https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000012017892.html
Nyt on meidän viisaat tulleet siihen tulokseen, että työttömyys aiheutuu siitä, kun eläkeikäiset eivät ymmärrä lähteä eläkkeelle.
Nämä samat viisaat voisivat esittää meille eläkeikäisille rahallista kannustinta, että pysyisimme vastakin eläkkeellä.
Tämä oli tietenkin sarkasmia, mutta risoo, miten vähällä järjellä meitä pyritään johtamaan.
Päivän paras tähän asti on Saara Hyrkkö (VIHERIÄ) esittämä aivopieru: Eläkkeet leikkuriin, asfaltit rullalle ja tien käytölle maksu.
Tämä neropatti on kansanedustaja eikä tiedä, että trafi kerää autoilijoilta veroja teiden ylläpitoon.
Siinä vain ollaan menty vikaan, kun tällaiset Saara Hyrköt ovat hussanneet tierahat johonkin joutaviin viherhumppiin.
Lääke suureen työttömyyteen?
Anonyymi-ap
3
115
Vastaukset 3
- Anonyymi00001
Työpaikat vähenöö koko ajan, tehostamistoimien myötä. Kohta täällä on vain harvoilla työtä. Mistä se raha sitten tulee, no ei mistään. Tietyn pisteen yli kun mennään, niin alkaa ryöstely. Siinä tavalliset pulliaisetkin alkaa ryöstellä nälkäänsä. Se on sitten tään yhteiskunnan lopun alkua.
- Anonyymi00002
Helppo se on näpistää pellolta perunaa ja porkkanaa.
- Anonyymi00003
Mennään omenavarkaasihin ja pöllitään jouluksi kuusi toisten metästä. Näin alkuun.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791356
- 851246
- 96987
- 48833
Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su40733Haluatko, että kierrän sinut kauempaa
Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.83609Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni
mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä30538Mikä on vahvuutesi palstalla?
Oletko kuullut asian joltain toiselta vai oletko itse sitä mieltä? Itse luen avarakatseisuuden omaksi vahvuudekseni. Yr111520Leski ja Volvomies
Mitä se Volvomies kulkee sen nuoren lesken luona.. joko leski surunsa surrut ja uusi jo katottu..7516Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su44498