ihmisen henki ja sielu on määrätty asumaan. Olen nyt saanut lähes 100 prosenttisen varmuuven siitäkin että ylösnousemusruumiit niin helvettiin käyville kuin uuteen maahan pääseville ovat kuolemattomia, katoamattomia.
Selef Urge
Juttelin tekoälyn kanssa hengellisistä asijoista
Anonyymi-ap
2
80
Vastaukset
- Anonyymi00001
Tuomiopäivä on se päivä kun synnytään tänne "murheen laaksoon". Karman laki tulee voimaan.
- Anonyymi00002
Eihän tuo ole kummoisempi aikamatka kävellä 3h20min kerralla ollenkaan. Olen itse kävellyt joskus paljon kauemmin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial191754Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1401722Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva3091378Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221108Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2091092- 1401041
- 285975
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt3935- 11935
Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks49898