Vuokrarästit

Anonyymi-ap

Hekalla on 7miljoonan euron saatavat vuokrarästeistä huh kyllä persaukisia löytyy. Jättävät vuokrat maksamatta sitten hän tarvisi asunnon.

40

381

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      Niistäkin rahoista on osuus ryypätty kallion ja kontulan juottoloissa.

      • Anonyymi00017

        Niin. Itse maksan aina ensin vuokran ja sähkön. Vesi sisältyy mulla vuokraan. Sitten ostan kuivatuotteita jemmaan.


    • Anonyymi00002

      Iso osa sössinyt kuvionsa ryyppäämällä.

    • Anonyymi00003

      Opiskelijoilla jää 100 miljoonan edestä opintolainoja maksamatta.

      Hekan vuokrarästit on vain 7% tuosta summasta.

      Tosin molemmille tulee luottotietohäiriömerkintä.

      • Anonyymi00004

        Juu, mutta vuokran maksuun saa tarvittaessa asumis- ja ties mitä muita tukia. Eli toisin kun opiskelijoilla, rahat ovat olleet jo tilillä, mutta menneet sitten oletettavasti useimmilla päihteisiin.


      • Anonyymi00006
        Anonyymi00004 kirjoitti:

        Juu, mutta vuokran maksuun saa tarvittaessa asumis- ja ties mitä muita tukia. Eli toisin kun opiskelijoilla, rahat ovat olleet jo tilillä, mutta menneet sitten oletettavasti useimmilla päihteisiin.

        Just noin ja kyse oli vuokrarästeistä eikä mistään opintolainoista


      • Anonyymi00013
        Anonyymi00006 kirjoitti:

        Just noin ja kyse oli vuokrarästeistä eikä mistään opintolainoista

        "Opiskelijoilla jää 100 miljoonan edestä opintolainoja maksamatta."

        "Juu, mutta vuokran maksuun saa tarvittaessa asumis- ja ties mitä muita tukia."

        Opiskelijat ei muuten saa kesällä yhtään mitään, jos on vähänkin säästöjä. Jos ei ole yhtään, voi saada toimeentulotukea.

        Voit saada opintotukea yleensä 10 kuukautta lukuvuodessa eli elo-toukokuussa,. (Kela)


      • Anonyymi00015
        Anonyymi00013 kirjoitti:

        "Opiskelijoilla jää 100 miljoonan edestä opintolainoja maksamatta."

        "Juu, mutta vuokran maksuun saa tarvittaessa asumis- ja ties mitä muita tukia."

        Opiskelijat ei muuten saa kesällä yhtään mitään, jos on vähänkin säästöjä. Jos ei ole yhtään, voi saada toimeentulotukea.

        Voit saada opintotukea yleensä 10 kuukautta lukuvuodessa eli elo-toukokuussa,. (Kela)

        Maksamme vuokralla tai asumisoikeusasunnossa asuvalle opiskelijalle asumislisää opiskelukuukausilta. (Kela)

        Eli se on kesä-heinäkuussa tulot 0 euroa.


    • Anonyymi00005

      Hekalla on tällä hetkellä noin 54 000 asuntoa, joista tyhjillään on noin 1 500–2 000 asuntoa.
      Hekan Asuntokanta
      Yhteensä Asuntoja: Hekalla on yli 53 000 asuntoa eri puolilla Helsinkiä.
      1
      Tyhjillään Olevat Asunnot: Tyhjillään olevien asuntojen määrä vaihtelee, ja se on tällä hetkellä noin 1 500–2 000.
      Niin tuolla asuntomäärällä 54 000 niin vuokria jäänyt maksamatta 7miljoonan edestä elikä vähän suhteellisuutta siihen paljonko opintolainoja jätetään maksamatta.

      • Anonyymi00007

        Tyhjillään olevista asunnoista jää saamatta vuokratuloa n. 2 000 000 € joka kuukausi.
        Ne kannattaisi tuota pikaa vuokrata maksukykyisille asiakkaille .


      • Anonyymi00009
        Anonyymi00007 kirjoitti:

        Tyhjillään olevista asunnoista jää saamatta vuokratuloa n. 2 000 000 € joka kuukausi.
        Ne kannattaisi tuota pikaa vuokrata maksukykyisille asiakkaille .

        Eiköhän se ole ihan normaalia, että isolla vuokranantajalla on kolme prosenttia asuntoja kullakin ajanhetkellä tyhjänä. Eivät ne ole samat asunnot tyhjänä jatkuvasti.


      • Anonyymi00011
        Anonyymi00009 kirjoitti:

        Eiköhän se ole ihan normaalia, että isolla vuokranantajalla on kolme prosenttia asuntoja kullakin ajanhetkellä tyhjänä. Eivät ne ole samat asunnot tyhjänä jatkuvasti.

        Totta puhut, mutta toimintaa pitäisi kuitenkin tehostaa.


    • Anonyymi00008

      Laskekaa hintoja sosialistit
      niin
      äänestäjillänne
      pysyy katto
      pään päällä.
      Täysin holtitonta toimintaa, pitäisi lopettaa koko HEKA.

    • Anonyymi00010

      Ei kuulemma ole 1400 asunnosta yhtä minulle pienempää kuin nykyinen hekan asunto. Pitää hakea vaihdon kautta pienempää. Miksi ne jotka asuvat hekan asunnoissa ei saa vaihtaa tarvitsemaansa neliömäärään, kun asuntoja on kuitenkin vapaana joka koossa ja joka paikassa.

      • Anonyymi00012

        Mutta onneksi maakunnissa on halpoja asuntoja sekä ostettavaksi että vuokralle.
        Ei ole mikään pakko asua tolkuttoman kalliisti pääkaupunkiseudulla.


    • Anonyymi00014

      Haitanneeko mittää rahanahnehetta. Aportintekijöitä viimistä ulosottomijestä myöten kuitennii.

    • Anonyymi00016

      Katsoopas tiktokkaajia esim heiduli83,sai häädön kännisten metelöintien takia, kela antaa uuden asunnon ja kalusteisiin rahaa. Samoin tiktok piekkola. Iippadaa jne.

      • Anonyymi00018

        Onko Kelallakin tyhjiä asuntoja noin vaan jaettavaksi ja vielä rokokoo kalusteet.


    • Anonyymi00019

      Jaaha. Vuokrankorotuksia tiedossa

    • Anonyymi00020

      Vuokra kannattaa laittaa automaattiseksi.
      sähkötkin.
      tililtä otetaan niin ei unohdu.

      ou jee.

      muistan kun piti jonotella JOKA PAIKKAAN virastoihin.
      tunti ei tuntunut missään, seistenkin

      • Anonyymi00021

        Apina


      • Anonyymi00023
        Anonyymi00021 kirjoitti:

        Apina

        Paitsi jos saldo oli viime kuussa 266e ja tässä kuussa 163e ja tuet on loppuneet 18.3.26 eikä päätöstä ole vieläkäään tehty. Siinä on hieman vaikea maksella vuokria. Hyvin meni tää siirtyminen yleistukeen.


    • Anonyymi00022

      Tiukka vuokrakuri on poikaa. Maksa tai ulos asunnosta.

    • Anonyymi00024

      Liekö matuja suurimmaksi osaksi, nimittäin muslimeja?

      • Anonyymi00027

        Useimmathan täällä kertoo ihan päinvastaista, eli maahanmuuttajille maksetaan kaikki menot Kelan toimesta. Koittakaa natsit nyt päättää.


    • Anonyymi00025

      Päätöksiä on helppo tehdä. Minäkin päätän jo tammikuun alussa että maksan
      vastikkeen säntillisesti joka kuukausi määräpäivänä ja syötän tiedon koneelle.
      Ei ole siis huolta maksuista kuin vasta vuoden kuluttua seuraavan kerran.
      Vältän asiointia Kelan kanssa sillä luotan vain KEVAn tarkkaan toimintaan.

    • Anonyymi00026

      Tuttu makso kerralla vuodeks eteenpäin vastikkeet.

      • Anonyymi00028

        Hekalla ei ole vastikkeita vain vuokrat


      • Anonyymi00029
        Anonyymi00028 kirjoitti:

        Hekalla ei ole vastikkeita vain vuokrat

        Toiset vaan haluaa maksaa kallista vuokraa vastikkeen sijasta.
        Erotuksella maksaisi jo melkoisen osan asuntolainasta.


      • Anonyymi00030
        Anonyymi00029 kirjoitti:

        Toiset vaan haluaa maksaa kallista vuokraa vastikkeen sijasta.
        Erotuksella maksaisi jo melkoisen osan asuntolainasta.

        Varmaan vtuttaa kun et saa asumistukea kun olet niin varoissasi asumalla Hekan omistusasunnossa


      • Anonyymi00031
        Anonyymi00030 kirjoitti:

        Varmaan vtuttaa kun et saa asumistukea kun olet niin varoissasi asumalla Hekan omistusasunnossa

        Asun pääkaupunkiseudun ulkopuolella, joten asunnotkin ovat edullisia ostaa.
        Ei siis kannata maksaa kallista vuokraa, sillä se on tyhmää.


      • Anonyymi00032
        Anonyymi00031 kirjoitti:

        Asun pääkaupunkiseudun ulkopuolella, joten asunnotkin ovat edullisia ostaa.
        Ei siis kannata maksaa kallista vuokraa, sillä se on tyhmää.

        Väärinkäsitysten välttämiseksi kannattaa kommentoida oikealla palstalla .


      • Anonyymi00033
        Anonyymi00030 kirjoitti:

        Varmaan vtuttaa kun et saa asumistukea kun olet niin varoissasi asumalla Hekan omistusasunnossa

        Kun on ollut töissä 40 vuotta niin ei tarvitse mitään Kelan tukia .
        Aikuinen, ryhdikäs ihminen pärjää omillaankin.


      • Anonyymi00034
        Anonyymi00033 kirjoitti:

        Kun on ollut töissä 40 vuotta niin ei tarvitse mitään Kelan tukia .
        Aikuinen, ryhdikäs ihminen pärjää omillaankin.

        Omillaan eläkkeellä


      • Anonyymi00036
        Anonyymi00034 kirjoitti:

        Omillaan eläkkeellä

        Sekä säästöillä ja sijoituksilla. Se tarkoittaa mukavata elämää.


      • Anonyymi00037
        Anonyymi00034 kirjoitti:

        Omillaan eläkkeellä

        Sekä säästöillä ja sijoituksilla. Se tietää mukavaa elämää.


    • Anonyymi00035

      Kaikki ei hoida velvoitteitaan

      • Anonyymi00038

        Niin, tonokit joutuu asunnoistaan pihalle kun tunaroivat.
        Töissä oli tapana nimetä heidät "kerrostaloasumiseen soveltumattomat henkilöt"


      • Anonyymi00040
        Anonyymi00038 kirjoitti:

        Niin, tonokit joutuu asunnoistaan pihalle kun tunaroivat.
        Töissä oli tapana nimetä heidät "kerrostaloasumiseen soveltumattomat henkilöt"

        🙉🙊🙈🐵🍌


    • Anonyymi00039

      liimaa joyain heippa-lappuja kaikkialle, niin miten e3sim. luulet jos se lappu on oven takakaqn ei näre sitä... postiluukusta tiputyaasa

      oven takana joku heippa-lappu no hahh

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      113
      1218
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      119
      1062
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      134
      959
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      802
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      299
      763
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      81
      686
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      616
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      579
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe