Ai että kuinka persut lipovat Putinia!

Anonyymi-ap

14

111

Vastaukset 14

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Tuo tyyppi kuuluu Kremlin tappolistalle ja hänet eliminoidaan heti jos palautetaan Venäjälle. On tehnyt kaikki kammottivimmat "rikokset" joita Venäjällä voi tehdä, eli tukenut Navalnyita ja tämän korruption vastaista toimintaa, vastustanut Putinin hyökkäyssotaa ja osallistunut Ukrainan tukemiseen. Se on varma kuolemantuomio Venäjällä.

• Anonyymi00012

Aloittaja nuolllee ukronatsien persikkaa.

• Anonyymi00002

törkeää

tuohan on murha

• Anonyymi00003

Viestiketjun aloittajalla ei taida olla politiikasta sen enempää hajua kuin sialla jäniksen ajosta. On tainnut muutenkin koulun penkillä istuminen jäädä väliin. 🤦‍♀️

• Anonyymi00005

törkeää

tuohan on avaus on turha

Mikähän runkkari noita avauksia tekee

• Ai että kuinka vassaria vituttaakaan, kun tovereita rajan takana syrjitään.

☝️😆

• Anonyymi00008

Missä rajan takana on enää vassareita? Persuja ja fasisteja siellä nykyään.

• Anonyymi00010

Ilmoittauduit siis putinistiksi. Oletko myös ihan vaan nisti?

• Anonyymi00007

Spd ei olekkaan reilu😥

Leikkaavat Rajusti,toive listaa alla...

"Tulos on paljon puhuva. Ainoa leikkaus, joka kelpasi yli puolelle vastaajista, oli yritystuista leikkaaminen. Sitä kannatti 88,3 prosenttia vastaajista. Sen jälkeen suosituimmat sopeutuskeinot olivat veronkorotukset. Yli puolet kannatti pääomien tiukempaa verotusta (81,6 prosenttia), ympäristölle haitallisten verojen kiristämistä (78,1 prosenttia), yhteisöveron korottamista (66 prosenttia) sekä terveysveron asettamista epäterveellisille elintarvikkeille (62,1 prosenttia).

• Anonyymi00009

Ryssäntrollit hallapersut ovat putinisteja ja KremIin asialla Suomessa.

• Kiihottaako tuhannesti tuhotun vaIheen kierrättäminen?

• Anonyymi00011

Halla-aho on Putinin 25 vuoden työn tulos. Esimerkiksi valehteli sujuvasti jo vuonna 2011, ettei persuissa ole kahtiajakoa, vaikka tasan niin oli, jonka seurauksena putinistipersut tekivät puolueessa vallankaappauksen kesällä 2017.

Syytteli yllättäen TAAS mediaa, kuten putinisteilla on tapana. Tälläkin hetkellä putinistipersuilla on käynnissä voimakas hyökkäys Yleä vastaan, jossa käyttävät hyväkseen myös tummaihoista "yrittäjää", troijalaista.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/halla-aho-perussuomalaisissa-ei-ole-kahtiajakoa/1934526

• Kestitysleirin vartia Mauri Rantanen👮‍♀️ pers.🍑🟦🟨🌼 halluu kaasuttaa venäköt🇷🇺🎖🎈🧨
      nii Valtijo seästeä.🎩💶🇫🇮
      🌪🌪🌪
      🏭🏭🏭☠️⚡️⚡️✋️

• Anonyymi00013

Puuttinilla on tiukka laardipylly. Slurputtaa pelkkä ajattelu.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei käy sääliksi sitä miestä

Sitä saa mitä tilaa.
      Ikävä
      176
      1530
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      96
      736
    3. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      58
      725
    4. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      203
      588
    5. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      48
      536
    6. Mies,oletko koskaan...

Käyttänyt maksullista naista?
      Ikävä
      126
      536
    7. Kirjoita kolme sanaa

mistä kaivattusi voisi sinut tunnistaa.
      Suhteet
      37
      526
    8. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      50
      518
    9. Viesti jonka haluaisit lähettää...

hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä
      Ikävä
      15
      500
    10. toivottavasti kohta jo kohdataan

😍😍😍😍😍 sinua olen odottanut varmasti koko elämäni
      Ikävä
      25
      483
    Aihe