Hekalla on 7miljoonan euron saatavat vuokrarästeistä huh kyllä persaukisia löytyy. Jättävät vuokrat maksamatta sitten hän tarvisi asunnon.
Vuokrarästit
40
381
Vastaukset
- Anonyymi00001
Niistäkin rahoista on osuus ryypätty kallion ja kontulan juottoloissa.
- Anonyymi00017
Niin. Itse maksan aina ensin vuokran ja sähkön. Vesi sisältyy mulla vuokraan. Sitten ostan kuivatuotteita jemmaan.
- Anonyymi00002
Iso osa sössinyt kuvionsa ryyppäämällä.
- Anonyymi00003
Opiskelijoilla jää 100 miljoonan edestä opintolainoja maksamatta.
Hekan vuokrarästit on vain 7% tuosta summasta.
Tosin molemmille tulee luottotietohäiriömerkintä.- Anonyymi00004
Juu, mutta vuokran maksuun saa tarvittaessa asumis- ja ties mitä muita tukia. Eli toisin kun opiskelijoilla, rahat ovat olleet jo tilillä, mutta menneet sitten oletettavasti useimmilla päihteisiin.
- Anonyymi00006
Anonyymi00004 kirjoitti:
Juu, mutta vuokran maksuun saa tarvittaessa asumis- ja ties mitä muita tukia. Eli toisin kun opiskelijoilla, rahat ovat olleet jo tilillä, mutta menneet sitten oletettavasti useimmilla päihteisiin.
Just noin ja kyse oli vuokrarästeistä eikä mistään opintolainoista
- Anonyymi00013
Anonyymi00006 kirjoitti:
Just noin ja kyse oli vuokrarästeistä eikä mistään opintolainoista
"Opiskelijoilla jää 100 miljoonan edestä opintolainoja maksamatta."
"Juu, mutta vuokran maksuun saa tarvittaessa asumis- ja ties mitä muita tukia."
Opiskelijat ei muuten saa kesällä yhtään mitään, jos on vähänkin säästöjä. Jos ei ole yhtään, voi saada toimeentulotukea.
Voit saada opintotukea yleensä 10 kuukautta lukuvuodessa eli elo-toukokuussa,. (Kela) - Anonyymi00015
Anonyymi00013 kirjoitti:
"Opiskelijoilla jää 100 miljoonan edestä opintolainoja maksamatta."
"Juu, mutta vuokran maksuun saa tarvittaessa asumis- ja ties mitä muita tukia."
Opiskelijat ei muuten saa kesällä yhtään mitään, jos on vähänkin säästöjä. Jos ei ole yhtään, voi saada toimeentulotukea.
Voit saada opintotukea yleensä 10 kuukautta lukuvuodessa eli elo-toukokuussa,. (Kela)Maksamme vuokralla tai asumisoikeusasunnossa asuvalle opiskelijalle asumislisää opiskelukuukausilta. (Kela)
Eli se on kesä-heinäkuussa tulot 0 euroa.
- Anonyymi00005
Hekalla on tällä hetkellä noin 54 000 asuntoa, joista tyhjillään on noin 1 500–2 000 asuntoa.
Hekan Asuntokanta
Yhteensä Asuntoja: Hekalla on yli 53 000 asuntoa eri puolilla Helsinkiä.
1
Tyhjillään Olevat Asunnot: Tyhjillään olevien asuntojen määrä vaihtelee, ja se on tällä hetkellä noin 1 500–2 000.
Niin tuolla asuntomäärällä 54 000 niin vuokria jäänyt maksamatta 7miljoonan edestä elikä vähän suhteellisuutta siihen paljonko opintolainoja jätetään maksamatta.- Anonyymi00007
Tyhjillään olevista asunnoista jää saamatta vuokratuloa n. 2 000 000 € joka kuukausi.
Ne kannattaisi tuota pikaa vuokrata maksukykyisille asiakkaille . - Anonyymi00009
Anonyymi00007 kirjoitti:
Tyhjillään olevista asunnoista jää saamatta vuokratuloa n. 2 000 000 € joka kuukausi.
Ne kannattaisi tuota pikaa vuokrata maksukykyisille asiakkaille .Eiköhän se ole ihan normaalia, että isolla vuokranantajalla on kolme prosenttia asuntoja kullakin ajanhetkellä tyhjänä. Eivät ne ole samat asunnot tyhjänä jatkuvasti.
- Anonyymi00011
Anonyymi00009 kirjoitti:
Eiköhän se ole ihan normaalia, että isolla vuokranantajalla on kolme prosenttia asuntoja kullakin ajanhetkellä tyhjänä. Eivät ne ole samat asunnot tyhjänä jatkuvasti.
Totta puhut, mutta toimintaa pitäisi kuitenkin tehostaa.
- Anonyymi00008
Laskekaa hintoja sosialistit
niin
äänestäjillänne
pysyy katto
pään päällä.
Täysin holtitonta toimintaa, pitäisi lopettaa koko HEKA. - Anonyymi00010
Ei kuulemma ole 1400 asunnosta yhtä minulle pienempää kuin nykyinen hekan asunto. Pitää hakea vaihdon kautta pienempää. Miksi ne jotka asuvat hekan asunnoissa ei saa vaihtaa tarvitsemaansa neliömäärään, kun asuntoja on kuitenkin vapaana joka koossa ja joka paikassa.
- Anonyymi00012
Mutta onneksi maakunnissa on halpoja asuntoja sekä ostettavaksi että vuokralle.
Ei ole mikään pakko asua tolkuttoman kalliisti pääkaupunkiseudulla.
- Anonyymi00014
Haitanneeko mittää rahanahnehetta. Aportintekijöitä viimistä ulosottomijestä myöten kuitennii.
- Anonyymi00016
Katsoopas tiktokkaajia esim heiduli83,sai häädön kännisten metelöintien takia, kela antaa uuden asunnon ja kalusteisiin rahaa. Samoin tiktok piekkola. Iippadaa jne.
- Anonyymi00018
Onko Kelallakin tyhjiä asuntoja noin vaan jaettavaksi ja vielä rokokoo kalusteet.
- Anonyymi00019
Jaaha. Vuokrankorotuksia tiedossa
- Anonyymi00020
Vuokra kannattaa laittaa automaattiseksi.
sähkötkin.
tililtä otetaan niin ei unohdu.
ou jee.
muistan kun piti jonotella JOKA PAIKKAAN virastoihin.
tunti ei tuntunut missään, seistenkin- Anonyymi00021
Apina
- Anonyymi00023
Anonyymi00021 kirjoitti:
Apina
Paitsi jos saldo oli viime kuussa 266e ja tässä kuussa 163e ja tuet on loppuneet 18.3.26 eikä päätöstä ole vieläkäään tehty. Siinä on hieman vaikea maksella vuokria. Hyvin meni tää siirtyminen yleistukeen.
- Anonyymi00022
Tiukka vuokrakuri on poikaa. Maksa tai ulos asunnosta.
- Anonyymi00024
Liekö matuja suurimmaksi osaksi, nimittäin muslimeja?
- Anonyymi00027
Useimmathan täällä kertoo ihan päinvastaista, eli maahanmuuttajille maksetaan kaikki menot Kelan toimesta. Koittakaa natsit nyt päättää.
- Anonyymi00025
Päätöksiä on helppo tehdä. Minäkin päätän jo tammikuun alussa että maksan
vastikkeen säntillisesti joka kuukausi määräpäivänä ja syötän tiedon koneelle.
Ei ole siis huolta maksuista kuin vasta vuoden kuluttua seuraavan kerran.
Vältän asiointia Kelan kanssa sillä luotan vain KEVAn tarkkaan toimintaan. - Anonyymi00026
Tuttu makso kerralla vuodeks eteenpäin vastikkeet.
- Anonyymi00028
Hekalla ei ole vastikkeita vain vuokrat
- Anonyymi00029
Anonyymi00028 kirjoitti:
Hekalla ei ole vastikkeita vain vuokrat
Toiset vaan haluaa maksaa kallista vuokraa vastikkeen sijasta.
Erotuksella maksaisi jo melkoisen osan asuntolainasta. - Anonyymi00030
Anonyymi00029 kirjoitti:
Toiset vaan haluaa maksaa kallista vuokraa vastikkeen sijasta.
Erotuksella maksaisi jo melkoisen osan asuntolainasta.Varmaan vtuttaa kun et saa asumistukea kun olet niin varoissasi asumalla Hekan omistusasunnossa
- Anonyymi00031
Anonyymi00030 kirjoitti:
Varmaan vtuttaa kun et saa asumistukea kun olet niin varoissasi asumalla Hekan omistusasunnossa
Asun pääkaupunkiseudun ulkopuolella, joten asunnotkin ovat edullisia ostaa.
Ei siis kannata maksaa kallista vuokraa, sillä se on tyhmää. - Anonyymi00032
Anonyymi00031 kirjoitti:
Asun pääkaupunkiseudun ulkopuolella, joten asunnotkin ovat edullisia ostaa.
Ei siis kannata maksaa kallista vuokraa, sillä se on tyhmää.Väärinkäsitysten välttämiseksi kannattaa kommentoida oikealla palstalla .
- Anonyymi00033
Anonyymi00030 kirjoitti:
Varmaan vtuttaa kun et saa asumistukea kun olet niin varoissasi asumalla Hekan omistusasunnossa
Kun on ollut töissä 40 vuotta niin ei tarvitse mitään Kelan tukia .
Aikuinen, ryhdikäs ihminen pärjää omillaankin. - Anonyymi00034
Anonyymi00033 kirjoitti:
Kun on ollut töissä 40 vuotta niin ei tarvitse mitään Kelan tukia .
Aikuinen, ryhdikäs ihminen pärjää omillaankin.Omillaan eläkkeellä
- Anonyymi00036
Anonyymi00034 kirjoitti:
Omillaan eläkkeellä
Sekä säästöillä ja sijoituksilla. Se tarkoittaa mukavata elämää.
- Anonyymi00037
Anonyymi00034 kirjoitti:
Omillaan eläkkeellä
Sekä säästöillä ja sijoituksilla. Se tietää mukavaa elämää.
- Anonyymi00035
Kaikki ei hoida velvoitteitaan
- Anonyymi00038
Niin, tonokit joutuu asunnoistaan pihalle kun tunaroivat.
Töissä oli tapana nimetä heidät "kerrostaloasumiseen soveltumattomat henkilöt" - Anonyymi00040
Anonyymi00038 kirjoitti:
Niin, tonokit joutuu asunnoistaan pihalle kun tunaroivat.
Töissä oli tapana nimetä heidät "kerrostaloasumiseen soveltumattomat henkilöt"🙉🙊🙈🐵🍌
- Anonyymi00039
liimaa joyain heippa-lappuja kaikkialle, niin miten e3sim. luulet jos se lappu on oven takakaqn ei näre sitä... postiluukusta tiputyaasa
oven takana joku heippa-lappu no hahh
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131218
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1191062- 134959
- 96802
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten299763Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait81686Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54616Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48579- 75514