Ilkka kyselee moista mutta ei kai täällä ole muutakuin taspaksuja harmaita rakennuksia?
https://www.ilkkapohjalainen.fi/kerro-meille-seinajoen-erikoisimmista-rakennuksist/13501084
Seinäjoen erikoisin, hienoin, rumin rakennus
8
254
Vastaukset 8
- Anonyymi00001
Uus sema suamen rumin
- Anonyymi00002
Alvar aalto keskus ym kaikki olisi omalla listalla ensimmäiset purkuun ja keskustan ympäristöä uudistaa vaan. Kukaan ei jäisi kaipaamaan tuota kädenjälkeä. Mutta rumin rakennus löytyy siitä terveystaloa vastapäätä oleva homehtunut kerrostalo.
Todella rumaa designia alvar aallon rakennelmat, hirvittävää että on seinäjoen ulkopuolellakin tuota samaa roskaa. - Anonyymi00003
Seinäjoki Suomen DDR
- Anonyymi00004
Hienoin on vanha sairaala
- Anonyymi00005
Östermyran kartano/miljöö on ihan hieno. Paljon on rumia rakennuksia vieri vieressä.. rumin voisi olla vaikka joku citypiha.
- Anonyymi00006
Mielestäni Framin ruosteista rötiskää ei rumuudessa voita mikään muu!
- Anonyymi00008
Hieno ruosteinen rahtilaiva. Sopii oikein hyvin katukuvaan ku vieressä pauhaa Ganges ja opiston nimi on SEAmk..
- Anonyymi00007
Se puretun opn vieressä oleva peltinen kerrostalohökkeli on kuin kuusta pudonnut torin laitaan. Ruma.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa751679- 231182
Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as321073Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu134906Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.189826- 64694
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo192619On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79598- 49561
- 71557
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,32518- 55517
- 57485
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25457Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28432- 34424
- 33423
- 40417
- 16409
- 82398